• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 13.12.2022 17:20 - 08.01.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: b80b2e1b6d86434eaf13fc685c4af7a3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-021181-a.b9
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 08.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2023 14:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.03.2023 17:37
Автор: ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА", ГАННА ОНІЩЕНКО +380962059572 info@nationalsecurity.com.ua
Вимога
Є відповідь

Повторна вимога про усунення невідповідностей є прямим порушенням законодавства, яке регулює процедуру закупівель.

Номер: 08e23ff9bc1d4007a012e50f7bc2ac64
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-021181-a.c8
Назва: Повторна вимога про усунення невідповідностей є прямим порушенням законодавства, яке регулює процедуру закупівель.
Вимога:
Відповідно до рішення від 13.02.2023 № 1619-р/пк-пз (далі –Рішення) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) зобов’язало Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (надалі – Замовник) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А1 ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-13-021181-a. Таким чином Уповноважена особа Замовника повинна скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «А1 ОХОРОНА» оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2023 № 42. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості): якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. При цьому слід зазначити, що Рішенням Колегії не передбачена можливість/зобов’язання Замовника повторно розміщувати повідомлення з вимогою до ТОВ «АІ ОХОРОНА» про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Тим більше Замовник не має права повторно застосовувати положення пункту 40 Особливостей до інших учасників процедури закупівлі, тендерні пропозиції яких він відхилив до 31.01.2023. Таким чином враховуючи, що Замовник вже скористався положеннями пункту 40 Особливостей та розміщував повідомлення з вимогами до учасників про усунення невідповідностей, які учасники усували у термін 24 години, Замовник не має більше права розміщувати зазначені вимоги відносно тендерних пропозицій поданих учасниками. Отже Замовник повинен скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А1 ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-13-021181-a відповідно до Рішення Колегії, відхилити пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» відповідно до вимог Особливостей та завершити процедуру закупівлі згідно з вимог законодавства України у сфері публічних закупівель. Не виконавши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Вами не прийнято рішення про відхилення пропозиції переможця закупівлі, продовжено розгляд тендерних пропозицій та повторно подані вимоги до Учасників, що є порушення положення пункту 40 Особливостей до інших учасників процедури закупівлі, тендерні пропозиції яких він відхилив до 31.01.2023. ТАК, 18 ЛЮТОГО 2023 РОКУ (ВИХІДНИЙ НЕ РОБОЧИЙ ДЕНЬ) ОБ 18:35 ГОДИНІ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ, ВАМИ ПОВТОРНО ПОДАНО ВИМОГУ ДО ПП «АТЛАНТ» ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Оскільки повторна вимога про усунення невідповідностей є прямим порушенням законодавства, яке регулює процедуру закупівель, ПП «АТЛАНТ» не подавали відповідні документи зазначені вимогою. Протоколом № 64 від 20 лютого 2023 року пропозиція ПП «АТЛАНТ» відхилена відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). З огляду на суттєве порушення Вами Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, ВИМАГАЄМО виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - скасувати своє рішення оформлене Протоколом від 31.01.2023 № 42 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АІ ОХОРОНА»; - прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АІ ОХОРОНА»; - розпочати повторно закупівлю оголосивши тендер.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. 1. Стосовно виконання Рішення від 13.02.2023 № 1619-р/пк-пз (далі –Рішення) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) Рішення Колегії від 13.02.2023 № 1619-р/пк-пз замовником виконано. Рішення замовника від 31.01.2023 (протокол № 42)про визначення ТОВ "А1 ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі № UA-2022-12-13-021181-a скасовано. 2. Стосовно застосування положень пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Виходячи системного аналізу з положень Особливостей оцінка та розгляд тендерної пропозиції складається з таких етапів: 1. Оцінка тендерної пропозиції системою автоматично після її розкриття відповідно до п. 36 Особливостей на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною (п. 37 Особливостей). 2. Автоматичне визначення аномально низької ціни системою (п. 2 Особливостей). 3. Надання учасником, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції (п. 38 Особливостей). 4. Розгляд замовником тендерної пропозиції учасника, яка визначена системою найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації (п. 38 Особливостей). 5. Розміщення замовником в системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у разі їх виявлення (п. 40 Особливостей). 6. Виправлення учасником виявлених замовником невідповідностей (п. 9 ст. 26Закону України "Про публічні закупівлі", абз. 1 п. 3 Особливостей). 7. Розгляд замовником тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасником виявлених невідповідностей (п. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", абз. 1 п. 3 Особливостей). 8. За результатами розгляду тендерної пропозиції: a) її відхилення та розгляд наступної тендерної пропозиції (якщо така є) у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої (п. 38 Особливостей); b) визначення переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (п. 38 Особливостей). Внаслідок скасування рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції, результати усіх етапів (з №1 по №8) є не чинними. Після скасування Колегією рішення щодо тендерної пропозиції розгляд тендерних пропозицій розпочинається, відповідно, з етапу №1 (див. вище). При цьому, проходження кожного з етапів розгляду тендерної пропозиції є обов'язковим в силу імперативних положень Особливостей та Закону України "Про публічні закупівлі", включно з автоматичним визначення аномально низької ціни системою (етап №2), розміщенням замовником в системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (етап №5) та інших етапів у вказаній вище послідовності. Отже, положення п. 40 Особливостей не застосовувалися повторно, оскільки рішення, прийняте, у тому числі, на підставі результатів застосування положень п. 40 Особливостей, було скасовано. 3. Стосовно часу висунення вимоги до ПП "АТЛАНТ" Особливостями передбачено процесуальні строки, які обчислюються, зокрема, у днях та робочих днях. Обчислення строків у робочих днях Особливостями передбачено для: - розгляду тендерних пропозицій; - надання учасником процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, обґрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції; - розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; - зазначення замовником в системі підстави прийняття рішення про відміну торгів (лоту); - автоматичного оприлюднення системою інформації про відміну відкритих торгів (лоту); - розміщення органом оскарження в системі рішення про прийняття скарги до розгляду; - строку розгляду скарги; - строку подання до органу оскарження документів та матеріалів щодо проведення відкритих торгів; - повідомлення замовником органу оскарження про усунення порушень, зазначених у скарзі. Інші строки обчислюються днями. Обчислення строків у днях з без урахування вихідних та святкових днів Особливостями не передбачено. Отже, невиконання учасником вимоги замовника, висунутої у вихідний або святковий день, має такі ж правові наслідки, що і невиконання вимоги замовника, висунутої у робочий день. Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: d842f151425046fda7998a5ed967aff6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-021181-a.b7
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника в частині визначення переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА» Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)
Дата розгляду скарги: 13.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.02.2023 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.02.2023 17:53
Дата виконання рішення Замовником: 15.02.2023 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА", 13.02.2023 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 1619-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" від 05 лютого 2023 року № UA-2022-12-13-021181-a.b7, Колегія постановила зобов'язати Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А1 ОХОРОНА" переможцем за процедурою закупівлі — "Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (послуги з охорони об'єктів АТП ГФД СКМУ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12- 13-021181-a. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А1 ОХОРОНА" переможцем за процедурою закупівлі — "Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (послуги з охорони об'єктів АТП ГФД СКМУ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12- 13-021181-a.
Автор: ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА", ГАННА ОНІЩЕНКО +380962059572 info@nationalsecurity.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 15120ed3905644be81d1370fd1b7256e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-021181-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
щодо дискримінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.12.2022 13:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.01.2023 16:10
Дата виконання рішення Замовником: 05.01.2023 15:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи рішення №7902-р/пк-пз від 29.12.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі Дочірнього підприємства "СКОРПІОН" від 17 грудня 2022 № UA-2022-12-13-021181-a.c6 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, внести зміни до тендерної документації «Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)», оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2022-12-13-021181-a, та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу. Протокол щодо прийняття рішення відповідальною особою додається.
Автор: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Оксана Мельник +380930159792 d.p.scorpion@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 3ed61f17e2e44cbebc5e5534c43942f0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-021181-a.c5
Назва: Скарга
Скарга:
Щодо дискримінаційних вимог Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 18.12.2022 00:02
Автор: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Оксана Мельник +380930159792 d.p.scorpion@ukr.net
Вимога
Відхилено

