• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

79810000-5 Друкарські послуги. Послуги з розміщення та друку даних про вартість наданих мешканцям м. Запоріжжя послуг з водопостачання та водовідведення на бланках "Рахунків на оплату житлово-комунальних послуг", розміщення та друк інформації щодо послуг у сфері енергетики та комунальних послуг по постанові НКРЕКП від 30.03.2017р. № 464.

Завершена

1 186 419.38 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 864.19 UAH
Період оскарження: 16.12.2022 14:25 - 21.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

необекивність під час кваліфікації

Номер: 559c28eadce64a2da52a3ba6c27e18e7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-16-008200-a.a1
Назва: необекивність під час кваліфікації
Вимога:
Просимо переглянути рішення про відхилення пропозиції. Повідомлення про усунення невідповідностей прийшло за 12 хвилин до закінчення терміну відповіді замість 24 годин як має бути. Відповідь була надана на електронну пошту уповноваженої особи, що не є порушенням
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: 1) Відповідно до вимог Закону України Про публічні закупівлі та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: - «Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; - «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель»; - «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель…»; - «… Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції…»; - «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: … учасник процедури закупівлі: … не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» 2) Відповідно до вимог Закону України Про публічні закупівлі та Наказу від 07.04.2020 № 648 Міністерства Розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України: - «Веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет…»; - «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал)»; - «адміністратор електронної системи закупівель - юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель». Таким, чином, враховуючи вищезазначену інформацію, уповноважена особа Замовника не має повноважень та законних підстав для повторного/додаткового розгляду тендерної пропозиції учасника у сформованих умовах, а також для забезпечення працездатності електронних майданчиків. Окрім цього, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону є порушенням законодавства про закупівлі і тягне за собою відповідальність уповноважених осіб замовника.
Статус вимоги: Відхилено