-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони приміщень ДУ «ТМО МВС України по Чернівецькій області» за адресою: м.Чернівці, вул.Героїв Майдану,228
Закупівля здійснюється відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р.№ 1178 на очікувану вартість згідно потреби на 2023 рік
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2022 18:44 - 21.12.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Ольга КОЖОКАР
Номер:
15544a2ee053486382db630369d2bd5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-016282-a.b2
Назва:
Ольга КОЖОКАР
Скарга:
Оскарження рішення Замовника щодо кваліфікації переможця закупівлі: Послуги з фізичної охорони приміщень ДУ "ТМО МВС України по Чернівецькій області"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ТМО.docx 02.01.2023 23:40
- Скарга АМКУ ТМО.docx.p7s 02.01.2023 23:40
- Лист-відповідь.docx 11.01.2023 07:45
- Лист-відповідь.docx.p7s 11.01.2023 07:45
- рішення від 04.01.2023 № 83.pdf 04.01.2023 15:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2023 № 347.pdf 11.01.2023 16:07
- рішення від 11.01.2023 № 347.pdf 12.01.2023 12:58
- 1_Оголошення UA-2022-12-16-016282-a-open (1).pdf 06.01.2023 16:51
- ПОЯСНЕННЯ АМКУ.pdf 06.01.2023 16:51
- ПОЯСНЕННЯ АМКУ (1).docx 06.01.2023 16:51
- Тендерна Документація_охорона (10).docx 06.01.2023 16:51
- 2_Протокол про намір укласти договір (46).pdf 06.01.2023 16:51
- 2_Повідомлення про намір укласти договірUA-2022-12-16-016282-a-active-awards.pdf 06.01.2023 16:51
- 4_Додаток1 Технічне завд. Замовникаї.pdf 06.01.2023 16:51
- 3_Додаток 1. Технічне завд.ПП БУКБЕЗПЕКА.pdf 06.01.2023 16:51
- 5_Договір оренди транспорту313 від 01.07.2022.pdf 06.01.2023 16:51
- 5_Фото транспорту.pdf 06.01.2023 16:51
- 5_свідоцтва про реєстр.транспорту.pdf 06.01.2023 16:51
- 5_Дозвіл на обладнання авто.pdf 06.01.2023 16:51
- 6_Наказ МВС про видачу ліцензії.pdf 06.01.2023 16:51
- 7_Лист ПП БУКБЕЗПЕКИ.pdf 06.01.2023 16:51
- 8_Наказ про призначення директора від12.07.2018.pdf 06.01.2023 16:51
- ПРОПОЗИЦІЯ ПП БУКБЕЗПЕКИ UA-2022-12-16-016282-a-Poslugi_z_fizichnoi_ohoroni_primishen_DU_-PP__Bukbezpeka_ (2).zip 06.01.2023 16:51
- ДОДАТОК 1.pdf 06.01.2023 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2023 23:43
Дата розгляду скарги:
11.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.01.2023 15:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.01.2023 12:58
Вимога
Є відповідь
ОСКАРЖЕННЯ кваліфікації переможця закупівлі
Номер:
416be94142384e029b56391f1a4c242f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-016282-a.b1
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ кваліфікації переможця закупівлі
Вимога:
Згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник повинен здійснити розгляд та оцінку тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною на відповідність вимогам тендерної документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи п.56 Особливостей: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 5 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП «АЯКС 54», як учасник закупівлі, реалізує своє право на подання скарги, керуючись даною нормою, з метою дотримання вимог діючого законодавства під час розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ПП «Букбезпека».
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «Букбезпека» та доданих до неї документів, було виявлено невідповідність пропозиції учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі .
→1). Вимогами п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції чітко встановлено вимогу Замовника про надання Учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно Додатку № 1 до тендерної документації.
Пунктом 2.1. Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Тендерної документації Замовника зазначена вимога Замовника, що особовий склад, залучений до охорони приміщень ДУ «ТМО МВС України по Чернівецькій області», повинен бути забезпечений засобами зв'язку з диспетчерською службою охоронної фірми та засобами ручної тривожної сигналізації з виходом на пульт централізованого спостереження.
ПП «Букбезпека» у складі своєї пропозиції надало Довідку «Технічне завдання», в якій зазначило своє погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками до предмету закупівлі. Повідомило, що особовий склад, залучений до охорони об’єктів забезпечений засобами зв’язку з диспетчерською службою та засобами ручної тривожної сигналізації з виходом на пульт централізованого спостереження. Тобто сама інформація надана.
Але на підтвердження наданої інформації (як вимагається Тендерною документацією ) ані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, ані в Довідці №1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, ані в інших документах (так само як і радіостанції ТМ MIDLAND, наявність якої зазначено в Довідці до Додатку 3) даних позицій немає. Тобто фактично ПП «Букбезпека», виходячи суто із наданих підтвердних документів, зазначеними приладами не володіє, що є фактом невідповідності технічним вимогам Замовника.
