-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони майна Львівської національної наукової бібліотеки України ім.В.Стефаника
Місце надання послуг: м. Львів, вул. Бібліотечна, 2 м. Львів, вул. Бібліотечна, 2 м. Львів, вул. Авіаційна, 1 м. Львів, вул. Винниченка, 24 м. Львів, вул. Грабовського, 11 м. Львів, вул. Ковжуна, 8 м. Львів, вул. Ковжуна, 10 м. Львів, вул. Лисенка, 14 м. Львів, вул. Личаківська, 131 м. Львів, вул. Стефаника, 2
Завершена
172 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 864.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 864.00 UAH
Період оскарження:
19.12.2022 15:55 - 24.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне визнання переможця
Номер:
a59963bd9e9c4557a43145908e04cb89
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-19-017866-a.a4
Назва:
Скарга на неправомірне визнання переможця
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЛЬВІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА НАУКОВА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ ІМЕНІ В.СТЕФАНИКА було проведено закупівлю ID UA-2022-12-19-017866-a на Послуги з охорони майна Львівської національної наукової бібліотеки України ім. В.Стефаника ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 27 січня 2022 року, 00:00.
Аукціон відбувся: 27 січня 2022 року, 14:52.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" – 107 998,8 грн.
2. Управління поліції охорони у Львівській області – 172 800грн.
Очікувана вартість: 172 800 грн. з ПДВ.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, 04.01.2023 року, 15:41 Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Управління поліції охорони у Львівській області.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутній наступний документ, а саме Довідка в довільній формі про незалучення субпідрядника, яка вимагалася в п.п. 3.9 Розділу 3 Тендерної документації «Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі», у складі пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області вищезазначеної довідки не надано, що не відповідає умовам тендерної документації. Після вимоги про усунунення порушення учасник не надав вищенаведені документи.
Також відповідно до п.п. 3.2.2 п.3.2 Розділу 3 «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”)або EXCEL (“XLS”)». У складі пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області надано файли «1.1.2 про наявність форми і спецзасобів», «1.2.1 Дов про працівників», «2. Дов ст 17» та «4. Тех специфікація», які не мають посади, прізвища і дати підпису на усіх сторінках файлів, що подані у форматі PDF, також на інших файлах наданих Управлінням поліції охорони у Львівській області не зазначено дати підпису, як вимагають умови тендерної документації, що є порушенням.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області надано Довіреність № 449 від 25.01.2021 р. та Довіреність № 269 від 15.01.2021 р., які не мають юридичної сили так як складені не у відповідності до Цивільного кодексу України, а саме відповідно до статті 244 Цивільного кодексу України довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
Відповідно до частини 1, 2 статті 245 Цивільного кодексу України форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин. Довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до статті 246 Цивільного кодексу України довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами. Довіреності, що видаються юридичними особами, не вимагають нотаріального посвідчення, оскільки вони посвідчуються безпосередньо організацією.
Довіреність повинна мати всі необхідні реквізити: місце і дату складання (підписання), строк дії (прописом), прізвище, ім’я, по батькові довірителя та довіреної особи (повну назву юридичної особи), місце проживання (місцезнаходження юридичної особи) представника та особи, яку представляють, а за необхідності – займану посаду, коло повноважень.
Відповідно до статті 247 Цивільного кодексу України строк довіреності встановлюється у довіреності. Строк дії довіреності зазначається словами та визначається роками, місяцями, тижнями, днями і не може бути визначений настанням будь-якої події. Якщо строк довіреності не встановлений, вона зберігає чинність до припинення її дії. Строк довіреності, виданої в порядку передоручення, не може перевищувати строку основної довіреності, на підставі якої вона видана. Довіреність, у якій не вказана дата її вчинення, є нікчемною. В Довіреностях наданих Управлінням поліції охорони у Львівській області відсутня інформація про місце проживання (місцезнаходження юридичної особи) представника та строк дії довіреності не зазначений словами, тож надані довіреності є нікчемними відповідно до Цивільного кодексу України.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник під час проведення даної закупівлі грубо порушує принципи недискримінації учасників, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійснені процедур закупівель, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, принцип відкритості та прозорості на всіх етапах закупівель.
На підставі вищезазначеного та керуючись ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Управління поліції охорони у Львівській області та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки:
1. Протокол № 24 визнання переможцем Управління поліції охорони у Львівській області
2. Довіреність Якубляк на підписання договору
3. Довіреність Якубляк на підписання тендерних документів
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Якубляк довіреність договір.pdf 09.01.2023 12:43
- Скарга АМКУ на переможця.pdf 09.01.2023 12:43
- Скарга АМКУ на переможця.docx 09.01.2023 12:43
- 3. Якубляк довіреність тенд.pdf 09.01.2023 12:43
- 1. Протокол № 24 визнання переможцем.pdf 09.01.2023 12:43
- Рішення від 11.01.2023 №335.pdf 11.01.2023 14:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2023 № 612.pdf 19.01.2023 13:36
- Рішення від 18.01.2023 №612.pdf 20.01.2023 16:34
- Пояснення по суті скарги.pdf 13.01.2023 10:16
- Пояснення по суті скарги.docx 13.01.2023 10:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.01.2023 17:38
Дата розгляду скарги:
18.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2023 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.01.2023 16:35
Дата виконання рішення Замовником:
24.01.2023 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №612-р/пк-пз від 18.01.2023 виконано
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження переможця
Номер:
adecf4698e1b474c8733f0d80db34776
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-19-017866-a.a3
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЛЬВІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА НАУКОВА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ ІМЕНІ В.СТЕФАНИКА було проведено закупівлю ID UA-2022-12-19-017866-a на Послуги з охорони майна Львівської національної наукової бібліотеки України ім. В.Стефаника ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 27 січня 2022 року, 00:00.
Аукціон відбувся: 27 січня 2022 року, 14:52.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" – 107 998,8 грн.
2. Управління поліції охорони у Львівській області – 172 800грн.
Очікувана вартість: 172 800 грн. з ПДВ.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, 04.01.2023 року, 15:41 Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Управління поліції охорони у Львівській області.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутній наступний документ, а саме Довідка в довільній формі про незалучення субпідрядника, яка вимагалася в п.п. 3.9 Розділу 3 Тендерної документації «Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі», у складі пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області вищезазначеної довідки не надано, що не відповідає умовам тендерної документації. Після вимоги про усунунення порушення учасник не надав вищенаведені документи.
Також відповідно до п.п. 3.2.2 п.3.2 Розділу 3 «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”)або EXCEL (“XLS”)». У складі пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області надано файли «1.1.2 про наявність форми і спецзасобів», «1.2.1 Дов про працівників», «2. Дов ст 17» та «4. Тех специфікація», які не мають посади, прізвища і дати підпису на усіх сторінках файлів, що подані у форматі PDF, також на інших файлах наданих Управлінням поліції охорони у Львівській області не зазначено дати підпису, як вимагають умови тендерної документації, що є порушенням.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області надано Довіреність № 449 від 25.01.2021 р. та Довіреність № 269 від 15.01.2021 р., які не мають юридичної сили так як складені не у відповідності до Цивільного кодексу України, а саме відповідно до статті 244 Цивільного кодексу України довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
Відповідно до частини 1, 2 статті 245 Цивільного кодексу України форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин. Довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до статті 246 Цивільного кодексу України довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами. Довіреності, що видаються юридичними особами, не вимагають нотаріального посвідчення, оскільки вони посвідчуються безпосередньо організацією.
Довіреність повинна мати всі необхідні реквізити: місце і дату складання (підписання), строк дії (прописом), прізвище, ім’я, по батькові довірителя та довіреної особи (повну назву юридичної особи), місце проживання (місцезнаходження юридичної особи) представника та особи, яку представляють, а за необхідності – займану посаду, коло повноважень.
Відповідно до статті 247 Цивільного кодексу України строк довіреності встановлюється у довіреності. Строк дії довіреності зазначається словами та визначається роками, місяцями, тижнями, днями і не може бути визначений настанням будь-якої події. Якщо строк довіреності не встановлений, вона зберігає чинність до припинення її дії. Строк довіреності, виданої в порядку передоручення, не може перевищувати строку основної довіреності, на підставі якої вона видана. Довіреність, у якій не вказана дата її вчинення, є нікчемною. В Довіреностях наданих Управлінням поліції охорони у Львівській області відсутня інформація про місце проживання (місцезнаходження юридичної особи) представника та строк дії довіреності не зазначений словами, тож надані довіреності є нікчемними відповідно до Цивільного кодексу України.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник під час проведення даної закупівлі грубо порушує принципи недискримінації учасників, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійснені процедур закупівель, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, принцип відкритості та прозорості на всіх етапах закупівель.
На підставі вищезазначеного та керуючись ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Управління поліції охорони у Львівській області та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки:
1. Протокол № 24 визнання переможцем Управління поліції охорони у Львівській області
2. Довіреність Якубляк на підписання договору
3. Довіреність Якубляк на підписання тендерних документів
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Якубляк довіреність тенд.pdf 09.01.2023 12:41
- 2. Якубляк довіреність договір.pdf 09.01.2023 12:41
- Скарга АМКУ на переможця.pdf 09.01.2023 12:41
- Скарга АМКУ на переможця.docx 09.01.2023 12:41
- 1. Протокол № 24 визнання переможцем.pdf 09.01.2023 12:41
Дата подачі:
09.01.2023 12:41
Опис причини скасування:
Помилково створена
Дата скасування:
09.01.2023 12:42
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця
Номер:
84d244d2f75b4fed95004bf257d8143f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-19-017866-a.a2
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.п. 3.9 Розділу 3 Тендерної документації наявна наступна вимога «Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі», у складі пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області вищезазначеної довідки не надано, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.п. 3.2.2 п.3.2 Розділу 3 «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”)або EXCEL (“XLS”)». У складі пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області надано файли «1.1.2 про наявність форми і спецзасобів», «1.2.1 Дов про працівників», «2. Дов ст 17» та «4. Тех специфікація», які не мають посади, прізвища і дати підпису на усіх сторінках файлів, що подані у форматі PDF. А також на інших файлах наданих Управлінням поліції охорони у Львівській області не зазначено дати підпису, як вимагають умови тендерної документації, що є порушенням.
Також звертаємо увагу, що у складі пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області надано Довіреність № 449 від 25.01.2021 р. та Довіреність № 269 від 15.01.2021 р., які не мають юридичної сили так як складені не у відповідності до Цивільного кодексу України, а саме відповідно до статті 244 Цивільного кодексу України довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
Відповідно до частини 1, 2 статті 245 Цивільного кодексу України форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин. Довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до статті 246 Цивільного кодексу України довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами. Довіреності, що видаються юридичними особами, не вимагають нотаріального посвідчення, оскільки вони посвідчуються безпосередньо організацією.
Довіреність повинна мати всі необхідні реквізити: місце і дату складання (підписання), строк дії (прописом), прізвище, ім’я, по батькові довірителя та довіреної особи (повну назву юридичної особи), місце проживання (місцезнаходження юридичної особи) представника та особи, яку представляють, а за необхідності – займану посаду, коло повноважень.
Відповідно до статті 247 Цивільного кодексу України строк довіреності встановлюється у довіреності. Строк дії довіреності зазначається словами та визначається роками, місяцями, тижнями, днями і не може бути визначений настанням будь-якої події. Якщо строк довіреності не встановлений, вона зберігає чинність до припинення її дії. Строк довіреності, виданої в порядку передоручення, не може перевищувати строку основної довіреності, на підставі якої вона видана. Довіреність, у якій не вказана дата її вчинення, є нікчемною. В Довіреностях наданих Управлінням поліції охорони у Львівській області відсутня інформація про місце проживання (місцезнаходження юридичної особи) представника та строк дії довіреності не зазначений словами, тож надані довіреності є нікчемними відповідно до Цивільного кодексу України.
Враховуюче все вищезазначене вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Управлінням поліції охорони у Львівській області, який не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, у іншому випадку змушені будемо оскаржувати рішення замовника в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.01.2023 09:58
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2022-12-19-017866-a.a2 від 06 січня 2023 р. повідомляємо наступне:
1. Щодо субпідряду. Учасником Управління поліції охорони у Львівській області у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників (файл «1.2.1 Дов про працівників.pdf») у якій учасник зазначає, що надання послуг буде здійснюватися працівниками учасника. Також у довідці про наявність ГШР в межах розташування об’єкту (файл «1.2.2 Дов про 2 ГШР.pdf») зазначено, що учасник не планує залучати партнерів ГШР. Таким чином, інформація щодо не залучення субпідряду міститься у інших документів, а відсутність самого документа є лише формальністю та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
2. Щодо інформації, яка повинна відображатися у документі. Відповідно до п. 3.3. розділу 3 тендерної документації згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, відсутність посади, прізвища і дати підпису на усіх сторінках файлів вважається формальними помилки та жодним чином не впливають на тендерну пропозицію учасника.
3. Щодо довіреності. Відповідно до п. 1 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції учасники надають: Скан-копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, - наказ про призначення, - довіреність або доручення; - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Учасник у складі пропозиції надав файли «3.1.1 Якубляк довіреність тенд.pdf» та «3.1.1 Якубляк довіреність договір.pdf», які підтверджують правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції учасники.
Звертаємо увагу, що вимог щодо надання документів за певною формою відсутнє, а отже у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
9360036c6314412cbb55c7b898a4a7e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-19-017866-a.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що закупівля UA-2022-12-19-017866-a за предметом «Послуги з охорони майна Львівської національної наукової бібліотеки України ім.В.Стефаника» оголошена як Відкриті торги з особливостями, тобто замовник повинен проводити дану закупівлю відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 40 Постанови передбачено «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» у складі своєї пропозиції надало файл «10. Лист-згода з технічними характеристиками» де підтверджується відповідність ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» технічні та якісним характеристики предмета закупівлі, а також надано файл «11. Технічне завдання» з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються нами в нашій тендерній пропозиції.
Вищезазначена вимога встановлена замовником з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, проте зазначений сертифікат підтверджує саме систему управління якістю, щодо менеджменту компанії, а не надання послуг. Управління якістю згідно з ДСТУ 180 9001:2015 надається не стосовно конкретного предмета закупівлі, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації / компанії.
Також хочемо відмітити, що сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку.
Вимагаємо від Замовника відмінити своє рішення і повернути ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» на кваліфікацію, а також, відповідно до чинного законодавства розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, у іншому випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ так як закупівля була проведена із порушеннями, тож відповідно до Статті 44 Закону України «Про Публічні Закупівлі» уповноважена особа буде притягнута до відповідальності згідно із законами України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2022 15:48
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2022-12-19-017866-a.c1 від 30 грудня 2022 р. повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п. 51 Особливостей №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Звертаємо Вашу увагу, що до замовника не надходило жодного звернення щодо внесення змін до тендерної документації в частині сертифікату ISO (9001:2015) Системи управління якістю. у сфері послуг, що є предметом закупівлі. Таким чином, учасники погодились з вимогами тендерної документації.
Щодо усунення невідповідностей. Згідно п. 41 Особливостей №1178 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто цією вимогою чітко визначено, що відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що вимагалося, не є відповідністю.
Статус вимоги:
Відхилено