• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вивезення твердих побутових відходів для гуртожитку Академії

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

152 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 760.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2022 13:31 - 28.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Повторна вимога щодо видалення пунктів в частині спец. транспорту

Номер: 580026f3e5434d0db692b2322bc16ab5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-20-011410-a.c2
Назва: Повторна вимога щодо видалення пунктів в частині спец. транспорту
Вимога:
Пунктами 4 та 5 додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності в Учасника автомобіля-сміттєвоза (з бічним завантаженням) та малогабаритного самоскида (вантажопідйомністю до 5 т) з габаритами, які не перевищують 6,50 метрів у довжину та 2,50 метрів у ширину. Вважаємо дану вимогу такою, яка порушує вимоги ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та ч. 4 ст. 5 Закону (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників) та вимагаємо видалити пункти 4 та 5 додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням наступного: 1. Ми, як потенційний Учасник, який вже довготривало надає послуги з вивезення сміття на території м. Києва та Київської області, а також має парк необхідного спеціалізованого транспорту для надання послуг в різну пору року та в різноманітних місцях, в тому у важкодоступних, не можемо прийняти участь в закупівлі, оскільки наявні власні та орендовані сучасні автомобілі-сміттєвози не відповідають вимогам тендерної документації за своїми габаритними розмірами та технічними характеристиками, зазначеними Вами в тендерній документації. 2. Щодо Вашої відповіді на попередню вимогу в частині «будь-який учасник, який спеціалізується на наданні послуг, передбачених даною закупівлею, має можливість залучити необхідну матеріально-технічну базу», зазначаємо, що використовувати спеціалізований транспорт, який буде відповідати Вашим вимогам, для нас, як для потенційного Учасника, неможливо, оскільки: - Власний транспорт з такими вимогами відсутній; - Орендований транспорт з такими вимогами відсутній; - Орендувати зазначений транспорт у компаній, які надають такі послуги, також неможливо, оскільки навіть у спеціалізованих компаніях відсутні автомобілі-сміттєвози та самоскиди, що відповідають Вашим вимогам; - Придбання спеціалізованого транспорту здійснюється тільки сучасне, котре, як вже повідомлялося, не відповідає Вашим вимогам. 3. Зазначаємо, що з метою уникнення непорозумінь на етапі надання послуг, ми ознайомились з об’єктами, щодо яких здійснюється закупівля послуг, врахували будь-які обмеження та, як спеціалізована компанія та потенційний Учасник, повідомляємо, що в використанні спеціалізованого транспорту, саме з характеристиками, зазначеними Вами в тендерній документації, не вбачаємо необхідності. У разі залишення даних пунктів в тендерній документації, нами буде зроблено відповідний висновок, що умови тендерної документації прописано виключно під суб’єкта господарювання, який надасть пропозицію, що буде відповідати Вашим вимогам (якщо такі будуть) з відповідними результатами, адже з тексту даної вимоги очевидно, що умови закупівлі є дискримінаційними. Просимо з розумінням розглянути Вимогу, та надати можливість прийняти участь в закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, ми розуміємо можливі складнощі при підготовці пропозицій Учасників. Разом з тим Замовник повинен публікувати тендерну документацію з урахуванням усіх положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Нечітко прописані вимоги можуть в подальшому призвести до непорозумінь на етапі надання послуг. Адже Замовник діє виключно з урахуванням принципів здійснення закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність. Оскільки прийнята постанова № 1178 Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону, встановлює саме особливості здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Замовником вивчено об’єкти щодо яких планується надання послуг і саме на підставі цього було встановлено мінімальні вимоги до Учасників. Якщо матеріально-технічна база потенційного учасника не відповідає законним вимогам Замовника, це не є підставою для скасування вимоги, оскільки ринок надання послуг в цій сфері не є монопольним. На думку Замовника Вами не було доведено відсутність необхідності залучення спеціалізованого транспорту. Разом з тим, Замовник вважає, що будь-який Учасник, який спеціалізується на наданні послуг, передбачених даною закупівлею, має можливість залучити необхідну матеріально-технічну базу. З урахуванням вищевикладеного Замовник не бачить підстав для внесення змін до умов тендерної документації так як умови та вимоги до закупівлі не є дискримінаційними.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення порушення в частині конкретизації способу надання послуг

Номер: 9661403e05cc446f8d010bbc2940b02b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-20-011410-a.b1
Назва: Усунення порушення в частині конкретизації способу надання послуг
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 4 та 5 додатку 3 до Тендерної документації встановлені конкретні вимоги до типу, габаритних розмірів та вантажопідйомності транспортних засобів, що є порушенням вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Враховуючи, що предметом даної закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових відходів, а не придбання чи взяття в оренду автомобілів-сміттєвозів чи самоскидів, вимагаємо видалити умови тендерної документації, передбачені п. 4 та 5 Додатку 3 до Тендерної документації, як такі, що конкретизують яким саме методом повинні надаватися послуги, на підставі наявності порушень зазначених вище вимог Закону. Для отримання якісних послуг, та визначення Переможцем Учасника, який має можливість виконати необхідні умови для надання послуг, що є предметом закупівлі, достатньо вимоги, встановленої пунктом 3 додатку 3 до Тендерної документації, відповідно до якої Учасник повинен мати власні або орендовані автомобілі-сміттєвози для вивезення ТПВ з контейнерів 1,1 куб.м. Крім того, необхідно внести зміни й до п. 6 зазначеного Додатку, та викласти його в наступній редакції: «Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність спеціалізованого транспорту», оскільки інформація, яка вимагається Замовником (марка, модель, тип, реєстраційний номер), наявна в свідоцтвах про державну реєстрацію транспортних засобів, що мають бути надані в складі тендерних пропозицій. А габаритні розміри, вантажопідйомність та тип завантаження з урахуванням викладеного вище не можу вплинути на розгляд пропозиції Учасника, адже спеціалізованих вимог до обладнання, яким мають надаватися послуги, тендерна документація не повинна містити. Якщо ж у Вас є «важкодоступні місця», з яких необхідно надати послуги з вивезення відходів, рекомендуємо про це зазначити в тендерній документації (з описом таких місць), а від Учасників відповідно отримати гарантійний лист про ознайомлення з наданою Вами інформацією, та гарантією можливості надати послуги в «важкодоступних місцях». Тендерна документація в такій редакції не буде з порушенням вимог Закону, а потенційні Учасники будуть ознайомлення з «особливостями» предмету закупівлі та, відповідно, розрахувати свої можливості.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, вимогами до предмету закупівлі встановлено вимоги до окремих деталей надання послуг, що закуповуються. Відповідно до положень ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» серед іншого в тендерній документації повинна бути інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Технічні особливості об’єктів, щодо яких будуть надаватись послуги, встановлюють певні очевидні обмеження, які Замовник вважає за необхідне включити в склад тендерної документації для покращення розуміння учасниками предмету закупівлі, а також для уникнення непорозумінь на етапі надання послуг. Звертаємо увагу, що тендерна документація в цій частині не містить чітких посилань на конкретну марку, процес тощо, а лише описує актуальні та необхідні технічні характеристики устаткування, яким забезпечиться повнота та якість послуг, що закуповуються. Таким чином, встановлена вимога є обґрунтованою та необхідною. Окрім того, вона є законною (адже узгоджується з положеннями ст. 22 Закону), а також не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, який спеціалізується на наданні послуг, передбачених даною закупівлею, має можливість залучити необхідну матеріально-технічну базу. З урахуванням вищевикладеного Замовник не бачить підстав для внесення змін до умов тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено