• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації. Склад послуг: 1.Розробити робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на підставі вихідних даних. Вихідним даним для розробки робочої документації є: розроблена стадія «Проект», архітектурні плани в форматі dwg, завдання на проектування. Робоча документація повинна містити структурні схеми, плани розміщення обладнання та прокладання комунікацій, схеми підключення, специфікацію. При виконанні робіт щодо предмету закупівлі Виконавець повинен передбачити в документації комплекс технічних засобів системи автоматичної пожежної сигналізації, що має модульну структуру побудови, розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечує контроль стану пожежних зон: «норма», «несправність», «пожежа», забезпечує раннє виявлення загорання в приміщеннях, видає сигнал на запуск системи оповіщування та іншого інженерного обладнання згідно вимог нормативних документів. Система має містити у складі систему передачі тривожних сповіщень на пульт пожежного спостерігання в м. Києві по GSM-каналу. Передбачене у документації обладнання повинне бути сертифіковане згідно вимог чинного законодавства. Обладнання приміщень системою пожежної сигналізації та оповіщення та управління евакуюванням людей повинно виконуватися згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та інших нормативно – правових актів, чинних в Україні. Робоча документація повинна відповідати вимогам: ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"; ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT). ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення" НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні» НПАОП 40.1-1.32-01 "Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок"; МЕ та ВПУ Наказ №476 від 21.07.2017 «Правила улаштування електроустановок»; ПУЕ - Правила улаштування електроустановок для України, та іншим нормативно-правовим актам. Робоча документація передається Замовнику Виконавцем у паперовому вигляді в 3-х екземплярах та електронний варіант у форматі pdf. Отримати експертну оцінку на робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. 2. Виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. Виконавець допускається на об’єкт Замовника за попередньо наданим листом зі списком працівників (при наявності посвідчень особи), узгодженим режимом роботи. Учасник у складі пропозиції надає наряд - допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2м., від рівня підлоги. Результатом надання послуг є оформлення акту підтвердження відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті Форма А.1 (ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності). Оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО проводять інспектуваннням третьою стороною — органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020. На етапі «власне експлуатування» оцінкувідповідності СПЗ/ІСтаТО також можуть проводити організації, що виконують підтримання експлуатаційної придатності (друга сторона), які відповідають типу «В» чи «С» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.

Торги відмінено

1 948 815.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 488.15 UAH
Період оскарження: 13.12.2022 17:07 - 18.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискваліфікацію

Номер: 2d9973ff95764eda89d2754358001b80
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-020842-a.b5
Назва: Скарга на дискваліфікацію
Скарга:
Скарга на прийняті рішення Замовника І. ОПИС ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН 13 грудня 2022 року Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (Код в ЄДРПОУ – 39833860) (далі - Замовник) оприлюднило на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-13-020842-a: ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей). Також Замовник оприлюднив тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.12.2022 №ВТО/7. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 21.12.2022 10:00 год. 21.12.2022, до закінчення строку подання тендерних пропозицій, ТОВ «АКСІКОР» було подано тендерну пропозицію, підготовлену з дотриманням вимог, що були викладені замовником в тендерній документації. За результатами електронного аукціону, що відбувся 22.12.2022, цінова пропозиція ТОВ «АКСІКОР» була визначена найкращою. 27.12.2022 Замовником було опубліковано в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи, яким розгляд тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР» було продовжено до 20 робочих днів. 11.01.2023 Замовником було опубліковано в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи, яким тендерну пропозицію ТОВ «АКСІКОР» було відхилено. Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР» є таким, що прийняте з порушенням вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель та підлягає скасуванню з наступних підстав. ІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ ВИМОГ Відповідно до вищевказаного протокольного рішення Замовника тендерну пропозицію ТОВ «АКСІКОР» було відхилено у зв’язку із тим, що в порушення Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до тендерної документації, ТОВ «АКСІКОР» було надано сертифікати відповідності на сповіщувачі пожежні полум’я точкові адресні типів: СППТА (класи 1, 2, 3), СППТА-В (класи 1, 2, 3), СППТА-01 (класи 1, 2, 3), СППТА-01В (класи 1, 2, 3), Сповіщувачі пожежні ручні адресні типів: СПРА, СПРА-В, СПРА-01, СПРА-01В та Сповіщувачі пожежні димові оптичні точкові адресні: СПДОТА та СПДОТА-В термін дії яких закінчився 08 листопада 2021 року, що не відповідає вимогам замовника. Вищевказане твердження Замовника не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР» з наступних підстав. Сповіщувачі пожежні полум’я точкові адресні типів: СППТА (класи 1, 2, 3), СППТА-В (класи 1, 2, 3), СППТА-01 (класи 1, 2, 3), СППТА-01В (класи 1, 2, 3), не були передбачені в тендерній документації. В складі тендерної пропозиції нами було подано всі необхідні документи щодо підтвердження відповідності запропонованого обладнання вимогам Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до тендерної документації, зокрема: - на аркуші 194 тендерної пропозиції надано копію Сертифікату відповідності на Сповіщувачі пожежні димові оптичні точкові адресні: СПДОТА та СПДОТА-В, виданого органом сертифікації ТОВ «ПРОЕКТ АО», з терміном дії до 08.11.2025; - на аркуші 195 тендерної пропозиції надано копію Сертифікату відповідності на Сповіщувачі пожежні теплові точкові адресні типів: СПТТА, СПТТА-В, СПТТА-01, СПТТА-01В, виданого органом сертифікації ТОВ «ПРОЕКТ АО», з терміном дії до 08.11.2025; - на аркуші 196 тендерної пропозиції надано копію Сертифікату відповідності на Сповіщувачі пожежні ручні адресні типів: СПРА, СПРА-В, СПРА-01, СПРА-01В, виданого органом сертифікації ТОВ «ПРОЕКТ АО», з терміном дії до 08.11.2025. Що ж стосується сертифікатів відповідності, термін дії яких закінчився, це попередні сертифікати на вищевказане обладнання, надання яких не вимагалося тендерною документацією, та які були надані в складі тендерної пропозиції додатково і не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР». Таким чином ТОВ «АКСІКОР» було надано всі необхідні документи, що вимагалися тендерною документацією, а отже – тендерна пропозиція ТОВ «АКСІКОР» є такою, що відповідає її вимогам. Враховуючи все вищезазначене вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР» таким, що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, такі як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також порушують права та законні інтереси Скаржника на об'єктивне та неупереджене прийняття Замовником рішень щодо Закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Встановити порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель; 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 11.01.2023, яким тендерну пропозицію ТОВ «АКСІКОР» було відхилено; 3. Зобов’язати Замовника визнати ТОВ «АКСІКОР» переможцем закупівлі; 4. Запросити Скаржника на засідання Постійно діючої адміністративної колегії для надання додаткових пояснень тощо. Додатки: 1. Копія протокольного рішення уповноваженої особи замовника від 11.01.2023 на 2 арк.; 2. Копії чинних сертифікатів відповідності, що були надані у складі тендерної пропозиції на 3 арк. Директор ТОВ «АКСІКОР» В.І. Шевчук 16.01.2023
Дата розгляду скарги: 25.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.01.2023 13:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2023 13:46
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2023 12:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Замовником.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКСІКОР", Ткач Олександр Вікторович 380674745035 o.tkach@vechir.in.ua https://axicore.ua/
Вимога
Без відповіді