Інженерно-технічні працівники

Номер: 361b5a0dee4f4885aba10d9fce202033
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-021181-a.a4
Назва: Інженерно-технічні працівники
Вимога:
Відповідно пп 2.10 та 2.11 Додатку 1 до тендерної документації, Ви вимагаєте надати у складі пропозиції наступні документи на ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: «Документи щодо застосування заходів із професійної безпеки та здоров'я на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору (інженерно-технічних працівників): - завірені копії витягів з протоколу (посвідчень) про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; - завірені копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01); - завірені копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги; - завірені копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знання і уміння на допуск з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог Інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Чим обумовлена дана вимога?Враховуючи, що предмет закупівлі - це надання охоронних послуг, а не встановлення та обслуговування охоронної та пожежної сигналізації. Дані вимоги є дискримінаційними та вигаданими. Складається враження, що Замовник вже знає та обрав ймовірного Переможця у якого є всі необхідні вище перелічені документи і штучно створює умови для обмеження кола учасників, враховуючи особливості проведення закупівлі під час воєнного стану та період подання пропозицій - 7 календарних днів. ВИМАГАЄМО: виключити дані дискримінаційні вимоги з тендерної документації, а залишити наявність електромонтера не нижче третього розряду, який в повному обсязі зможе забезпечити технічне обслуговування охоронно-пожежної сигналізації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо наявності інженерно-технічних працівників: «Документи щодо застосування заходів із професійної безпеки та здоров'я на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору (інженерно-технічних працівників): - завірені копії витягів з протоколу (посвідчень) про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; - завірені копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01); - завірені копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги; - завірені копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знання і уміння на допуск з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог Інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» в Учасників дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідають вимогам нормативних актів. Замовник, має на меті працювати з Учасниками, які створюють безпечні умови праці, знижувати вірогідність потенційних аварій, надзвичайних ситуацій, тощо. Дані навчання необхідні для якісного обслуговування охоронної системи та тривожної кнопки. Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються. Зазначені вище навчання передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання. Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 1316614a1a2d46b5bc547d87b6079be3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-021181-a.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У п.2.15.Додатку1 до тендерної документації, Ви вимагаєте «У разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників, повинні бути здійснені заходи з залученням службових собак для виявлення осіб, які незаконно перебувають на об’єкті. На підтвердження, надати в складі тендерної пропозиції учасника наступні документи:- довідка про наявність в учасника не менш ніж 2 (двох) службових собак;- фото номерного (індивідуального) знаку (жетону);- ветеринарний паспорт на кожного службового собаку Учасника;- відмітки у ветеринарному паспорті на кожного службового собаку Учасника, що підтверджують проведення щеплення собаки проти сказу;- реєстраційне свідоцтво службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;- договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам на кожного службового собаку; Ми як потенційний Учасник вважаємо дану вимогу такою, що порушує наші законні права та інтереси в участі у даній закупівлі з огляду на наступне: відповідно до ст17 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт. Виходячи з вищевказаної норми будь-який суб’єкт охоронної діяльності має право на використання службових собак під час виконання покладених на них функцій, одна це не є обов’язком суб’єкта охоронної діяльності. Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим зазначаємо та наголошуємо, що Замовником ні в технічному завданні, ні проекті договору не зазначено про залучення собак під час надання послуг. Виходячи з вище зазначеного, необхідність залучення собак прописана під ймовірного ПЕРЕМОЖЦЯ, якого вже знає. ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації та прибрати цю необґрунтовану, дискримінаційну вимогу, що обмежує законні права на участь в закупівлі потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо наступне: Законодавством замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Статтею 9 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що суб'єкт охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності службових собак. В статті 17 цього ж Закону вказаний порядок використання службових собак, а саме персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт. Для використання в охоронній діяльності службових собак, а саме догляду, підготовки та використання собак для охорони об'єктів і території обслуговування у разі необхідності у штаті учасника повинен бути інструктор службового собаківництва. Особа, яка працює на посаді інспектора службового собаківництва повинна пройти навчання та отримати свідоцтво згідно із чинним законодавством. Також у вимозі учасник посилається на те, що в тендерній документації зазначено, що охорона має відбуватися саме зі службовими собаками. Однак, у відповідності до ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна забезпечується персоналом охорони шляхом використання службових собак. Як зазначалося вище, ст. 9 цього ж Закону передбачено, що суб'єкт охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності службових собак. В Додатку 1 до Тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» передбачено, що Виконавець залучає службових собак у разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників для здійснення заходів з виявлення осіб, які незаконно перебувають на об’єкті. Отже, вимога замовника щодо наявності службових собак не є дискримінаційною, оскільки не вимагається наявність саме власних службових собак. Учасник може надати угоду, яка підтверджує залучення ГШР зі службовими собаками. Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Довідки про перебування на військовому обліку

