• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2023 рік)

Торги відмінено

4 370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 700.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2022 12:13 - 01.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення Переможця

Номер: 9da6a489b9ed40a9a1466dafc8c2a5d4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-007138-a.b8
Назва: Оскарження визначення Переможця
Вимога:
ВИМОГА стосовно визначення переможця закупівлі UA-2022-12-21-007138-a З метою захисту прав учасника закупівлі UA-2022-12-21-007138-a звертаємо увагу Замовника на ряд порушень допущених Переможцем закупівлі в завантажених документах. ТОВ "КЛІН ТОН" (ЄДРПОУ 44870134) не виконав вимогу п1.1. ДОДАТОК 1 до тендерної документації (надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, включаючи інформацію про наявність інвентарю, обладнання, матеріалів, миючих засобів, засобів для чищення, спецодягу для виконання вимог до предмета закупівлі, визначених замовником у Додатку 2). Учасник завантажив Довідку вих.№КНПІ/14 від 26.12.2022 р. де просто засвідчив про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, включаючи інформацію про наявність інвентарю, обладнання, матеріалів, миючих засобів, засобів для чищення, спецодягу – без зазначення переліку обладнання та, взагалі, фактичної наявності матеріально-технічної бази. Чим дав підстави сумніву наявності в Учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору про закупівлю. Також, Учасник надав файл «15. Витяг інвент відомість» де відсутня інформація та підтвердження наявності миючих засобів, засобів для чищення, спецодягу для виконання вимог до предмета закупівлі – чим проігнорував вимогу Замовника п1.1. ДОДАТОК 1 до тендерної документації. ТОВ "КЛІН ТОН" (ЄДРПОУ 44870134) у складі тендерної документації на вимогу п1. Таблиця 3 ДОДАТОК 2 до тендерної документації додав Рідке мило "Бджілка" 5 л з барвниками та каністра а не НЕ ПП як вимагалось. ТОВ "КЛІН ТОН" (ЄДРПОУ 44870134) на вимогу п4. Додатку 2 (Документи які надає учасник для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам) не надав «Проект технологічного процесу». Учасник замість вимоги Замовника завантажив Технічне завдання Додаток 2. Підсумовуючи все вищевикладене вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КЛІН ТОН" (ЄДРПОУ 44870134) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та умовам технічної специфікації іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Ми як Учасник закупівлі зберігаємо за собою право звертатися до уповноважених органів з контролю за публічними закупівлями для захисту своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вирішено відмінити відкриті торги з Особливостями в зв’язку з відсутністю подальшої потреби та скороченням обсягу видатків.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Визначення переможцем ФОП КАРКУША

Номер: 7525c4a168e547308d3b8d6324919dd0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-007138-a.a7
Назва: Визначення переможцем ФОП КАРКУША
Вимога:
Шановний Замовник, уважно ознайомившись з документами ФОП Каркуша повідомляємо, що переможцем не надано згідно ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА документи, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності або посвідчень про якість, або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації виробника або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки у передбачених чинним законодавством випадках (надаються всіма учасниками згідно вимог ) - на наступні позиції згідно таблиці: - Засіб для миття посуду рН7+/-1 аромат цитрус, - Пакети для сміття 120 л (пак. 20 шт) - Пакети для сміття 60 л (пак. 20 шт) - Пакети для сміття 35 л (пак. 100 шт) - Стакани одноразові, пак. 100 шт - Губки кухонні абразивні розмір 150х70 мм - Туалетний папір білий, рул. 120 м, кількість відривів min 1057 листів (min 1/28 г/м2) - Паперові рушники 2-шарові, целюлоза, білі, V- складання 160 шт (min 2/19 г/м2) - Паперові рушники 2-шарові, целюлоза, білі, в рулоні 500 листів (min 2/19 г/м2) 1.2. На Освіжувач повітря 405 см3 – надано фото і характеристика на: Освіжувач повітря Prix Citrus Garden 300 мл (405см3), Виробник: ТОВ «ВЕСТ ПАРФЮМ» - висновок санітарно-епідеміологічної експертизи наданий на KIEHL, що не підтверджує відповідність вищезазначеним вимогам ТД В документах ФОП Каркуша ВІДСУТНІЙ документ, який підтверджує наявність у апарату дезінфекції - згідно вимог Технічного завдання. Апарат для дезінцекції не підходить до Тендерниих вимог. А саме :Замовник у додатку 2 до тендерної документації вимагає: " Проведення дезінфекції поверхонь проводиться спеціальним апаратом для дезінфекції з продуктивністю розпилення не менше 200 мл розчину на одну хвилину та діаметром краплі 80 µm або 0,08 мм." ФОП Каркуша додав Апарат для дезінфекції SANIPRO 20.12 A P. Де технічни характерики не відповідають зазаначеним вимогам. Також, в документах переможця відсутні СЕС на освіжувач повітря,та Абразивний засіб для миття кранів рН3 (на органічних кислотах) . Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Каркуша.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Скасовувати рішення Замовник не буде. Документація надана, перевірена, недоліки учаснику зазначені та Учасником виправлені. Підстав для відхилення нема.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення щодо дискваліфікація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН ТОН"

Номер: c13975c247eb448ca96d150c245c3262
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-007138-a.b6
Назва: Оскарження рішення щодо дискваліфікація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН ТОН"
Скарга:
вих.№ КНПІ /АМК/2 від 13.01.2023 р. До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ , вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН ТОН"/ ТОВ «КЛІН ТОН», код ЄДРПОУ 44870134, адреса: Україна, 03195, місто Київ, вул. Вільямса Академіка, будинок 6-Д, офіс 43/1 +38(073) 102-02-06/ klin_ton@ukr.net . Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області (код ЄДРПОУ 38571999) Адреса: вул. Садова 38, місто Ірпінь, Київська область, Україна, 08205. Уповноважена особа: Гудзь Алла Олександрівна Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-21-007138-a Скорочення: Тендерна документація (зі змінами) – ТД. Тендерна пропозиція – ТП. Уповноважена особа Гудзь Алла Олександрівна – УО. ФОП "Каркуша Сергій Миколайович"- Переможець. Закону України "Про публічні закупівлі" – Закон. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 – Особливості. Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області – Замовник. ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН ТОН"- Скаржник. СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-21-007138-a. Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН" (надалі – Скаржник) виявив бажання та взяв участь у відповідному тендері. Тендерна документація замовника розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості). І. Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника За результатами розгляду ТП, пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН" Протоколом УО від «10» січня 2023 р. № 10/01-5 (додається як доказ) була відхилена УО на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41статті Особливостей, а саме: «1. В додатку 2 тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико - санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2023 рік (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90910000-9: «Послуги з прибирання»)» Примітки: Миючі, чистячі, дезінфікуючі засоби, витратні матеріали повинні супроводжуватись документами, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності або посвідчень про якість, або висновків санітарно- епідеміологічної експертизи, або декларації виробника або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки у передбачених чинним законодавством випадках (надаються учасником). Дезінфікуючі засоби повинні бути зареєстровані в МОЗ. 2. - Проведення дезінфекції поверхонь проводиться спеціальним апаратом для дезінфекції з продуктивністю розпилення не менше 200 мл розчину на одну хвилину та діаметром краплі 80 pm або 0,08 мм. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: 1. Підтверджуючих документів на Дезінфікуючі засоби, які повинні бути зареєстровані в МОЗ. Що є важливим для прибирання в закладі охорони здоров’я; 2. У складі тендерної пропозиції не надав документ про наявність дезінфекційного апарату та технічні характеристики о нього. Таким чином ми розумієм, дезінфекція не буде проводитись відповідним чином, так, як карантин в країні продовжено дезінфекцію потрібно проводити більш посилено. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» Підстави для оскарження: Щодо пункту 1 відхилення (не надав такі документи: 1. Підтверджуючих документів на Дезінфікуючі засоби, які повинні бути зареєстровані в МОЗ.): Скаржник не погоджується з даною підставою відхилення . Вважаємо дану підставу відхилення неправомірною, безпідставною та такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Дослівно що просив Замовник в Додатку 2 до тендерної документації: «Таблиця 3 № з/п Найменування Од. виміру Кількість на місяць 1 Мило рідке без ароматизаторів та барвників каністра ПП – 5 літрів шт 6 2 Туалетний папір білий, рул. 120 м, кількість відривів min 1057 листів (min 1/28 г/м2) шт. 350 3 Паперові рушники 2-шарові, целюлоза, білі, V- складання 160 шт (min 2/19 г/м2) шт. 800 4 Паперові рушники 2-шарові, целюлоза, білі, в рулоні 500 листів (min 2/19 г/м2) шт. 50 5 Засіб дезінфікуючий для рук, 1000 мл (на етиловому спирті) шт. 130 6 Освіжувач повітря 405 см3 шт. 25 7 Стакани одноразові, пак. 100 шт шт. 22 8 Пакети для сміття 120 л (пак. 20 шт) шт. 50 9 Пакети для сміття 60 л (пак. 20 шт) шт. 20 10 Пакети для сміття 35 л (пак. 100 шт) шт. 100 11 Губки кухонні абразивні розмір 150х70 мм шт. 100 12 Пральний порошок кг 20 13 Сіль 40 кг (січень, лютий, березень) шт. 5 14 Засіб для миття посуду рН7+/-1 аромат цитрус шт. 20 15 Абразивний засіб для миття кранів рН3 (на органічних кислотах) шт. 10 16 Засіб дезінфекційний з масовою часткою додециламіну 17,5% (1 л) шт. 5 Примітки: Миючі, чистячі, дезінфікуючі засоби, витратні матеріали повинні супроводжуватись документами, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності або посвідчень про якість, або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації виробника або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки у передбачених чинним законодавством випадках (надаються учасником). Дезінфікуючі засоби повинні бути зареєстровані в МОЗ.» Відповідно, Скаржником на дану вимогу у складі документів тендерної пропозиції надано документ № 41 Висновок Вернедор (Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи), який підтверджує якість та безпеку для використання засобу дезінфекційного з масовою часткою додециламіну 17,5% (додаємо як доказ). Окрім того Скаржником у складі документів тендерної пропозиції надано документ № 34. таблиця виробники та характеристики, в якому зазначено: «Вернедор/Засіб дезінфекційний з масовою часткою додециламіну 17,5% (1 л), зареєстрований в МОЗ/ТОВ «МДМ»»,- виробника найменування засобу на вміст додециламіну 17,5%.»(додаємо як доказ). Тобто вимогу Замовника Учасником повністю було виконано і надано відповідні документи. Додатково зазначаємо, що у тендерній документації та відповідно у Додатку 2 до тендерної документації відсутня вимога щодо надання у складі пропозиції документа, що підтверджує реєстрацію дезінфікуючого засобу в МОЗ. Дана вимога Замовника є надуманою. Щодо пункту 2 відхилення (У складі тендерної пропозиції не надав документ про наявність дезінфекційного апарату та технічні характеристики о нього): Вважаємо дану підставу відхилення неправомірною, безпідставною та такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Дослівно що просив Замовник в Додатку 2 до тендерної документації: Відповідно, Скаржником на дану вимогу у складі документів тендерної пропозиції надано документ № 15 витяг інвент відомість (витяг із інвентаризаційної відомості), чим підтвердив наявність власного інвентаря для прибирання та апарату дезінфекції: пункт 60 витягу із інвентаризаційної відомості, де зазначено чітко відповідно до вимог технічного завдання апарат із характеристиками: «Спеціальний апарат для дезінфекції з продуктивністю розпилення не менше 200 мл розчину на одну хвилину та діаметром краплі 80 µm або 0,08 мм.(SFXD-CD05A)». Слід зауважити, що вимоги щодо способу підтвердження Замовником у Додатку 2 до ТД вказано не було. Відповідно , по аналогії, підтвердження надано було Скаржником згідно вимог Додатку 1 до ТД, а саме: - підтверджуючі документи (витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо) та/або копії договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів, спецодягу (п.п.1 п.1 Додатку 1 до ТД). Також важливо, тендерною документацією, в тому числі Додатком 2 до ТД не вимагалось надати щодо дезінфекційного апарату «та технічні характеристики о нього». ОТЖЕ: Замовник, відхиляючи ТП Скаржника, грубо порушив вимоги своєї ж тендерної документації, Закон України "Про публічні закупівлі" та Особливості, надумуючи підстави для відхилення, посилаючись на вимоги ТД, які не було прописано і грубо ігноруючи уже подані документи Скаржника, пишучи про те, що ніби їх не було надано. ІІ. Щодо визнання Переможцем ФОП "Каркуша Сергій Миколайович" Замовник визнає Переможцем закупівлі ФОП "Каркуша Сергій Миколайович" (далі – Переможець) та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю із Переможцем згідно протоколу УО № 12./01-7 від 12.01.2023 року (додаємо як доказ). Підстави для оскарження: Щодо визнання ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП "Каркуша Сергій Миколайович". Вважаємо дане рішення незаконним, дискримінаційним та таким, що порушує ст. 5 Закону вимоги п. 41 Особливостей з наступних підстав. У складі документів поданих Переможцем відсутні ряд документів, які вимагались тендерною документацією: 1. Просилось Замовником згідно Додатку 2 до тендерної документації (інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі)!: «4. Забезпечити матеріалами в місяць у кількості не менше ніж кількість наведена у таблиці: Таблиця 3 № з/п Найменування Од. виміру Кількість на місяць 1 Мило рідке без ароматизаторів та барвників каністра ПП – 5 літрів шт 6 2 Туалетний папір білий, рул. 120 м, кількість відривів min 1057 листів (min 1/28 г/м2) шт. 350 3 Паперові рушники 2-шарові, целюлоза, білі, V- складання 160 шт (min 2/19 г/м2) шт. 800 4 Паперові рушники 2-шарові, целюлоза, білі, в рулоні 500 листів (min 2/19 г/м2) шт. 50 5 Засіб дезінфікуючий для рук, 1000 мл (на етиловому спирті) шт. 130 6 Освіжувач повітря 405 см3 шт. 25 7 Стакани одноразові, пак. 100 шт шт. 22 8 Пакети для сміття 120 л (пак. 20 шт) шт. 50 9 Пакети для сміття 60 л (пак. 20 шт) шт. 20 10 Пакети для сміття 35 л (пак. 100 шт) шт. 100 11 Губки кухонні абразивні розмір 150х70 мм шт. 100 12 Пральний порошок кг 20 13 Сіль 40 кг (січень, лютий, березень) шт. 5 14 Засіб для миття посуду рН7+/-1 аромат цитрус шт. 20 15 Абразивний засіб для миття кранів рН3 (на органічних кислотах) шт. 10 16 Засіб дезінфекційний з масовою часткою додециламіну 17,5% (1 л) шт. 5 Примітки: Миючі, чистячі, дезінфікуючі засоби, витратні матеріали повинні супроводжуватись документами, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності або посвідчень про якість, або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації виробника або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки у передбачених чинним законодавством випадках (надаються учасником). Дезінфікуючі засоби повинні бути зареєстровані в МОЗ. …. 1. Фото та назву всієї продукції яка вказана в Таблиці 3, де буде зазначені технічні характеристики та вказані виробники поставляємо продукції.» 1.1. Переможцем на дані вимоги взагалі не надано документи, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності або посвідчень про якість, або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації виробника або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки у передбачених чинним законодавством випадках (надаються учасником) на наступні позиції згідно таблиці: - Засіб для миття посуду рН7+/-1 аромат цитрус, - Пакети для сміття 120 л (пак. 20 шт) - Пакети для сміття 60 л (пак. 20 шт) - Пакети для сміття 35 л (пак. 100 шт) - Стакани одноразові, пак. 100 шт - Губки кухонні абразивні розмір 150х70 мм - Туалетний папір білий, рул. 120 м, кількість відривів min 1057 листів (min 1/28 г/м2) - Паперові рушники 2-шарові, целюлоза, білі, V- складання 160 шт (min 2/19 г/м2) - Паперові рушники 2-шарові, целюлоза, білі, в рулоні 500 листів (min 2/19 г/м2) 1.2. На Освіжувач повітря 405 см3 – надано фото і характеристика на: Освіжувач повітря Prix Citrus Garden 300 мл (405см3), Виробник: ТОВ «ВЕСТ ПАРФЮМ», при цьому Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи наданий на ВИРОБНИКА KIEHL, що не підтверджує відповідність вищезазначеним вимогам ТД саме на запропонований ПЕРЕМОЖЦЕМ згідно наданим фото та характеристикам освіжувач (довідка наявність обладнання). 2. Просилось Замовником згідно Додатку 2 до тендерної документації (інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі)!: «Учасник несе відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства про працю, охорону праці, пожежну безпеку, санітарно-гігієнічних норм при наданні послуг, що підтверджує гарантійним листом у складі пропозиції.» Відповідного гарантійного листа ПЕРЕМОЖЦЕМ надано не було. 3. Просилось Замовником згідно Додатку 2 до тендерної документації (інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі)!: «- Учасник повинен надати документ який підтверджує наявність необхідного інвентарю для прибирання та апарату дезінфекції.» Відповідного документа, який підтверджує наявність у ПЕРЕМОЖЦЯ апарату дезінфекції надано не було. ОТЖЕ! Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених підстав та, як наслідок, неправомірно визначивши Переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наявність порушених прав обґрунтовується також тим фактом, що Скаржник взяв участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні дії Замовника щодо ВІДХИЛЕННЯ СКАРЖНИКА та визначенні Переможця, Скаржник вважає порушеними свої майнові, професійні та економічні права та інтереси, охоронювані Законом. Враховуючи наведену інформацію, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена, пропозицію ТОВ «КЛІН ТОН» не було акцептовано, хоча був наданий повний пакет документів, виконано всі вимоги ТД.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2023 14:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.01.2023 16:22