Скарга на безпідставну дискваліфікацію

Номер: 322f34b0a80d4b31bbf41c4f488942d0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-020842-a.a4
Назва: Скарга на безпідставну дискваліфікацію
Вимога:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-13-020842-a Скарга на прийняті рішення Замовника І. ОПИС ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН 13 грудня 2022 року Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (Код в ЄДРПОУ – 39833860) (далі - Замовник) оприлюднило на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-13-020842-a: ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей). Також Замовник оприлюднив тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.12.2022 №ВТО/7. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 21.12.2022 10:00 год. 21.12.2022, до закінчення строку подання тендерних пропозицій, ТОВ «АКСІКОР» було подано тендерну пропозицію, підготовлену з дотриманням вимог, що були викладені замовником в тендерній документації. За результатами електронного аукціону, що відбувся 22.12.2022, цінова пропозиція ТОВ «АКСІКОР» була визначена найкращою. 27.12.2022 Замовником було опубліковано в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи, яким розгляд тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР» було продовжено до 20 робочих днів. 11.01.2023 Замовником було опубліковано в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи, яким тендерну пропозицію ТОВ «АКСІКОР» було відхилено. Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР» є таким, що прийняте з порушенням вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель та підлягає скасуванню з наступних підстав. ІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ ВИМОГ Відповідно до вищевказаного протокольного рішення Замовника тендерну пропозицію ТОВ «АКСІКОР» було відхилено у зв’язку із тим, що в порушення Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до тендерної документації, ТОВ «АКСІКОР» було надано сертифікати відповідності на сповіщувачі пожежні полум’я точкові адресні типів: СППТА (класи 1, 2, 3), СППТА-В (класи 1, 2, 3), СППТА-01 (класи 1, 2, 3), СППТА-01В (класи 1, 2, 3), Сповіщувачі пожежні ручні адресні типів: СПРА, СПРА-В, СПРА-01, СПРА-01В та Сповіщувачі пожежні димові оптичні точкові адресні: СПДОТА та СПДОТА-В термін дії яких закінчився 08 листопада 2021 року, що не відповідає вимогам замовника. Вищевказане твердження Замовника не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР» з наступних підстав. Сповіщувачі пожежні полум’я точкові адресні типів: СППТА (класи 1, 2, 3), СППТА-В (класи 1, 2, 3), СППТА-01 (класи 1, 2, 3), СППТА-01В (класи 1, 2, 3), не були передбачені в тендерній документації. В складі тендерної пропозиції нами було подано всі необхідні документи щодо підтвердження відповідності запропонованого обладнання вимогам Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до тендерної документації, зокрема: - на аркуші 194 тендерної пропозиції надано копію Сертифікату відповідності на Сповіщувачі пожежні димові оптичні точкові адресні: СПДОТА та СПДОТА-В, виданого органом сертифікації ТОВ «ПРОЕКТ АО», з терміном дії до 08.11.2025; - на аркуші 195 тендерної пропозиції надано копію Сертифікату відповідності на Сповіщувачі пожежні теплові точкові адресні типів: СПТТА, СПТТА-В, СПТТА-01, СПТТА-01В, виданого органом сертифікації ТОВ «ПРОЕКТ АО», з терміном дії до 08.11.2025; - на аркуші 196 тендерної пропозиції надано копію Сертифікату відповідності на Сповіщувачі пожежні ручні адресні типів: СПРА, СПРА-В, СПРА-01, СПРА-01В, виданого органом сертифікації ТОВ «ПРОЕКТ АО», з терміном дії до 08.11.2025. Що ж стосується сертифікатів відповідності, термін дії яких закінчився, це попередні сертифікати на вищевказане обладнання, надання яких не вимагалося тендерною документацією, та які були надані в складі тендерної пропозиції додатково і не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР». Таким чином ТОВ «АКСІКОР» було надано всі необхідні документи, що вимагалися тендерною документацією, а отже – тендерна пропозиція ТОВ «АКСІКОР» є такою, що відповідає її вимогам. Враховуючи все вищезазначене вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКСІКОР» таким, що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, такі як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також порушують права та законні інтереси Скаржника на об'єктивне та неупереджене прийняття Замовником рішень щодо Закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 11.01.2023, яким тендерну пропозицію ТОВ «АКСІКОР» було відхилено; 2. Визнати ТОВ «АКСІКОР» переможцем закупівлі; Директор ТОВ «АКСІКОР» В.І. Шевчук 11.01.2023
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимоги, яка суперить ЗУ № 3623 від 5 лютого 2021 року

