-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2022 14:29 - 08.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга від ТОВ "Київпромсервіс 1"
Номер:
5be03460c87b4833b4664f4e555fc891
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-16-010032-a.a1
Назва:
Скарга від ТОВ "Київпромсервіс 1"
Скарга:
Скарга від ТОВ "Київпромсервіс 1"
Пов'язані документи:
Учасник
- 8. договір_Оренди_Братиславська_3.pdf 22.12.2022 18:36
- СКАРГА 22.12.2022.pdf 22.12.2022 18:36
- 5. Договір №85.pdf 22.12.2022 18:36
- 9. перелік змін_UA-2022-12-16-010032-a.doc 22.12.2022 18:36
- 7.Лист_від_замовника_по_договору_101_про_неможливість_видання_відгуку.pdf 22.12.2022 18:36
- 2. Договір №47.pdf 22.12.2022 18:36
- 3. Договір №300322.pdf 22.12.2022 18:36
- 4. Договір №84.pdf 22.12.2022 18:36
- 1. скрін-шот.png 22.12.2022 18:36
- Додаткові пояснення.pdf 26.12.2022 16:58
- Аналогічне рішення АМКУ від 26.12.2022 за скаргою Скаржника.pdf 29.12.2022 11:17
- Рішення від 23.12.2022 № 7685.pdf 23.12.2022 14:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.12.2022 № 7924.pdf 30.12.2022 11:16
- Рішення від 29.12.2022 № 7924.pdf 03.01.2023 12:21
- Пояснення_по_суті_Скарги.doc 26.12.2022 15:21
- Пояснення по суті скарги.pdf 26.12.2022 15:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.12.2022 18:38
Дата розгляду скарги:
29.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.12.2022 14:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.01.2023 12:21
Дата виконання рішення Замовником:
06.01.2023 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія) №7924-р/пк-пз від 29.12.2022 та п.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Тендерної документації по закупівлі Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) код ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-16-010032-a та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
2. Забезпечити оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022р.
3. Подовжити в електронній системі закупівель строк для подання тендерних пропозицій відповідно до вимог законодавства.