• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів замовника, розташованих на території Чернівецької області: Послуги з фізичної охорони об’єкту, Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)

Завершена

363 335.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 33.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2022 17:21 - 21.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ кваліфікації переможця закупівлі

Номер: 29ed450b32874b9fad081c4d702a56ea
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-16-015556-a.a1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ кваліфікації переможця закупівлі
Вимога:
Згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник повинен здійснити розгляд та оцінку тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною на відповідність вимогам тендерної документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи п.56 Особливостей: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 5 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП «АЯКС 54», як учасник закупівлі, реалізує своє право на подання скарги, керуючись даною нормою, з метою дотримання вимог діючого законодавства під час розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ПП «Букбезпека». В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «Букбезпека» та доданих до неї документів, було виявлено невідповідність пропозиції учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі . Вимогами п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції чітко встановлено вимогу Замовника про надання Учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Технічні та якісні характеристики послуги, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період надання послуги. Запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 2 до цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає Додатку 2 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації Пункт 3.1. Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Замовника зазначає вимогу Замовника: 3. Вимоги для виконання послуг: 3.1. Нормативно-правові вимоги: Учасник повинен провадити свою діяльність згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18.11.2015 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (надати сканкопії ліцензій), Закону України «Про охоронну діяльність». Пунктом 1.2. Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовника зазначена вимога щодо надання Інформації про автотранспортні засоби, які необхідні у випадку залучення груп швидкого реагування (уточнимо, що так як в тендерній документації не зазначено чітко іншого, дана вимога стосується всіх учасників – як закупівлі послуг фізичної охорони, так і технічної). Документальне підтвердження наявності транспорту реагування: - копії технічних паспортів транспорту реагування; - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування).Розпочнемо з правових засад визначення самого поняття «транспорт реагування» із виділенням ключових аспектів. Ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. П.5 ст.6 даного Закону визначено, що транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом (а не загальним, про що робиться відповідна замітка в техпаспорті автомобіля) і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до Розділу ІІІ п.3.1. Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами затвердженого Наказом МВС України 18.04.2013 № 375 на транспорті реагування суб'єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності (суб’єкта, якому належить даний транспорт, на ім’я якого видається дозвіл на обладнання сигнальним пристроєм), зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності такої). Розділом ІІІ п.3.3. даного Порядку встановлено, що на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюється світловий сигнальний пристрій автожовтого (оранжевого) кольору. Обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності світловими сигналами здійснюється відповідно до вимог ДСТУ 3849-99 „Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів”. Щодо оренди транспортних засобів Dacia Sandero CE6553EB та Dacia Sandero CE5009EC. Дані транспортні засоби дійсно являються транспортом реагування у розумінні законодавчих вимог (окрім відсутності реєстрації даних транспортних засобів саме як спеціальних). Але транспортом реагування ТОВ «Лігор сік’юріті люкс», а не ПП «Букбезпека»! Зрозуміло, це може бути автомобіль будь-якого типу – прив'язки до марки, моделі чи типу кузова немає. Особливі вимоги до класу захисту транспорту охоронної фірми можливі лише за умови надання фірмою особливих послуг охорони, наприклад, охорони небезпечних і цінних вантажів. Але що має значення – так це власник автомобіля. Відповідно до визначення транспорту реагування у відповідному законі, це транспорт, який перебуває у власності охоронного агентства. Тобто: - не працівника чи власника охоронної компанії, а саме агентства; - оренда транспортного засобу не підійде – лише право власності. Суперечить Закону «Про охоронну діяльність» оренда транспорту реагування іншої охоронної агенції і видавання даного транспорту реагування як свого. «Договір оренди транспорту реагування» є нікчемним із юридичної точки зору. Щодо транспортних засобів Toyota RAV4 СЕ9229ВІ (який експлуатується по Догвору оренди, про правомірність якого зазначалось вище) та Volkswagen Tiguan СЕ0902CР (яке єдине є власністю ПП «Букбезпека»). По-перще, авто не є транспортом реагування – не має дозволів на обладнання. По-друге, що є апогеєм всієї поданої ПП «Букбезпека» інформації про нібито наявний у нього транспорт реагування, є облаштування даних авто (ще раз повторимось – без дозволів) проблисковими маячками синього кольору! Нагадаємо, згідно з постановою Кабміну, № 176 від 22 березня 2017 року, спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу МВС виключно: - на транспортних засобах, які використовуються для пересування осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона; - на транспортних засобах, які використовуються МВС, Національною поліцією, підрозділами безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у ЗСУ, Національною гвардією, податковою міліцією, СБУ, Головним управлінням та підрозділами урядового фельд'єгерського зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, воєнізованими формуваннями, установами виконання покарань та слідчими ізоляторами Державної кримінально-виконавчої служби, НАБУ, Державним бюро розслідувань, Управлінням державної охорони, Державною прикордонною службою, підрозділами Державної спеціальної служби транспорту, Державною службою з безпеки на транспорті, бригадами екстреної (швидкої) медичної допомоги, Оперативно-рятувальною службою цивільного захисту, службою інкасації та перевезення цінностей НБУ та банків України, підрозділом відомчої охорони НБУ. Звертаємо Вашу увагу, що ст.10 Обмеження в охоронній діяльності ЗУ «Про охоронну діяльність» зазначається: 1. Під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється: 1) придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами; 2) використовувати ознаки належності (елементи символіки, формений одяг тощо) до Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Управління державної охорони України, Збройних Сил України та інших військових формувань, правоохоронних, природоохоронних і контролюючих чи інших органів виконавчої влади, їх спеціальних підрозділів, у тому числі в назві суб'єкта охоронної діяльності, на одязі, транспорті реагування, будівлях, у документації. ПОРЯДКОМ обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами зазначається: 3.2. Використання суб’єктом охоронної діяльності кольорографічних схем (написів) на транспорті реагування не повинно порушувати вимог пункту 2 частини першої статті 10 Закону України “Про охоронну діяльність та статті 18 Закону України „Про рекламу”. Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності зазначається: 13. Під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється: 1) придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами; 3) використовувати ознаки належності (елементи символіки, формений одяг тощо) до МВС, СБУ, Управління державної охорони, Збройних Сил та інших утворених відповідно до законів військових формувань, правоохоронних, природоохоронних, контролюючих або інших органів виконавчої влади, їх спеціальних підрозділів, у тому числі в найменуванні суб’єкта охоронної діяльності, на одязі, транспорті реагування, будівлях, у документації; Стаття 122-5. Порушення вимог законодавства щодо встановлення і використання спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв Кодексу України про адміністративні правопорушення зазначає: Порушення вимог законодавства щодо встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв - тягне за собою накладення штрафу в розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. Повторне порушення може стати причиною позбавлення ліцензії на охоронну діяльність. Підсумовуючи вищенаведені факти, учасником ПП «Букбезпека» не виконано вимог Замовника щодо насамперед наявності, а як наслідок належного підтвердження (згідно переліку необхідних для підтвердження документів, визначеного Тендерною документацією) наявності транспорту реагування. Поряд із цим, ПП «Букбезпека» порушило законодавство: ЗУ «Про охоронну діяльність», Ліцензійні вимоги та Порядок обладнання транспорту реагування. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. У випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи товару зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим вимогам, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі останнього абзаца підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам Технічного завдання та підлягає відхиленню. ПП «АЯКС 54» акцентувало Вашу увагу на невідповідності Технічним вимогам, так як дані недоліки не підлягають усуненню (24 години не надається, так як порушено вимоги саме Технічні – в частині дотримання законодавства, що є кричущою невідповідністю ПП «Букбезпека» загалом). Поряд з цим в складі тендерної пропозиції ПП «Букбезпека» наявні інші численні недоліки. Наприклад, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Букбезпека» надало Акти наданих послуг (в яких поруч із відсутністю посилання на договір згідно якого сформований даний Акт, засвідчено погодження сторонами виконання якихось робіт, а не послуг, яких саме, між іншим, також не зазначено) та копію Договору №52 від 24.07.18 р. ТОВ «Чернівціавтотранс» і ПП «Букбезпека» в особі директора Бучевського В.І. (який і підписав даний договір), проте згідно наказу, призначеним на посаду директора Бучевський В.І. був аж 09.08.2018 р. Журнал інструктажів з охорони праці розпочато 02.04.2018 р., а посвідчення охоронників видані згідно рішення кваліфікаційної комісії та наказів 2010-2013 років, виходить ще до створення самого підприємства і призначення директора, який вже й проводив зазначені інструктажі, видавав накази і посвідчення та багато інших. Підсумовуючи всі численні вищеперелічені невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Букбезпека» як вимогам тендерної документації Замовника, так і чинному законодавству України, його пропозиція категорично підлягає відхиленню. Відповідно до абз.1 п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник ПП «АЯКС 54» ні на хвилину не сумнівається в компетентності та професіоналізмі тендерного комітету Замовника. Та враховуючи загруженість спеціалістів наприкінці року, припускає фізичну неможливість досконало вивчити тендерні пропозиції учасників закупівлі. Надіємось на повторний перегляд прийнятого Вами рішення, враховуючи всі перелічені недоліки та невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Букбезпека». В разі ігнорування Вами законних підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «Букбезпека», ми будемо просто змушені звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України для об’єктивної та неупередженої оцінки відповідності пропозицій учасників закупівлі чинному законодавству та вимогам тендерної документації. З повагою, Директор ПП «АЯКС 54» Ольга Кожокар
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога ПП «АЯКС 54» відхиляється як недійсна у звʼязку з тим, що не стосується закупівлі замовника: адресована іншому замовнику з приводу іншої закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено