• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень (організація харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів)

Завершена

580 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2017 16:52 - 05.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення нормативних актів

Номер: 7dcfa8ee9039459889c0f123ecb85b89
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-22-002720-a.c4
Назва: Щодо порушення нормативних актів
Вимога:
Згідно з розпорядженням КМДА в Києві встановлена наступна вартість харчування: учнів 1-4 клас – не більше 15 гривень, учнів 5-11 класів – не більше 18 гривень. Згідно з наданою пропозицією КП «Зеніт», пропонується надання послуг за цінами: учнів 1-4 класів – 17,10 грн., учнів 5-11 класів – 17,10 грн., тобто КП «Зеніт» перевішена вартість харчування учнів 1-4 класів. Шановний Замовник, з яких підстав КП «Зеніт» було визнано переможцем закупівлі? Наступним вимагаємо відхилити пропозицію КП «Зеніт» у зв’язку з недотриманням нормативних актів КМДА. У випадку ігнорування порушень з боку КП «Зеніт» Вами, як Замовником, будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Оскарження ООО "ПОНТЕМ.УА" безпідставне, оскільки не підтверджується жодним нормативним документом. В оскарженні не вказано дати та вихідного номера розпорядження КМДА щодо встановлення вартості харчування учнів. Відсутність вказаних реквізитів та витягу, в змісті оскарження, з відповідного розпорядження свідчить про те, що такий документ не існує. На питання: «З яких підстав КП «Зеніт» було визнано переможцем закупівлі?», відповідаємо: Учасник №1, ФОП Веклич Ірина Миколаївна - пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Двотижневе меню складено без дотримання норм харчування учнів, не має досвіду у виконанні аналогічних договорів. Учасник №2, ООО "ПОНТЕМ.УА", у своїй документації надає договори укладені з порушенням чинного законодавства. А саме: договір наданий ТОВ «ПОНТЕМ.УА», як документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, від 29 травня 2017 р. №11 про надання послуги з організації харчування у школі І-ІІІ ступенів № 275 імені Кравчука Володимира Деснянського району м. Києва, є нікчемним, оскільки містить ряд порушень законодавства з питань публічних закупівель. Сума договору відповідно до п. 3.1 становить 181 424,80 грн. і договір укладений відповідно до п. 1.2. без застосування норм Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки вартість послуги не перевищує 200 тис. грн. Додатковою угодою від 31.05.2017 р. №1 відповідно до п.1 сторони у зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі прийшли до згоди про зменшення суми договору, та встановити, що вона складає 348 920,00 грн. Як це можливо??? Відповідно до п.9.3. відносини між сторонами виникли з 06 лютого 2017 р., то чому договір укладати аж 29 травня 2017 р.? Відповідно до п.3.5. Замовник проводить розрахунки з виконавцем через Управління Державної казначейської служби Дарницького району ГУДКСУ у м. Києві. А навчальний заклад – Деснянського району м. Києва. Тому, виходячи з вищезазначеного, можна зробити висновок, що договір від 29.05.2017 р. №11 укладений між ТОВ «ПОНТЕМ.УА» та школою І-ІІІ ступенів № 275 імені Кравчука Володимира Деснянського району м. Києва, не є дійсним і не може бути підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів за 2017 рік. Враховуючи вищезазначене було розглянуто пропозицію учасника №3, КП «Зеніт». Пропозиція відповідала вимогам тендерної документації і не мала підстав для відхилення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: f41ecbaf1301461db74df97e50a9a562
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-22-002720-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовник, Ваша вимога щодо надання документу, про виконання договорів на надання послуг з харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах протягом 2014, 2015 та 2016 років з додаванням не менш, як по одному такому договору за кожен рік (п. 3 Додатку 2.1 тендерної документації) є дискримінаційною по відношенню до учасників, які зареєстровані у якості суб’єктів господарювання після 2016 року та суперечить принципам здійснення закупівель (ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі.) Крім того, згідно з п. 1 ст. 16 Закону кваліфікаційним критерієм є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - в однині! Вимагаємо усунути порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" у Тендерної документації та вилучити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник залишає за собою право визначати період у який учасник виконував аналогічний договір. В тому числі таких періодів може бути декілька. Замовник вимагає від учасника виконання аналогічного договору (в однині) у 2014, 2015, 2016, 2017 роках, для закупівлі послуги найвищої якості.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо умов тендерної документації

Номер: 0de4ff787a574399bf979a0ef7f656f3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-22-002720-a.a2
Назва: Вимога щодо умов тендерної документації
Вимога:
Просимо залишити кваліфікаційну вимогу відповідно до пункту 3 Додатку 2 , щодо обов’язкової наявності та документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду надання послуг з ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ у середніх загальноосвітніх навчальних закладах, оскільки така вимога є необхідною для належного, якісного виконання послуги що передбачена даною закупівлею. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює кваліфікаційні критерії, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Просимо залишити даний кваліфікаційний критерій, оскільки дискримінаційною умовою буде рівність кваліфікації учасника, що має досвід надання послуг харчування в середніх загальноосвітніх навчальних закладах (що є аналогічним до предмету даної закупівлі) і учасників які мають досвід виключно у виробництві продуктів харчування та напівфабрикатів. Просимо звернути увагу на те, що йдеться про харчування дітей, і не варто довіряти ОРГАНІЗАЦІЮ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ учасникам, що не знайомі з Постановою КМУ №1591(зі змінами та доповненнями) від 22 листопада 2004 р. «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та не мають найменшого досвіду та розуміння ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно «Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до надавача послуг з організації шкільного харчування. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 4 років (2017,2016, 2015, 2014 роки) передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до учасника

Номер: 2a36ed65a42d42dca1e0299bcfb468bb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-22-002720-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасника
Вимога:
Просимо розглянути питання про дискримінаційність пункту 3 Додатку 2.1 , оскільки така вимога є перешкодою для учасників , що з об'єктивних причин не надавали послуги з харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах. Використовуючи стратегію постійного розвитку та маючи багаторічний досвід у виробництві продуктів харчування та напівфабрикатів, ТОВ «Зернопром» 17.10.2017 року додав до існуючих видів діяльності « 56.10 Діяльність ресторанів , надання послуг мобільного харчування; 56.29 Постачання інших готових страв». З грудня 2017 року підприємство має необхідну матеріальну та технічну, професійну базу для надання послуг з організації гарячого харчування. Підприємство позбавлено можливості за таких умов стати переможцем та набути такий досвід.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно «Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до надавача послуг з організації шкільного харчування. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 4 років (2017,2016, 2015, 2014 роки) передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.
Статус вимоги: Відхилено