-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ліфтові канати
Ліфтові канати
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2018 11:56 - 19.01.2018 12:00
Вимога
Відхилено
ОСКАРЖЕННЯ ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ "ЮЖМЕТИЗ"
Номер:
77fb658c24a14ed1bd4bf09520e31c0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-15-000718-a.a1
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ "ЮЖМЕТИЗ"
Вимога:
Після розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖМЕТИЗ» , нас було дискваліфіковано ,як пропозицію яка не відповідає умовам Закупівлі та суперечить чинному законодавству.
Наше компанія хоче оскаржите це рішення ,тому що наша пропозиція відповідає всім вимогам Закупівлі і не суперечить чинному законодавству , а саме :
1. У тендерній документації Замовника відсутня вимога: У разі пропозиції товарів походження Російської Федерації надати підтвердження Міністерства економічного розвитку торгівлі про неможливість заміщення таких предметів закупівлі іншими згідно Розпорядження КМУ від 11.09.2014 р №829-Р.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1147 «Про заборону
ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»
код сталевих канатів (7312108100) згідно УКТЗЕД не підлягає під перелік заборонених
до ввозу товарів, що походять з Російської Федерації. (додаток №1 до оскарження)
2. ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖМЕТИЗ» також не порушує частину першу статті 5 Закону України «Про санкції», доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015№39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 р. № 518 «Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2016 №549/2015» закупівля товарів , робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб - резедентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації , а також в інших суб’єктів господарювання , що здійснюють продаж товарів , робіт і послуг походження з Російської Федерації , крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими не можливе , що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. При зверненні до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо підтвердження неможливості заміщення предметів закупівлі відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р. , було отримано відповідь від Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на запит 852/2017 на сайті http://www.me.gov.ua , де пояснюється що :
Законом України “Про санкції” (далі – Закон про санкції) визначено порядок реалізації
суверенного права України на захист національних інтересів , національної безпеки,
суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а
також запобігання порушенню , відновлення порушених прав , свобод та законних
інтересів громадян України, суспільства та держави шляхом застосовування санкцій (як
певних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів).
Згідно із положеннями Закону про санкції персональні санкції - це санкцій щодо окремих
іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної
юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а
також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність, а секторальні санкції - це санкцій
щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції пропозиції щодо застосування,
скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та
оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів
України, Національним банком України, Службою безпеки України.
Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів” відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів , робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів , робіт і послуг походженням з Російської Федерації.
Зазначені Урядові пропозиції відповідно до встановленого порядку були направлені на розгляд Ради національної безпеки та оборони України, водночас не були нею затверджені.
Таким чином, Мінекономрозвитку не здійснює підтвердження неможливості заміщення предметів закупівлі відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р.
3. Згідно роз’яснень Міністерства Економічного Розвитку і Торгівлі України долучених до
оскарження (додаток до оскарження №3302.06.38090.06 від 24.11.2016р.) підтверджуємо, що
до учасника ТОВ «ЮЖМЕТИЗ» , а також до виробника продукції АТ «Белорецького
Металургійного Комбінату» відсутні обмеження, встановлені Законом України «Про санкції» .
ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖМЕТИЗ» повідомляє , якщо все вищезазначене , вас не переконало , у тому що наша компанія може поставляти канати АТ «Белорецького Металургійного Комбінату» , ми також можемо надати сталеві канати , які відповідать технічним вимогам закупівлі (UA-2018-01-15-000718a) українського походження , і надати сертифікати українського виробника.
Тому просимо відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖМЕТИЗ» , як безпідставне.
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ 29.01.2018 12:59
- МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ 29.01.2018 12:59
- ПОСТАНОВА КМУ 29.01.2018 12:59
Дата подачі:
29.01.2018 12:59
Вирішення:
Вимога підлягає відхиленню
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 18:17
Підтвердження вирішення:
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про санкції", доручення Прем'єр-міністра України від 24.09.2015 №39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 №518 "Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2016 №549/2015" закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Подані учасником ТОВ "ЮЖМЕТИЗ" Свидетельства о приемочных испытаниях, які видані АО "Белорецкий металлургийный комбинат свідчать про те, що продукція. яку планує постачати учасник походить із Російської Федерації.
Аргументи Учасника про можливість надати сталеві канати, українського походження і надати сертифікати українського виробника не можуть братися до уваги
Усі документи подаються в період "Подачі пропозиції". Інших сертифікатів якості на товар або інших документів , що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасником ТОВ "ЮЖМЕТИЗ" не було подано.
Вимога
Вирішена
Причина відхилення вимоги
Номер:
52ef2d8e54ab454cbd3f73b3124ce2de
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-15-000718-a.a2
Назва:
Причина відхилення вимоги
Вимога:
Поясніть будь ласка чому вимогу відхилено?
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист 31.01.2018 16:42
Дата подачі:
30.01.2018 09:39
Вирішення:
Відповідь надана у попередньому варіанті
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
30.01.2018 15:47
Підтвердження вирішення:
Відповідь надана у попередньому варіанті та у протоколі тендерного комітету.
Задовільнена:
Ні