• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

1 243 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 430.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2022 14:57 - 26.12.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення уповноваженої особи

Номер: 529c7b32dd2c44dca4707237fe1ba676
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-014061-a.a2
Назва: Оскарження рішення уповноваженої особи
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство "Мурованокуриловецька центральна районна лікарня" (надалі Замовник) в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднила оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2022-12-21-014061-a на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" - скаржник. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ". 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС" 02 січня 2023 року Замовником було відхилено нашу тендерну пропозицію. Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції відбулося з порушенням умов Тендерної документації та чинного законодавства України. Наша позиція грунтується на наступному. 1. Підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції згідно протоколу Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 1,2 частини 1 статті 31 Закону В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів «UA-2022-12-21-014061-a». Вирішив (вирішила): Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «UA-2022-12-21-014061-a» - «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»» з наступних підстав (з посиланням на відповідні норми цього закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність): 1) Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист щодо маржі від 28.12.2022 року №1.08-6916, в якому учасник гарантував, що його цінова пропозиція, у тому числі за результатами аукціону не буде містити від’ємну маржу. Проте зазначена інформація не відповідає дійсності, адже маржа в пропозиції за результатами аукціону на основі розрахунку, що зазначено в пункті 3.1.10 Тендерної документації є величиною від’ємною і складає «-1,24662968699666». Виходячи з викладеного пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі пп. 1 ч. 1 п. 41 Особливостей:41. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника з урахуванням ст. 10 та частини 2 ст. 31 Закону. Умови Тендерної документації Відповідно до п. 3.1.10 р. III Тендерної документації 3.1.10. ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачу електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків та тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку. Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі. Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 3,77685 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за листопад 2022 року – 3,43350 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, К, В. «Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) відповідно до постанови НКРЕКП від 01.12.2021 року №2454 в розмірі 345,64 грн/МВт*год. «Т» є регульованою складовою ціни Договору. «В» – затверджений постановою НКРЕКП від 16.11.2022 року №1507 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі 8,89 грн./МВт*год. «В» є регульованою складовою ціни Договору. «1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України. «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *. *Примітка. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі (в тому числі за результатами аукціону) буде від’ємна. У складі пропозиції учасник подає гарантійний лист, в якому зазначає, що маржа в пропозиції учасника за результатами аукціону не буде величиною від'ємною. 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %). Аналіз вимог Замовника і дій по відхиленню Тендерної пропозиції В складі пропозиції нами надано гарантійний лист №1.08-6916 від 28.12.2022 р. , в якому зазначає, що маржа в пропозиції учасника за результатами аукціону не буде величиною від'ємною (файл «Гарантійний лист щодо маржі.pdf»). При проведенні розрахунку первинної пропозиції нами взято формулу, яка зазначена в тендерній документації: К ((((1090684,32запропонована початкова ціна/220000кількість)/1,2)-0,34564-0,00889)/3,77685)-1 )* 100 К= 0. При подачі пропозиції нами зазначено вартість пропозиції 1090684,32 грн, що свідчить про те, що встановлена нами вартість не містить від’ємну маржу. В ході проведення аукціону нами запропоновано нову вартість: 1078254,32 грн. К ((((1078254,32/220000)/1,2)-0,34564-0,00889)/3,77685)-1 )* 100 К= - 1,246629688. За такої ціни остаточної Пропозиції, відповідно до формули розрахунку ціни, наведеної в Документації, маржа є від'ємною. Разом з тим, відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Відповідно до п.33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до п.38 Особливостей розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої статті 28 Закону не застосовується). Згідно п.п.39 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до п.41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Аналіз норм законодавства дає можливість встановити, що запропонована учасником ціна пропозиції після аукціону та надані документи після аукціону ( це не стосується документів, які надаються переможцем процедури закупівлі) не є складовою тендерної пропозиції, відхилення за це не передбачено нормами законодавства, а отже не надання документів або їх невідповідність умовам Тендерної документації не можуть бути підставою для відхилення Тендерної пропозиції відповідно до п.41 Особливостей. Неправомірно Пропозицію з підстав, наведених у протоколі №1 від 02.01.2023 , Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей. Таким чином, інформація про ціну пропозиції учасника за результатами аукціону, не є складовою Тендерної пропозиції учасника в розумінні Закону і Особливостей, отже її невідповідність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог п.41 Особливостей. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, встановлено кінцевий строк подання визначений Замовником до 18:00 29 грудня 2022 року, а отже до Тендерної пропозиції відносяться документи і інформація подані до зазначеного часу. Таким чином у Замовника відсутні підстави для відхилення нашої Тендерної пропозиції. Антимонопольним комітетом України вже неодноразово розглядалось питання від’ємності маржі в ході аукціону, зокрема в наступних закупівлях: UA-2021-12-30-005924-c, UA-2021-11-11-006175-a, UA-2021-12-13-003493-b, UA-2022-11-09-002539-a, UA-2022-11-25-007516-a та приймалося рішення про скасування рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції. Відхиливши тендерну пропозицію нашого підприємства, Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій чим порушено наші права та інтереси. Порушення наших прав та інтересів полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був укласти договір з нами, у випадку визнання нас переможцем процедури закупівлі за результатами якого ми мали б змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",- ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. Всі інші необхідні документи наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
Дата розгляду скарги: 16.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.01.2023 15:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.01.2023 12:09
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Обертюх Тетяна Степанівна 380952869110 INFO@VIN.ENERA.UA http://vin.enera.ua
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ

Номер: 80392bb0bcb8487082d24f62ca3433d4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-014061-a.a1
Назва: ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою» було вирішено: «Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «UA-2022-12-21-014061-a» - «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»» з наступних підстав ( з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)». Проте ми повністю не погоджуємось з рішенням уповноваженої особи. Згідно з рішенням від 26.12.2022 № 7724 АМКУ, підтверджується правомірність визнання ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" переможцем. Основними доводами є: Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Відповідно до п.33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до п.38 Особливостей розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої статті 28 Закону не застосовується). Згідно п.п.39 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до п.41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Аналіз норм законодавства дає можливість встановити, що запропонована учасником ціна пропозиції після аукціону та надані документи після аукціону ( це не стосується документів, які надаються переможцем процедури закупівлі) не є складовою тендерної пропозиції, відхилення за це не передбачено нормами законодавства, а отже не надання документів або їх невідповідність умовам Тендерної документації не можуть бути підставою для відхилення Тендерної пропозиції відповідно до п.41 Особливостей. Таким чином, інформація про ціну пропозиції учасника за результатами аукціону, не є складовою Тендерної пропозиції учасника в розумінні Закону і Особливостей, отже її невідповідність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог п.41 Особливостей. В разі прийняття рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції будемо вимушені звертатись до АМКУ для урегулювання даного питання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учасник, причиною відхилення вашої пропозиції є не невідповідність вашої пропозиції за результатами аукціону, а саме НАДАННЯ НЕДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ. В складі пропозиції вами надано гарантійний лист, яким ви гарантуєте, що маржа за результатами аукціону не буде величиною від'ємною, при цьому пропозиція за результатами аукціону містить від'ємну маржу. Перш ніж витрачати час та кошти на оскарження рішення замовника рекомендуємо ознайомитись з роз'ясненням органу оскарження з цього приводу за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/vazhlive-rozyasnennya-shchodo-skarg-na-provedennya-procedur-zakupivel-elektrichnoyi-energiyi. Виходячи з зазначеного роз'яснення та практики АМКУ останнього часу рішення замовника є законним та правомірним.
Статус вимоги: Відхилено