• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цукор- пісок ваговий (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200-4 «Цукор білий»)

Торги не відбулися

241 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 209.60 UAH
Період оскарження: 19.12.2022 14:44 - 24.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» від 17.03.2023 р.

Номер: e42abfc34a594fc0989013c47a4d3145
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-19-014410-a.b4
Назва: СКАРГА на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» від 17.03.2023 р.
Скарга:
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-19-014410-a) 19.12.2022 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «15831200-4 - Цукор білий», зі строком поставки – до 31.12.2023 р. на очікувану вартість 241`920.00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Комунальне підприємство «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 04543536). До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю товарів «ДК 021:2015 15830000-5 «Цукор і супутня продукція» (Цукор- пісок ваговий) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200-4 «Цукор білий»), яку затверджено Протокол № 886 від 19 грудня 2022 року уповноваженою особою Начальником відділу підготовки, проведення закупівель та договірної роботи Ольга ГОТВЯНСЬКА, далі «Тендерна документація» із додатками. Вказана закупівля оголошена згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі за текстом «Особливості». Після проведення аукціону відбулося розкриття тендерних пропозицій наступних учасників: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», код ЄДРПОУ 33667686 із ціною пропозиції 167`408.64 грн з ПДВ; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." код ЄДРПОУ 40333959 із ціною пропозиції 167`731.20 грн. з ПДВ; - ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" код ЄДРПОУ 43537090 із ціною пропозиції 193`213.00 грн. з ПДВ. 16.02.2023 року згідно Протоколу №108 Уповноваженої особи Замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..». Не погоджуючись із таким рішенням Замовника, наше Товариство звернулося до АМКУ зі скаргою від 20.02.2023 року. Рішенням АМКУ № 2511 -р/пк-пз від 02.03.2023 скарга була задоволена та зобов'язано комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КРАЙ-МК.." за процедурою закупівлі — "Цукор- пісок ваговий (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200- 4 "Цукор білий")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-19-014410-a. Вказане рішення Замовником було виконано 14.03.2023 року та рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» було скасовано. Однак 17.03.2023 року Замовником знов прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» згідно із протоколом № 161. Необхідно, по-перше, відзначити, що Замовник неодноразово скаржиться на той факт, що він потребує у найкоротші строки товар та є необхідність у найшвидшому укладені договору, але сам своїми неправомірними діями породжує вже 4 оскарження за цією закупівлею, замість прийняття законного рішення за закупівлею та укладення договору. Ознайомившись із змістом протоколу № 161 від 17.03.2023 року та з обґрунтуванням відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства, ТОВ «КРАЙ-МК..» вважає безпідставним та необґрунтованим рішення Замовника з огляду на наступне. 1. На виконання п. 3 рішення АМКУ № 2511 -р/пк-пз від 02.03.2023 року Замовник 14.03.2023 року опублікував «Повідомлення про усунення невідповідностей» наступного змісту: «1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Додатку № 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ до тендерної документації необхідно надати документи, а саме: «Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі»- не надано усіх документів відповідно до вимог ТД. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додатку № 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відповідно до вимог Додатку №1: «Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі» - скановані копії медичних книжок: водія, змінного водія, експедитора та комірника.» У відповідності до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, Замовник зобов’язаний додержуватися висновку, який викладений у рішенні АМКУ за цією закупівлею. Так, п. 3 рішення АМКУ № 2511 -р/пк-пз від 02.03.2023 року передбачено, що «Відповідно до додатку 1 Документації учасники повинні надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність учасника. 7 Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Копії надаються у складі тендерної пропозиції Учасника. У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема: - довідка про санітарну обробку автомобіля, автомобіль Форд-транзит, державний реєстраційний номер АЕ 6403 МН, у якій зазначено, зокрема: водій змінний (файли "мийка форд 6403-1 .pdf", "мийка форд 6403-2.pdf"); - особиста медична книжка Гарькавенка Руслана Вікторовича, протипоказання відсутні для виконання обов'язків водій автотранспортного засобу перевезення харчових продуктів у медзаклади та заклади освіти, найменування суб'єкта господарювання ТОВ "КРАЙ-МК.." (файл "7_Санкнижка(1).PDF"); - медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я Гарькавенка Руслана Вікторовича, місце роботи ТОВ "КРАЙ-МК..", професія, посада водій-експедитор (файл "7_Санкнижка2.pdf"). Замовник не довів та документально не підтвердив, що водій Гарькавенко Руслан Володимирович не є водієм-експедитором. Також Замовник не довів та документально не підтвердив, що надані учасником документи є недійсні, недіючі тощо. Слід зазначити, що Документація не містила вичерпного переліку необхідних працівників. Також слід зазначити, що Документацією передбачалось надання копій медичних книжок щонайменше двох працівників учасника, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутні копії медичних книжок щонайменше двох працівників учасника, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі.» Таким чином, Замовник безпідставно вимагав скановані копії медичних книжок: водія, змінного водія, експедитора та комірника. Достатнью для виконання вимог Тендерної документації була б вимога про надання ще однієї медичної книжки працівника учасника. На виконання зазначеної вимоги Замовника, ТОВ «КРАЙ-МК..» надав наступні документи: скановані копії медичних книжок змінного водія Ткач Г.С. експедитора Єнаева А.І, наказ від 01.12.2022 року № 56-1-К на призначення водія Ткач Г.С. комірником на умовах суміщення, наказ від 01.12.2022 року № 56-2-К на призначення водія Гарькавенко Р.В. експедитором на умовах суміщення. Тобто, наше Товариство виконало вимоги Тендерної документації щодо надання щонайменше двох медичних книжок на працівників (медична книжка на водія, який виконує обов’язки експедитора Гарькавенка Руслана Вікторовича була надана у складі пропозиції під час первинного завантаження документів 27.12.2022 року та згідно з рішенням АМКУ № 2511 -р/пк-пз від 02.03.2023 року визнана належним документом для виконання вимог Тендерної документації). Висновок Замовника про те, що наше Товариство ще раз не надало медичну книжку водія Гарькавенка Р.В. є неправомірним. 2. Замовником зазначається, що у медичних книжках відсутні дані, що експедитор Єнаев А.І. та водій за суміщенням комірник Ткач Г. С. взагалі проходили медичний огляд за період з 20.05.2022 року по 27.01.2023 року, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства. Але такий висновок суперечить чинному законодавству та умовам Тендерної документації. Так, у відповідності до Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати «Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі.» Жодної іншої вимоги до змісту та оформлення медичної книжки працівників учасника в Тендерній документації було відсутнє. На момент завантаження зазначених медичних книжок ТОВ «КРАЙ-МК..» відомості про актуальний медичний огляд в тексті зазначені. З огляду на зазначене, надані ТОВ «КРАЙ-МК..» медичні книжки на працівників повністю відповідають вимогам Тендерної документації, та відхиливши з цієї підстави Замовник порушив п. 41 Особливостей. Безпідставне відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» порушує права та законні інтереси нашого Товариства. З огляду на все вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 41, 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Просимо: прийняти цю скаргу до розгляду; зобов’язати Комунальне підприємство «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» від 17.03.2023 року. ДОДАТКИ: 1. Копія протоколу № 161 від 17.03.2023 року. 2. Рішення АМКУ № 2511 -р/пк-пз від 02.03.2023 року. 3. Копія особистої медичної книжки на ім’я Гарьковенко Руслана Вікторовича, водія ТОВ «КРАЙ-МК..». 4. Копія особистої медичної книжки на ім’я Ткач Григорія Сергійовича. 5. Копія особистої медичної книжки на ім’я Єнаєва Андрія Івановича. Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» Олена ОКОПНА
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2023 14:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.04.2023 16:14
Дата виконання рішення Замовником: 14.04.2023 08:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.03.2023 року № 4081-р/пк-пз, уповноваженою особою КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР» прийнято рішення про виконання поставлених перед нею зобов’язань, а саме скасувати рішення про відхилення ТОВ «КРАЙ-МК..» за процедурою закупівлі – Цукор- пісок ваговий (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200-4 «Цукор білий»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-19-014410-a.
Автор: ТОВ "КРАЙ-МК..", КРАЙ-МК.. +380503403243 kraymk@i.ua
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» від 16.02.2023 р.

Номер: 935f96609aae4ce1b56ab44b574ec137
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-19-014410-a.a3
Назва: СКАРГА на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» від 16.02.2023 р.
