-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А4, А5, А3
Завершена
2 517 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 585.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 585.30 UAH
Період оскарження:
19.12.2022 18:04 - 24.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
664fe145d2ec46f8af1e8ad6f271ac1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-19-021392-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Замовник порушив частину 22 статті 18 Закону,бо не виконав Рішення №1055 р/пк-пз від 31.01.2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ на призначення.pdf 20.03.2023 12:50
- Скарга Укр. Залізниця.pdf 20.03.2023 12:50
- Рішення №1055 від 31.01.2023 року АМКУ.pdf 20.03.2023 12:50
- рішення від 22.03.2023 № 3547.pdf 22.03.2023 15:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2023 № 3845.pdf 29.03.2023 12:46
- рішення від 28.03.2023 № 3845.pdf 31.03.2023 13:12
- Протокол УО (виконан. АМКУ ріш 28032023).doc 05.04.2023 15:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2023 13:39
Дата розгляду скарги:
28.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.03.2023 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2023 13:12
Дата виконання рішення Замовником:
05.04.2023 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконати рішення Колегії АМКУ
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
ec225e04578b4903b861279f0af3fec7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-19-021392-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Рішення, відповідно до Протоколу № ЦН-01/Л/Б/134/5/22 від 16 січня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛЕОН ІНКОР" (ЄДРПОУ 39353144) ,яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Цінова пропозиція.pdf 20.01.2023 12:56
- Декларація постачальника.pdf 20.01.2023 12:56
- СЕС папір ксероокс.pdf 20.01.2023 12:56
- Паспорта якості на папір А4, А3, А5.pdf 20.01.2023 12:56
- Сертифікат А3.pdf 20.01.2023 12:56
- Скарга.pdf 20.01.2023 12:56
- Сертифікат А4.pdf 20.01.2023 12:57
- Наказ на призначення.pdf 20.01.2023 12:57
- рішення від 23.01.2023 № 705.pdf 23.01.2023 17:57
- інформація про перенесення розгляду скарги від 30.01.2023 № 85.pdf 30.01.2023 13:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2023 № 1055.pdf 31.01.2023 16:04
- рішення від 31.01.2023 № 1055.pdf 02.02.2023 14:28
- Відповідь АМКУ папір офісний.docx 26.01.2023 17:32
- Декларація постачальника.pdf 26.01.2023 17:32
- Паспорта якості на папір А4, А3, А5.pdf 26.01.2023 17:33
- Сертифікат А3.pdf 26.01.2023 17:33
- Сертифікат А4.pdf 26.01.2023 17:33
- СЕС папір ксероокс.pdf 26.01.2023 17:33
- Цінова пропозиція.pdf 26.01.2023 17:33
- скан відповіді pdf.pdf 26.01.2023 17:38
- Протокол УО (виконан. АМКУ).doc 02.03.2023 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2023 13:52
Дата розгляду скарги:
30.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.01.2023 17:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.02.2023 14:33
Дата виконання рішення Замовником:
02.03.2023 17:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1055-р/пк-пз від 31.01.2023 виконане
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні технічні вимоги
Номер:
ffb165d08d2b4a7c81e0187ff21df45f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-19-021392-a.b1
Назва:
Дискримінаційні технічні вимоги
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-12-19-021392-a на закупівлю Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткуваня та приладдя різн (Папір офісний А4, А5, А3), де Замовником виступає Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця», були встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу з дискримінаційними технічними вимогами.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4, А3, А5 щільн. 80 г/м2, а саме Вологість – не менше 4,0-5,0 % (ISO 287) для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію кращої якості паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол ЦН-01_Л_134 (відповідь).docx 23.12.2022 13:15
Дата подачі:
20.12.2022 15:48
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Уповноважена особа філії «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перед проведенням процедури закупівлі Код ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4, А5, А3) Замовником було проведено моніторинг ринку, в результаті якого виключені будь-які дискримінаційні вимоги до технічних вимог паперової продукції.
Окрім цього, технічні вимоги до паперу офісного сформовані з урахуванням потреб Замовника та експлуатаційних вимог оргтехніки.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.12.2022 10:00