Дата виконання рішення Замовником: 01.02.2023 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: 2. На виконання рішення Колегії від 23.01.2023 №763-р/пк-пз, скасувати рішення уповноваженої особи №10/01-5 від 10.01.2023 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІН ТОН» та рішення уповноваженої особи від 12.01.2023 № 12/01-7 про визначення ФОП Каркуша С. М. переможцем процедури закупівлі - " Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області на 2023 рік)» №UA-2022-12-21-007138-a.
Автор: ТОВ "КЛІН ТОН", Світлана Рябцун +380731020206 klin_ton@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: cfc19150029541c28e311a6f14082610
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-007138-a.a5
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
вих.№КНПІ/1 від 29.12.2022 р. . До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ , вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН ТОН"/ ТОВ «КЛІН ТОН», код ЄДРПОУ 44870134, адреса: Україна, 03195, місто Київ, вул. Вільямса Академіка, будинок 6-Д, офіс 43/1 +38(073) 102-02-06/ klin_ton@ukr.net . Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області (код ЄДРПОУ 38571999) Адреса: вул. Садова 38, місто Ірпінь, Київська область, Україна, 08205. Уповноважена особа: Гудзь Алла Олександрівна, фахівець з публічних закупівель -уповноважена особа, e-mail: imc.pmsd@gmail.com, т. (04597)95212 Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-21-007138-a. Скорочення: Тендерна документація – ТД. Уповноважена особа Гудзь Алла Олександрівна – УО. Закону України "Про публічні закупівлі" – Закон. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 – Особливості. Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області – Замовник. ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІН ТОН"- Скаржник. СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-21-007138-a. Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН" (надалі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері. Тендерна документація замовника розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості), про що було вказано в п. 1 р. I ТД. Підстави для оскарження: За результатами опрацювання вимог ТД Скаржником було виявлено ряд невідповідностей та дискримінаційних вимог ТД, на що були надані відповідні вимоги та отримано відмову в їх задоволенні: 1 вимога від 25.12.22, 14:45 (інформацію взято з платформи прозоро, посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-21-007138-a): «Щодо дискримінаційної вимоги Доброго Дня! Шановний замовник ваша вимога щодо наявності саме штатних працівників без можливості залучення працівників за цивільно-правовими угодами є дискримінаційною, адже учасник крім штатних працівників може залучати також персонал за цивільно-правовими угодами. Вимагаємо внести зміни до документації та передбачити також можливість підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідного досвіду, працівників за цивільно-правовими угодами.» Відповідь ЗАМОВНИКА: «Дана умова не обмежує коло Учасників. Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. Цивільно – правові угоди мають короткотривалий правовий характер згідно норм чинного Законодавства. Замовником передбачено довгостроковий договір про надання послуг, так як закупівля проводиться на наступний рік закладу охорони здоров’я, працівники повинні пройти медичний огляд(згідно форми) відповідне навчання та інструктажі з охорони праці та ін.» Вважаємо вимогу ТД згідно п.2 Додатку 2, а саме «На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод» - дискримінаційною та такою що не відповідає вимогам чинного законодавства України, порушує принципи здійснення публічних закупівель з наступник підстав. Вважаємо, що зазначена вимога ТД обмежує коло учасників Процедури закупівлі лише тими, які мають у наявності працівників, які працюють у штаті Скаржника, адже в Скаржника є в наявності працівники, які працюють на підставі цивільно-правового договору, що також передбачено та дозволяється чинним законодавством України. Разом з цим, Замовником не доведено та не обґрунтовано, яким чином надання учасником Процедури закупівлі копій (оригіналів) трудових книжок, або копій (оригіналів) наказів, або копій (оригіналів) трудових угод буде підтвердженням відповідності такого учасника зазначеному вище кваліфікаційному критерію, зокрема, у випадку, якщо такий учасник здійснює свою діяльність без найму працівників у штат. Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідні рішення АМКУ по аналогічній ситуації надаємо у складі пропозиції. 2 ВИМОГА від 25.12.22, 15:13 (далі – вимога 2): «Шановний Замовник! у вашій документації (Додаток 2 до ТД) наявна вимога, Учасник повинен надати інформацію про дотримання законодавства про захист довкілля у вигляді довідки у довільній формі, а також скановану копію відповіді від уповноваженого органу, що здійснює реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища про дотримання ним екологічного законодавства. Разом з тим Кабінетом міністрів України, прийнято ПОСТАНОВУ від 13 березня 2022 р. № 303 Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану, відповідно до пункту 1 якої , припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”. А отже проведення позапланових заходів Держекоінспекцією в період воєнного стану, може бути прийнято Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України лише за умови підтвердження наявності загрози, що має значний негативний вплив на права та законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього середовища та забезпечення безпеки держави. В зв'язку з цим просимо прибрати дану вимогу так як на сьогоднішній день її виконати не можливо. На підтвердження надаємо лист одного з учасників вашої попередньої закупівлі» Відповідь ЗАМОВНИКА: Шановний Учасник інформація у замовника протилежна. Прохання надати копію відповіді Державної екологічної інспекції України або її структурних підрозділів до моменту проведення відкритих торгів. В свою чергу, повідомляємо, що саме Учасник повинен довести невідповідність вимоги нормам чинного законодавства або не можливість отримання документу. Вважаємо вимогу ТД згідно п.2 Додатку 2, а саме «…., а також скановану копію відповіді від уповноваженого органу, що здійснює реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища про дотримання ним екологічного законодавства, дискримінаційною, незаконною з наступник підстав. Замовнику було надане роз’яснення (у вимозі 2), що відповідно до пункту 1 ПОСТАНОВИ від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану», припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”. А отже проведення позапланових заходів Держекоінспекцією в період воєнного стану, може бути прийнято Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України лише за умови підтвердження наявності загрози, що має значний негативний вплив на права та законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього середовища та забезпечення безпеки держави. Окрім того у складі документів тендерної пропозиції в закупівлі, оголошеної від 16.11.2022 14:18 UA-2022-11-16-007917-a щодо аналогічної вимоги, Учасником ТОВ «Медікал Фасіліті Менеджмент» було надано лист Державної екологічної інспекції України 5721/2.8/7-22 від 29.11.2022 року, в якому надані відповідні роз’яснення і те, що «скановану копію відповіді від уповноваженого органу, що здійснює реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища про дотримання ним екологічного законодавства» на період дії воєнного стану отримати неможливо. Відповідний лист Державної екологічної інспекції України 5721/2.8/7-22 від 29.11.2022 року надаємо як доказ. Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до ТД з усіх вищезазначених підстав. До скарги додаємо наступні докази: - Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12960-р/пк-ск від 19.12.2018 року та № 3158-р/пс-пз від 23.05.2017по аналогічним ситуаціям. - Особливості. - ТД. - Додаток 1 до ТД. - Додаток 2 до ТД. - Лист Державної екологічної інспекції України 5721/2.8/7-22 від 29.11.2022 року
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.12.2022 12:38
Автор: ТОВ "КЛІН ТОН", Світлана Рябцун +380731020206 klin_ton@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 59e3d26100814535aaa1f1a6310e1723
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-007138-a.a4
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В Додатку 2 до Тендерної документації в табличці 3 Ви вимагаєте надати Абразивний засіб для миття кранів рН3 (на органічних кислотах) з відповідним фото (фото та назву всієї продукції яка вказана в Таблиці 3, де буде зазначені технічні характеристики та вказані виробники поставляємо продукції) та документами, які підтверджують якість та безпеку для використання. Просимо виправити невідповідність та внести зміни в ТД , так як абразивний засіб (будь-які абразивні частинки) можуть пошкодити поверхню крана. Окрім того!!! абразивні засоби не можуть містити кислоти. у разі не реагування на дану вимогу, будемо звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Абразивний засіб для миття кранів рН3 (на органічних кислотах) - Це загальний опис засобів які не пошкоджують сантехнічну арматуру та полірують її. Використання засобу на органічних кислотах потрібно тому що сам засіб попадає безпосередньо в зливний отвір, а органічні кислоти не пошкоджують труби, з’єднання та не несуть загрозу навколишньому середовищу. Тому зміни до тендерної документації вноситься не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.01.2023 00:01
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: a83d68573c544a1fa658148b523b54bc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-007138-a.b3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. В тендерній документації присутня невідповідність, а саме на майданчику вказано термін подачі до 31.12.2022 00:00, а в пункті 1 розділу 4 тендерної документації "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29.12.2022 року до 00:00 ". Просимо усунути дану невідповідність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день шановний Учасник! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо вимог технічного завдання

Номер: 654c09c39215461b93f4cd8bf5a636b4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-007138-a.b2
Назва: Щодо вимог технічного завдання
Вимога:
Шановний Замовник! у вашій документації (Додаток 2 до ТД) наявна вимога, Учасник повинен надати інформацію про дотримання законодавства про захист довкілля у вигляді довідки у довільній формі, а також скановану копію відповіді від уповноваженого органу, що здійснює реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища про дотримання ним екологічного законодавства. Разом з тим Кабінетом міністрів України, прийнято ПОСТАНОВУ від 13 березня 2022 р. № 303 Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану, відповідно до пункту 1 якої , припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”. А отже проведення позапланових заходів Держекоінспекцією в період воєнного стану, може бути прийнято Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України лише за умови підтвердження наявності загрози, що має значний негативний вплив на права та законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього середовища та забезпечення безпеки держави. В зв'язку з цим просимо прибрати дану вимогу так як на сьогоднішній день її виконати не можливо. На підтвердження надаємо лист одного з учасників вашої попередньої закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник інформація у замовника протилежна. Прохання надати копію відповіді Державної екологічної інспекції України або її структурних підрозділів до моменту проведення відкритих торгів. В свою чергу, повідомляємо, що саме Учасник повинен довести невідповідність вимоги нормам чинного законодавства або не можливість отримання документу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційної вимоги

Номер: 1fffde072a8e4e45870bb674d7224d75
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-21-007138-a.a1
Назва: Щодо дискримінаційної вимоги
Вимога:
Доброго Дня! Шановний замовник ваша вимога щодо наявності саме штатних працівників без можливості залучення працівників за цивільно-правовими угодами є дискримінаційною, адже учасник крім штатних працівників може залучати також персонал за цивільно-правовими угодами. Вимагаємо внести зміни до документації та передбачити також можливість підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідного досвіду, працівників за цивільно-правовими угодами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана умова не обмежує коло Учасників. Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. Цивільно – правові угоди мають короткотривалий правовий характер згідно норм чинного Законодавства. Замовником передбачено довгостроковий договір про надання послуг, так як закупівля проводиться на наступний рік закладу охорони здоров’я, працівники повинні пройти медичний огляд(згідно форми) відповідне навчання та інструктажі з охорони праці та ін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.01.2023 00:01