-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 - 3314000-3: Медичні матеріали Затискач для пуповини стерильний одноразового використання Код НК 024:2019 -43998-Затискач для пуповини, одноразового використання ; Зонд шлунковий розмір Fr14 Код НК 024:2019 -14202 Шлунково-кишкова трубка ; Катетер живлячий розмір Fr6 Код НК 024:2019 -14202 Шлунково-кишкова трубка ; Катетер живлячий розмір Fr8 Код НК 024:2019 -14202 Шлунково-кишкова трубка ; Катетер аспіраційний одноразового використання, конектор Kapkon, розмір Fr10 Код НК 024:2019 -34923-Катетер аспіраційної системи, загального призначення ; Катетер аспіраційний одноразового використання, конектор Kapkon, розмір Fr8 Код НК 024:2019 -34923-Катетер аспіраційної системи, загального призначення ; Катетер аспіраційний одноразового використання, конектор Kapkon, розмір Fr6 Код НК 024:2019 -34923-Катетер аспіраційної системи, загального призначення ; Катетер Нелатона жіночий, розмір Fr12 Код НК 024:2019 -45603-Уретральний катетер для разового дренування ; Катетер Фолея латексний, 2-ходовий розмір Fr10 Код НК 024:2019 -32031- Набір для постійної уретральної катетеризації ; Катетер Фолея латексний, 2-ходовий розмір Fr12 Код НК 024:2019 -32031- Набір для постійної уретральної катетеризації ; Катетер Фолея латексний, 2-ходовий розмір Fr14 Код НК 024:2019 -32031- Набір для постійної уретральної катетеризації ; Катетер Фолея латексний, 2-ходовий розмір Fr16 Код НК 024:2019 -32031- Набір для постійної уретральної катетеризації ; Катетер Фолея латексний, 2-ходовий розмір Fr20 Код НК 024:2019 -45603 - Катетер уретральний для одноразового дренування ; Катетер Фолея латексний, 2-ходовий розмір Fr24 Код НК 024:2019 -45603 - Катетер уретральний для одноразового дренування ; Катетер Нелатона розмір Fr14 Код НК 024:2019 -45603-Уретральний катетер для разового дренування ; Лезо для скальпелю (з вуглецевої сталі), розмір 11 Код НК 024:2019 -37445-Лезо скальпеля, одноразового використання ; Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (Luer Slip) Код НК 024:2019 -43324 Система для переливання рідин загального призначення ; Скарифікатор № 200 Код НК 024:2019 -61579-Скарификатор неавтоматичний, одноразового використання ; Трубка ендотрахеальна (без манжети) розмір 3,0 Код НК 024:2019 -14085-Разова ендотрахейна трубка ; Трубка ендотрахеальна (без манжети) розмір 3,5 Код НК 024:2019 -14085-Разова ендотрахейна трубка ; Трубка ендотрахеальна (без манжети) розмір 4,0 Код НК 024:2019 -14085-Разова ендотрахейна трубка ; Трубка ендотрахеальна (з манжетою) розмір 7,0 Код НК 024:2019 -14085-Разова ендотрахейна трубка ; Трубка ендотрахеальна (з манжетою) розмір 7,5 Код НК 024:2019 -14085-Разова ендотрахейна трубка ; Фільтр інфузійний 0,2 мкм Код НК 024:2019 -60538 – Конектор Луер для магістралі для внутрішньовенних вливань / шприца ; Кран 3-ходовий Код НК 024:2019 -32172-Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань ; Аспіраційна канюля Код НК 024:2019 -35072 - Фільтр для інфузійної системи внутрішньовенних вливань ; Периферичні венозні катетери Код НК 024:2019 -32151-катетер периферичної / коронарної судинної інфузії ; Периферичні венозні катетери Код НК 024:2019 -32151-катетер периферичної / коронарної судинної інфузії ; Периферичний венозний катетер Код НК 024:2019 -60539-Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна ; Периферичні венозні катетери Код НК 024:2019 -32151-катетер периферичної / коронарної судинної інфузії ; Голки для спінальної анестезії G25 х 88 мм Код НК 024:2019 -35212-Голка спінальна, одноразового використання ; Голки для спінальної анестезії G25 х 120 мм Код НК 024:2019 -35212-Голка спінальна, одноразового використання ; Голки для спінальної анестезії G25 Код НК 024:2019 -35212-Голка спінальна, одноразового використання ; Голки для спінальної анестезії G 22 x 3 1/2”, 