-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
послуги охоронників
Завершена
5 327 112.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 024.44 UAH
мін. крок: 0% або 1 024.44 UAH
Період оскарження:
28.11.2017 17:51 - 25.12.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Порушення Замовником діючого законодавства при формуванні планової ціни на 2018 рік
Номер:
debe65069f024aa7bad320c6158dfe54
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-28-004204-c.b1
Назва:
Порушення Замовником діючого законодавства при формуванні планової ціни на 2018 рік
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить: по лоту № 1 – 5 122 224,00 грн. з ПДВ, та по Лоту №2 - 204 888,96 грн. з ПДВ.
Відповідно до п. 4.4.1. Тендерної документації строк поставки надання послуг: 01 лютого 2018 р. - 31 грудня 2018 р. (включно).
Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 28.11.2017 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-28-004204-c
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. з 01.02.2018 по 31.12.2018.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації «Технічне завдання» в якому наведено повний перелік об’єктів, які підлягають охороні по Лоту №1 та лоту № 2. Замовнику необхідно забезпечити охорону наступних об’єктів:
- лот № 1 – послуги охоронників в м. Харкові.
Відомості про об’єкти охорони:
кількість об’єктів охорони – 25, всього постів – 25, цілодобових постів – 25;
загальна кількість годин охорони на період з 01 лютого по 31 грудня 2018 року одним постом – 8016 годин.
Загальна кількість годин охорони на період з 01 лютого по 31 грудня 2018 року – 200 400 годин.
Охорона кожного об’єкту охорони забезпечується одним постом.
- лот № 2 – послуги охоронників в м. Києві
Відомості про об’єкти охорони:
кількість об’єктів охорони – 1, всього постів – 1, цілодобових постів – 1;
загальна кількість годин охорони на період з 01 лютого по 31 грудня 2018 року одним постом – 8016 годин.
Загальна кількість годин охорони на період з 01 лютого по 31 грудня 2018 року – 8016 годин.
Охорона об’єкту забезпечується одним постом.
Таким чином ми бачимо, що охорона буде здійснюватися по Лоту №1 – 25 цілодобових постів, та по Лоту № 2 – 1 цілодобовим постом, які будуть розташовані безпосередньо на об’єктах охорони.
Таким чином, як що для розрахунку брати кількість постів, які будуть безпосередньо здійснювати охорону на об’єктах замовника у період надання послуг з 01 лютого 2018 — 31 грудня 2018 включно,
1. Лот №1 - Загальна кількість годин охорони на період з 01 лютого по 31 грудня 2018 року – 200 400 годин.
2. Лот № 2 - Загальна кількість годин охорони на період з 01 лютого по 31 грудня 2018 року – 8016 годин.
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин по Лоту № 1: 5 122 224,00 / 200400 = 25,56 грн. з ПДВ (або в такому випадку 21,30 грн без ПДВ). Та по лоту № 2: 204 888,96 / 8016 = 25,96 грн з ПДВ (або в такому випадку 21,30 грн без ПДВ).
До того ж Замовником є суб’єктом державної власності, який повинен чітко дотримуватися усіх законодавчих актів, що діють на території України.
Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українських гривнях у т.ч. ПДВ.
Планова ціна яка була визначена Замовником на надання послуг у 2018 році, повинна складатися як мінімум з урахуванням вищезазначених витрат, які були включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі у відповідності до затвердженого та прийнятого Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік», яким визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня 2018 року повинна складати не менше ніж – 22,41 гривні (ст. 8 цього Закону).
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює).
Тепер обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: мінімальна вартість оплати праці в 2018 році – 22,41 грн за 1 годину, (єдиний соціальний внесок = 4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та які обов’язково повинні також бути включені при розрахунку своїх пропозицій учасниками (отримання учасником мінімального прибутку, щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, закупівля спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, обслуговування автотранспорту, встановлення додаткових тривожних кнопок (які вимагає замовник) та інше).
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі
- по Лоту № 1 у розмірі - 5 122 224,00 (з ПДВ). 25,56 грн. з ПДВ (або в такому випадку 21,30 грн без ПДВ)
- по Лоту № 2 у розмірі – 204 888,96 з ПДВ, 25,56 грн. з ПДВ (або в такому випадку 21,30 грн без ПДВ)
отже ми бачимо що даних сум по Лоту № 1 та Лоту № 2, навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (22,41 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку, та які він обов’язково повинен передбачити згідно діючого законодавства.
Дана сума за одну годину роботи охоронника також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час;
- відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки;
- відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні.
Також не передбачено ч.1 ст.50 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП України), нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. При зазначених умовах, в залежності від тривалості робочого тижня, норма робочого часу на 2017 рік становитиме: при 40-годинному робочому тижні - +1986 годин на одного охоронця.
Таким чином замовник, який повинен чітко дотримуватися діючого законодавства, встановлює планову вартість закупівлі, яка як мінімум йде в супереч з діючими законодавчими актами (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2018 рік") та повторно визначає бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації.
Замовник виставляючи планову вартість торгів які проводить у 2017 році, та в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2018 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися.
З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначено діючим законодавством у 2017 році. Та ваші співробітники щороку отримують оплачувані відпустки, премії та інше відповідне забезпечення. А також у Вас не передбачено що Ваші ж співробітники будуть працювати в понаднормовий час, із звичайною заробітною платнею, що є грубим порушенням трудового законодавства.
Таким чином мі бачимо що Замовник свідомо маніпулює з плановоє ціною, щоб
В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо маніпулює плановою ціною закупівлі яку намагався врахувати видатки згідно Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік" але послуги повинні надаватися вже фактично з лютого 2018 року, також Замовник чудово обізнаний що вже прийнятий Закону України "Про державний бюджет України на 2018 рік", який обов’язковий до виконання усіма суб’єктами господарської діяльності. Таким чином за рахунок маніпулювання цими двома законами Замовник фактично по підштовхуючи майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі на 2018 рік з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році.
Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України.
Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для своєї роботи.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати фактично у 2018 році, а не у 2017.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу (1).docx 20.12.2017 17:06
Дата подачі:
15.12.2017 17:21
Вирішення:
Рішення замовника міститься в окремому прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Задоволено