• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (24 найменування)

Медичні матеріали (24 найменування)

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2018 16:10 - 12.01.2018 16:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: 5fcfabfc565e4c919c5e4ef7ed5e38d2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-09-000446-b.c3
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний замовнику!!! У Вашій тендерній документації, згідно п.5 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі електронних закупівель, було чітко вказано, що треба надати оригінал або копію гарантійного листа виробника, яким підтверджує можливість поставки товару, а не довідку в довільній формі про надання гарантійних листів від виробника при поставці товару. А також було вказано надати довідку в довільній формі про джерело походження товару(найменування товаровиробника) та країну походження товару, яка в ТОВ " Віджи Медікал" відсутня. Виникає до Вас питання:"Навіщо складати вимоги до учасників,які не дотримуються?" Наполегливо просимо ще раз переглянути своє рішення про переможця!!!! Ми сподіваємося, що в Вас немає змови з ТОВ "Віджи Медікал"!!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року N 35 (далі - Порядок), у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації, Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. Відповідно до п.14.2. Порядку протягом 3-х днів Вашу вимогу було розглянуто Замовником, прийнято та оприлюднено рішення щодо неї. Рішення щодо визначення переможцем закупівлі за ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (UA - 2018-01-09-000446-b) - ТОВ "Віджи Медікал" змінено не буде.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога про відміну рішення

Номер: 950797b6daa547fc84e79d882109e705
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-09-000446-b.c2
Назва: вимога про відміну рішення
Вимога:
Шановний Замовнику. Обрання переможцем торгів ТОВ "Віджи Медікал" є повністю безпідставним та протиправним. Учасником не було надано гарантійні листи від жодного виробника, наявність яких є вимогою Вашої тендерної документації (п.5). До того ж цінова пропозиція після аукціону була повністю змінена, хоча в ході аукціону пониження вартості не відбулось. Довідка про джерело походження товару не була надана. А вкупі з тим, що жоден виробник не надав ТОВ "Віджи Медікал" гарантійного листа на дану закупівлю, виникає питання, товари якої якості будуть поставлені ТОВ "Віджи Медікал" Вашій установі. Наполегливо вимагаємо скасувати рішення про перемогу ТОВ "Віджи Медікал" та обрати переможцем учасника, який виконав всі вимоги тендерної документації. В противному разі ми будемо вимушені звернутися в антимонопольний комітет, правоохоронні органи та прокуратуру Вашого регіону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Під час прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі за ДК 021:2015 - 33140000 - 3- Медичні матеріали - ТОВ "Віджи Медікал" встановлено, що на момент розгляду пропозицій ними було надано всі необхідні документи та цінову пропозицію з найнижчою ціною. В документації учасник надав гарантійні листи про можливість поставки товарів за запропонованими цінами та не відмовився від підписання договору, згідно цінової пропозиції. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року N 35 (далі - Порядок) передбачено, що після проведення аукціону протягом 1 доби Учасник завантажує оновлену пропозицію. ТОВ «Віджи Медікал» після проведення аукціону завантажило оновлену пропозицію, не змінюючи при цьому початкову суму пропозиції. До того ж в документації учасника ТОВ «Віджи Медікал» надано всі установчі документи та гарантійні листи, якими підтверджено про те, що місце, кількість, обсяг поставки товарів буде здійснено, згідно вимог Замовника. Також, пропозиція ТОВ «Віджи Медікал» є найбільш економічно вигідною, що спрямовано на економію бюджетних коштів. Відповідно до пункту 9.2 Порядку, пропозиція доступна для розгляду на момент оцінки, має найменшу ціну та відповідає умовам закупівлі. ТОВ «Віджи Медікал» надав гарантійний лист про те, що гарантійні листи виробників буде надано під час поставки товару. Товар, запропонований ТОВ «Віджи Медікал», повністю відповідає кількісним, якісним та технічним вимогам Замовника. Джерело походження товару підтверджено реєстраційними посвідченнями, деклараціями про відповідність, сертифікатами та іншими супроводжувальними документами на товар, які надано в документації до проведення аукціону. Тому, якість та походження товару, запропонованого ТОВ «Віджи Медікал» повністю відповідають усім вимогам на товар за даним предметом закупівлі. Сума в договорі не перевищує ціни пропозиції переможця торгів, яку він запропонував в аукціоні. На підставі вищезазначеного, рішення про обрання переможцем учасника ТОВ «Віджи Медікал», який виконав всі вимоги тендерної документації, змінено не буде, оскільки визначено, що Учасник запропонував найменшу ціну та його пропозиція відповідає умовам Закупівлі. Замовник сам встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти є максимальна економія та ефективність, що цілком відповідає проведеній закупівлі. Замовником повністю дотримані вимоги чинного законодавства України, які регулюють допорогові закупівлі. Сума в договорі не перевищує ціни пропозиції переможця торгів, яку він запропонував в аукціоні. Замовник розглянув пропозицію Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним Замовником. Рішення щодо визначення переможцем закупівлі за ДК 021:2015 - 33140000 - 3- Медичні матеріали - ТОВ «Віджи Медікал», змінено не буде.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 3742f70d39374ff8b043c131ebefb7b6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-09-000446-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
КЗСРРЛО «Сокальська ЦРЛ» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1943921, номер тендеру у UA-2018-01-09-000446-b) 17.01.2018 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № п/п Назва товару Одиниці вимірювання Кількість 1 Маска нестерильна на резинці шт 400 2 Бинт марлевий медичний нестерильний 7мх14см шт 1600 3 Гіпсовий бинт 20смх270см шт 480 4 Вата медична гігроскопічна нестерильна, 100г шт 3000 5 Марля медична нестерильна в рулонах шириною 90 см, довжиною 1000м, тип 17 м 3000 6 Голки для спінальної анестезії 22G шт 30 7 Смуги індикаторні, 180/160 шт 3000 8 Смуги індикаторні 132/120 шт 3000 9 Катетер типа Фолея 2-х ходовий №18 шт 40 10 Канюля внутрішньовенна G20 шт 700 11 Голка внутрішньовенна типу «метелик» G23 шт 200 12 Голка внутрішньовенна типу «метелик» G25 шт 50 13 Пластир хірургічний в котушці 1,25 см х 9,1 шт 800 14 Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні 7,0; 7,5; 8,0 пара 1500 15 Рукавички латексні оглядові нестерильні припудрені шт 10000 16 Сечоприймач 2000мл нестерильний шт 50 17 Системи для вливання інфузійних розчинів одноразові стерильні шт 5000 18 Ланцети (скарифікатори) шт 14000 19 Термометр медичний максимальний скляний шт 100 20 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 2 мл з голкою 23G шт 8000 21 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 5 мл з голкою 22G шт 6000 22 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 10 мл з голкою 21G шт 4000 23 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 20 мл з голкою 21G шт 2000 24 Шприц ін’єкційний З-х компонентний інсуліновий одноразовий стерильний 1 мл з голкою 29G (0,33 х 13 мл) шт 2000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Системи для вливання інфузійних розчинів одноразові стерильні шт 5000 Ланцети (скарифікатори) шт 14000 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 2 мл з голкою 23G шт 8000 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 5 мл з голкою 22G шт 6000 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 10 мл з голкою 21G шт 4000 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 20 мл з голкою 21G шт 2000 Шприц ін’єкційний З-х компонентний інсуліновий одноразовий стерильний 1 мл з голкою 29G (0,33 х 13 мл) шт 2000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1943921, номер тендеру у UA-2018-01-09-000446-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, визначено, що з 01 січня 2017 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показниками третьої-п'ятої цифр ДК 021:2015. Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3302-06/37708-07 від 22 листопада 2016 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показниками "або третьої, або четвертої,або п'ятої цифр ДК 021:2015". З врахуванням останніх змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі" (такі зміни набули чинності 17.01.2017 року) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.Крім того, поділ предмета закупівлі на лоти (за показниками четвертої-восьмої цифр ДК 021:2015) є виключно правом, а не обов'язком замовника. Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі. Тобто, замовник, виходячи з назви/асортименту товару тощо, самостійно вирішує за яким предметом закупівлі здійснити придбання відповідного товару/роботи/послуги. З повагою, керівництво КЗСРРЛО "Сокальська ЦРЛ"
Статус вимоги: Задоволено