-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості
Завершена
42 258 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 8 934.50 UAH
мін. крок: 0% або 8 934.50 UAH
Період оскарження:
16.12.2022 22:37 - 24.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
76f66bd30c7d4b7e92f2335d2d85d943
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-017376-a.b7
Назва:
Скарга на рішення Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Зміст та опис Скарги викладена в прикріпленних документах
Пов'язані документи:
Учасник
- 7. Інформація про технічні характеристики.pdf 03.01.2023 17:11
- Додаток 3 Інформація про необхідні характеристики.PDF 03.01.2023 17:11
- лот 1_Протокол.DOC 03.01.2023 17:11
- Сертифікати ISO та COVID.pdf 03.01.2023 17:11
- Скарга №121 від 31.12.2022 р..docx 03.01.2023 17:29
- Скарга №121 від 31.12.2022 р..PDF 03.01.2023 17:29
- 7. Інформація про технічні характеристики.pdf.p7s 03.01.2023 17:35
- Додаток 3 Інформація про необхідні характеристики.pdf.p7s 03.01.2023 17:35
- лот 1_Протокол.DOC.p7s 03.01.2023 17:35
- Сертифікати ISO та COVID.pdf.p7s 03.01.2023 17:35
- Скарга №121 від 31.12.2022 р..docx.p7s 03.01.2023 17:35
- Скарга №121 від 31.12.2022 р..PDF.p7s 03.01.2023 17:35
- Платіжне доручення оплати Скарги.pdf 03.01.2023 17:44
- Довідка.PDF 04.01.2023 09:29
- Довідка.PDF.p7s 04.01.2023 09:30
- Скарга №121 від 31.12.2022 р. кореговано.PDF 04.01.2023 09:32
- Скарга №121 від 31.12.2022 р. кореговано.PDF.p7s 04.01.2023 09:37
- рішення від 05.01.2023 № 158.pdf 05.01.2023 14:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2023 № 374.pdf 11.01.2023 16:10
- рішення від 11.01.2023 № 374.pdf 12.01.2023 12:55
- пояснення до ПКУ-лот 1.docx 09.01.2023 19:00
- пояснення_1.pdf 09.01.2023 19:00
- Інформація Додаток 3.pdf 09.01.2023 19:00
- 7. Інформація про технічні характеристики.pdf 09.01.2023 19:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2023 17:42
Дата розгляду скарги:
11.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.01.2023 14:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.01.2023 12:56
Дата виконання рішення Замовником:
13.01.2023 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення органу оскарження від 11.01.2023 № 374-р/пк-пз від 11.01.2023 Замовником скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА» за процедурою закупівлі — «Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-16-017376-a, за лотом № 1.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
da3a64daabbe45599c48f2d190cfbf71
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-017376-a.b6
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «І Н В А Й Т»
Адреса: Україна, 01013, місто Київ, вул. Будіндустрії, будинок 6 літера А, офіс 11
Код ЄДРПОУ 37701437
Тел.для зв’язку: +38 (095) 8879855
Електронна адреса: tender.gov@iws.ua
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Адреса: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Код ЄДРПОУ
03491079
Тел.для зв’язку: +380442352232
Електронна адреса: furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua
Інформація про закупівлю:
Відкриті торги з особливостями,
Ідентифікатор закупівлі
UA-2022-12-16-017376-a
Оплата за подання скарги справлена відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (надалі – Замовник) оголосило закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі UA-2022-12-16-017376-a за предметом закупівлі за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання – 5 лотів (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень).
Свої пропозиції на участь в Лоті №4 Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості в північних регіонах України (Житомирська, Київська, Сумська, Чернігівська області та м. Київ) подали наступні учасники:
Відповідно до протоколу № 191 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель в державному центрі зайнятості від 30.12.2022р. Скаржник був дискваліфікований.
ТОВ «ІНВАЙТ» не погоджується з зазначеним рішенням, вважає його необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи, є незаконним відповідно до наступних підстав:
Підстава дискваліфікації ТОВ «ІНВАЙТ»:
Тендерною документацією (нова редакція) на закупівлю за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання – 5 лотів (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень), яка затверджена рішенням Уповноваженої особи протокол № 167 від 16.12.2022 зі змінами, внесеними рішенням Уповноваженої особи протокол № 175 від 22.12.2022, встановлені необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі (додаток 3 до ТД), а саме: на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник закупівлі надає наступні документи:
1. Сканкопію сертифіката на систему протидії COVID-19, який підтверджує, що система протидії COVID-19 відповідає вимогам міжнародного стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19.Спеціальні вимоги для організацій» з урахуванням рекомендацій ISOPAS 45005:2020 “Occupation health and safety management – General guidelines for safe working during the COVID-19 pandemic”;
2. Сканкопію сертифіката на систему менеджменту якості, який підтверджує, що система менеджменту якості відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
3. Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
4. Сканкопію сертифіката на систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Учасником в складі тендерної пропозиції надана сканкопія Сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» (файл: 23.ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF), який посвідчує, що система екологічного управління стосовно надання послуг з будівництва житлових і нежитлових будівель, інших споруд, н. в. і. н., електромонтажних та інших будівельно-монтажних робіт, неспеціалізованої оптової торгівлі, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших робіт із завершення будівництва, ремонту і технічного обслуговування машин і устаткування промислового призначення, електронного та оптичного устаткування, коди КВЕД 33.12, 33.13, 41.20, 42.99, 43.21, 43.22, 43.29, 43.39, 46.90, напрямки галузей економіки №№ 19, 19, 28, 29, відповідають вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Отже, зазначеним сертифікатом не підтверджена відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які встановлені в тендерній документації, а саме: послуг з прибирання.
Також пунктом 40 ПКМУ № 1178 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, інформація, які міститься в сертифікаті на систему економічного управління № 80108.СЕУ.017-22, не може вважатись помилкою та, як наслідок, не може вважатись невідповідністю в інформації та/або документах, які надають учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі.
Підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» розглянута щодо наявності/відсутності підстав для відхилення та встановлено, що тендерна пропозиція учасника, підлягає відхиленню, оскільки виявлені наступні підстави для відхилення:
Підстава відхилення пропозиції відповідно до ПКМУ № 1178 Конкретизація підстав для відхилення пропозиції учасника
Абз. 2 пп. 2 п. 41:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Учасником в складі пропозиції надана сканкопія сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), який не підтверджує відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тобто не відповідає умовам технічної специфікації.
[Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» ТД; додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД].
Спростування хибного твердження Замовника:
Рішення про відхилення нашої пропозиції прийнято Замовником з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно п.40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (сторінка 65 ТД) на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник закупівлі надає наступні документи: «…3. Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; (надалі – Сертифікат). Зазначені документи мають бути чинними на дату подання та протягом строку надання послуг з прибирання, який визначений цією тендерною документацією. У разі закінчення строку чинності сертифікатів/висновків до закінчення строку надання послуг з прибирання, зазначеного в цій тендерній документації, Учасник надає гарантійний лист про вжиття заходів щодо продовження дії сертифіката/висновків у строки і спосіб передбачені чинним законодавством України.» Таким чином, Замовник вимагав чинний сертифікат, що підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Будь яких інших вимог, в тому числі щодо обов’язкових сфер застосування (послуг з прибирання) Замовник не зазначав у своїй тендерній документації.
У складі своєї тендерної пропозиції Скаржник завантажив сканкопію Сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» (файл: 23.ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF) який є чинним на дату подання та підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Отже, Скаржник в повному обсязі виконав вимоги Замовника відповідно до умов ТД.
