-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (Сало свиняче (потреба на 2023 рік))
Завершена
204 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 020.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 020.50 UAH
Період оскарження:
21.12.2022 13:49 - 27.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
90c31917f52045f39ca4bdd89e980162
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-21-010777-a.c1
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник! ФОП Зуєва О.М. не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП КОВАЛЬЧУКА РУСЛАНА АНАТОЛІЙОВИЧА оприлюднене у системі «Prozorro» за Протоколом щодо прийняття рішень уповноваженою особою № 7 від «04» січня 2023 р. з наступних підстав:
1). На вимогу тендерної документації у п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. ФОП КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції надає Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Згідно п.1 ч.1 ст.1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.
Згідно п.2 ч.1 ст.1Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
До того ж у публічному доступі маємо практику Антимонопольного комітету України (номер скарги у системі «Prozorro» UA-2018-07-25-000862-c.c6 за процедурою закупівлі UA-2018-07-25-000862-c) щодо винесення рішення за цим питанням.
Отже, згідно вищенаведеного, пропозиція ФОП КОВАЛЬЧУК РУСЛАНА АНАТОЛІЙОВИЧА не відповідає вимогам тендерної документації у п.2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції». До того ж у п.2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що у випадку ненадання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник відхиляє пропозицію такого учасника на підставі абзацу 7 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
2). Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник має надати експлуатаційний дозвіл оператора потужності або рішення про державну реєстрацію оператора потужності. ФОП КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ надає у своїй тендерній пропозиції рішення про державну реєстрацію потужності. Але ж, згідно п. 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Так як предметом закупівлі є продукт тваринного походження, то згідно з вищенаведеною інформацією, Учасник - переможець даної процедури закупівлі мав би надати у складі своєї тендерної пропозиції виключно експлуатаційний дозвіл.
3). Згідно Додатку № 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження (в т.ч. довідка виробника в довільній формі) відсутності в продукції нітратів, радіонуклідів та пестицидів вище норм, встановлених МОЗ. ФОП КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ не надав у складі своєї тендерної пропозиції зазначеного документального підтвердження технічних вимог Замовника. Таким чином, не виконав вимогу документації Замовника в цій частині.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП КОВАЛЬЧУКА РУСЛАНА АНАТОЛІЙОВИЧА як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а, отже, суперечить чинному законодавству України та порушує його (згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково нагадуємо, що у відповідності до ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2023 17:15
Вирішення:
Доброго дня.
У відповідь на вашу вимогу
згідно з п.1 Вимога задоволена
Згідно п.2 Замовник зазначає що відповідно до діючого законодавства, зокрема статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 711/97-ВР експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Разом з тим, частиною 2 статті 23 передбачається, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
- Транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 0С, залишаючись придатними для споживання людиною;
Тобто Замовником не вимагалося зберігання та виробництво продукції у постачальника. Та встановлено в тендерній документації вільний вибір документа для подання в тендерній пропозиції
згідно з п.3 Вимога задоволена
Статус вимоги:
Задоволено