0.7 x 88 мм Код НК 024:2019 -35212-Голка спінальна, одноразового використання ; Комплекти для тривалої епідуральної анестезії Код НК 024:2019 -34842- ; Шприц трикомпонентний для шприцевих насосів 50 мл із зєднанням Луер-Лок з аспіраційною голкою Код НК 024:2019 -47017-Шприц загального призначення одноразового використання ; Система для гемотрансфузії для контейнерів 150 см Код НК 024:2019 -38569 ; Трубка газовідвідна для дітей Код НК 024:2019 -14227 - Ректальна трубка ; Утримувач (перехідник) н/с (з РР для вакумних пробірок) Код НК 024:2019 -37566 - Тримач пробірки для забору крові, одноразового використання ; Дренаж типу «Редон» з адаптером Жане 6,0 Код НК 024:2019 -14191 - Трубка, дренаж ; Катетер пупочний 5 Код НК 024:2019 -10759 - Катетер пупковий ; Катетер пупочний 6 Код НК 024:2019 -10759 - Катетер пупковий ; Катетер пупочний 8 Код НК 024:2019 -10759 - Катетер пупковий ; "Катетер для довготривалого венозного доступу поліуретановий, розмір 28G (1FR)" Код НК 024:2019 -10729 - Центральний венозний катетер ; "Катетер для довготривалого венозного доступу Епікутанео-кавальний силіконовий, розмір 2 Fr" Код НК 024:2019 -10729 - Центральний венозний катетер ; Голка для взяття кількох проб крові 21G*1.5 0.8 мм Код НК 024:2019 -35209 - Голка для взяття крові, стандартна ;
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2022 13:27 - 20.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Номер:
164f1add70444c58a544caa568794cf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-15-012285-a.b1
Назва:
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Варто зауважити, що внесення змін до тендерної документації дозволить ефективно та раціонально використати бюджетні кошти у період воєнного стану в Україні та збільшить конкуренцію серед учасників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист пропозиція.pdf 15.12.2022 14:38
Дата подачі:
15.12.2022 14:38
Вирішення:
Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне.
Замовником було оголошено процедуру закупівлі ID закупівлі: UA-2022-12-15-012285-a, згідно з яким Замовник планує придбати товар. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД.
Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Визначення у закупівлі UA-2022-12-15-012285-a товарів без поділу на лоти є цілком раціональним та слідує принципу Закону максимальної економії, ефективності та пропорційності. Адже, зокрема, за принципом пропорційності оголошена закупівля має бути спрямована на забезпечення у правовому регулюванні розумного балансу приватних і публічних інтересів, що дозволяє досягти розумного співвідношення між цілями впливу та засобами їх досягнення.
Відтак, Замовником співрозмірно досягнуто розумного співвідношення при визначенні предмету закупівлі, що дає можливість ефективно здійснити закупівлю та досягнути при цьому максимальної економії. Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Також, однією із підстав закупівлі в цілому, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Згідно з ч.2 ст.20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Ст.43 ГКУ передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах з особливостями виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та ТД, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі Медичних матеріалів в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас, як потенційного учасника. У зв'язку з наведеним, внесення змін до ТД під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками.
Водночас варто зазначити, що визначення багатьох лотів без реальної потреби на це, фінансово дестимулює малий і середній бізнес брати участь у тендерах, оскільки плата за це і витрати на супровідні послуги (підготовка документації, робота юристів і економістів) не компенсуються за рахунок гіпотетичних прибутків.
Статус вимоги:
Відхилено