• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів, ремонт та технічне обслуговування офісної техніки

Заправка та відновлення картриджів здійснюється виключно сумісним для даного типу картриджу тонером та запчастинами виробництва Static Control. Термін надання послуг для заправки та відновлення картриджів – 2 робочі дні з дня отримання Виконавцем замовлення від Замовника, для ремонту та технічного обслуговування офісної техніки – 5 робочих днів з моменту передачі техніки для надання послуг.

Торги не відбулися

198 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2018 16:06 - 22.01.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Каких конкретно документов не хватает?

Номер: c4e3cb8365e74e87bf13986397d206c7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-002757-c.a2
Назва: Каких конкретно документов не хватает?
Вимога:
Каких конкретно документов не хватает?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Оскарження умов тендеру

Номер: cf021080a0814387bd4fc2a5a32e0a9d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-002757-c.c1
Назва: Оскарження умов тендеру
Вимога:
У технічних вимогах до предмета закупівлі в п.2. вказаний конкретний бренд Static Control тонера і запасних частин, виключно які дозволяється застосовувати при виконанні послуг з обслуговування що є порушенням законодавства про закупівлі, оскільки обмежує конкуренцію та унеможливлює пропонувати обладнання інших виробників. Вимагаємо 1. усунути з технічних вимог тендерною документації дискримінаційні вимоги про застосування деталей тільки проиводства Static Control, 2. виключити п.3. з технічних вимог тендерною документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Допорогові закупівлі проводяться відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), згідно з пунктом 5 якого, одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку, під час оголошення допорогової закупівлі, замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі. Згідно з підпунктом 6.4 Порядку замовник має право вказувати у вимогах до предмета закупівлі певну торговельну марку або виробника. Водночас, може вказувати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель. З огляду на зазначене, вимоги щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначених в Законі України “Про публічні закупівлі”, не поширюються на допорогові закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено