• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

1 811 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 114.00 UAH
Період оскарження: 17.12.2022 13:10 - 22.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення замовника

Номер: 7f2b42e0a6894ba385aa4ab503b16994
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-17-000709-a.a3
Назва: Оскарження рішення замовника
Скарга:
Оскарження рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.01.2023 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.01.2023 11:29
Дата виконання рішення Замовником: 18.01.2023 11:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником Скасувано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-17-000709-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ", Кива Николай 380503047777 OFFICE@VOLTS.ENERGY http://volts.energy
Вимога
Без відповіді

Можливе неправомірне відхилення

Номер: 6686b02d34f34387bc84b9f332ea5dd8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-17-000709-a.c2
Назва: Можливе неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовник, з огляду на написану вимогу ТОВ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ" є ймовірний, що Ваше рішення про визнання переможцем ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" може змінитись, проте ми повністю не погоджуємось з вимогою написаною щодо Вашого рішення. Згідно з рішенням від 26.12.2022 № 7724 АМКУ, підтверджується правомірність визнання ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" переможцем. Основними доводами є: Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Відповідно до п.33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до п.38 Особливостей розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої статті 28 Закону не застосовується). Згідно п.п.39 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до п.41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Аналіз норм законодавства дає можливість встановити, що запропонована учасником ціна пропозиції після аукціону та надані документи після аукціону ( це не стосується документів, які надаються переможцем процедури закупівлі) не є складовою тендерної пропозиції, відхилення за це не передбачено нормами законодавства, а отже не надання документів або їх невідповідність умовам Тендерної документації не можуть бути підставою для відхилення Тендерної пропозиції відповідно до п.41 Особливостей. Таким чином, інформація про ціну пропозиції учасника за результатами аукціону, не є складовою Тендерної пропозиції учасника в розумінні Закону і Особливостей, отже її невідповідність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог п.41 Особливостей. В разі прийняття рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції будемо вимушені звертатись до АМКУ для урегулювання даного питання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога скасування рішення

Номер: 2780c93a3db745ce80ef61337f30944c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-17-000709-a.b1
Назва: Вимога скасування рішення
Вимога:
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу, що на підставі підпункту 1 частини 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування пропозиція ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ має бути відхилена! Учасник зазначив в своїй тендерній пропозиції недостовірну інформацію, а саме: учасник в складі пропозиції надав Гарантійний лист щодо маржі, в якому зазначив, що маржа в пропозиції учасника за результатами аукціону не буде величиною від'ємною. Зазначена інформація не відповідає дійсності, адже маржа в пропозиції учасника за результатами аукціону є від'ємною! Звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ в аналогічній ситуації: UA-2022-11-28-015389-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний учасник. Відповідно п. 3.1.10 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. У складі пропозиції учасник подає гарантійний лист, в якому зазначає, що маржа в пропозиції учасника за результатами аукціону не буде величиною від'ємною. Учасник ТОВ «Енера Вінниця» надав гарантійний лист щодо маржі від 22.12.2022 № 1.08.-3111, яким підтверджує, що моржа в пропозиції учасника за результатами аукціону не буде величиною від’ємною. Тому, відсутні підстави для відхилення Учасника ТОВ «Енера Вінниця»
Статус вимоги: Відхилено