-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, код за ДК 021:2015 – 64210000-1 (послуги з побудови каналів зв’язку між судами та центром обробки даних Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи на базі VPN (VPLS Virtual Private Service) за технологією волоконно-оптичних ліній)
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, код за ДК 021:2015 – 64210000-1 (послуги з побудови каналів зв’язку між судами та центром обробки даних Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи на базі VPN (VPLS Virtual Private Service) за технологією волоконно-оптичних ліній)
Торги не відбулися
83 540 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 417 703.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 417 703.50 UAH
Період оскарження:
02.01.2018 19:38 - 29.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційних вимог до Учасників.
Номер:
c28a1fd4c8a740a9b0ad5a5c195c53cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-02-001675-a.a3
Назва:
Виключення дискримінаційних вимог до Учасників.
Вимога:
В Тендерній документації (п.4.4 розділ 1 «Загальні положення» та «Проект договору про закупівлю» додаток №5) вказано про кінцевий строк підключення точок Замовника до мережі передачі даних 30.04.2018. Ми вважаємо, що даний строк з підключення (30.04.2018) може виконати Учасник, який в даний час надає послуги Замовнику. Для інших Учасників цей строк не реальний і ми вважаємо що цей строк обмежує коло учасників і цей строк (30.04.2018) є дискримінаційною вимогою до Учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» в ст. 3 зазначено, що закупівля здійснюється за принципом НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
В Тендерної документації зазначено: 617 точок підключення (основний канал і резервний канал) згідно Додатку 1.1 та 112 точок підключення (основний канал) згідно Додатку 1.2. Загальна кількість точок підключення Замовника буде складати – 1346. Таким чином для такої кількості підключень (1346) Учаснику для виконання робіт з підключення необхідно мінімум 8 місяців.
Тому, з метою виключення дискримінаційних вимог до Учасників, ми просимо змінити у Тендерній документації (п.4.4 розділ 1 «Загальні положення» та «Проект договору про закупівлю» додаток №5) строки підключення точок Замовника, а саме внести зміни у наступній редакції для п.4.4 розділу 1: «З дати підписання договору по 31.12.2021 року, при цьому підключення точок Замовника до мережі передачі даних здійснюється з 30.04.2018, кінцевий строк з підключення - 31.12.2018» і в Проекті договору змінити цей строк підключення на 31.12.2018 замість 30.04.2018.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2018 17:36
Вирішення:
Відповідно до абзацу п.8 § 2. Прикінцевих положень Розділу 4 Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» від 03.10.2017 року № 2147-VIII Вищій раді правосуддя рекомендовано до 01 березня 2018 року затвердити Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему.
Відповідно до абзацу 4 п.10 § 2. Прикінцевих положень розділу 4 Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» від 03.10.2017 року № 2147-VIII Державній судовій адміністрації України до 31 грудня 2018 року забезпечити створення та належне функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
Відповідно до абзацу 5 п.10 § 2. Прикінцевих положень розділу 4 Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» від 03.10.2017 року № 2147-VIII Державній судовій адміністрація України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи забезпечити можливість учасникам справи, які мають намір брати участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції, завчасно перевіряти в тестовому режимі зв’язок із судом за допомогою власних технічних засобів.
Таким чином терміни, встановлені в тендерній документації щодо кінцевого строку підключення точок Замовника до мережі передачі даних, визначені з урахуванням можливості впровадження Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключення дискримінаційних вимог до Учасників
Номер:
6d8818376885490d86beb1e42cf9df38
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-02-001675-a.b2
Назва:
Виключення дискримінаційних вимог до Учасників
Вимога:
Законом України «Про публічні закупівлі» в ст. 3 зазначено, що закупівля здійснюється за принципом НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
В тендерній документації в додатку №1 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та в додатку №5 (Проект договору про закупівлю) вказана вимога до Учасників: «Провайдер повинен організувати Останню милю до адрес підключення Замовника з використанням власної оптичної мережі, яка повинна бути організована шляхом прокладення кабелю виключно у підземних комунікаціях (власних або орендованих, при чому строк оренди підземних комунікацій повинен відповідати строку дії договору з Замовником, який укладається за результатами закупівлі). При цьому не допускається використання мереж чи обладнання сторонніх Провайдерів для побудови Останньої милі.»
У цій вимозі речення «прокладення кабелю виключно у підземних комунікаціях» і речення «не допускається використання мереж чи обладнання сторонніх Провайдерів для побудови Останньої милі» є дискримінаційною вимогою до Учасників. Поясняємо чому це є дискримінація до Учасників. З наданого переліку адрес підключення Замовника, які вказані у додатках №1.1 та №1.2 додатка №1 Тендерної документації, є адреси Замовника які знаходяться у селах, смт., містах обласного та районного рівнів, до яких може бути відсутня підземна комунікація або відсутня технічна можливість з прокладання кабелю у підземній комунікації. Тоді Провайдер буде організовувати підключення цих адрес Замовника любим доступним способом, також з використанням мереж чи обладнання сторонніх Провайдерів для побудови Остання миля. Цей спосіб підключення не суперечать п.10 ст.31 Закону України «Про телекомунікації», а саме: Операторам, провайдерам телекомунікацій дозволяється в порядку, встановленому законодавством, прокладати кабельні підземні, підводні та наземні лінії телекомунікацій через мости, тунелі, колектори, вулиці, шляхи, будівлі, ліси і води, а також використовувати для цього опори ліній електропередачі та опори інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики.
Тому, з метою виключення дискримінаційних вимог до Учасників, ми просимо змінити зміст вищевказаної вимоги до Учасників і викласти її у наступній редакції: «Провайдер повинен організувати Останню милю до адрес підключення Замовника з використанням власної або орендованої оптичної мережі, яка повинна бути організована шляхом прокладення кабелю виключно у підземних комунікаціях (власних або орендованих, при чому строк оренди підземних комунікацій повинен відповідати строку дії договору з Замовником, який укладається за результатами закупівлі). При відсутності технічної можливості прокладання кабелю у підземних комунікаціях або відсутності підземних комунікацій у напрямку до адрес підключення Замовника, дозволяється Провайдеру організовувати підключення цих адрес Замовника любим доступним способом, який не суперечить п.10 ст.31 Закону України «Про телекомунікації». Просимо ці зміни зробити в Тендерній документації: в додатку №1 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та в додатку №5 (Проект договору про закупівлю).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2018 15:59
Вирішення:
При відсутності технічної можливості прокладання кабелю у кабельній каналізації електрозв’язку або відсутності технічної можливості прокладання кабелю у існуючій кабельній каналізації електрозв’язку у напрямку до адрес підключення Замовника, Провайдеру дозволяється організовувати підключення цих адрес Замовника іншим доступним способом, який не суперечить КНД 45-141-99 «Керівництва щодо будівництва лінійних споруд волоконно-оптичних ліній зв'язку». При цьому відсутність технічної можливості прокладення кабелю у кабельній каналізації електрозв’язку має підтверджуватися володільцями такої кабельної каналізації, а відсутність кабельної каналізації електрозв’язку має підтверджуватися листами операторів телекомунікацій, підприємствами залізничного транспорту та підприємствами енергопостачання, які надають послуги фізичним та/або юридичним особам у вказаному населеному пункті.
Наявність власної Останньої милі дозволить Учаснику оперативно контролювати процес надання послуг за договором про закупівлю та вирішувати питання щодо її відновлення, унеможливить зриви надання послуг у зв’язку із проблемами у субпідрядників. Окрім цього, відсутність у останньої милі у власності, ставить під загрозу забезпечення вимоги Замовника з відновлення працездатності Послуги у найкоротший термін протягом усього строку дії договору про закупівлю, адже діяльність, яка буде забезпечуватися зa допомогою послуг, що є предметом закупівлі, є вкрай важливою для держави та суспільства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Виключення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
e2b4cd76b9b54894990ee423a1bd3151
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-02-001675-a.a1
Назва:
Виключення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановні панове!
Ми уважно ознайомились з тендерною документацією та виявили кілька вимог, що необгрунтовано призводять до звуження кола потенційних учасників конкурсу, а саме:
- "Тендерна документація" стор. 8 п. 10 та "Додаток 1" стор. 2. Вимога наявності ліцензії щодо надання телекомунікаційних послуг: вказані послуги не підлягають ліцензіюванню, у цьому випадку достатньо Довідки про внесення компанії у Реєстр операторів та провайдерів України;
- "Тендерна документація" стор. 9 п. 2 та 3. Тендерне забезпечення торгів: просимо обгрунтувати суму тендерного забезпечення торгів у розмірі 100 000 (сто тисяч) грн або виключити дану вимогу з документації;
- "Тендерна документація" стор. 21 п. 8: просимо додати до документації повну назву Закону, на який іде посилання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2018 13:04
Вирішення:
1. Щодо Тендерної документації стор. 8 п. 10 та "Додаток 1" стор. 2:
Враховуючи умови, передбачені Додатком 1 до тендерної документації, а також приймаючи до уваги те, що для Замовника важливо, щоб суб’єкт господарювання, мав право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж, вважаємо що наявність ліцензії є обов’язковою умовою належного та якісного надання послуг
2. Щодо Тендерної документації стор. 9 п. 2 та 3:
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Очікувана вартість закупівлі 83 540 700,00 грн. 3% від зазначеної суми становлять 2 506 221,00 грн. 100 000,00 грн. не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі, тому вимога Замовника стосовно надання забезпечення тендерної пропозиції є цілком обґрунтованою та такою, що відповідає умовам чинного законодавства
3. Щодо Тендерної документації стор. 21 п. 8, а саме пункту 1 Розділу 1 Тендерної документації:
В пункті 1 Розділу 1 Тендерної документації визначено, що Закон – це скорочена назва Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Статус вимоги:
Задоволено