-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Страхові послуги код за ДК 021:2015 - 66510000-8 (Послуги зі страхування відповідальності суб’єктів господарської діяльності перед третіми особами під час виконання ремонтних робіт та під час утримання мостів м. Києва)
Завершена
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження:
20.12.2022 19:13 - 11.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги ТД 2
Номер:
ba1eb757aa4444cfa15e0276007562d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-20-022328-a.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД 2
Скарга:
Дискримінаційні вимоги ТД 2
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2 до АМКУ.pdf 14.01.2023 09:35
- Скарга 2 до АМКУ.pdf.p7s 14.01.2023 09:35
- Скарга 2 до АМКУ.doc 14.01.2023 09:35
- Єдиний закупівельний словник.pdf 14.01.2023 09:35
- Правила відповідальність.pdf 14.01.2023 09:35
- Договір_Еліт биг.pdf 14.01.2023 09:35
- рішення від 02.01.2023 №45.pdf 14.01.2023 09:35
- Ліценз Лист Нацкомфінпослуг щодо переоформл ліцен.pdf 14.01.2023 09:35
- Дог_ТБД.pdf 14.01.2023 09:35
- Ліцензія_Відповідальність.pdf 14.01.2023 09:35
- Ліцензія_Запит до Нацкомфінпослуг.pdf 14.01.2023 09:35
- рішення від 17.01.2023 № 536.pdf 17.01.2023 15:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2023 № 753.pdf 24.01.2023 12:06
- рішення від 23.01.2023 № 753.pdf 25.01.2023 14:07
- Пояснення 2.pdf 19.01.2023 09:16
- Протокол внесення змін №48.docx 08.02.2023 10:24
- Протокол внесення змін №61.docx 08.02.2023 12:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2023 11:14
Дата розгляду скарги:
23.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.01.2023 15:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2023 14:07
Дата виконання рішення Замовником:
08.02.2023 12:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 753 -р/пк-пз від 23.01.2023 Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Страхові послуги код за ДК 021:2015 - 66510000-8 (Послуги зі страхування відповідальності суб’єктів господарської діяльності перед третіми особами під час виконання ремонтних робіт та під час утримання мостів м. Києва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-20-022328-a.
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
3dd327423e24416ca6e42e8df2c092c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-20-022328-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Дискримінаційні вимоги ТД щодо закупівлі страхових послуг код за ДК 021:2015 - 66510000-8 (Послуги зі страхування відповідальності суб’єктів господарської діяльності перед третіми особами під час виконання ремонтних робіт та під час утримання мостів м. Києва)
Пов'язані документи:
Учасник
- Єдиний закупівельний словник.pdf 23.12.2022 07:03
- Скарга до АМКУ.pdf 23.12.2022 07:03
- Скарга до АМКУ.pdf.p7s 23.12.2022 07:03
- Скарга до АМКУ.doc 23.12.2022 07:03
- рішення від 27.12.2022 №7783.pdf 27.12.2022 14:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.01.2022 №45.pdf 03.01.2023 11:48
- рішення від 02.01.2023 №45.pdf 05.01.2023 11:06
- Пояснення скарга.doc 28.12.2022 16:45
- Пояснення 053-282-01-14-2113.pdf 28.12.2022 16:45
- Протокольне рішення №15.pdf 10.01.2023 16:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.12.2022 12:10
Дата розгляду скарги:
02.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2022 14:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.01.2023 11:06
Дата виконання рішення Замовником:
10.01.2023 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внести та розмістити зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Страхові послуги код за ДК 021:2015 - 66510000-8 (Послуги зі страхування відповідальності суб’єктів господарської діяльності перед третіми особами під час виконання ремонтних робіт та під час утримання мостів м. Києва)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-20-022328-a.
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
05caffd7e28e47589dbd058b5ff79a30
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-20-022328-a.c1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник!
Пунктом 1 частини 1 Додатку 1 вимогається від учасників надати аналогічні договори за предметом закупівлі . Під аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на послуги зі страхування відповідальності суб’єктів господарської діяльності перед третіми особами під час виконання ремонтних робіт та під час утримання мостів м. Києва.
Відповідно до п.3 частини 2 Статті 16 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно з Класифікатором ДК 021:2015 предмет закупівлі є 66510000-8 - Страхові послуги. Предмет закупівлі п.4.1 Розділу 1 ТД - Страхові послуги код за ДК 021:2015 - 66510000-8 (Послуги зі страхування відповідальності суб’єктів господарської діяльності перед третіми особами під час виконання ремонтних робіт та під час утримання мостів м. Києва) - Класифікатором не передбачено.
Просимо змінити предмет закупівлі відповідно до класифікатора на 66510000-8 - Страхові послуги або 66516500-5 - Послуги зі страхування професійної відповідальності. Також привести вимогу щодо аналогічного договру відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2022 11:30
Вирішення:
Шановний Учасник! Пунктом 45 Особливостей, затверджених Постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” передбачено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Враховуючии вимоги Закону:
– ч. 2 ст. 16 Закону – Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В даній закупівлі Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій відповідно до п.3 частини 2 Статті 16, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Оскільки відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономіки України від 15.04.2020 р. № 708 (далі — Порядок № 708). Він передбачає, що предмет закупівлі визначається спочатку за категорією – товари, роботи чи послуги, а потім відповідно до додаткових умов класифікації предмета, що передбачені цим порядком. Також відповідно до Порядку визначення Уповноваженим органом Наказом № 1082 від 11.06.2020 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення). В пункті 12 Порядку зазначено
шо під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
- назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
- коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно.
Отже відповідно до вищезазначеного предметом даної закупівлі є Послуги зі страхування відповідальності суб’єктів господарської діяльності перед третіми особами під час виконання ремонтних робіт та під час утримання мостів м. Києва згідно коду ДК 021:2015 – 66510000-8 Страхові послуги.
Оскільки замовником зазначено пунктом 1 частини 1 Додатку 1 тендерної документації підтвердити відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, що підтверджується довідкою яка містить інформацію про наявність досвіду з виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) за 2017-2020 роки, з визначенням формулювання щодо аналогічних договорів у розумінні замовника (оскільки Закон не містить терміну «аналогічний договір» та переліку документів, які підтверджують наявність такого кваліфікаційного критерію ) та не містить дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме з цим замовником тощо) учасники зобов’язані виконати вимоги, що зазначені в тендерній документації замовника. Адже, замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку.
В даній закупівлі Замовником дотримано всіх норм законодавства щодо визначення предмета закупівлі та у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Водночас подана учасником Вимога UA-2022-12-20-022328-a.c1 від 21.12.22 містить вимогу змінити предмет закупівлі відповідно до класифікатора на 66510000-8 - Страхові послуги або 66516500-5 - Послуги зі страхування професійної відповідальності, що є порушенням визначення предмета закупівлі затвердженого Порядком визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономіки України від 15.04.2020 р. № 708.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.02.2023 18:00