Номер: d474ff090dcc4d6d89872578b3f94684
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-021181-a.b2
Назва: Довідки про перебування на військовому обліку
Вимога:
Відповідно до п.1.9 Додатку 1 Учасник повинен надати довідки про перебування транспортних засобів ГШР на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405). Згідно постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 керівники підприємств ЩОРІЧНО подають інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, їх реєстрацію, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці. Також, хочемо зазначити, що постановка транспортних засобів на військовий облік, зняття або отримання довідки про перебування транспортних засобів надається районними територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах) відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство. ВИМАГАЄМО привести у відповідність до чинного законодавства дану вимогу та внести відповідні зміни в тендерну документацію та прописати конкретний рік, яким мають бути видані довідки про перебування транспортних засобів ГШР на військовому обліку ( 2022 роком, відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 чи 5 років тому).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо наступне: Будь-який суб’єкт господарювання, у т.ч. і суб’єкт охоронної діяльності, зобов’язаний дотримуватися вимог чинного законодавства у всіх сферах правових відносин, які так чи інакше його стосуються. Спеціальними законодавчими актами, що регулюють правові відносини з надання охоронних послуг, якості цих послуг, вимог щодо транспорту реагування, тощо, є зокрема, Закон України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови. Питання пов’язані з постановкою транспортних засобів на військовий облік регулюються актами законодавства (у т.ч. Постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 405) і є складовою правових відносин із виконання суб’єктом господарювання військово-транспортного обов’язку перед державою (яку в цьому випадку уособлює Міністерство оборони України та відповідні його підрозділи). Також повідомляємо, що згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Беручи до уваги, що об’єкт охороняється за рахунок коштів місцевого бюджету вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуги. До тендерної документації будуть внесені уточнення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

кольорову скан-копію листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів

Номер: 15ca5de453ac49a3ae15fcc7c9084885
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-021181-a.b1
Назва: кольорову скан-копію листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів
Вимога:
Замовником в п. 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати: “кольорову скан-копію листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які Учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ”. Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання мереж мобільного зв'язку, що не є мобільними телефонами підлягають реєстрації кодів ІМЕІ в узагальненій базі даних Укрчастотнагляд. Обов’язок щодо реєстрації вказаних кодів лежить на постачальниках/імпортерах та виробниках вказаного обладнання. Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов’язок суб'єкта охоронної діяльності отримувати письмове підтвердження від Укрчастотнагляд щодо реєстрації кодів ІМЕІ мобільних телефонів, GPS трекерів та іншого обладнання в узагальненій базі даних. Отже наявність або відсутність коду ІМЕІ обладнання в узагальненій базі даних Укрчастотнагляд свідчить виключно про дотримання постачальником/імпортером або виробником обладнання норм митного та податкового законодавства, та жодним чином не підтверджує право власності/користування/розпорядження учасника на вказане обладнання, а отже не може бути документальним підтвердженням кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази в учасника. Вказавши дану вимогу Замовник порушив ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, встановивши інші кваліфікаційні критерії , ніж це передбачено Законодавством України. Вимагаємо виключити з тендерної документації дану незаконну та дискримінаційну вимогу та відкоригувати документацію до вимог законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Надання кольорової скан-копії листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які Учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ є чітко зазначеною недискримінаційною вимогою замовника про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам, та не протирічить чинному законодавству. Надання учасником такого листа свідчитиме про те, що зазначене ним обладнання якісне, легально завезене на територію України, розмитнене та сертифіковане згідно чинного законодавства України. Відповідно, обладнання працює належним чином та чітко передає сигнал, що є однією з умов надання послуг за цими торгами. Кожен потенційний учасник, власник такого обладнання, може звернутись до ДП «Українській державний центр радіочастот» за вказаним листом та отримати відповідь згідно чинного законодавства України. Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено