• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Бензин А-95 (талони), Бензин А-92 (талони) та Дизельне паливо (талони)

Завершена

1 944 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 362.50 UAH
Період оскарження: 12.12.2022 16:37 - 19.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога на період уточнень

Номер: ce6de46fc2934beb8cc92fd4d2d52afd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-019608-a.c4
Назва: Вимога на період уточнень
Вимога:
Доброго дня! Керуючись інформацією, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2022-12-12-019608-a по предмету закупівлі: Бензин А-95 (талони), Бензин А-92 (талони) та Дизельне паливо (талони), ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника: ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ в Додатку 6 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, - 5. Обов’язковою умовою є наявність в Учасника чинного договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів). УЧАСНИК у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. УЧАСНИК є емітентом довірчих документів (талонів) готове запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни. Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів та переходу права власності на Товар, з метою усунення неточностей та приведення тендерної документації до фактичних господарських відносин, УЧАСНИК просить внести зміни до Додатку 6 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовника. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до тендерної документації які є дискримінаційними та протиправними, а саме: Додаток 6 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – 5. Учасник повинен надати гарантійний лист на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне, Додатку №6 викладено в новій редакції, та задоволену вимогу п.5 , а саме: «Учасник повинен надати гарантійний лист на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога на період уточнень

Номер: 6e1c40ffeb5741618cbe0607e31fe210
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-019608-a.c3
Назва: Вимога на період уточнень
Вимога:
Доброго дня! Керуючись інформацією, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2022-12-12-019608-a по предмету закупівлі: Бензин А-95 (талони), Бензин А-92 (талони) та Дизельне паливо (талони), ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника: ЖИТОМИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ в Додатку 6 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, - 5. Обов’язковою умовою є наявність в Учасника чинного договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів). УЧАСНИК у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. УЧАСНИК є емітентом довірчих документів (талонів) готове запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни. Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів та переходу права власності на Товар, з метою усунення неточностей та приведення тендерної документації до фактичних господарських відносин, УЧАСНИК просить внести зміни до Додатку 6 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовника. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до тендерної документації які є дискримінаційними та протиправними, а саме: Додаток 6 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – 5. Учасник повинен надати гарантійний лист на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне, Додатку №6 викладено в новій редакції, та задоволену вимогу п.5 , а саме: «Учасник повинен надати гарантійний лист на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога в період уточнення

Номер: 6c6701c3161847e586010010935056cc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-019608-a.c2
Назва: Вимога в період уточнення
Вимога:
Доброго дня! Розглянувши проект договору, що доданий до тендерної документації, вважаємо за необхідне звернутися до Вас з вимогою щодо внесення змін в проект договору. В п. 3.3. проекту договору зазначено, що: «3.3 Оплата за Товар здійснюється в гривнях України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Продавця. Датою оплати Товару і належного виконання грошового зобов’язання за цим Договором вважається дата списання грошових коштів з банківського рахунку Покупця. Покупець зобов’язується здійснити оплату протягом 30 календарних днів після підписання накладної про отримання товару.» Після придбання пального, Постачальник протягом строку дії талонів здійснює їх зберігання до моменту фактичного отримання пального на АЗС. При цьому варто врахувати, що з моменту переходу права власності на пальне до моменту отоварення талонів на АЗС проходить значний час. За цей тривалий час, ціна пального значно коливається, як правило відбувається значне зростання вартості пального та витрат на його зберігання. Відповідно, постачальник буде нести необгрунтовані витрати при його зберіганню необмежений строк. У зв’язку з цим, викласти їх в наступній редакції: п. 3.3 Розділу 3. Ціна та порядок розрахунків «3.3 Розрахунок за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п'ятнадцять) банківських днів, з дня отримання відповідної партії Товару по видатковій накладній, в сумі, яка зазначена в рахунку-фактурі на таку партію Товару.» У разі відхилення даної вимоги та не усунення дискримінаційних умов ми будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: В Проєкті договора про закупівлю внесено зміни, та викладено в новій редакції: Оплата за Товар здійснюється в гривнях України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Продавця. Датою оплати Товару і належного виконання грошового зобов’язання за цим Договором вважається дата списання грошових коштів з банківського рахунку Покупця. Покупець зобов’язується здійснити оплату протягом 5 календарних днів після підписання накладної про отримання товару.» Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами. Укладення договору про закупівлю, у тому числі для потреб наступного бюджетного періоду, за яким розпорядник бюджетних коштів взяв зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань, установлених у кошторисі, є неправомірним та вважається порушенням бюджетного законодавства. Відповідно до статті 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Закупівля товарів здійснюється для виконання заходів територіальної оборони. Разом з тим повідомляємо, що в «Розділі 3. Ціна та порядок розрахунків» зазначено пункт 3.5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей, а саме: 3.5.1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 3.5.2 Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3.5.3 Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3.5.4 Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3.5.5 Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 3.5.6 Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 3.5.7 Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Відповідно п. 4.1. Розділу 4 «Терміни та умови поставки» Поставка товару здійснюється з дати укладання цього Договору та строком до 29.12.2022 року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога в період уточнення

Номер: 1144a0f9921046068abfd1e86a06a2f9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-019608-a.c1
Назва: Вимога в період уточнення
Вимога:
Доброго дня! Розглянувши проект договору, що доданий до тендерної документації, вважаємо за необхідне звернутися до Вас з вимогою щодо внесення змін в проект договору. В п. 3.3. проекту договору зазначено, що: «3.3 Оплата за Товар здійснюється в гривнях України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Продавця. Датою оплати Товару і належного виконання грошового зобов’язання за цим Договором вважається дата списання грошових коштів з банківського рахунку Покупця. Покупець зобов’язується здійснити оплату протягом 30 календарних днів після підписання накладної про отримання товару.» Після придбання пального, Постачальник протягом строку дії талонів здійснює їх зберігання до моменту фактичного отримання пального на АЗС. При цьому варто врахувати, що з моменту переходу права власності на пальне до моменту отоварення талонів на АЗС проходить значний час. За цей тривалий час, ціна пального значно коливається, як правило відбувається значне зростання вартості пального та витрат на його зберігання. Відповідно, постачальник буде нести необгрунтовані витрати при його зберіганню необмежений строк. У зв’язку з цим, викласти їх в наступній редакції: п. 3.3 Розділу 3. Ціна та порядок розрахунків «3.3 Розрахунок за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п'ятнадцять) банківських днів, з дня отримання відповідної партії Товару по видатковій накладній, в сумі, яка зазначена в рахунку-фактурі на таку партію Товару.» У разі відхилення даної вимоги та не усунення дискримінаційних умов ми будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: В Проєкті договора про закупівлю внесено зміни, та викладено в новій редакції: Оплата за Товар здійснюється в гривнях України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Продавця. Датою оплати Товару і належного виконання грошового зобов’язання за цим Договором вважається дата списання грошових коштів з банківського рахунку Покупця. Покупець зобов’язується здійснити оплату протягом 5 календарних днів після підписання накладної про отримання товару.» Відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами. Укладення договору про закупівлю, у тому числі для потреб наступного бюджетного періоду, за яким розпорядник бюджетних коштів взяв зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань, установлених у кошторисі, є неправомірним та вважається порушенням бюджетного законодавства. Відповідно до статті 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Закупівля товарів здійснюється для виконання заходів територіальної оборони. Разом з тим повідомляємо, що в «Розділі 3. Ціна та порядок розрахунків» зазначено пункт 3.5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей, а саме: 3.5.1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 3.5.2 Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3.5.3 Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3.5.4 Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3.5.5 Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 3.5.6 Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 3.5.7 Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Відповідно п. 4.1. Розділу 4 «Терміни та умови поставки» Поставка товару здійснюється з дати укладання цього Договору та строком до 29.12.2022 року.
Статус вимоги: Відхилено