Проте, якщо Замовнику помилково здалось, що наданий Скаржником сертифікат в файлі 23.ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF не відповідає вимогам тендерній документації, то він зобов’язаний був надати ТОВ «І Н В А Й Т» на підставі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель право усунення невідповідностей нашої тендерної пропозиції, оскільки, сертифікат на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» подається на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, а також не є документом забезпечення тендерної пропозиції, а також виправлення помилки у вказаному сертифікаті не призводить до зміни предмета закупівлі. Проте, в порушення наших законних прав та інтересів, Замовник дискваліфікував нас як Учасника та навіть, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а прийняв рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т» та завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Проте, навіть, якщо Замовник дійшов хибного рішення, щодо невідповідності Сертифікату вимогам Тендерної Документації, то розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідно до п.40 Особливостей є обов’язком, а не правом Замовника. У свою чергу, Замовник не надав ТОВ «ІНВАЙТ» можливість виправити недоліки в документах тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник грубо порушив вимогу п.40 Особливостей та наші законні права, як Учасника закупівлі.
П.41 Особливостей встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника свідчить про безумовне порушення прав Скаржника, оскільки фактично позбавило нас можливості на укладення договору з Замовником за найнижчою ціною, поміж запропонованою іншими учасниками.
Діючи у вказаний спосіб під час проведення Закупівлі, Замовник порушив ще й такі передбачені ч. 1 ст. 5 Закону принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вважаємо, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, а переможцем закупівлі, могло б бути, у зв’язку з нашою безпідставною дискваліфікацією, визначено учасника, ціна тендерної пропозиції якого вища за запропоновану нами.
Зазначені обставини свідчать про наявність у Скаржника права на звернення до Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України.
Поданням цієї Скарги Скаржник висловлює бажання взяти участь у засіданні Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України під час розгляду цієї Скарги.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі у Лоті №4 за ідентифікатором UA-2022-12-16-017376-a.
3. Зобов’язати ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про відхилення ТОВ «ІНВАЙТ» код (код ЄРПОУ 37701437) при проведенні процедури закупівлі у Лоті №4 за ідентифікатором
UA-2022-12-16-017376-a.
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки до Скарги):
1. Протокол № 191 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель в державному центрі зайнятості від 30.12.2022р.;
2. Додаток 3 до тендерної документації;
3. Сканкопія Сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи»;
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ЛОТ 4.pdf 03.01.2023 16:48
- лот 4_Протокол.DOC 03.01.2023 16:48
- ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF 03.01.2023 16:48
- Додаток 3 до тендерної документації.docx 03.01.2023 16:48
- Рішення від 05.01.2022 №148.pdf 05.01.2023 14:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2023 № 369.pdf 11.01.2023 16:23
- Рішення від 11.01.2023 №369.pdf 12.01.2023 12:06
- пояснення_4.pdf 09.01.2023 19:05
- ДСТУ-ISO_14001-2015-.pdf 09.01.2023 19:05
- пояснення до АКУ-лот 4.docx 09.01.2023 19:05
- 23. ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025 (4).PDF 09.01.2023 19:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2023 17:49
Дата розгляду скарги:
11.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.01.2023 14:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.01.2023 12:07
Дата виконання рішення Замовником:
13.01.2023 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення органу оскарження від 11.01.2023 № 369-р/пк-пз від 11.01.2023 Замовником скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інвайт» за процедурою закупівлі — «Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-16-017376-a, за лотом № 4.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
c668974ccdaf4c0d98d47553a09efa6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-017376-a.b5
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «І Н В А Й Т»
Адреса: Україна, 01013, місто Київ, вул. Будіндустрії, будинок 6 літера А, офіс 11
Код ЄДРПОУ 37701437
Тел.для зв’язку: +38 (095) 8879855
Електронна адреса: tender.gov@iws.ua
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Адреса: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Код ЄДРПОУ
03491079
Тел.для зв’язку: +380442352232
Електронна адреса: furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua
Інформація про закупівлю:
Відкриті торги з особливостями,
Ідентифікатор закупівлі
UA-2022-12-16-017376-a
Оплата за подання скарги справлена відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (надалі – Замовник) оголосило закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі UA-2022-12-16-017376-a за предметом закупівлі за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання – 5 лотів (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень).
Свої пропозиції на участь в Лоті №3 Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості в східних регіонах України (Харківська область) подали наступні учасники:
Відповідно до протоколу № 190 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель в державному центрі зайнятості від 30.12.2022р. Скаржник був дискваліфікований.
ТОВ «ІНВАЙТ» не погоджується з зазначеним рішенням, вважає його необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи, є незаконним відповідно до наступних підстав:
Підстава дискваліфікації ТОВ «ІНВАЙТ»:
Тендерною документацією (нова редакція) на закупівлю за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання – 5 лотів (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень), яка затверджена рішенням Уповноваженої особи протокол № 167 від 16.12.2022 зі змінами, внесеними рішенням Уповноваженої особи протокол № 175 від 22.12.2022, встановлені необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі (додаток 3 до ТД), а саме: на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник закупівлі надає наступні документи:
1. Сканкопію сертифіката на систему протидії COVID-19, який підтверджує, що система протидії COVID-19 відповідає вимогам міжнародного стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19.Спеціальні вимоги для організацій» з урахуванням рекомендацій ISOPAS 45005:2020 “Occupation health and safety management – General guidelines for safe working during the COVID-19 pandemic”;
2. Сканкопію сертифіката на систему менеджменту якості, який підтверджує, що система менеджменту якості відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
3. Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
4. Сканкопію сертифіката на систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Учасником в складі тендерної пропозиції надана сканкопія Сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» (файл: 23.ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF), який посвідчує, що система екологічного управління стосовно надання послуг з будівництва житлових і нежитлових будівель, інших споруд, н. в. і. н., електромонтажних та інших будівельно-монтажних робіт, неспеціалізованої оптової торгівлі, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших робіт із завершення будівництва, ремонту і технічного обслуговування машин і устаткування промислового призначення, електронного та оптичного устаткування, коди КВЕД 33.12, 33.13, 41.20, 42.99, 43.21, 43.22, 43.29, 43.39, 46.90, напрямки галузей економіки №№ 19, 19, 28, 29, відповідають вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Отже, зазначеним сертифікатом не підтверджена відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які встановлені в тендерній документації, а саме: послуг з прибирання.
Також пунктом 40 ПКМУ № 1178 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, інформація, які міститься в сертифікаті на систему економічного управління № 80108.СЕУ.017-22, не може вважатись помилкою та, як наслідок, не може вважатись невідповідністю в інформації та/або документах, які надають учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі.
Підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» розглянута щодо наявності/відсутності підстав для відхилення та встановлено, що тендерна пропозиція учасника, підлягає відхиленню, оскільки виявлені наступні підстави для відхилення:
Підстава відхилення пропозиції відповідно до ПКМУ № 1178 Конкретизація підстав для відхилення пропозиції учасника
Абз. 2 пп. 2 п. 41:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Учасником в складі пропозиції надана сканкопія сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), який не підтверджує відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тобто не відповідає умовам технічної специфікації.
[Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» ТД; додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД].
Спростування хибного твердження Замовника:
Рішення про відхилення нашої пропозиції прийнято Замовником з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно п.40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (сторінка 65 ТД) на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник закупівлі надає наступні документи: «…3. Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; (надалі – Сертифікат). Зазначені документи мають бути чинними на дату подання та протягом строку надання послуг з прибирання, який визначений цією тендерною документацією. У разі закінчення строку чинності сертифікатів/висновків до закінчення строку надання послуг з прибирання, зазначеного в цій тендерній документації, Учасник надає гарантійний лист про вжиття заходів щодо продовження дії сертифіката/висновків у строки і спосіб передбачені чинним законодавством України.» Таким чином, Замовник вимагав чинний сертифікат, що підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Будь яких інших вимог, в тому числі щодо обов’язкових сфер застосування (послуг з прибирання) Замовник не зазначав у своїй тендерній документації.
У складі своєї тендерної пропозиції Скаржник завантажив сканкопію Сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» (файл: 23.ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF) який є чинним на дату подання та підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Отже, Скаржник в повному обсязі виконав вимоги Замовника відповідно до умов ТД.
Проте, якщо Замовнику помилково здалось, що наданий Скаржником сертифікат в файлі 23.ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF не відповідає вимогам тендерній документації, то він зобов’язаний був надати ТОВ «І Н В А Й Т» на підставі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель право усунення невідповідностей нашої тендерної пропозиції, оскільки, сертифікат на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» подається на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, а також не є документом забезпечення тендерної пропозиції, а також виправлення помилки у вказаному сертифікаті не призводить до зміни предмета закупівлі. Проте, в порушення наших законних прав та інтересів, Замовник дискваліфікував нас як Учасника та навіть, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а прийняв рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т» та завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Проте, навіть, якщо Замовник дійшов хибного рішення, щодо невідповідності Сертифікату вимогам Тендерної Документації, то розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідно до п.40 Особливостей є обов’язком, а не правом Замовника. У свою чергу, Замовник не надав ТОВ «ІНВАЙТ» можливість виправити недоліки в документах тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник грубо порушив вимогу п.40 Особливостей та наші законні права, як Учасника закупівлі.
П.41 Особливостей встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника свідчить про безумовне порушення прав Скаржника, оскільки фактично позбавило нас можливості на укладення договору з Замовником за найнижчою ціною, поміж запропонованою іншими учасниками.
Діючи у вказаний спосіб під час проведення Закупівлі, Замовник порушив ще й такі передбачені ч. 1 ст. 5 Закону принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вважаємо, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, а переможцем закупівлі, могло б бути, у зв’язку з нашою безпідставною дискваліфікацією, визначено учасника, ціна тендерної пропозиції якого вища за запропоновану нами.
Зазначені обставини свідчать про наявність у Скаржника права на звернення до Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України.
Поданням цієї Скарги Скаржник висловлює бажання взяти участь у засіданні Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України під час розгляду цієї Скарги.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі у Лоті №3 за ідентифікатором UA-2022-12-16-017376-a.
3. Зобов’язати ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про відхилення ТОВ «ІНВАЙТ» код (код ЄРПОУ 37701437) при проведенні процедури закупівлі у Лоті №3 за ідентифікатором
UA-2022-12-16-017376-a.
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки до Скарги):
1. Протокол № 190 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель в державному центрі зайнятості від 30.12.2022р.;
2. Додаток 3 до тендерної документації;
3. Сканкопія Сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи»;
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 до тендерної документації.docx 03.01.2023 16:39
- ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF 03.01.2023 16:39
- центр зайнятості лот №3 (1) (1).docx 03.01.2023 16:39
- СКАРГА ЛОТ 3.pdf 03.01.2023 16:41
- лот 3_Протокол.DOC 03.01.2023 16:43
- Рішення від 05.01.2023 №149.pdf 05.01.2023 14:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2023 №370.pdf 11.01.2023 16:20
- Рішення від 11.01.2023 №370.pdf 12.01.2023 12:03
- пояснення до АКУ-лот 3.docx 09.01.2023 19:04
- Пояснення_3.pdf 09.01.2023 19:04
- ДСТУ-ISO_14001-2015-.pdf 09.01.2023 19:04
- 23. ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025 (4).PDF 09.01.2023 19:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2023 17:49
Дата розгляду скарги:
11.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.01.2023 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.01.2023 12:04
Дата виконання рішення Замовником:
13.01.2023 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення органу оскарження від 11.01.2023 № 370-р/пк-пз від 11.01.2023 Замовником скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інвайт» за процедурою закупівлі — «Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-16-017376-a, за лотом № 3.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
384ab8ae284d4ac4b6bbb3636397fbae
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-017376-a.b4
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «І Н В А Й Т»
Адреса: Україна, 01013, місто Київ, вул. Будіндустрії, будинок 6 літера А, офіс 11
Код ЄДРПОУ 37701437
Тел.для зв’язку: +38 (095) 8879855
Електронна адреса: tender.gov@iws.ua
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Адреса: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Код ЄДРПОУ
03491079
Тел.для зв’язку: +380442352232
Електронна адреса: furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua
Інформація про закупівлю:
Відкриті торги з особливостями,
Ідентифікатор закупівлі
UA-2022-12-16-017376-a
Оплата за подання скарги справлена відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (надалі – Замовник) оголосило закупівлю в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі UA-2022-12-16-017376-a за предметом закупівлі за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання – 5 лотів (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень).
Свої пропозиції на участь в Лоті №2 Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості в центральних регіонах України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська та Черкаська області) подали наступні учасники:
Відповідно до протоколу № 189 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель в державному центрі зайнятості від 30.12.2022р. Скаржник був дискваліфікований.
ТОВ «ІНВАЙТ» не погоджується з зазначеним рішенням, вважає його необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи, є незаконним відповідно до наступних підстав:
Підстава дискваліфікації ТОВ «ІНВАЙТ»:
Тендерною документацією (нова редакція) на закупівлю за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання – 5 лотів (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень), яка затверджена рішенням Уповноваженої особи протокол № 167 від 16.12.2022 зі змінами, внесеними рішенням Уповноваженої особи протокол № 175 від 22.12.2022, встановлені необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі (додаток 3 до ТД), а саме: на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник закупівлі надає наступні документи:
1. Сканкопію сертифіката на систему протидії COVID-19, який підтверджує, що система протидії COVID-19 відповідає вимогам міжнародного стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19.Спеціальні вимоги для організацій» з урахуванням рекомендацій ISOPAS 45005:2020 “Occupation health and safety management – General guidelines for safe working during the COVID-19 pandemic”;
2. Сканкопію сертифіката на систему менеджменту якості, який підтверджує, що система менеджменту якості відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
3. Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
4. Сканкопію сертифіката на систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Учасником в складі тендерної пропозиції надана сканкопія Сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» (файл: 23.ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF), який посвідчує, що система екологічного управління стосовно надання послуг з будівництва житлових і нежитлових будівель, інших споруд, н. в. і. н., електромонтажних та інших будівельно-монтажних робіт, неспеціалізованої оптової торгівлі, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших робіт із завершення будівництва, ремонту і технічного обслуговування машин і устаткування промислового призначення, електронного та оптичного устаткування, коди КВЕД 33.12, 33.13, 41.20, 42.99, 43.21, 43.22, 43.29, 43.39, 46.90, напрямки галузей економіки №№ 19, 19, 28, 29, відповідають вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Отже, зазначеним сертифікатом не підтверджена відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які встановлені в тендерній документації, а саме: послуг з прибирання.
Також пунктом 40 ПКМУ № 1178 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, інформація, які міститься в сертифікаті на систему економічного управління № 80108.СЕУ.017-22, не може вважатись помилкою та, як наслідок, не може вважатись невідповідністю в інформації та/або документах, які надають учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі.
Підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» розглянута щодо наявності/відсутності підстав для відхилення та встановлено, що тендерна пропозиція учасника, підлягає відхиленню, оскільки виявлені наступні підстави для відхилення:
Підстава відхилення пропозиції відповідно до ПКМУ № 1178 Конкретизація підстав для відхилення пропозиції учасника
Абз. 2 пп. 2 п. 41:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Учасником в складі пропозиції надана сканкопія сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), який не підтверджує відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тобто не відповідає умовам технічної специфікації.
[Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» ТД; додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД].
Спростування хибного твердження Замовника:
Рішення про відхилення нашої пропозиції прийнято Замовником з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно п.40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (сторінка 65 ТД) на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник закупівлі надає наступні документи: «…3. Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; (надалі – Сертифікат). Зазначені документи мають бути чинними на дату подання та протягом строку надання послуг з прибирання, який визначений цією тендерною документацією. У разі закінчення строку чинності сертифікатів/висновків до закінчення строку надання послуг з прибирання, зазначеного в цій тендерній документації, Учасник надає гарантійний лист про вжиття заходів щодо продовження дії сертифіката/висновків у строки і спосіб передбачені чинним законодавством України.» Таким чином, Замовник вимагав чинний сертифікат, що підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Будь яких інших вимог, в тому числі щодо обов’язкових сфер застосування (послуги прибирання) Замовник не зазначав у своїй тендерній документації.
У складі своєї тендерної пропозиції Скаржник завантажив сканкопію Сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи» (файл: 23.ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF) який є чинним на дату подання та підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Отже, Скаржник в повному обсязі виконав вимоги Замовника відповідно до умов ТД.
Проте, якщо Замовнику помилково здалось, що наданий Скаржником сертифікат в файлі 23.ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF не відповідає вимогам тендерної документації, то він зобов’язаний був надати ТОВ «І Н В А Й Т» на підставі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель право усунення невідповідностей нашої тендерної пропозиції, оскільки, сертифікат на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» подається на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, а також не є документом забезпечення тендерної пропозиції, а також виправлення помилки у вказаному сертифікаті не призводить до зміни предмета закупівлі. Проте, в порушення наших законних прав та інтересів, Замовник дискваліфікував нас як Учасника та навіть, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а прийняв рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «І Н В А Й Т» та завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Проте, навіть, якщо Замовник дійшов хибного рішення, щодо невідповідності Сертифікату вимогам Тендерної Документації, то розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідно до п.40 Особливостей є обов’язком, а не правом Замовника. У свою чергу, Замовник не надав ТОВ «ІНВАЙТ» можливість виправити недоліки в документах тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник грубо порушив вимогу п.40 Особливостей та наші законні права, як Учасника закупівлі.
П.41 Особливостей встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника свідчить про безумовне порушення прав Скаржника, оскільки фактично позбавило нас можливості на укладення договору з Замовником за найнижчою ціною, поміж запропонованою іншими учасниками.
Діючи у вказаний спосіб під час проведення Закупівлі, Замовник порушив ще й такі передбачені ч. 1 ст. 5 Закону принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вважаємо, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, а переможцем закупівлі, могло б бути, у зв’язку з нашою безпідставною дискваліфікацією, визначено учасника, ціна тендерної пропозиції якого вища за запропоновану нами.
Зазначені обставини свідчать про наявність у Скаржника права на звернення до Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України.
Поданням цієї Скарги Скаржник висловлює бажання взяти участь у засіданні Постійно діючої Адміністративної колегії АМК України під час розгляду цієї Скарги.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі у Лоті №2 за ідентифікатором UA-2022-12-16-017376-a.
3. Зобов’язати ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про відхилення ТОВ «ІНВАЙТ» код (код ЄРПОУ 37701437) при проведенні процедури закупівлі у Лоті №2 за ідентифікатором
UA-2022-12-16-017376-a.
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки до Скарги):
1. Протокол № 189 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель в державному центрі зайнятості від 30.12.2022р.;
2. Додаток 3 до тендерної документації;
3. Сканкопія Сертифікату на систему екологічного управління (зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 22 лютого 2022 р. № 80108.СЕУ.017-22), виданий органом з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи»;
Пов'язані документи:
Учасник
- лот 2_Протокол.DOC 03.01.2023 16:24
- Додаток 3 до тендерної документації.docx 03.01.2023 16:31
- СКАРГА ЛОТ 2.pdf 03.01.2023 16:31
- ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025.PDF 03.01.2023 16:32
- рішення від 05.01.2023 № 159.pdf 05.01.2023 14:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2023 № 371.pdf 11.01.2023 16:12
- рішення від 11.01.2023 № 371.pdf 12.01.2023 12:57
- пояснення до АКУ-лот 2.docx 09.01.2023 19:03
- пояснення_2.pdf 09.01.2023 19:03
- ДСТУ-ISO_14001-2015-.pdf 09.01.2023 19:03
- 23. ІСО_ТОВ «І Н В А Й Т»_14001-2015_до 21.02.2025 (4).PDF 09.01.2023 19:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2023 17:49
Дата розгляду скарги:
11.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.01.2023 14:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.01.2023 12:57
Дата виконання рішення Замовником:
13.01.2023 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення органу оскарження від 11.01.2023 № 371-р/пк-пз від 11.01.2023 Замовником скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інвайт» за процедурою закупівлі — «Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-16-017376-a, за лотом № 2.
