• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей (термопапір)

22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей (термопапір)

Торги відмінено

19 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 99.80 UAH
Період оскарження: 24.01.2018 13:55 - 26.01.2018 10:00
Вимога
Відхилено

Розділення на мультилоти

Номер: 6468a7fc607d41aa853774876473742f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-001504-a.b1
Назва: Розділення на мультилоти
Вимога:
Прохання винести стрічку діаграмну (термопапір для кардіографів) (позиції №3 80х23 - 450 рул., позицію № 4 110х25 - 220 рул., згідно технічних вимог в тендерній документації) в окремий мультилот, для надання можливості виробнику діаграмної продукції взяти участь у закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Крім того, вказаним Порядком передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 25.01.2018 15:06
Підтвердження вирішення: Згідно пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Крім того, вказаним Порядком передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.