Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
Завершена
1 317 331.20UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 586.66 UAH
Вирішення:Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2022-12-21-014046-a.b3 встановлено наступне:
Відповідно п.3 Додатку 4 до тендерної документації - Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, Учасники повинні надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі.
Даного підтвердження на етапі подання пропозицій достатньо для приймання участі у закупівлі.
Підтвердження та додаткові документи надає лише переможець закупівлі на етапі підписання договору та постачання Товару, про що зазначено в проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації).
Щодо закупівель до 2022 року повідомляємо, що вимоги до учасників завжди були однакові.
Щодо внесення змін до закупівлі UA-2022-08-25-008515-a хочемо зазначити, що ця закупівля завершена і за результатами укладено договір №071122-01Е від 07.11.2022. Зміни в завершені закупівлі не вносяться.
Щодо суб’єктивної оцінки, оціночних суджень осіб приймаючих рішення та корупційних ризиків повідомляємо, що розгляд поданих пропозицій здійснюється виключно на умовах та вимогах зазначених в Тендерній документації та з урахуванням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та наразі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178. Жодні інші чинники не впливають на прийняті рішення.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:29.12.2022 20:02
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Розтлумачення терміну Тех Специфікації.
Номер:11e8630988e9476090b80387d06bc89c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-21-014046-a.c2
Назва:Розтлумачення терміну Тех Специфікації.
Вимога:
Термін "робоча довжина" у Технічній Специфікації має бути чітко визначений замовником, застосовуватися однаково в усіх аукціонах, для усіх пропозицій учасників, з метою залучення їх більшої кількості, та уникнення зловживань.
Вирішення:Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2022-12-21-014046-a.c2 встановлено наступне:
У ДСТУ 4551:2006 не має чіткого визначення терміну "робоча довжина пломби". Враховуючи досвід проведення попередніх закупівель та використання індикаторних пломб (пломб-стяжок універсальних) АТ "Укрпошта" вважає під "робочою довжиною" пломби - відстань від центру вхідного отвору до кінця гнучкого елемента пломби.
В Додатку 3 до тендерної документації даної закупівлі – Технічна специфікація встановлено технічні характеристики необхідного Товару (Пломба-стяжка універсальна), а саме: Розміри: робоча довжина – від 200 мм.
Встановлення даних технічних характеристик не містить будь-яких обмежень та зловживань для участі учасників.
Також хочемо зазначити, що кожна закупівля оголошується відповідно до потреб АТ «Укрпошта» і технічне завдання може бути іншим ніж в попередній закупівлі.
Тому звертайте на це увагу та приймайте участь.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:29.12.2022 20:02
invalid
invalid
Вимога
Відхилено
Вимоги до Додактку 7
Номер:2df66e33e28940e192b7cbc00af3afda
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-12-21-014046-a.a1
Назва:Вимоги до Додактку 7
Вимога:
Доброго дня!
Через масовані ракетні обстріли та пошкодження енергооб’єкти на території усієї Україні, що спричинило аварійні, віялові, стабілізаційні та екстрені відключення електропостачання, просимо в додатку 7 Документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей пункт 4 – Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, вираз «Інформаційний лист має бути виданий не раніше 14 днів відносно дати його подання в електронній системі закупівель» змінити на «Інформаційний лист має бути виданий не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівл». Це дасть змогу вчасно підготувати документи та всі учасники будуть на рівних умовах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:23.12.2022 14:07
Вирішення:Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2022-12-21-014046-a.a1 встановлено наступне:
Відповідно до п.1 Додатку 7 до Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ч. 1 та 2 статті 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Підпунктом 4 п.1 Додатку 7 до Тендерної документації передбачено, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі має надати інформаційний лист з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, що містить інформацію про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, та/або витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Інформаційний лист має бути виданий не раніше 14 днів відносно дати його подання в електронній системі закупівель. Витяг має бути виданий не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі.
Необхідний інформаційний лист з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство наразі можливо отримати безкоштовно та он-лайн, скориставшись інструкцією та посиланням на офіційному сайті Міністерства юстиції (https://minjust.gov.ua/news/ministry/zmineno-poryadok-otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravi-pro-bankrutstvo).
Щодо терміну 14 днів відносно дати подання Інформаційного листа повідомляємо, що встановлення даного терміну ніяк не суперечить та не шкодить Учасникам, адже запропоновані Вами зміни «Інформаційний лист має бути виданий не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі» ще менший ніж встановлені терміни в Документації.
Тому наразі внесення змін до Додаток 7 до тендерної документації даної закупівлі недоцільно.