-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Завершена
2 540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 700.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2022 15:16 - 18.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
fcc66d065b46426685eb264db4bea5f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-13-016396-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції. Детально в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.1_Статут_ПДВ_Наказ_Протокол_СЛ.pdf 06.01.2023 15:45
- 9_Розрахунок зп.pdf 06.01.2023 15:45
- Скарга_UA-2022-12-13-016396-a.pdf 06.01.2023 15:45
- рішення від 10.01.2023 № 287.pdf 10.01.2023 13:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2023 № 593.pdf 19.01.2023 13:24
- рішення від 18.01.2023 № 593.pdf 19.01.2023 15:38
- Пояснення АМКУ.pdf 12.01.2023 13:26
- Пояснення АМКУ.docx 12.01.2023 13:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2023 17:05
Дата розгляду скарги:
18.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.01.2023 13:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.01.2023 15:39
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2023 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Забезпечено виконання рішення № 593-р/пк-пз від 18.01.2023 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВО ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН “СЕРВІС ЛЕНД” та скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Заєць Тетяни Петрівни переможцем процедури закупівлі - Послуги з прибирання, код ДК 021:2015 – 90910000-9, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ідентифікатор закупівлі в електронній системі № UA-2022-12-13-016396-а.
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової інформації
Номер:
775e8678ea734d6f80dc1de11613f0ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-13-016396-a.c1
Назва:
Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
Ознайомившись з протоколом № 1 уповноваженої особи головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області від 02.01.2023 щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції ФОП Карпенка А.А. в закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями, ID закупівлі: UA-2022-12-13-016396-a «Послуги з прибирання», код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання», вважаю недостатньою зазначену в протоколі аргументацію та звертаюсь з вимогою надати додаткову інформацію, виходячи з наступного.
Пунктом 40 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, встановлено обов’язок замовника розмістити у встановлений строк повідомлення з вимогою про усунення невідповідоностей в інформації та/або документах - в разі їх виявлення під час розгляду тендерної пропозиції учасника.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Помилкове зазначення в розрахунку вартості послуг прибирання за адресами: м. Кропивницький, вул.Дарвіна,29 та смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82 нульового значення на статтю витрат «надання витратних матеріалів, малоцінних предметів» замість «амортизація обладнання (техніки, інвентарю)» не призводить до викривлення загальної суми витрат за цими об’єктами, в тому числі з огляду на пояснення щодо відсутності у ФОП Карпенка А.А. амортизаційних відрахувань. Тим більше, що первинна цінова пропозиція, за якою здійснений розрахунок по кожному об’єкту окремо, змінена за результатом проведення аукціону і розрахунок за кожним об’єктом підлягає перегляду.
В будь якому разі невідповідності, зазначені замовником як підстава для відхилення моєї тендерної пропозиції, НЕ ПРИЗВОДЯТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких обставин, вважаю, що Замовник безпідставно відхилив мою тендерну пропозицію без надання мені можливості виправити вказані невідповідності. Звертаюсь з проханням переглянути рішення уповноваженої особи та застосувати вимоги п. 40 Особливостей відносно моєї тендерної пропозиції.
Закликаю дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. В протилежному випадку буду змушений звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту моїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2023 09:30
Вирішення:
На вимогу про надання додаткової інформації Учаснику ФОП Карпенка А.А щодо відхилення тендерної пропозиції прийнятого рішення уповноваженої особи від 02.01.2023 №1 Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (далі - Замовник) повідомляє наступне.
Пунктом 40 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, встановлено, те якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що:
При наданні послуг з прибирання повинні бути виконані наступні умови:
1. Задіяні професійні фахівці.
2. Обладнання, миючий інструмент та інвентар надаються Учасником.
3. Учасником надаються всі миючі, дезінфікуючи засоби та пакети для сміття.
4. Технологічне обладнання та інвентар, що підлягають обов’язковій сертифікації, повинні мати сертифікат відповідності.
5. Дотримуватись вимог Закону України “Про оплату праці”.
6. Роботи повинні проводитись згідно з вимогами наступних нормативних документів:
- Закону України “Про охорону праці”;
- Інструкцій з пожежної безпеки;
- Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища”;
- Закону України “Про відходи”;
- Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”.
В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме:
- заробітна плата працівників Учасника (Учасник надає розрахунок зарплати працівників по кожному об’єкту прибирання окремо);
- забезпечення працівників спецодягом;
- витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів та пакетів для сміття;
- витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання;
- витрати на забезпечення працівників необхідним інвентарем та витратними матеріалами;
- інші витрати, які відносяться до надання послуг.
Учасником ФОП Карпенко Андрій Анатолійович в складі тендерної пропозиції надано розрахунок заробітної плати працівників від 21.12.2022
№ 789, в якому на деяких об’єктах, а саме: м. Олександрія, пл. Соборна, 8,
м. Олександрія, вул. Шевченка, 76, смт Петрове, вул. Святкова, 20,
м. Кропивницький, вул. Дарвіна, 29, смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82 не вказані окремо витрати на використання миючих, дезинфікуючих засобів та пакетів для сміття, витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання, витрати на забезпечення працівників необхідним інвентарем та витратними матеріалами, інші витрати.
Замовником під час детального розгляду тендерної пропозиції було здійснено калькуляції розрахунку вартості послуг прибирання приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області та прибудинкової території по кожному об’єкту прибирання окремо, однак за адресою: 27400, смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82, Учасником не вірно здійснено розрахунок, що є суттєвою помилкою, виправлення якої призведе до порушення чинного законодавства та умов договору.
Крім того, Учасником ФОП Карпенко Андрій Анатолійович, не надано гарантійниого листа, про те, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь.
Статус вимоги:
Не задоволено