-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Торги відмінено
130 509.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 652.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 652.55 UAH
Період оскарження:
21.12.2017 09:07 - 26.12.2017 09:12
Вимога
Вирішена
Порушення чинного законодавства
Номер:
25116db8476e482d9f8b2aa702b57b8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-21-000168-b.b6
Назва:
Порушення чинного законодавства
Вимога:
Згідно вимог Документації електронних торгів, а саме Додатку № 2 до документації п.п. «5.10. Якщо під час приймання товару або протягом усього строку його використання Покупець виявить невідповідність якості товару (в тому числі підозру на підроблення строку придатності), пошкоджену упаковку (тару), він має право скласти відповідний акт без участі представника Постачальника. Постачальник погоджується, що вказаний акт буде обов’язковим для Постачальника та таким, що має доказову силу» Замовник в односторонньому порядку залишає за собою право скласти акт без участі Постачальника і цей акт є обов’язковим для Постачальника, але даний пункт є дискримінаційним і таким, що суперечить чинному Законодавству України, адже згідно із п. 16 «Инструкции о порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народногопотребления по качеству», затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 року № П-7, котра є чинної і на разі, - «, «при одногородней поставке вызов представителя изготовителя и его явка для участия в проверке качества и комплектности продукции и составления акта являются обязательными», таким чином Замовник заздалегідь вимагає таки умови, яки може виконати лише Постачальник, якій раніше співпрацював із Замовником. Таким чином вимагаю Внести зміни до Тендерної Документації, а саме до Додатку 4 та виключити із нього п.п. 5.10., як такий, який є дискримінаційним та обмежує економічну конкуренцію, та порушує декілька Законодавчих актів України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.12.2017 20:04
Вирішення:
Шановний скаржник Вашу скаргу задоволено, відповідні зміни внесено до договору поставки
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога запитання
Номер:
54b3ead7696d4da2a13e1301d1bae353
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-21-000168-b.b5
Назва:
вимога запитання
Вимога:
Питання Замовнику чи буде відхилена пропозиція Учасника у разі, якщо він надасть довідку та документи не на складські приміщення (як це вказано в п.10.1 Додатку 3 до Документації), а наприклад на магазин або торгівельні приміщення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2017 22:56
Вирішення:
Якщо запропоновані Вами приміщення відповідатимуть всім вимогам, що висуваються до приміщень де зберігаються харчові продукти, то ваша пропозиція не буде відхилена.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
порушення законодавства
Номер:
b6979814fa334cfb8d3a7c0fd831e254
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-21-000168-b.b4
Назва:
порушення законодавства
Вимога:
1. В Тендерної документації на закупівлю (далі за текстом – ТД) у Додатку 3 п.п. 2.2 зазначено необхідність надати:
Завірена учасником копія розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (витяг, який учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку).
Вказана вимога є незаконною. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та привести ТД до відповідності згідно вимог Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2017 22:44
Вирішення:
«Шановний скаржник Вашу скаргу задоволено, відповідні зміни внесено до тендерної документації».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
порушення законодавства
Номер:
64dc18e194894c138112e74087d2e8bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-21-000168-b.a3
Назва:
порушення законодавства
Вимога:
В Тендерної документації на закупівлю у Додатку 3 п.п. 4 зазначено необхідність надати «Оригінал довідки(-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому(-яких) відкрито рахунок(-ки) Учасника; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками», однак статтею 16 Закону «Про публічні закупівлю» не передбачено надання «наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).», дана вимога передбачалась у Законі України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-18 який втратив чинність 01.08.2016 року. За таких обставин вимагаю видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та привести ТД до відповідності згідно вимог Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2017 22:42
Вирішення:
Шановний скаржник, тендерний комітет розглянув вашу скаргу та повідомляє, у п 3. Додатку № 3 йдеться лише про надання довідки з установи банку, де відкрито рахунок тобто про наявність самого відкритого рахунку в тій чи іншій установі банку. В тендерній документації не йдеться про надання будь – якої інформації про баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів та ін
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
ec5cecd0fb6f4695aac9b2ccfa12b5ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-21-000168-b.a1
Назва:
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
1. В Тендерної документації на закупівлю (далі за текстом – ТД) у Додатку 1 п.п. 2.2 зазначено необхідність надати:
Завірена учасником копія розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (витяг, який учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку).
Вказана вимога є незаконною. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Враховуючи вище викладене, вимагаю:
видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та привести ТД до відповідності згідно вимог Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2017 22:19
Вирішення:
«Шановний скаржник Вашу скаргу задоволено, відповідні зміни внесено до тендерної документації».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
порушення вимог законодавства
Номер:
9e25ba57f8524eccace49cb7712ebc30
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-21-000168-b.b2
Назва:
порушення вимог законодавства
Вимога:
В Тендерної документації на закупівлю у Додатку 1 п.п. 4 зазначено необхідність надати «Оригінал довідки(-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому(-яких) відкрито рахунок(-ки) Учасника; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками», однак статтею 16 Закону «Про публічні закупівлю» не передбачено надання «наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).», дана вимога передбачалась у Законі України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-18 який втратив чинність 01.08.2016 року. За таких обставин вимагаю видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та привести ТД до відповідності згідно вимог Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2017 22:37
Опис причини скасування:
Помилка в вимозі
Дата скасування:
24.12.2017 22:41