Згідно п.4 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, відповідно до пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам Технічного завдання та підлягає відхиленню.
→2). Вимогами п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції чітко встановлено вимогу Замовника про надання Учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно Додатку № 1 до тендерної документації.
Пунктом 2.2. Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Тендерної документації Замовника зазначена вимога Замовника, що для можливості реагування на нештатні ситуації Учасник повинен мати групи реагування в м. Чернівці, транспорт реагування повинен бути обладнаний у відповідності до Закону України «Про охоронну діяльність» (обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольографічними схемами та написами засвідчуючими належність до учасника, відповідними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору (надати сканкопії дозволів на встановлення видані сервісними центрами МВС України) та звуковими сигналами у порядку, визначеному МВС України), надати документальне підтвердження наявності транспорту реагування:
- копії документів про право володіння чи користування транспортними засобами;
- копії технічних паспортів транспорту реагування;
- фото транспортних засобів.
Розпочнемо з правових засад визначення самого поняття «транспорт реагування» із виділенням ключових аспектів.
Ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI
визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. П.5 ст.6 даного Закону визначено, що транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом (а не загальним, про що робиться відповідна замітка в техпаспорті автомобіля) і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до Розділу ІІІ п.3.1. Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами затвердженого Наказом МВС України 18.04.2013 № 375 на транспорті реагування суб'єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності (суб’єкта, якому належить даний транспорт, на ім’я якого видається дозвіл на обладнання сигнальним пристроєм), зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності такої). Розділом ІІІ п.3.3. даного Порядку встановлено, що на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюється світловий сигнальний пристрій автожовтого (оранжевого) кольору. Обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності світловими сигналами здійснюється відповідно до вимог ДСТУ 3849-99 „Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів”.
Щодо оренди транспортних засобів Dacia Sandero CE6553EB та Dacia Sandero CE5009EC. Дані транспортні засоби дійсно являються транспортом реагування у розумінні законодавчих вимог (окрім відсутності реєстрації даних транспортних засобів саме як спеціальних). Але транспортом реагування ТОВ «Лігор сік’юріті люкс», а не ПП «Букбезпека»!
Зрозуміло, це може бути автомобіль будь-якого типу – прив'язки до марки, моделі чи типу кузова немає. Особливі вимоги до класу захисту транспорту охоронної фірми можливі лише за умови надання фірмою особливих послуг охорони, наприклад, охорони небезпечних і цінних вантажів.
Але що має значення – так це власник автомобіля. Відповідно до визначення транспорту реагування у відповідному законі, це транспорт, який перебуває у власності охоронного агентства. Тобто:
- не працівника чи власника охоронної компанії, а саме агентства;
- оренда транспортного засобу не підійде – лише право власності.
Суперечить Закону «Про охоронну діяльність» оренда транспорту реагування іншої охоронної агенції і видавання даного транспорту реагування як свого. «Договір оренди транспорту реагування» є нікчемним із юридичної точки зору.
Щодо транспортних засобів Toyota RAV4 СЕ9229ВІ (який експлуатується по Догвору оренди, про правомірність якого зазначалось вище) та Volkswagen Tiguan СЕ0902CР (яке єдине є власністю ПП «Букбезпека»). По-перще, авто не є транспортом реагування – не має дозволів на обладнання. По-друге, що є апогеєм всієї поданої ПП «Букбезпека» інформації про нібито наявний у нього транспорт реагування, є облаштування даних авто (ще раз повторимось – без дозволів) проблисковими маячками синього кольору!
Нагадаємо, згідно з постановою Кабміну, № 176 від 22 березня 2017 року, спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу МВС виключно:
- на транспортних засобах, які використовуються для пересування осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона;
- на транспортних засобах, які використовуються МВС, Національною поліцією, підрозділами безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у ЗСУ, Національною гвардією, податковою міліцією, СБУ, Головним управлінням та підрозділами урядового фельд'єгерського зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, воєнізованими формуваннями, установами виконання покарань та слідчими ізоляторами Державної кримінально-виконавчої служби, НАБУ, Державним бюро розслідувань, Управлінням державної охорони, Державною прикордонною службою, підрозділами Державної спеціальної служби транспорту, Державною службою з безпеки на транспорті, бригадами екстреної (швидкої) медичної допомоги, Оперативно-рятувальною службою цивільного захисту, службою інкасації та перевезення цінностей НБУ та банків України, підрозділом відомчої охорони НБУ.
