-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Система керування чергою у мережі відділень ПАТ «Укрпошта
Шановні учасники торгів! Для підготовки якісної тендерної пропозиції, пропонуємо звернути увагу на аналіз поширених помилок в тендерних пропозиціях учасників закупівель ПАТ Укрпошта: http://ukrposhta.ua/pro-pidpriyemstvo/derzhavni-zakupivli/informaciya-pro-zakupivli Бажаємо успіхів!
Завершена
1 722 183.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 610.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2017 17:46 - 10.12.2017 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на рішення тендерного комітету ПАТ «Укрпошта» згідно протоколу засідання №3 від 22.12.2017 р. щодо закупівлі UA-2017-11-29-003746-c
Номер:
881a808f5ae44970862cec607c9d4446
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-29-003746-c.c1
Назва:
скарга на рішення тендерного комітету ПАТ «Укрпошта» згідно протоколу засідання №3 від 22.12.2017 р. щодо закупівлі UA-2017-11-29-003746-c
Скарга:
ТОВ «Сервус Сістемз Інтегрейшн», що є учасником процедури публічної закупівлі/відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Система керування чергою у мережі відділень ПАТ «Укрпошта), яка проводиться у системі електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-29-003746-c)
Ми вважаємо, що рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" переможцем в процедурі даної закупівлі є безпідставним з огляду на наступні результати аналізу змісту поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" пропозиції в рамках даної процедури закупівлі, а саме:
1. Невідповідність Товариства з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" кваліфікаційному критерію “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.” згідно ст.16 ЗУ “Про публічні закупівлі” та Додатка № 1 Тендерної документації.
Додаток № 1 тендерної документації «ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Система керування чергою у мережі відділень ПАТ «Укрпошта)», містить кваліфікаційний критерій щодо “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору” у постачальника, який згідно з вимогами Тендерної документації має бути підтверджений довідкою у довільний формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору, та позитивного листа-відгука, зміст якого підтверджує належне виконання такого договору. У 2-му стовпчику 2-ої строки Таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації Замовником явно наведено, що «* під аналогічним договором слід розуміти виконаний в період 2012-2017 договір, за умовами якого учасником впроваджено систему керування чергою».
За даною вимогою Товариством з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" надана довідка у довільній формі (файл «1.1 Кюлоджік_Довідка.pdf»), яка містить посилання на виконання договору №КЛ.КП/13-09 про закупівлю за державні кошти від 29.10.2013р. між Департаментом підприємництва та споживчого ринку Харківської міської ради та ТОВ «Кюлоджік», предмет якої становить «сенсорний термінал електронної черги з програмним забезпеченням у складі, код за ДК 016-2010 26.20.1 (машини обчислювальні та приладдя до них».
Звертаємо вашу увагу на те, що:
- Предметом закупівлі ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Система керування чергою у мережі відділень ПАТ «Укрпошта) є товари та послуги, що згідно класифікатора мають належати до «ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання», але згідно довідки ТОВ «Кюлоджік» виконав договір, який передбачав поставку обладнання по державному класифікатору «ДК 016-2010 26.20.1 «машини обчислювальні та приладдя до них», таким чином ТОВ «Кюлоджік» у довідці наведено посилання на договір, що за нашою думкою не є «аналогічним» у розумінні Додатку № 1 тендерної документації, так як відноситься до іншої групи закупівлі;
- Замовник встановив вимогу виконання аналогічного договору про «впровадження системи керування чергою», але ТОВ «Кюлоджік» у довідці надано посилання на договір про закупівлю «сенсорного терміналу електронної черги», що не співпадає з встановленою Замовником вимогою надати довідку про виконання аналогічного договору з «впровадження системи керування чергою», що за нашою думкою не є «аналогічним» у розумінні Додатку № 1 тендерної документації.
За даною вимогою ТОВ «Кюлоджик» також надано лист-відгук (файл «1.2 Кюлоджиік_лист-відгук.jpg») від Департаменту адміністративних послу та споживчого ринку Харківської міської ради №01.04.1314 від 07.11.2016р., та копію договору № №КЛ.КП/13-09 про закупівлю за державні кошти від 29.10.2013р. (файл «1.1 Кюлоджік_Договір.pdf»), які містять посилання на поставку сенсорного терміналу електронної черги з програмним забезпеченням у складі – 9 одиниць.
Звертаємо вашу увагу на те, що:
- ТОВ «Кюлоджік» у довідці надано інформацію щодо виконання договору з Департаментом підприємництва та споживчого ринку Харківської міської ради, а відгук надано від Департаменту адміністративних послу та споживчого ринку Виконавчого комітету Харківської міської ради, таким чином ТОВ «Кюлоджік» за нашою думкою не виконано вимогу Замовника щодо надання листа-відгука («лист-відгук від контрагента, зазначених у довідці,») від того ж самого контрагенту, якого зазначено у довідці;
- ні лист-відгук, ні договір, який наведено ТОВ «Кюлоджік», не містять посилання на «впровадження системи керування чергою», а містять лише посилання на постачання «Товару», «Обладнання», «Техніки», у предметі наведеного договору, та у листі-відгуку відсутні посилання на будь-які роботи чи послуги з «провадження» системи керування чергою, таким чином за нашою думкою з запропонованих документів не має можливості робити однозначний висновок щодо наявності досвіду впровадження систем керування чергою.
Таким чином вважаємо, що ТОВ «Кюлоджік» НЕ НАДАНО ДОСТАТНІХ ТА ДОСТОВІРНИХ ДОКУМЕНТІВ на виконання вимог ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог Замовника, які наведені у Додатку № 1 тендерній документації, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору.
2. Невідповідність Товариства з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" вимогам в частині ВІДПОВІДНОСТІ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (завантаження в електронну систему закупівель Prozzoro пакету документів, які передбачені Розділом ІІІ параграф 1 тендерної документації).
Розділом ІІІ параграф 1 тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції кожен учасник повинен розмістити в електронній системі документ «Тендерна Пропозиція», форму якої наведено в Додатку 8 тендерної документації. Всупереч даної вимоги ТОВ «Кюлоджик» не завантажило таку форму в електронну систему закупівель Prozorro, чим з нашої точки зору порушило вимоги тендерної документації Замовника.
Таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Кюлоджік» НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та згідно Ст.30 п.2.4) ЗУ «Про публічні закупіві» така пропозиція повинна була бути відхилена тендерним комітетом ПАТ «Укрпошта».
З огляду на вище наведені факти ми звертаємося з проханням розглянути цю нашу скаргу та за результатами її розгляду:
• Відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та додатком № 1 відповідної тендерної документації, та як таку, що не відповідає вимогам відповідної тендерної документації;
• Згідно Ст.30 п.1.1) та Ст.30 п.1.4) ЗУ «Про публічні закупівлі» скасувати визначення тендерним комітетом ПАТ «Укрпошта» призначення переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК" через те, що його тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
З повагою,
Генеральний директор Майборода О.Л.
Пов'язані документи:
Учасник
- SSI_Скарга_26.12.17.pdf 27.12.2017 14:29
- Документи при подачі Кюлоджік.zip 27.12.2017 14:29
- 1.2 Кюлоджік_Договір.pdf 27.12.2017 14:29
- 1.2 Кюлоджік_лист-відгук.jpg 27.12.2017 14:29
- Зміни до ТД ел черга_v1.docx 27.12.2017 14:29
- ТД ел черга_v1 зі змінами.docx 27.12.2017 14:29
- SSI_Платежка_АМКУ_26.12.17.pdf 27.12.2017 14:29
- 1.1 Кюлоджік_Довідка.pdf 27.12.2017 17:56
- Рішення від 29.12.17№9256.pdf 02.01.2018 18:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2018 № 396.pdf 18.01.2018 17:32
- рішення від 17.01.2017 № 396.pdf 22.01.2018 18:29
- Пояснення суті скарги ел черга.pdf 12.01.2018 13:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.12.2017 14:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.01.2018 18:30