• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стіл,шафа,тумба)

Завершена

99 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 499.25 UAH
Період оскарження: 14.12.2022 16:52 - 19.12.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога на відміну рішення про визначення переможцем ФОП Аврамчук Людмила Василівна

Номер: e82fa5420b73409d8d6502de235240e8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-14-020561-a.a2
Назва: Вимога на відміну рішення про визначення переможцем ФОП Аврамчук Людмила Василівна
Вимога:
1. В п.1 Додатку 2 " Перелік документів що має надати учасник" зазначено подання копії Статуту учасником. Також в Додатку 1 " Кваліфікаційні критеріїдо учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації" в розділі 1 абз.3 та в розділі 2 абз.3 зазначено, що "У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. ФОП Аврамчук Л.В. не надано було не Статуту , не листа с ноясненнями про ненадання Статуту. 2. В п.10 Додатку 2 " Перелік документів що має надати учасник" зазначено подання копії витягу з Єдиного державного юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Учасниу не надав ні копію Витягу, ні пояснень про ненадання такого документу, який вимагався Замовником! 3.Замовник в Розділі 3 Тендерної документації в частині 2 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" в п.1 вимагалось завантаження файлів в електрону систему закупівель сканкопій з : 1.Реєстром наданих документів, які подаються Учасником .у складі тендерної пропозиції. Але ФОП Аврамчук Л.В. не було надано такого реєстру документів. 4.Замовником у Додатку4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" в п.7 зазначалось надання:" 7.Надати копії документів, що підтверджують якість та безпеку матеріалів і фурнітури, з яких буде виготовлено запропонований товар (сертифікати відповідності згідно предмету закупівлі, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали та фурнітуру, тощо)" . ФОП Аврамчук Л.В. не надали в своїй пропозиції ні Висновка СЕЕ , ні Сертифіката відповідності на КЛЕЙ, як один із матеріалів, без якого не обходиться виробництво меблів, в тому числі і тих які вимагаються Замовником в цій закупівлі!!!! Не подання цих документів свідчить не підтвердження кваліфікаційних вимог учасника ФОП АВРАМЧУК Л.В. Тому з цих причин ми вимагаємо скасувати рішення Замовника щодо визначення ФОП Аврамчук Л.В. переможцем даної закупівлі! Та в подальшому Замовнику керуватися принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відображеними в ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" такими як: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та недискримінація учасників та рівне ставлення до них!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково опубліковано
Дата скасування: 28.12.2022 00:16
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відміни рішення щодо дискваліфікації учасника