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА"
Номер:
10b95ca1a6ce4cdcaf0abdb7514eff12
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-017376-a.b3
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА"
Вимога:
Опис та зміст вимоги в прикріпленному документі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЛОТ 5.pdf 31.12.2022 17:08
Дата подачі:
31.12.2022 17:08
Вирішення:
Шановний скаржнику, у відповідь на вашу вимогу від 31.12.2022 № 123 на рішення замовника про відхилення вашої тендерної пропозиції та на виконання вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – ПКМУ № 1178), надаємо відповідь у строки та спосіб передбачені ПКМУ № 1178 з інформацією про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Пунктом 40 ПКМУ № 1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, яка може бути усунута учасником, не може вважатись відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, оскільки це підпадає під виключення, а саме: крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання – 5 лотів (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень) передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, який містить перелік документів, що підтверджують відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Скаржником підтверджується факт неподання документів, які зазначені в Додатку 3 до Тендерної документації, тобто в складі тендерної пропозиції Скаржника відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, у замовника відсутні правові підстави щодо визнання відсутності у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі невідповідністю в інформації та/або документах, які можуть бути усунені.
Дякуємо за вимогу!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА"
Номер:
56cd5a32175f4757b60bc512ed84fa87
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-017376-a.b2
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА"
Вимога:
Опис та зміст вимоги в прикріпленному документі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЛОТ 4.pdf 31.12.2022 17:07
Дата подачі:
31.12.2022 17:07
Вирішення:
Шановний скаржнику, у відповідь на вашу вимогу від 31.12.2022 № 122 на рішення замовника про відхилення вашої тендерної пропозиції та на виконання вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – ПКМУ № 1178), надаємо відповідь у строки та спосіб передбачені ПКМУ № 1178 з інформацією про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Пунктом 40 ПКМУ № 1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, яка може бути усунута учасником, не може вважатись відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, оскільки це підпадає під виключення, а саме: крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання – 5 лотів (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень) передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, який містить перелік документів, що підтверджують відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Скаржником підтверджується факт неподання документів, які зазначені в Додатку 3 до Тендерної документації, тобто в складі тендерної пропозиції Скаржника відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, у замовника відсутні правові підстави щодо визнання відсутності у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі невідповідністю в інформації та/або документах, які можуть бути усунені.
Дякуємо за вимогу!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА"
Номер:
69198cb69e1d4a2781bfbc844e2d1954
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-017376-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА"
Вимога:
Пис та зміст вимогу в прикріпленному документі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЛОТ 1.pdf 31.12.2022 17:06
Дата подачі:
31.12.2022 17:06
Вирішення:
Шановний скаржнику, у відповідь на вашу вимогу від 31.12.2022 № 121 на рішення замовника про відхилення вашої тендерної пропозиції та на виконання вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – ПКМУ № 1178), надаємо відповідь у строки та спосіб передбачені ПКМУ № 1178 з інформацією про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Пунктом 40 ПКМУ № 1178 передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, яка може бути усунута учасником, не може вважатись відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, оскільки це підпадає під виключення, а саме: крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю за ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання – 5 лотів (Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території Державної служби зайнятості, ДК 021:2015 90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень) передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, який містить перелік документів, що підтверджують відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Скаржником підтверджується факт неподання документів, які зазначені в Додатку 3 до Тендерної документації, тобто в складі тендерної пропозиції Скаржника відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, у замовника відсутні правові підстави щодо визнання відсутності у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі невідповідністю в інформації та/або документах, які можуть бути усунені.
Дякуємо за вимогу!
Статус вимоги:
Відхилено