• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони майна ОКНП "Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" на об’єкті та здійснення контрольно-пропускного контролю)

Завершена

361 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 805.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2022 16:25 - 28.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: d4129f47990944db814e85df0233ead3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-20-019324-a.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Не задоволення відповіддю на наші конкретні запитання. Ваші відповіді це відписка яка не підтверджена діючими нормативними документами та законодавством. Нам зрозуміло, що у Вас такі асигнування затверджені по цьому виду послуг, збільшення очікуваної вартості процедури торгів не є можливим, але дає Вам можливість на охорону предмету закупівлі не цілодобово, а на суму виділених коштів, тобто потрібно було обрати такий режим роботи на що Вам вистачає коштів. Що стосується пульта централізованого спостереження. Так, дійсно такий вид охорони майна практикується, в тому числі шляхом запровадження ПЦС, але предметом Вашої закупівлі є цілодобова фізична охорона, де ніякими документами не передбачено ПЦС, а тим більше утримувати один транспортний засіб у кожному районному центрі області, можливості задіяння не менше 40 осіб, з яких не менше 12 осіб з травматичною зброєю для охорони громадського порядку. На рахунок аналогічних договорів. Цей термін використовується в Вашій тендерній документації. Якщо розуміння «аналогічний договір» не встановлено чинним законодавством, не потрібно було з Вашого боку використовувати його в тендерній документації. Питання є в тому, для чого потрібно не менше 2-х договорів в рік, а загальна кількість повинна бути не менше 8 ?? А на рахунок фіктивності договорів укладених з фізичними і юридичними особами підприємцями, які нібито підготовлені формально для участі в тендері, потрібно ще доказувати. На рахунок спроможності або неспроможності виконання учасниками тендеру Ваших вимог, їхню відповідність вимогам тендерної документації, необхідно зробити висновок та орієнтуватися за результатами тендеру. А виходить, що Ви вже зробили висновок, що хтось цим вимогам вже не відповідає, що підштовхує нас ще раз на думку, що Ви обрали переможця до початку проведення торгів. Просимо Вас надати нам конкретні відповіді на ці та ті питання в першому нашому звернені, посилаючись на документи, пункти Законодавчих нормативних документів по яким Ви намітили та опублікували Ваші кваліфікаційні критерії. Просимо Вас, не давайте нам повторно відповіді за ради відповіді, бо ми залишаємо за собою право діяти згідно Законодавства України. Обіцяємо уважно спостерігати за перебігом аукціону, відповідності переможця кваліфікаційним критеріям та подальшому оскарженню Вашого рішення, щодо ПЕРЕМОЖЦЯ. Нагадуємо, що гроші якими Вам дано розпоряджуватись за результатами тендеру - є Державними. Відсутність на Вашу думку підстав до внесення змін до Документації – є хибними . До Вашого відома: діючі охоронні фірми на території області та України які би мали можливість виділити безкоштовно по одному автотранспортному засобу реагування в кожному районному центрі області, мінімум 2 транспортні засоби в обласному центрі, безкоштовне підключення ОПС на ПЦС, їхній ремонт та обслуговування , безкоштовне патрулювання по охороні громадського порядку 40 співробітників, половина з них з травматичною зброєю – НЕ ІСНУЄ. На гроші які Вам виділені можна надавати послуги по фізичній охороні об'єкта тільки в нічний час і крапка. Викладене, вважайте як вимога – скарга.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, на Вашу вимогу з питань проведення процедури відкритих торгів та дотримання чинного законодавства з питань публічних закупівель, Замовник з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей у встановлений законодавством строк надає Вам відповідь (роз’яснення), а саме: Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю цілодобової фізичної охорони за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони майна ОКНП "Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" на об’єкті та здійснення контрольно-пропускного контролю) на очікувану вартість предмету закупівлі 361 000.00 грн. Звертаємо увагу що Замовник є структурним підрозділом критичної інфраструктури основною метою якого є надання екстреної медичної допомоги людям. Доводимо до Вашого відома, що ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" працює цілодобово. На підставі викладеного Замовником обрано проведення процедури відкритих торгів відповідно до фактичної потреби Замовника в отриманні цілодобової охорони. Стосовно обрання технічного завдання та виду охорони повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлю з урахуванням фактичної потреби організації фізичної охорони за адресою розташування майна та попереднього досвіду отримання вищезазначених послуг з дотриманням головних принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Наголошуємо, що Ваша пропозиція надання послуг охорони в нічний час є недоцільною. Пропонуємо Вам прийняти участь у процедурі відкритих торгів на вільних для всіх учасників умовах з урахуванням виконання технічного завдання та обов’язковими для всіх учасників кваліфікаційних вимог згідно Тендерної документації. Неспроможність виконати Вами кваліфікаційних вимог встановлених з дотриманням вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не свідчить про дискримінацію. Стосовно Ваших погроз щодо втручання в проведення вищезазначеної процедури відкритих торгів, шляхом спостереження за аукціоном, погроз оскарження майбутніх учасників переможців в результаті чого затягування часу свідчить про нездорову конкуренцію та зацікавленість в перемозі процедури відкритих торгів, яка поверхово має мету зриву процедури торгів в результаті чого Замовник в наступному календарному році залишиться без Виконавця послуг з охорони. Вищезазначені дії є порушенням положення ч. 5 ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі» , яка передбачає, що Громадяни і громадські організації та їх спілки НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВТРУЧАТИСЯ У ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ/СПРОЩЕНУ ЗАКУПІВЛЮ. Так Ваші дії розцінюються нами, як шантаж або спроба рейдерського та неправомірного укладання договору з надання послуг охорони в супереч вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та примушення бюджетної установи виконувати Ваші неправомірні умови в результаті чого, Замовник повинен незаконно додатково витратити понад 100 тис. грн. для отримання Вами доходу.
Статус вимоги: Відхилено