Номер: 695f5c3920594bcca45f9e29fa814c59
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-020842-a.b3
Назва: Щодо вимоги, яка суперить ЗУ № 3623 від 5 лютого 2021 року
Вимога:
Висунута замовником вимога щодо надання: Копії трудових книжок або трудові договори працівників підприємства, які безпосередньо будуть виконувати підрядні роботи, як керівники та виконавці робіт протипожежного призначення. 5 лютого 2021 року Верховна Рада прийняла Закон № 3623 (далі – “Закон“), яким передбачено відміну обов’язкового ведення трудових книжок в паперовій формі, що набуває чинності 10 червня 2021 року. Таким чином, роботодавець має право не заповнювати трудові книжки робітника. Вимагаємо внести відповідні зміни до ТД, додавщи можливість подання замість Трудової книжки Наказу про прийнянття на работу
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику!. У разі відсутності трудової книжки, в тендерній документації зазначено копії трудових книжок або трудові договори працівників підприємства.  Відповідно до ст. 21 КЗпП трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а роботодавець — виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Трудові відносини оформляються підписанням цивільно – правової угоди або трудового договору. Згідно з цивільно-правовою угодою відносини регулюються не трудовим законодавством, а виключно цивільним. Поняття «укладення трудового договору» та «прийняття на роботу» є тотожними — тобто, якщо працівника прийняли на роботу, видали наказ і допустили до роботи, це означає, що з ним уклали трудовий договір.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.12.2022 10:02
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо некоректних вимог Замовника та необхідності внесення змін в тендерну документацію

Номер: a93d7d7a8de448a6849ce28c3fc27bdb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-020842-a.b2
Назва: Щодо некоректних вимог Замовника та необхідності внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №62 від 27.03.2007 затверджено Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Додатком 2 до п. 1.7. вищевказаних правил передбачено Форму наряду-допуску для виконання робіт на висоті. Згідно зазначеної форми – в наряді-допуску потрібно, крім іншого, вказати час та дату початку робіт та їх завершення. До того часу як між Замовником і Переможцем закупівлі не буде укладено договір – неможливо коректно заповнити Наряд-допуск, оскільки до укладення договору – будь яка інформація про час та дату початку робіт та їх завершення може базуватися виключно на припущеннях а отже не може вважатися достовірною. Оскільки відповідно до Тендерної документації на закупівлю та згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» надання учасником закупівлі недостовірної інформації є підставою для відхилення його тендерної пропозиції – для забезпечення можливості подання учасниками закупівлі достовірних документів вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про надання учасником наряду-допуску для виконання робіт на висоті.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, наряд-допуск виписується підприємством при відправленні працівників на виконання робіт. Наряд виписується у двох примірниках, один з яких залишається у працівника, який його видав, другий передається відповідальному керівнику робіт.  Хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога  щодо надання  наряд-допуска,  жодним чином не позбавляє Вас можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.12.2022 10:02
Вимога
Вирішена

відсутність тех.характеристик в документації

Номер: c432700160744b7388cee1b629c6a19b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-13-020842-a.b1
Назва: відсутність тех.характеристик в документації
Вимога:
У файлі "Проєкт 86" не повіністю вказані характеристики обладнання (а саме - обрізана частина тексту), що унеможливлює визначити необхідне обладнання. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію та вказати характеристики.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, Ваше звернення прийнято до уваги. Буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено