• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Тролейбуси (код ЄЗС ДК 021:2015 - 34622300-6), Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (тролейбуси) (код ДК 016:2010 - 29.10.3)

Придбання семи одиниць тролейбусів

Торги відмінено

32 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 000.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2016 15:20 - 25.08.2016 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

скарга на протокол засідання комітету з конкурсних торгів Хмельницького комунального підприємства «Електротранс» від 31.08.2016 року № 37 про відхилення від подальшої участі в аукціоні відкритих торгів з публікацією на англ. мові по закупівлі тролейбусів

Номер: ba64a961926d4117a807a5b664492ecb
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-29-000415-b.c3
Назва: скарга на протокол засідання комітету з конкурсних торгів Хмельницького комунального підприємства «Електротранс» від 31.08.2016 року № 37 про відхилення від подальшої участі в аукціоні відкритих торгів з публікацією на англ. мові по закупівлі тролейбусів
Скарга:
31.08.2016 року на засіданні комітету з конкурсних торгів Хмельницького комунального підприємства «Електротранс» було складено протокол № 37, яким на етапі пре-кваліфікації відхилено від подальшої участі в аукціоні ТОВ «Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг» згідно абзацу 3 п. 2 ст. 16 та пп. 1 п. 1 ст. 30 з-ну України «Про публічні закупівлі».Підставою для відхилення було те, що в додатку «Технічні вимоги» в розділі «Механічне устаткування» п. 4.1. надана інформація щодо Передньої вісі «незалежна, фірма ZF». В той же час за наданим Сертифікатом відповідності серія ВГ, зареєстрованого в реєстрі за № UA1.021.0067194-15, зазначена «передня вісь – залежна», що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Для участі в аукціоні відкритих торгів з публікацією на англ.. мові по закупівлі тролейбусів ТОВ «Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг» було подано разом з необхідними документами сертифікат відповідності загального типу, а саме: Сертифікатом відповідності серія ВГ, зареєстрований в реєстрі за № UA1.021.0067194-15, де зазначено «передня вісь – залежна») та результати випробування транспортного засобу, де зазначена така інформація: Передня вісь «незалежна, фірма ZF». Сертифікат відповідності із зазначенням інформації: Передня вісь «незалежна, фірма ZF» не було додано, оскільки такий сертифікат видається після виробництва партії тролейбусів та звернення до відповідного органу сертифікації та надання відповідних документів. У випадку перемоги у тендері на 5 тролейбусів для КП «Полтаваелектроавтотранс» будуть поставлені тролейбуси виробництва ТОВ «Сіті Транспорт Групп» з сертифікатом відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу (Передня вісь «незалежна, фірма ZF»), що передбачено наказом № 521 від 17.08.2012 року. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що в даному випадку наявні порушення процедури закупівлі, оскільки Замовник безпідставно та незаконно відхилив від подальшої участі в аукціоні ТОВ «Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення по скарзі: 23.09.2016 20:20
Задовільнена: Так
Автор: ООО "Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг", Олена Головачук +380673703006 l.lukinova@ctgmotors.com
Вимога
Відхилено

Провести зміни тендерної документації

Номер: 78e55956cd7e4a458a16e7dae13e1207
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-29-000415-b.b2
Назва: Провести зміни тендерної документації
Вимога:
На данний час, виходячи з фінансово - економічного стану підприємств електротротранспорту, на перше місце виходить фінансово-економічні показники роботи електротранспорту. Враховуючи те, що пасажири знаходяться в троллейбусах невеликий проміжок часу, для них переваг однієї підвіски над другою немає. При експлуатації тролейбусів на міських маршрутах можливе використання, як залежної так і незалежної підвіски у зв"язку з відносно рівними дорогами по маршрутах руху тролейбусів. Перевага залежної підвіски над незалежною заключається в тому, що в залежній підвісці встановлені 3 регулятора положення кузова - 2 на передній осі, 1 на задньому мості, відповідно більне навантаження лягає на задній міст, на якому встановлені сдвоєнні колеса. В незалежній підвісці все з точністю навпаки, відповідно більше навантаження приходиться на передню вісь, на якому встановлено всього 2 колеса, із-за чого шини швидко зношуються, що приводить до додаткових витрат. При обслуговувані та ремонті незалежної підвіски витрат в 2 рази більше. У звязку з вищевказаним прошу внести зміни в тендерну документацію і викласти текст в наступній редакції, а саме: передня підвіска - пневматична, европейського виробника. Дані зміни вимагаємо внести для усунення дискримінаційних умов, враховуючи те, на протязі багатьох останніх років учасники з країн Єврозони не приймали участь в тендерах по тролейбусах на Україні із-за великої тролейбусів. "Електрон" м. Львів зі своїм тролейбусом не конкурентно здатний по ціні (кузов виготовлений із нержавіючої сталі), виходить, що тендерні вимоги (незалежна підвіска) виписані під одного учасника - а саме ДП "АСЗ №1" ПАТ "АК "Богдан Моторс" м. Луцьк. У зв”язку з вищевказаним прошу внести зміни в тендерну документацію: передня підвіска - пневматична, европейського виробника. Також повідомляємо, якщо наші зауваження не будуть усунені в строк, то ми залишаємо за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету Укр
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зміни до Тендерної документації (затвердженої рішенням комітету з конкурсних торгів 27.07.2016р. протоколом № 26) не вносити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо змін в ДКТ

Номер: 0769cc936808467986de150871b5bf86
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-29-000415-b.b1
Назва: щодо змін в ДКТ
Вимога:
На наш погляд вимога "незалежна, фірма "ZF" або аналог" обмежує коло потенційних учасників конкурсних торгів. Просимо викласти вимогу в наступній редакції: "фірма "ZF" або аналог " Також вимога "ширина тролейбусу 2,55 м." також на наш погляд обмежує коло потенційних учасників конкурсних торгів. Тим більше, що правилами дорожнього руху дозволена експлуатація трансмортних засобів дозволена з шириною 2,6 м. Просимо викласти вимогу в наступній редакції: "ширина тролейбусу 2,6 м."
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зміни до Тендерної документації (затвердженої рішенням комітету з конкурсних торгів 27.07.2016р. протоколом № 26) не вносити.
Статус вимоги: Відхилено