Номер: a2706c9c46284eefa5833c0f3812cd83
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-14-020561-a.b1
Назва: Вимога щодо відміни рішення щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Учасник ФОП Шульчевський О.О. був дискваліфікований Замовником зі слідуючої причини: "Відповідно до додатку 4 пункту 9 тендерної документації вказано, що Замовник при закупівлі керується Постановою Кабінету Міністрів України № 332 від 04.04.2001 р.,та учасники при формуванні ціни пропозиції повинні враховувати вимоги та граничну вартість товару у ціновій пропозиції відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 332 від 04.04.2001 р.(далі-Постанова)У ціновій пропозиції Учасника вказано вартість меблів, що перевищує гранично допустиму норму вказану Постановою, отже Замовник, що згідно Постанови відноситься до установи, які утримуються за рахунок державного бюджету, не може прийняти таку тендерну пропозицію". Але!!! По перше: Замовником не було взагалі вказано ті позиції, по яких він вважає, що ціни на товар перевищують гранично допустимі норми вказані Постановою №332, а було повідомлено взагалі про вартість меблів без "конкретики" по позиціях!!!!! По друге: в данній постанові КМУ №332 від 04.04.2001 р. вказані чітко назви меблів: Стіл письмовий, шафа для одягу, шафа для паперів, стіл для компьютера. В пропозиції учасника ФОП Шульчевський О.О. назва предметів закупівлі не співпадає з назвою зазначеною в Постанові, а саме: "Стіл комп'ютерний кутовий системний блок праворуч 1650х1200х750 мм", "Стіл комп'ютерний кутовий системний блок ліворуч 1650х1200х750 мм", "Шафа для документів 4-дверна 700х370х1806 мм", "Стіл письмовий з двома шухлядами 1200х600х750 мм", "Шафа для одягута документів 800х520х1820 мм". Тому ми не вважаєм це рішення Замовника щодо нашої дискваліфікації вірним, а скоріше суб'єктивним щодо оцінювання назв товару, тому що більш ніде детально не має пояснень які назви меблів закупівлі можно вважати як такі, що припадають під дію Постанови №332, крім тих назви яких чітко вказані в Постанові!!!!!! По-треттє: навіть якщо Замовник і вважає це порушення, АЛЕ - Відповідно до п.40 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Варто наголосити, що цінова пропозиція (тендерна пропозиція) учасників не відноситься до документів, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та технічної специфікації. Замовник мав запропонувати Учаснику скоригувати ціни по деяких позиціях, які він вважає підпадають під дію Постанови і подати нову скориговану цінову пропозицію, тим паче що в результаті редукціону цінова пропозиція була зменьшена у участника ФОП Шульчевський О.О. ДОРЕЧІ, Замовником не було взагалі вказано ті позиції, по яких він вважає, що ціни на товар перевищують гранично допустимі норми вказані Постановою №332, а було повідомлено взагалі про вартість меблів без конкретики!!!!! Тому зміна тендерної (цінової) пропозиції на товар в результаті редукціону та коригування цін на деякі позіції товару в тендерній пропозиції не привели би до зміни найменування товару, марки, моделі тощо, але лише відобразили б вартість товару тендерній пропозиції у відповідності з вартістью меблів, що не перевищуює гранично допустимі норми вказані Постановою №332 від 04.04.2001 р. зі змінами та доповненнями!!! Тому вимагаємо скасувати рішення Замовника щодо дискваліфікації учасника ФОП Шульчевського Олексія Олександровича відображеного в протоколі №62/1-ВТ від 22.12.2022 р. і дотримуватися Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників зідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Граничні норми витрат на придбання окремих видів майна для бюджетних установ, які фінансуються за рахунок коштів держаного бюджету, встановлено Постановою КМУ «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 4 квітня 2001 р. № 332. Разом із цим дана норма містилася і п.9 Додатку 4 Тендерної документації Згідно Постановою 332 та п.9 Додатку 4 Тендерної документації встановлено наступні граничні суми витрат призначені для придбання меблів для обладнання робочих місць працівників: стіл письмовий – 2500,00 грн; крісло офісне – 2500,00 грн.; стілець – 1500,00 грн.; шафа для одягу – 2400,00 грн.; шафа для паперів- 2400,00 грн.; сейф – 5000,00 грн.; стіл для комп’ютера – 2500,00 грн. Дана норма є обов’язковою для застосування. Під час розгляду цінової пропозиції учасника замовником було встановлено що учасник порушив вимоги що містяться в Постанові 332 та п.9 Додатку 4 Тендерної документації (технічні вимоги). А саме по позиціям: Стіл комп'ютерний кутовий системний блок праворуч 1650х1200х750мм , Стіл комп'ютерний кутовий системний блок ліворуч 1650х1200х750мм; Стіл комп'ютерний кутовий системний блок праворуч 1650х1200х750мм; Стіл комп'ютерний кутовий системний блок ліворуч 1650х1200х750мм; Стіл письмовий з двома щухлядами 1200х600х750мм – Учасником установлені ціни, які значно перевищують граничні норми що визначені в Постанові 332 та п.9 Додатку 4 Тендерної документації. А саме в Учасника: Стіл комп'ютерний кутовий системний блок праворуч 1650х1200х750мм та Стіл комп'ютерний кутовий системний блок ліворуч 1650х1200х750мм коштує по 5890,00 грн. за шт. тоді як гранична сума згідно постанови становить лише 2500,00 грн. Стіл письмовий з двома щухлядами 1200х600х750мм – коштує по 2610,00 грн. за шт. тоді як гранична сума згідно постанови становить лише 2500,00 грн. Згідно ч.2 п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовником при розгляді Учасників дотримано законодавство щодо здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг (меблів). Вимога щодо відміни рішення щодо дискваліфікації учасника – задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено