• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей

Торги не відбулися

174 475.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2022 19:39 - 23.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Наявна дискримінаційна вимога до учасників в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 32d185c5cf914835a697d7d5492892d9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-16-016639-a.c2
Назва: Наявна дискримінаційна вимога до учасників в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику в Додаток №1 до тендерної документації (1. Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог , які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ), згідно п.2.3. наявна дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, а саме: п.2.3. На підтвердження кваліфікації працівників, зазначених відповідно до п. 2.1 та 2.2. Додатку 1 до тендерної документації надаються: Копії посвідчень працівників щодо проходження навчання із загального курс з охорони праці; По-перше, «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. По-друге, вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності. По-трет'є, згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб. п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Пере-ліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!! Електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом. Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера(ів) ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації. Тобто ви, як Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов маючи всі передбачені Законом чинні посвідчення та витяги з протоколів, щодо проходження навчання і перевірки знань з питань охорони праці, ми не можемо розрахову-вати на перемогу, наша тендерна пропозиція буде відхилена Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до ФОП Мельниченко О.В. та інших суб'єктів господарювання. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила. Також додатково повідомляємо, що вищезазначена вимога, була визнана як дискримінаційна великою кількістю рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до рішень колегії АМКУ - рішення колегії АМКУ від 29.09.2022 № 6061-р/пк-пз (питання №1); - рішення колегії АМКУ від 25.10.2022 № 6448-р/пк-пз (питання №8); - рішення колегії АМКУ від 22.11.2022 № 6894 (питання №5); - рішення колегії АМКУ від 06.12.2022 № 7182 (питання №2). В випадку ігнорування нашої вимоги до вас, як до Замовника процедури закупівлі, ми змушені будемо і повірте ми це зробимо, відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" звернутися з офіційною скаргою до постійно діючої колегії АМКУ. Чекаємо на ваше розуміння та позитивну відповідь не пізніше 17:00 години 20.12.2022 року, так як останній термін, щодо подачі скарги до АМКУ 00:00 21.12.2022 року. Сподіваємось на здоровий глузд і відміну даної незаконної та дискримінаційної вимоги до Учасників, щоб ви потім Шановний Замовнику не писали нам та іншим за вашою думкою "недобросовісним" Учасникам, що вони такі-сякі погані, пишете скарги і навмисно затягуєте проведення процедури закупівлі, і із-за вас, ви як Замовник не може вчасно провести закупівлю. Ви є розпорядником державних коштів і повинні дотримуватися "букви" і норм Законів України, а також рішень АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник погоджується, що навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб проходить під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки (працівники ІТР), навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб. Згідно чинного законодавства працівники електротехнічного (оперативно-ремонтного) та електротехнологічного персоналу можуть мати додаткове відповідне навчання (електромонтера ОПС та/або налагоджувальника КВП та Автоматики) і не повинні проходити додаткове навчання з питань охорони праці.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Наявна дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 16974cab0eb6494cbf55ee79301617fe
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-16-016639-a.b1
Назва: Наявна дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в Додаток №3 до тендерної документації (Технічна специфікація) наявна вимога дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, а саме: Огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, ви як Замовник грубо та беззаперечно порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно попередньо зідзвонюватися з уповноваженою особою Замовника та отримати дозвіл на обстеження (огляд) об’єкту. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель: - максимальна економія та ефективність; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення вами, як Замовником дискримінаційної вимоги, щодо обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, ви як Замовник може не дозволити Учаснику(ам) обстежити об’єкт, або всілякими способами не виходити на зв'язок з Учасником, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним до суб'єктів господарювання, які не виконали, згідно вашої вимоги "обов'язковий огляд об'єкту". Обстежуючи об’єкт Учасник понесе також додаткові, нічим не обґрунтовані витрати на пальне, а також розмір денної заробітної плати фахівцю, який буде виконувати обстеження об’єкту. Учасник не має ніяких гарантій від Замовника (уповноваженої особи), що при виїзді працівників (фахівців) для обстеження (огляду) об’єкту зустріч з уповноваженою особою та відповідно обстеження об’єкту відбудеться. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, яку Замовник зобов’язаний надати та відповідно надав у складі Документації та відповідно до ч.1 статті 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Крім того відповідно до чинного законодавства, а саме ч.2 статті 22 «Тендерна документація» Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації зазначаються такі відомості: п.п.3. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч.1 статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам (Учасникам) та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Обстеження (огляд) об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Ваші дії, як Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення перемовин з потенційними учасниками щодо обстеження огляду та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість потенційних учасників та їх склад. Встановлена Вами вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, щодо недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження (огляду) об'єкта є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обстеження (огляду) об'єкту, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно рішень колегії АМКУ №18550-р/пк-пз від 13.12.2019р.; №9264-р/пк-пз від 13.05.2020р.; №10669-р/пк-пз від 29.05.2020р.; № 2596-р/пк-пз від 12.02.2021р.; №5748-р/пк-пз від 08.09.2022р.; №5773-р/пк-пз від 08.09.2022р.; Враховуючи вищезазначену інформацію, яка базується на чинному законодавстві України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної дискримінаційної та відповідно незаконної вимоги до Учасників процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги до вас, ми змушені будемо і повірте ми це зробимо, відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" звернутися з офіційною скаргою до постійно діючої колегії АМКУ. Чекаємо на ваше розуміння та позитивну відповідь не пізніше 17:00 години 20.12.2022 року, так як останній термін, щодо подачі скарги до АМКУ 00:00 21.12.2022 року. Сподіваємось на здоровий глузд і відміну даної незаконної та дискримінаційної вимоги до Учасників, щоб ви потім Шановний Замовнику не писали нам та іншим за вашою думкою "недобросовісним" Учасникам, що вони такі-сякі погані, пишете скарги і навмисно затягуєте проведення процедури закупівлі, і із-за вас Замовники не можуть вчасно провести закупівлю. Ви є розпорядником державних коштів і повинні дотримуватися "букви" і норм Законів України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зазначена вимога щодо огляду об’єктивів обумовлена особливостями обслуговування окремих об’єктів, зокрема, з висотою стелі більше 5 метрів. З метою уникнення ускладнень на етапі підписання Договору, Замовник рекомендує здійснити огляд об’єктів.
Статус вимоги: Задоволено