Звертаємо Вашу увагу, що ст.10 Обмеження в охоронній діяльності ЗУ «Про охоронну діяльність» зазначається:
1. Під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється:
1) придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами;
2) використовувати ознаки належності (елементи символіки, формений одяг тощо) до Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Управління державної охорони України, Збройних Сил України та інших військових формувань, правоохоронних, природоохоронних і контролюючих чи інших органів виконавчої влади, їх спеціальних підрозділів, у тому числі в назві суб'єкта охоронної діяльності, на одязі, транспорті реагування, будівлях, у документації.
ПОРЯДКОМ обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами зазначається:
3.2. Використання суб’єктом охоронної діяльності кольорографічних схем (написів) на транспорті реагування не повинно порушувати вимог пункту 2 частини першої статті 10 Закону України “Про охоронну діяльність та статті 18 Закону України „Про рекламу”.
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності зазначається:
13. Під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється:
1) придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами;
3) використовувати ознаки належності (елементи символіки, формений одяг тощо) до МВС, СБУ, Управління державної охорони, Збройних Сил та інших утворених відповідно до законів військових формувань, правоохоронних, природоохоронних, контролюючих або інших органів виконавчої влади, їх спеціальних підрозділів, у тому числі в найменуванні суб’єкта охоронної діяльності, на одязі, транспорті реагування, будівлях, у документації;
Стаття 122-5. Порушення вимог законодавства щодо встановлення і використання спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв Кодексу України про адміністративні правопорушення зазначає:
Порушення вимог законодавства щодо встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв - тягне за собою накладення штрафу в розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. Повторне порушення може стати причиною позбавлення ліцензії на охоронну діяльність.
Підсумовуючи вищенаведені факти, учасником ПП «Букбезпека» не виконано вимог Замовника щодо насамперед наявності, а як наслідок належного підтвердження (згідно переліку необхідних для підтвердження документів, визначеного Тендерною документацією) наявності транспорту реагування. Поряд із цим, ПП «Букбезпека» порушило законодавство: ЗУ «Про охоронну діяльність», Ліцензійні вимоги та Порядок обладнання транспорту реагування. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. У випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи товару зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим вимогам, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі останнього абзаца підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам Технічного завдання та підлягає відхиленню.
ПП «АЯКС 54» акцентувало Вашу увагу на невідповідності Технічним вимогам, так як дані недоліки не підлягають усуненню (24 години не надається). Поряд з цим в складі тендерної пропозиції ПП «Букбезпека» наявні інші численні недоліки. Наприклад, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Букбезпека» надало Акти наданих послуг (в яких поруч із відсутністю посилання на договір згідно якого сформований даний Акт, засвідчено погодження сторонами виконання якихось робіт, а не послуг, яких саме, між іншим, також не зазначено) та копію Договору №52 від 24.07.18 р. ТОВ «Чернівціавтотранс» і ПП «Букбезпека» в особі директора Бучевського В.І. (який і підписав даний договір), проте згідно наказу, призначеним на посаду директора Бучевський В.І. був аж 09.08.2018 р. Журнал інструктажів з охорони праці розпочато 02.04.2018 р., виходить ще до створення самого підприємства і призначення директора, який вже й проводив зазначені інструктажі та багато інших.
Підсумовуючи всі численні вищеперелічені невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Букбезпека» як вимогам тендерної документації Замовника, так і чинному законодавству України, його пропозиція категорично підлягає відхиленню. Відповідно до абз.1 п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Учасник ПП «АЯКС 54» ні на хвилину не сумнівається в компетентності та професіоналізмі тендерного комітету Замовника. Та враховуючи загруженість спеціалістів наприкінці року, припускає фізичну неможливість досконало вивчити тендерні пропозиції учасників закупівлі.
Надіємось на повторний перегляд прийнятого Вами рішення, враховуючи всі перелічені недоліки та невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Букбезпека».
В разі ігнорування Вами законних підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «Букбезпека», ми будемо просто змушені звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України для об’єктивної та неупередженої оцінки відповідності пропозицій учасників закупівлі чинному законодавству та вимогам тендерної документації.
З повагою,
Директор ПП «АЯКС 54» Ольга Кожокар
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.docx 31.12.2022 04:46
Дата подачі:
31.12.2022 04:46
Вирішення:
Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Державної установи «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Чернівецькій області» (далі – уповноважена особа) у межах компетенції розглянуто Ваше оскарження кваліфікації переможця закупівлі (відкриті торги з особливостями) «Послуги з фізичної охорони приміщень ДУ «ТМО МВС України по Чернівецькій області» за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 228» (UA-2022-12-16-016282-a).
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, послуг і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» уповноважена особа з питань публічних закупівель Замовника не має законних повноважень розглядати скарги (оскарження) з питань процедур закупівлі.
Натомість, у межах компетенції уповноваженою особою було повторно вивчено тендерну пропозицію учасника ПП «Букбезпека», в результаті чого встановлено, що правові підстави для скасування уповноваженою особою свого рішення про визначення переможця цих відкритих торгів відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено