-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 – 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Торги відмінено
1 440 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 14 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 400.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2022 16:34 - 23.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо рішення, дій та бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
cf41c9ee54244c598bf6434a249474bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-014708-a.a1
Назва:
ВИМОГА щодо рішення, дій та бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство «Київський центр трансплантації кісткового мозку» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник) 16 грудня 2022 року оголосив закупівлю відкриті торги з особливостями в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД 946545f18c854c8b8e2a300b962288bc, ID: UA-2022-12-16-014708-a, посилання - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-16-014708-a, предмет закупівлі – Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 – 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ).
«27» грудня 2022 року відбувся аукціон по даній закупівлі, за результатами якого тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" була визначена найбільш економічно вигідною та, відповідно посіла 1-ше (перше) місце.
«03» січня 2023 року відповідно до Протокольного рішення уповноваженої особи – Якимчук М.О., відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київський центр трансплантації кісткового мозку» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), було зазначено, що: за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", було встановлено, що вона повністю відповідає умовам тендерної пропозиції. Також було вирішено за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" визнати переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД» не погоджується з рішенням Замовника визнати Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" (надалі –Переможець) код ЄДРПОУ: 39796819 переможцем закупівлі UA-2022-12-16-014708-a, оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам (критеріям) визначеним в тендерній документації та вимогам Особливостей, а рішення Замовника прийняте всупереч Особливостям та Закону, зважаючи на наступні підстави:
1.1. Відповідно до пункта 16 Додатка 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 – 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Замовником встановлена Вимога до Учасників надати у складі пропозиції сертифікат, яким підтверджується, що система менеджменту безпечністю харчових продуктів у учасника впроваджена та повністю функціонує у відповідності до ІSO 22000:2018 «Системи менеджменту безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу», а саме сертифікат ISO/TS 22002-2:2019 «Програми-передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування».
На виконання зазначеної вимоги Переможець у складі своєї тендерної пропозиції 25 грудня 2022 року 0 21:18 завантажив файл під назвою «28. СВ 22002-2.2019.pdf» .Переможець завантажив свідоцтво чим не виконав вимогу встановлену Замовником, адже Замовником на підтвердження відповідності зазначеній вище вимозі вимагалось надати сертифікат ISO/TS 22002-2:2019 «Програми-передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування».
1.2. Відповідно до підпункта 5.1.4. пункта 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником було встановлено вимоги про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
5.1.4. Довідка в довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання в робочому стані (назву/модель/марку, кількість, обладнання, обов’язково зазначити обладнання для охолодження/замороження), виробничих приміщень, які призначаються та використовуються для розміщення закладів харчування (їдалень, інших господарств) та транспортних засобів.
На підтвердження наявності автотранспортних засобів для надання послуг Учасник повинен надати у пропозиції:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); або
- договір оренди/суборенди транспортних засобів (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту); або
- договір лізингу транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію взятих у лізинг транспортних засобів (у разі, якщо Учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі, транспортні засоби, які перебувають у лізингу); або
- договір (договори) про надання послуг та свідоцтва про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг)*.
*Договір (договори) повинні бути чинним (чинними) не менше, ніж до 31.12.2023 року.
- копія договору (договорів) на санітарну обробку автотранспортних засобів для транспортування готових страв, зазначених у довідці відповідно до попереднього пункту тендерної документації, та копію документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки. (Із зазначенням марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів).»
Замовником в контексті вимоги щодо наявності та підтвердження наявності автотранспортних засобів неодноразово прописано «транспортних засобів»/«автотранспортних засобів», тобто словосполучення викладене Замовником в множині, відтак означає, що в довідці має бути зазначено два або більше транспортних(автотранспортних) засоби і, відповідно, на два або більше транспортних (автотранспортних) засоби у складі тендерної пропозиції має бути наявне документальне підтвердження. Також Замовником прописана вимога надати договір на санітарну обробку двох або більше автотранспортних засоби та копію документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки двох або більше автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки.
Переможець на виконання зазначеної вимоги 25 грудня 2022 року о 21:18 завантажив файли під назвою «14. довідка мтб.pdf», «14.2 Договір санітарна обробка, акт.pdf», «14.2.1. тех паспорт авто.pdf», «14.2. договір ТЗ.pdf», всі ці документи підтверджують наявність в Переможця лише 1 (одного) транспортного засобу та, відповідно, наявність лише 1(одного) транспортного засобу, який проходить санітарну обробку, а саме: Автомобіль VOLKSWAGEN TRANSPORTER, 2007 року, шасі (кузов, рама) № WV1ZZZ7HZ8H070108,Реєстраційний номер AA9640ME, вантажопідйомність 800 кг, Орендований на підставі Договору найму (оренди) №15/01- О від 07 січня 2022 року. Переможцем, в порушення вимоги встановленої Замовником, не надано інформації про наявність 2 (двох) транспортних (автотранспортних) засобів, та, відповідно, не надано документального підтвердження наявності автотранспортних засобів для надання послуг.
1.3. 1.1. Відповідно до пункта 19 Додатка 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 – 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Замовником встановлена Вимога, що Учасник також повинен надати у складі його пропозиції протокол випробувань страв (щодо дослідження не менше 3-х страв), в якому вказується інформація про: виявлення salmonella spp., кількість мезофільно-аеробних і факультативно-анаеробних мікроорганізмів, виявлення БГКП, виявлення Staphylococcus aureus, виявлення Escherichia coli. .
На виконання зазначеної вимоги Переможець у складі своєї тендерної пропозиції 25 грудня 2022 21:18 завантажив файл під назвою «30. протокол страв.pdf», яким підтверджує, що жоден з відібраних зразків не перевірявся на наявність інформації про: виявлення salmonella spp.
Вказані факти підтверджують що тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимозі зазначеній в тендерній документації та впливають на зміст тендерної пропозиції Переможця, адже відсутня інформація в протоколах випробувань страв (не менше 3-х страв), в якій вказується інформація про: виявлення salmonella spp..
Відповідно до підпункта 5.1.1. пункта 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником була встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*:
Довідка про наявність аналічного договору за встановленою формою:
5.1.2. Листи-відгуки від організацій-замовників, зазначених у таблиці про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору;
5.1.3. Копія(ї) виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів), що вказаний(і) в довідці, зі всіма додатками та актами прийому-передачу товару або актами звірки, або видатковою накладною, що підтверджують виконання договору.
*Договір повинен бути виконаний в повному обсязі, фактична сума договору повинна відповідати сумам накладних. Подання діючого договору буде розцінено як невідповідність умовам тендерної документації та призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
На виконання зазначеної вимоги Переможцем 25 грудня 2022 о 21:18 було завантажено файли під назвою «13. довідка про досвід.pdf», «13.1Договір №300322.pdf» та «13.2Договір №47.pdf».
Файл під назвою «13. довідка про досвід.pdf» містить інформацію про два договори, а саме: ДОГОВІР № 300322 ВІД 30 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ, ЦІНА ДОГОВОРУ: 480 946,94 ГРН, строк постачання З 31.03.2022 року до 30.04.2022 року та ДОГОВІР № 47 ВІД 02 ТРАВНЯ 2022 РОКУ, ЦІНА ДОГОВОРУ: 2 000 290,79 ГРН, строк постачання З 01.05.2022 року до 31.07.2022 року.
Відповідно до вимоги, яку встановив Замовник, потрібно було надати копія(ї) виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів), що вказаний(і) в довідці, зі всіма додатками та актами прийому-передачу товару або актами звірки, або видатковою накладною, що підтверджують виконання договору.
Переможець у файлі під назвою «13.1Договір №300322.pdf» надав Договір №300322 від «30» березня 2022 року та Додаткову угоду № 1 від «30» квітня 2022 року до Договору №300322 від «30» березня 2022 року в якій зазначено, що Ціна цього договору становить 480 946,94 грн та Акт надання послуг №34 від 30 квітня 2022 року до Договору № 30 03 22 від 30 березня 2022 року на суму 480 946,94, але Переможцем ц файлі під назвою «13.2Договір №47.pdf». надано Акт надання послуг №43 від 31 травня 2022 року до Договору №300322 від 30 березня 2022 року на суму 631 076,56, тому відповідно до наданих Актів загальна сума Договору № 300322 від 30 березня 2022 року становить 1 112 023,50 (Один мільйон сто дванадцять тисяч двадцять три гривнi 50 копійок). Переможцем не надано всіх додатків до Договору № 300322 від 30 березня 2022 року, а тому наявні розбіжності в сумах по Договору № 300322 від 30 березня 2022 року та Актах до нього.
Переможець у файлі під назвою «13.2Договір №47.pdf». надав Договір № 47 від «02» травня 2022 року, Додаткову угоду № 1 від «31» липня 2022 року до Договору №47 від 02 травня 2022 року, відповідно до якого Ціна цього договору становить 2 000 290,79. Також у файлі під назвою «13.2Договір №47.pdf». Переможець надав два Акти надання послуг до Договору № 47 від 02 травня 2022 року, а саме: Акт № 58 від 31 липня 2022 року на суму 742 500,00 та Акт №45 від 30 червня 2022року на суму 626 714,23, загальна сума за двома актами становить 1 369 214,23, Відтак Переможець не надав документів, які підтверджують повне виконання Договору №47 від 02 травня 2022 року.
Отже, визнавши переможцем процедури закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», замовник продемонстрував свою необ’єктивність, що призвело до порушення наших законних прав та інтересів, як учасника процедури закупівлі, адже наша пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації, Особливостям та Закону.
Відповідно до абзацу 1 пункта 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником 28-12-22 о 14:37:36 була розміщена Вимога про усунення невідповідностей до 29-12-22, 14:37:36 відповідно до якої «учасники повинні були надати довідку в довільній формі, завірену уповноваженою особою Учасника та печаткою, що він не являється платником податку на додану вартість. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня така довідка. Потрібно усунути дану невідповідність, шляхом дозавантаження в електронну систему даної довідки. Потім Ваша тендерна пропозиція буде розглянута відповідно до ч. 9 ст. 26 з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Переможець на виконання зазначеної вимоги 28 грудня 2022 о 15:56 завантажив файл під назвою «Довідки_на_усунення_невідповідностей.pdf». Отже Замовником не було надано повідомлення про усунення невідповідностей, про які зазначає ТОВ «ХІЛІНГ ФУД»
Відповідно до абзацу 3 пункта 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу 3 пункта 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
На підставі вищевикладеного просимо скасувати Рішення про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" переможцем процедури закупівлі UA-2022-12-16-014708-a.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 09.01.2023 14:58
Дата подачі:
06.01.2023 21:54
Вирішення:
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу від 06.01.2022 року, яка була подана в електронній системі за номером UA-2022-12-16-014708-a.a1, повідомляємо наступне.
Щодо першого питання.
Відповідно до пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» було встановлено Вимогу, відповідно до якої Учасники повинні були надати у складі пропозиції сертифікат, яким підтверджується, що система менеджменту безпечністю харчових продуктів у учасника впроваджена та повністю функціонує у відповідності до ІSO 22000:2018 «Системи менеджменту безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу», а саме сертифікат ISO/TS 22002-2:2019 «Програми-передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування». В складі тендерної пропозиції Переможця було надано Свідоцтво про те, що на підприємство впроваджено та функціонує у відповідності до ІSO 22000:2018 «Системи керуванню безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу», а саме сертифікат ISO/TS 22002-2:2019 «Програми-передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування».
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності є дозвільними документами, які мають однакову юридичну силу. Тому у замовника не було підстав для відхилення переможця з даного питання.
Щодо другого питання.
Відповідно до підпункту 5.1.4. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником було встановлено вимоги про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
5.1.4. Довідка в довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання в робочому стані (назву/модель/марку, кількість, обладнання, обов’язково зазначити обладнання для охолодження/замороження), виробничих приміщень, які призначаються та використовуються для розміщення закладів харчування (їдалень, інших господарств) та транспортних засобів.
На підтвердження наявності автотранспортних засобів для надання послуг Учасник повинен надати у пропозиції:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); або
- договір оренди/суборенди транспортних засобів (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту); або
- договір лізингу транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію взятих у лізинг транспортних засобів (у разі, якщо Учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі, транспортні засоби, які перебувають у лізингу); або
- договір (договори) про надання послуг та свідоцтва про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг)*.
*Договір (договори) повинні бути чинним (чинними) не менше, ніж до 31.12.2023 року.
- копія договору (договорів) на санітарну обробку автотранспортних засобів для транспортування готових страв, зазначених у довідці відповідно до попереднього пункту тендерної документації, та копію документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки. (Із зазначенням марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів).
В складі своєї тендерної пропозиції учасник-переможець надав усі необхідні документи на транспортний засіб Автомобіль VOLKSWAGEN TRANSPORTER. У тендерній документації в жодному пункті не прописано, яку саме кількість транспотних засобів повинен мати учасник та подавати на них документи. Так як, згідно умов тендерної документації не було зазначено конкретну кількість автомобільних транспортів, то учасник міг на власний розсуд подавати документи як на один, так і на два, і на більше автотранспортних засобів. Тому в даному випадку, у замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Щодо третього питання.
Відповідно до пункта 19 Додатка 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 – 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Замовником встановлена Вимога, що Учасник також повинен надати у складі його пропозиції протокол випробувань страв (щодо дослідження не менше 3-х страв), в якому вказується інформація про: виявлення salmonella spp., кількість мезофільно-аеробних і факультативно-анаеробних мікроорганізмів, виявлення БГКП, виявлення Staphylococcus aureus, виявлення Escherichia coli. . На виконання зазначеної вимоги Переможець у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файл під назвою «30. протокол страв.pdf», в якому є дослідження на патогенні мікроорганізхми, у тому числі бактерії роду salmonella, тобто абсолютно на всі бактерії роду salmonella, яких не виявлено в продукції. Тому в даному випадку, у замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Щодо четвертого питання.
Відповідно до підпункта 5.1.1. пункта 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником була встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*: Довідка про наявність аналічного договору за встановленою формою: 5.1.2. Листи-відгуки від організацій-замовників, зазначених у таблиці про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору; 5.1.3. Копія(ї) виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів), що вказаний(і) в довідці, зі всіма додатками та актами прийому-передачу товару або актами звірки, або видатковою накладною, що підтверджують виконання договору. *Договір повинен бути виконаний в повному обсязі, фактична сума договору повинна відповідати сумам накладних. Подання діючого договору буде розцінено як невідповідність умовам тендерної документації та призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до вимог тендерної документації, учасник-переможець підвантажив два договори. У договорі № 47 дійсно було підвантажено видаткову накладну з іншим номером договору (скоріше за все була допущена технічна помилка при формуванні акту). Але так як уповноваженою особою не було виявлено дану невідповідність, то учаснику не було направлено повідомлення на виправлення даної помилки. Відповідно до вищезазначеного, замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Тому торги будуть відмінені.
Статус вимоги:
Задоволено