• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 33190000-8- «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі

Завершена

40 638.55 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 406.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2018 09:33 - 17.01.2018 12:00
Вимога
Відхилено

Виділення в лоти

Номер: cd9dbe053f404acc9986d5022abeefab
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000137-b.c1
Назва: Виділення в лоти
Вимога:
КЛПУ «Міський протитуберкульозний диспансер м. Краматорська» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1954608, номер тендеру у UA-2018-01-12-000137-b) 23.01.2018 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: код ДК 021:2015 33190000-8- «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: Назва Одиниця виміру Кількість 1 Штатив для пробірок 40 гнізд шт 5 2 Штатив для пробірок 20 гнізд шт 5 3 Пробірка без наповн 9 мл 16х100 шт 600 4 Йоршик для чищення пробірок великий шт 6 5 Йоршик для чищення пробірок середній шт 6 6 Йоршик для чищення пробірок малий шт 6 7 Кювети на 5,0 шт 2 8 Кювети на 10,0 шт 2 9 Наконечники до Ленпипет Thermo №500 (жовтиє) 5-50 мкл уп 6 10 Пристрій одноразовий для переливаня інфузивних розчинів шт 5000 11 Пристрій для переливання крові шт 10 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Пристрій одноразовий для переливаня інфузивних розчинів шт 5 000 Пристрій для переливання крові шт 10 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1954608, номер тендеру у UA-2018-01-12-000137-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закупівля код ДК 021:2015 33190000-8- «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» здійснюється відповідно до наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. На допорогові закупівлі не поширюється дія закону «Про публічні закупівлі» і Замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення допорогових закупівель. Предмет закупівлі був визначен у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454. З урахуванням останніх змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі, наказом Мінекономрозвитку України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (такі зміни набули чинності 17.01.2017 року) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. При плануванні закупівлі код ДК 021:2015 33190000-8- «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»був опублікован додаток до річного плану закупівель без поділення на лоти та визначеним бюджетом закупівлі для предмета закупівлі в цілому. Тому закупівля не передбачає поділення на лоти.
Статус вимоги: Відхилено