• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хліб пшеничний; Хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)

Торги відмінено

175 168.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.84 UAH
Період оскарження: 14.12.2022 16:18 - 19.12.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Невідповідність вимог тендерної документації Особливостям!

Номер: ff74494ecc5343ddb89295e5e7a18e8b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-14-019586-a.b4
Назва: Невідповідність вимог тендерної документації Особливостям!
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) визначено Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Не враховуючи зазначеної норми ви ВИМАГАЄТЕ у Додатку № 1 до Тендерної документації надати документи (частина 2. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА та ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону у відповідності до Особливостей), які не передбачені абзацом 3 пункту 44 Особливостей. А також, ви зазначаєте, що переможець, у разі відсутності технічної можливості завантажити такі документи (інформацію) в електронну систему закупівель Учасник особисто надає Замовнику оригінали чи нотаріально посвідчені копії таких документів разом із листом-поясненням щодо неможливості їх подачі в електронній системі закупівель. Однак, абзац 3 пункту 44 Особливостей містить імперативну норму, що Переможець повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи наведене вище, ви порушуєте принципи здійснення публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також вище наведені положення не відповідають нормам діючого законодавства України у сфері публічних закупівель на момент проведення закупівлі. Враховуючи зазначене, прошу привести тендерну документацію на відповідність Особливостям, шляхом внесення змін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога щодо якості та безпечності товару

Номер: 17e6267ad3bb4b3286008457e5498a09
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-14-019586-a.b3
Назва: Дискримінаційна вимога щодо якості та безпечності товару
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та умов тендерної документації ви встановлюєте дискримінаційну вимогу щодо відповідності товару конкретному ДСТУ, однак, на сьогоднішній день не має законодавчих обмежень щодо виготовлення товару тільки відповідно до ДСТУ. Я як потенційний учасник за даним тендером маю реальну можливість постачати товар, якість та безпечність якого відповідає СОУ, або ТУ, або ТУ У. Відповідність іншим стандартам не погіршує якість товару. Враховуючи зазначене, ви штучно обмежуєте коло потенційних учасників та наведені вище умови тендерної документації порушують мої права та законні інтереси, пов'язані з участю у даній процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову тендерної документації. Таким чином, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі

Номер: a9144f4b0f2945ad864a32e49624bcd5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-14-019586-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації передбачено відповідність товару ДСТУ 7517:2014, ДСТУ та термін реалізації не більше 24 годин. Однак, відповідно до ДСТУ 7517:2014 Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови, передбачено термін придатності 48 годин з моменту його виготовлення. А ДСТУ, який є чинним відносно хліба житньо-пшеничного, а саме: ДСТУ 4583:2006 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Загальні технічні умови, передбачено термін придатності такого хліба – 72 години з моменту його виготовлення. Враховуючи зазначене, такі вимоги тендерної документації є дискримінаційними та обмежують коло учасників, тобто учасник, який має можливість постачати предмет закупівлі терміном придатності 48 годин,72 годин від моменту його виготовлення, за таких умов тендерної документації позбавлений можливості прийняти участь у закупівлі. Таким чином, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги щодо документів, які підтверджують якість товару

Номер: 706b92cd58d54fd4b3e8c85967bec20e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-14-019586-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо документів, які підтверджують якість товару
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до пункту 4 Додатку №2 до тендерної документації передбачено, якість запропонованого товару підтверджується посвідченням якості (або декларація виробника)* (відповідно до Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів»), висновком Державної санітарно-епідеміологічної експертизи* (копії, завірені печаткою та підписом посадової особи, подаються в складі тендерної пропозиції). По-перше, слід відмітити, що зазначений документ не відноситься до документів, які підтверджують саме якість харчових продуктів. По-друге, статтею 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (закон доповнено даною статтею згідно із Законом № 1602-VII від 22.07.2014) визначено, що положення цього Закону не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Даним же законом встановлено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" встановлено, що висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видаються та застосовуються відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Отже, отримання даного висновку для товару, щодо якого не проводиться розслідування захворювань чи товару, призначеного для споживання людиною, не передбачено нормами чинного законодавства України на теперішній час та є об'єктивно неможливим. Органи Держспоживслужби України не видають такі висновки на харчові продукти, призначені для споживання людиною, за зверненням суб’єктів господарювання, отже дана вимога є безумовно дискримінаційною, не відповідає Закону та створює штучні умови, за яких переможцем закупівлі може стати лише особа, яка отримала такий висновок до набрання чинності змінами до Закону (у 2014 році) чи особа, яка пропонує завідомо неякісний товар (щодо якого проводилось розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей). Отже, видача та використання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи законом не передбачена. Враховуючи вищезазначене вимагаю усунути дискримінаційну вимогу, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.