• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги не відбулися

303 074 914.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 515 374.57 UAH
Період оскарження: 12.12.2022 16:46 - 17.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до тендерної документації.

Номер: c5d5b99d89844100b66c9b7a43ee4802
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-019914-a.a2
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Внесення змін до тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником інформацію прийнято до уваги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

drawings

Номер: b9d9f92ee64e421394131055909a361a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-019914-a.b1
Назва: drawings
Вимога:
You are surprising us more and more. It was several times stated that standard you refer is for material, not for item and contains no drawing. But you with enthusiasm, worth of better application, continuing to publish the same incomplete information, which makes performance of your tenders simply impossible technically. We may understand that you as tender committee of UZ have no standards. But after so many unsuccessful tenders and especially our multiple requirements to publish proper information, to publish the same is worth big question. Are you not understanding or it is a sabotage? We are called by NABU and SBU twice a week and they are very interested in suspicious transactions. And they have a lot of work now. Shall we point their attention on railways? You re-issue this tender again for one week. Do you think it will be faster? No, in the opposite. Decree 1117 allows 1 week for military procurement and in exception. And it allows, but not obliging. So short timing results of inability of 90% vendors to consider with manufacturers, consider the orders with technical and planning departments and prepare documents. That results 90% of all such short tenders are failing. NaftoGaz for example also firstly tried to set one week terms. But after 80% unclosed tenders - changed this malpractice. To do the same is our kindest advice. ====================== Ви все більше нас дивуєте. Кілька разів зазначалося, що стандарт, на який ви посилаєтеся, стосується матеріалу, а не елемента, і не містить креслень. Але ви з ентузіазмом, варті кращого застосування, продовжуєте публікувати ту саму неповну інформацію, яка робить проведення ваших тендерів просто технічно неможливим. Ми можемо розуміти, що у вас як тендерного комітету УЗ стандартів немає. Але після стількох невдалих тендерів і особливо наших численних вимог оприлюднювати належну інформацію, оприлюднювати її – це питання під великим питанням. Ви не розумієте чи це диверсія? Нас двічі на тиждень дзвонять з НАБУ та СБУ і дуже цікавлять підозрілі операції. А роботи у них зараз багато. Звернемо їх увагу на залізницю? Ви переоформлюєте цей тендер знову на один тиждень. Як ви думаєте, це буде швидше? Ні, навпаки. Указ 1117 дозволяє 1 тиждень для військових закупівель і як виняток. І дозволяє, але не зобов’язує. Такими короткими термінами є неспроможність 90% постачальників домовитися з виробниками, розглянути замовлення з технічним і плановим відділами та підготувати документи. Це призводить до того, що 90% усіх таких коротких тендерів провалюються. Нафтогаз, наприклад, теж спочатку намагався встановити тижневі терміни. Але після 80% незакритих тендерів – змінили цю несправність. Зробити так само — наша найдобріша порада.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником інформацію прийнято до уваги.
Статус вимоги: Задоволено