Скарга:
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-19-014410-a) 19.12.2022 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «15831200-4 - Цукор білий», зі строком поставки – до 31.12.2023 р. на очікувану вартість 241`920.00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Комунальне підприємство «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 04543536). До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю товарів «ДК 021:2015 15830000-5 «Цукор і супутня продукція» (Цукор- пісок ваговий) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200-4 «Цукор білий»), яку затверджено Протокол № 886 від 19 грудня 2022 року уповноваженою особою Начальником відділу підготовки, проведення закупівель та договірної роботи Ольга ГОТВЯНСЬКА, далі «Тендерна документація» із додатками. Вказана закупівля оголошена згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі за текстом «Особливості». Після проведення аукціону відбулося розкриття тендерних пропозицій наступних учасників: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», код ЄДРПОУ 33667686 із ціною пропозиції 167`408.64 грн з ПДВ; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." код ЄДРПОУ 40333959 із ціною пропозиції 167`731.20 грн. з ПДВ; - ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" код ЄДРПОУ 43537090 із ціною пропозиції 193`213.00 грн. з ПДВ. 16.02.2023 року згідно Протоколу №108 Уповноваженої особи Замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..». Ознайомившись із змістом протоколу № 108 від 16.02.2023 року та з обґрунтуванням відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства, ТОВ «КРАЙ-МК..» вважає безпідставним та необґрунтованим рішення Замовника з огляду на наступне. 1. В якості першої підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції Замовник зазначив: «На вимогу ТД (додаток № 1): надати «Документи про якість: паспорт якості або декларація виробника», Учасником надано: - ДЕКЛАРАЦІЮ ВИРОБНИКА ТОВ «Олександрівський цукровий завод» від 10.11.2022 року №475, яка виписана на ТОВ «Український національний продукт» в якій зазначені номери транспортних засобів. AE 8462QT, АЕ 4179 XF. Ця декларація надана у вигляді чорно-білої копії (усі печатки та штампи чорно-білі, що не є підтверджуючим документом) печать кольорова тільки TOB «КРАИ-МК..», яка завіряє цю чорно-білу копію. Якщо, ця копія була надана власноруч представниками ТОВ «Український національний продукт» та потім ТОВ «КРАЙ-МК..» то печатка та штамп на декларації ТОВ «Олександрівський цукровий завод» повинні бути кольоровими!!!!. Відсутність кольорової печатки від ТОВ «Олександуівський цукровий завод» свідчить про те. що ТОВ «КРАИ-МК.» завірив чужу декларацію та не довів, що ця декларація ТОВ «Олександрівський цукровий завод» чинна (дійсна) та що між ТОВ «Український національний продукт» та ТОВ «КРАИ-МК..» є будь які відносини. (ТОВ «КРАИ-МК.» не надав ні яких підтверджуючих документів). Крім того, на декларації ТОВ «Олександрівський цукровий завод» від 10.11.2022 року №475 відсутня печать та підпис представників ТОВ «Український національний продукт», що копія дійсна вірна та надана ТОВ «КРАИ-МК..» Але такі вимоги не відповідають вимогам Тендерної документації. Так, дійсно у відповідності до Додатку 1 до Тендерної документації в частині «Учасники повинні надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність учасника» п. 1 передбачено, що учасники повинні надати: «Документи про якість: - паспорт якості або декларація виробника. Копії надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.» Жодних інших вимог до змісту зазначеного документу Тендерною документацією не було передбачено. Тобто висновок Замовника про те, що ДЕКЛАРАЦІЮ ВИРОБНИКА ТОВ «Олександрівський цукровий завод» від 10.11.2022 року №475, виписана на ТОВ «Український національний продукт» в якій зазначені номери транспортних засобів. AE 8462QT, АЕ 4179 XF та це не відповідає вимогам Тендерної документації, є безпідставним та необґрунтованим. Що стосується вимог Замовника щодо засвідчення ТОВ «КРАЙ-МК..» копії декларації виробника від 10.11.2022 року № 475, то необхідно зазначити наступне. У відповідності до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів…» Тобто учасник повинен був надати копію декларації виробника, а не оригінал документу із кольоровою печаткою ТОВ «Український національний продукт». Крім того, чорний колір печатки ТОВ «Український національний продукт» є також кольором, що не суперечить вимогам діючого законодавства. Таким чином, ТОВ «КРАЙ-МК..» виконав всі вимоги Тендерної документації щодо надання засвідченої копії декларації виробника на запропонований товар. Необґрунтованими є також і вимоги Замовника щодо необхідності надання ТОВ «КРАЙ-МК..» документів, які підтверджують наявність взаємовідносин з ТОВ «Український національний продукт». З огляду на зазначене, надана ТОВ «КРАЙ-МК..» декларація виробника ТОВ «Олександрівський цукровий завод» від 10.11.2022 року №475 на запропонований товар повністю відповідає вимогам Тендерної документації, та відхиливши з цієї підстави Замовник порушив п. 41 Особливостей. 2. В якості наступної підстави для відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства Замовник зазначив: «На вимогу ТД «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (додаток № 2): надати: «1.1. Скановані копії документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання, а за відсутності власного автотранспорту в учасника - надати скановану копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування. 1.2. Сканована копія довідки з даними про проходження санітарної обробки автотранспорту, яким буде здійснювались постачання (дійсного на кінцеву дату (27.12.2022 року) подання комерційної пропозиції)», Учасником не надано вищезазначених документів на транспортні засоби AE 84620Т, АЕ 4179 XF, яким здійснювалося транспортування цукру з ТОВ «Олександрівський цукровий завод». Але вказана підстава не відповідає змісту Тендерної документації. Так, згідно із Додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що учасник на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» зобов’язаний надати: «1.1.Скановані копії документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання, а за відсутності власного автотранспорту в учасника - надати скановану копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування. 1.2. Сканована копія довідки з даними про проходження санітарної обробки автотранспорту, яким буде здійснювались постачання (дійсного на кінцеву дату (27.12.2022 року) подання комерційної пропозиції).» Тобто Замовник вимагав від учасника надати документи на автотранспорт, яким він буде здійснювати постачання товару Замовнику. На відповідність цієї вимоги ТОВ «КРАЙ-МК..» надав наступні документи: Скановану кольорову копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу реєстраційний номер АЕ6403МН FORD TRANSIT власником якого є ТОВ «КРАЙ-МК..»; Скановану кольорову копію довідки про проходження санітарної обробки автотранспорту реєстраційний номер АЕ6403МН FORD TRANSIT власником якого є ТОВ «КРАЙ-МК..» з датою останньої обробки 26.12.2022 року. Таким чином, ТОВ «КРАЙ-МК..» виконав всі вимоги Тендерної документації про надання підтверджуючих документів для відповідності кваліфікаційному критерію: «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», передбачених Додатком 2 до Тендерної документації. Вимога Замовника про надання копії документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання, а за відсутності власного автотранспорту в учасника - надати скановану копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування. 1.2. Сканована копія довідки з даними про проходження санітарної обробки автотранспорту, яким буде здійснювались постачання (дійсного на кінцеву дату (27.12.2022 року) подання комерційної пропозиції)», на транспортні засоби AE 84620Т, АЕ 4179 XF, яким здійснювалося транспортування цукру з ТОВ «Олександрівський цукровий завод» є безпідставними. Учасником у тендерній пропозиції не зазначалося, що постачання запропонованого товару Замовнику буде здійснюватися транспортними засобами AE 84620Т, АЕ 4179 XF. З огляду на зазначене, надані ТОВ «КРАЙ-МК..» документи на автотранспортний засіб, яким буде учасник постачати запропонований товар, повністю відповідає вимогам Тендерної документації, та відхиливши з цієї підстави Замовник порушив п. 41 Особливостей. 3. В якості наступної підстави для відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства Замовник зазначив: «На вимогу ТД (додаток №1) надати «Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції надано тільки одна копія медичної книжки водія Гарьковенко Р.В - Слід зазначити, що в особистій медичні книжці Гарьковенко Р.В. строк наступного медогляду зазначено 15.01.2023 року та зазначено, що він водій автотранспортного засобу, щодо перевезення харчових продуктів у медзаклади та заклади освіти. - Також у складі документів Учасником надана медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я на Гарьковенко Р.В. в якій строк наступного медогляду зазначено 25.01.2023 року, а також зазначено . що він водій експедитор. Тобто TOB «KPАИ-МК..» не довів, хто такий Гарьковенко Р.В. водій чи водій експедитор. Згідно з особистої медичної книжки він тільки водій. Та виникає питання чому у наданих документах різні дані проведення наступного медогляду, який документ з наданих дійсний. Враховуюче вище викладене ТОВ «КРАЙ-МК..» не надав на вимогу ТД (Додаток №1) слідуючі документи: медичні книжки іншого (змінного) водія (як це вказано у довідці по санітарній обробці автомобіля), експедитора та комірника.» Так, згідно Додатку 1 до Тендерної документації в частині додатку «Учасники повинні надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність учасника» п. 7 передбачено – «Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Копії надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.» На виконання зазначеної вимоги ТОВ «КРАЙ-МК..» у складі пропозиції надав: Кольорову скановану копію особистої медичної книжки на ім’я Гарьковенко Руслана Вікторовича, водія ТОВ «КРАЙ-МК..». Надана ТОВ «КРАЙ-МК..» медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я на ім’я Гарьковенко Р.В. взагалі не вимагалася умовами Тендерної документації, та її наявність не повинна впливати на оцінку тендерною пропозиції учасника. Умовами Тендерної документації не вимагалося від учасника надання будь-яких інших документів, які підтверджують наявність кваліфікованих працівників. У відповідності до п. 40 Особливостей передбачено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, не розмістивши повідомлення про усунення недоліків у тендерній пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» з вимогою про надання медичних книжок іншого (змінного) водія (як це вказано у довідці по санітарній обробці автомобіля), експедитора та комірника, а одразу відхиливши тендерну пропозицію, Замовник порушив вимоги п. 40 Особливостей. Безпідставне відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» порушує права та законні інтереси нашого Товариства. З огляду на все вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 40, 41, 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Просимо: прийняти цю скаргу до розгляду; зобов’язати Комунальне підприємство «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..» від 16.02.2023 року. ДОДАТКИ: 1. Копія протоколу № 108 від 16.02.2023 року. 2. Копія ДЕКЛАРАЦІЇ ВИРОБНИКА ТОВ «Олександрівський цукровий завод» від 10.11.2022 року №475. 3. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу реєстраційний номер АЕ6403МН FORD TRANSIT власником якого є ТОВ «КРАЙ-МК..». 4. Копія довідки про проходження санітарної обробки автотранспорту реєстраційний номер АЕ6403МН FORD TRANSIT власником якого є ТОВ «КРАЙ-МК..» з датою останньої обробки 26.12.2022 року. 5. Копія особистої медичної книжки на ім’я Гарьковенко Руслана Вікторовича, водія ТОВ «КРАЙ-МК..». Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» О. С. Окопна
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2023 13:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2023 17:00
Дата виконання рішення Замовником: 14.03.2023 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.03.2023 року № 2511-р/пк-пз, уповноваженою особою КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР» прийнято рішення про виконання поставлених перед нею зобов’язань, а саме скасувати рішення про відхилення ТОВ «КРАЙ-МК..» за процедурою закупівлі – Цукор- пісок ваговий (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200-4 «Цукор білий»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-19-014410-a.
Автор: ТОВ "КРАЙ-МК..", КРАЙ-МК.. +380503403243 kraymk@i.ua
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» від 25.01.2023 року

Номер: 5b93a50506ab411eb08cbcf2ad15a93b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-19-014410-a.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» від 25.01.2023 року
Скарга:
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-19-014410-a) 19.12.2022 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «15831200-4 - Цукор білий», зі строком поставки – до 31.12.2023 р. на очікувану вартість 241`920.00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Комунальне підприємство «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 04543536). До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю товарів «ДК 021:2015 15830000-5 «Цукор і супутня продукція» (Цукор- пісок ваговий) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200-4 «Цукор білий»), яку затверджено Протокол № 886 від 19 грудня 2022 року уповноваженою особою Начальником відділу підготовки, проведення закупівель та договірної роботи Ольга ГОТВЯНСЬКА, далі «Тендерна документація» із додатками. Вказана закупівля оголошена згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі за текстом «Особливості». Після проведення аукціону відбулося розкриття тендерних пропозицій наступних учасників: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», код ЄДРПОУ 33667686 із ціною пропозиції 167`408.64 грн з ПДВ; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." код ЄДРПОУ 40333959 із ціною пропозиції 167`731.20 грн. з ПДВ; - ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" код ЄДРПОУ 43537090 із ціною пропозиції 193`213.00 грн. з ПДВ. 30.12.2022 року згідно Протоколу №929 Уповноваженої особи Замовника прийнято рішення про визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС». Згідно із рішенням АМКУ № 427 - р/пк-пз від 12.01.2023 року було вирішено зобов’язати скасувати рішення Замовника про визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС». 20.01.2023 року Замовником було скасовано рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС». АМКУ у своєму рішенні в якості підстави для скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» було встановлено наступні порушення Замовником: у складі Пропозиції Переможця відсутні копії документів, що підтверджують право власності учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання, а за відсутності власного автотранспорту сканована копія договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування. надана у складі Пропозиції Переможця довідка від 26.12.2022 № 26/1/22-15 не містить інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. На виконання зазначеного рішення АМКУ, Замовник 24.01.2023 року опублікував ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту:   1. Відповідно до Додатку № 2 ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ до тендерної документації необхідно надати документи: «Скановані копії документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання, а за відсутності власного автотранспорту в учасника - надати скановану копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування» - потребує надання документів, документи відсутні. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додаток № 2 ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». 25.01.2023 року на виконання зазначеної вимоги ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» надав наступні документи: - копію договору найму (оренди) транспортного засобу № 2212НК/22 від 22.12.2022 року, предметом якого є автомобіль марки ТАТА держ.номер АН 4468ЕН та автомобіль марки MERSEDES-BENZ, держ.номер АН6149ІК. - копія довідки про санітарну обробку автомобіля № 9620 на автомобіль марки ТАТА держ.номер АН 4468ЕН із датою проходження санітарної обробки 09.01.2023 року та 20.01.2023 року. - сканована копія свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу автомобіль марки ТАТА держ.номер АН 4468ЕН - сканована копія свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу автомобіль марки MERSEDES-BENZ, держ.номер АН6149ІК. Але надані документи не відповідають вимогам Тендерної документації, а саме Додатку № 2 до Тендерної документації. Так, згідно п. 1 Додатку № 2 передбачено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: Скановані копії документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання, а за відсутності власного автотранспорту в учасника - надати скановану копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування Сканована копія довідки з даними про проходження санітарної обробки автотранспорту, яким буде здійснювались постачання (дійсного на кінцеву дату (27.12.2022 року) подання комерційної пропозиції). Тобто за змістом Тендерної документації учасник повинен був надати скановані копії документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання, тобто на декілька одиниць транспорту та довідки з даними проходження санітарної обробки, яким буде здійснюватися постачання, із датою санітарної обробки, дійсною на 27.12.2022 року. ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» надав тільки одну довідку про санітарну обробку транспорту на автомобіль марки ТАТА держ.номер АН 4468ЕН із датою проходження санітарної обробки 09.01.2023 року та 20.01.2023 року. Тобто по-перше, у складі пропозиції взагалі відсутня довідка про санітарну обробку транспорту на другу одиницю транспорту, яким буде здійснено постачання, а саме на автомобіль марки MERSEDES-BENZ, держ.номер АН6149ІК. А по-друге, відсутня санітарна обробка транспорту автомобіля марки ТАТА держ.номер АН 4468ЕН дійсна на 27.12.2022 року, як це вимагалося умовами Тендерної документації. З огляду на зазначене, ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» не виконав вимогу Замовника про усунення невідповідностей у тендерній документації, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції згідно із п. 41 Особливостей. 2. Другою вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» Замовник зазначив: - Відповідно до Додатку № 3 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА/ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ до тендерної документації необхідно надати документи, а саме: «Довідка (ки) в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі»- потребує до оформлення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додаток № 3 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА/ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ до тендерної документації проект договору (згода з істотними умовами договору). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати відповідно до вимог Додатку №3: «Довідку (ки) в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі». 25.01.2023 року на виконання зазначеної вимоги ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» надав наступні документи: - довідку Вих. № 24/01/23-15 від 24.01.2023 року за змістом якої ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в особі директора Тарасової Людмили Миколаївни повідомляє про відсутність підстав для відхилення пропозиції Учасника відповідно до ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону, а саме, зокрема: п. 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну (цінову) пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. П. 6. ст. 17 Закону передбачає наступний зміст - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Згідно п. 1.1. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати довідку (ки) в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Про це було також зазначено у рішенні АМКУ № 427 - р/пк-пз від 12.01.2023 року. Таким чином, ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» не виконав вимогу Замовника від 24.01.2023 року про усунення невідповідностей та не надав у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, яка свідчить про відсутність підстав, передбачених п. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно із ч. 2 п. 41 Особливостей. Не врахувавши вищезазначені невідповідності у тендерній пропозиції переможця, Замовник прийняв незаконне рішення про визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», що порушує права та інтереси нашого Товариства. З огляду на все вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 40, 41, 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Просимо: прийняти цю скаргу до розгляду; зобов’язати Комунальне підприємство «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» від 25.01.2023 року. ДОДАТКИ: 1. Копія договору найму (оренди) транспортного засобу № 2212НК/22 від 22.12.2022 року. 2. Копія довідки про санітарну обробку автомобіля № 9620 на автомобіль марки ТАТА держ.номер АН 4468ЕН. 3. Довідка ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» Вих. № 24/01/23-15 від 24.01.2023 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.02.2023 14:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.02.2023 15:47
Дата виконання рішення Замовником: 16.02.2023 14:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.02.2023 року № 1446-р/пк-пз, уповноваженою особою КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР» прийнято рішення про виконання поставлених перед нею зобов’язань, а саме скасувати рішення про визначення ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» переможцем процедури закупівлі – Цукор- пісок ваговий (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200-4 «Цукор білий»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-19-014410-a.
Автор: ТОВ "КРАЙ-МК..", КРАЙ-МК.. +380503403243 kraymk@i.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІСПОЛІН ПЛЮС" від 30.12.2022 року"

Номер: ec4ac4f4e0994e87a0ef321821d14f85
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-19-014410-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІСПОЛІН ПЛЮС" від 30.12.2022 року"
Скарга:
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-19-014410-a) 19.12.2022 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «15831200-4 - Цукор білий», зі строком поставки – до 31.12.2023 р. на очікувану вартість 241`920.00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Комунальне підприємство «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 04543536). До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю товарів «ДК 021:2015 15830000-5 «Цукор і супутня продукція» (Цукор- пісок ваговий) (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200-4 «Цукор білий»), яку затверджено Протокол № 886 від 19 грудня 2022 року уповноваженою особою Начальником відділу підготовки, проведення закупівель та договірної роботи Ольга ГОТВЯНСЬКА, далі «Тендерна документація» із додатками. Вказана закупівля оголошена згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі за текстом «Особливості». Після проведення аукціону відбулося розкриття тендерних пропозицій наступних учасників: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», код ЄДРПОУ 33667686 із ціною пропозиції 167`408.64 грн з ПДВ; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." код ЄДРПОУ 40333959 із ціною пропозиції 167`731.20 грн. з ПДВ; - ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" код ЄДРПОУ 43537090 із ціною пропозиції 193`213.00 грн. з ПДВ. 30.12.2022 року згідно Протоколу №929 Уповноваженої особи Замовника прийнято рішення про визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС». Ознайомившись із тендерною пропозицією переможця, нашим Товариством було виявлено невідповідності документів тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації, на які Замовник не звернув увагу, що призвело до прийняття неправомірного рішення, з огляду на наступне. 1. Згідно пп. 3 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник передбачив, що учасник у складі пропозиції повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації у Додатку № 1, до тендерної документації (подається в окремому файлі). Згідно Додатку № 1 До тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Учасники повинні надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність учасника технічній частині закупівлі. Так, п. 1 передбачено, що учасник повинен надати Документи про якість - паспорт якості або декларація виробника. У складі тендерної пропозиції переможець надав на підтвердження цієї вимоги – Декларацію виробника № 8/2/63 від 27.05.2022 «Цукру білого кристалічного», виданої ТОВ «НОВООРЖИЦЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД», в якій зазначено, що додатком до цієї декларації є сертифікат відповідності № UA.056.Х.00188-21 від 01.12.2021 року. Але у складі тендерної пропозиції вказаний додаток до декларації виробника учасником не надано, тобто декларація виробника надана не у повному обсязі, що свідчить про невиконання ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» вимог технічної частини Тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно із ч. 2 п. 41 Особливостей. 2. Згідно пп. 1 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник передбачив, що учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у Додатку № 2 тендерної документації (подається в окремому файлі). Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Замовник у п. 1 визначив кваліфікаційний критерій - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - та на відповідність зазначеного критерію учасник повинен був надати за пп. 1.1.: скановані копії документів, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання, а за відсутності власного автотранспорту в учасника - надати скановану копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування. У складі тендерної пропозиції переможець надав на виконання цієї вимоги наступні документи: договір на транспортні послуги № 29/03/21 від 29.03.2021 року, укладений між ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в якості Замовника та ФОП Новіков О.С. в якості Виконавця; договір оренди транспортних засобів від 16.01.2020 року, укладеного між Новіковим Сергієм Миколайовичем – Орендодавцем та ФОП Новіковим Олександром Сергійовичем – Орендарем; копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХК 300742 на MERCEDES-BENZ АЕ 4526 ІС, власник – Новіков Сергій Миколайович. Замовник вимагав або надати копії документів, які підтверджують право власності на транспортний засіб або, якщо транспортний засіб не є власністю учасника закупівлі, або скановану копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування. У складі тендерної пропозиції переможця відсутні зазначені документи, які вимагалися Замовником, а саме: документи, що підтверджують право власності Учасника на автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання, а за відсутності власного автотранспорту в учасника - надати скановану копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування. Наданий учасником договір на транспортні послуги не можна розглядати, як документ, який відповідає вимогам Замовника з огляді на наступне. По-перше, Замовник чітко вимагав або копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору експедирування. Іншого альтернативного варіанту Замовник не передбачав за змістом Тендерної документації. По-друге, наданий договір про транспортні послуги не можна розглядати ані в якості договору оренди ані в якості договору експедирування. Так, у відповідності до норм ст. 759 Цивільного Кодексу України передбачено, що за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. А за змістом п. 1.1. Договору на транспортні послуги № 29/03/21 від 29.03.2021 року предметом договору є транспортні послуги, а не майно – транспортний засіб, тобто вказаний договір за своїм змістом не є договором найму (оренди). Також, у відповідності ст. 9 Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» № 1955 від 01.04.2004 року передбачено, що «Істотними умовами договору транспортного експедирування є: відомості про сторони договору вид послуги експедитора; вид та найменування вантажу; права, обов'язки сторін; відповідальність сторін, у тому числі в разі завдання шкоди внаслідок дії непереборної сили; розмір плати експедитору; порядок розрахунків; пункти відправлення та призначення вантажу; порядок погодження змін маршруту, виду транспорту, вказівок клієнта; строк (термін) виконання договору; а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. За змістом наданого учасником ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» договору на транспортні послуги № 29/03/21 від 29.03.2021 року можна зробити висновок, що він не містить наступні істотні умови: вид послуги експедитора, вид та найменування вантажу, відповідальність сторін, у тому числі в разі завдання шкоди внаслідок дії непереборної сили, порядок погодження змін маршруту, виду транспорту, вказівок клієнта Таким чином, наданий договір на транспортні послуги № 29/03/21 від 29.03.2021 року не можна вважати договором експедирування через те, що його зміст не відповідає вимогам Закону України «Про транспортно-експедиторські послуги». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в цій частині не відповідає умовам Тендерної документації та згідно ч. 2 пункту 41 Постанови та підлягає відхиленню. 3. Згідно пп. 2 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник передбачив, що учасник повинен надати інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно переліку, наведеного у Додатку № 3 тендерної документації. Згідно додатку № 3 до Тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА/ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ» Замовник зазначив: Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи: 1.1.Довідка (ки) в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Тобто учасник повинен був надати довідку у довільній формі, яка містить підтвердження відсутності наступних підстав, передбачених ст. 17 Закону: П. 3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; П. 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; П. 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; П. 12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» надав: Довідку вих. №26/12/22-15 від 26.12.2022 року за змістом якої зазначено, що «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в особі директора Тарасової Людмили Миколаївни повідомляє про відсутність підстав для відхилення пропозиції Переможця відповідно до ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону, а саме:» Тобто вказана довідка надана від імені переможця а не учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Навіть, якщо розглядати вказану довідку як таку, що надана на виконання зазначеної вимоги, то п. 6 зазначеної довідки не відповідає за своїм змістом вимогам ч.1 п. 6 ст. 17 Закону. Так, у п. 6 Довідки вих. №26/12/22-15 від 26.12.2022 року ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» зазначено, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну (цінову) пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. П. 6. ст. 17 Закону передбачає наступний зміст - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Також учасником ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» надано: Довідку (без вих. номеру та дати) за змістом якої передбачено: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в особі директора Тарасової Людмили Миколаївни повідомляє, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну (цінову) пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» у складі своєї пропозиції не надав довідку в довільній формі, яка свідчить про відсутність підстав, передбачених п. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно із ч. 2 п. 41 Особливостей. Не врахувавши вищезазначені невідповідності у тендерній пропозиції переможця, Замовник прийняв незаконне рішення про визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», що порушує права та інтереси нашого Товариства. З огляду на все вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 40, 41, 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Просимо: прийняти цю скаргу до розгляду; зобов’язати Комунальне підприємство «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС». ДОДАТКИ: 1. Декларація виробника № 8/2/63 від 27.05.2022 «Цукру білого кристалічного», виданої ТОВ «НОВООРЖИЦЬКИЙ ЦУКРОВИЙ ЗАВОД». 2. Договір на транспортні послуги № 29/03/21 від 29.03.2021 року. 3. Довідка ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» вих. №26/12/22-15 від 26.12.2022 року. 4. Довідку (без вих. номеру та дати) ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС». Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» О. С. Окопна
Дата розгляду скарги: 12.01.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.01.2023 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.01.2023 11:34
Дата виконання рішення Замовником: 20.01.2023 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.01.2023 року № 427-р/пк-пз, уповноваженою особою КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР» прийнято рішення про виконання поставлених перед нею зобов’язань, а саме скасувати рішення про визначення ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» переможцем процедури закупівлі – Цукор- пісок ваговий (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15831200-4 «Цукор білий»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-19-014410-a.
Автор: ТОВ "КРАЙ-МК..", КРАЙ-МК.. +380503403243 kraymk@i.ua