• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення щомісячного технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостереження (50413200-5-Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Завершена

168 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 840.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2022 15:27 - 14.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Повторне звернення до Замовника, стосовно не зрозумілого визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 3b0106d45c1f4a3bb584b9405f1d6174
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-016392-a.a4
Назва: Повторне звернення до Замовника, стосовно не зрозумілого визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі повторно звертаємося до вас, так як ви не уважно, з незрозумілих причин розглянули тендерну пропозицію, учасника ПП "ЖИЗНЬ" Щодо правомірності самої Вимоги до Замовника, і ми маємо всі правові основи до вас звертатися - Адже Законом України "Про публічні закупівлі" не заборонено нам звертатися до Замовника процедури закупівлі для відстоювання своїх законних прав та інтересів та оскаржувати незаконні та повністю безглузді рішення Замовника. Для цього система Прозоро надає кожному Учаснику процедури закупівлі - 5 днів, а не тільки Учаснику тендерна пропозиція, якого була відхилена. Відповідно до основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені статтею 5 Законом України "Про публічні закупівлі" 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Хочемо акцентувати Вашу увагу 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; По-перше, в тендерній документації Учасника ПП "ЖИЗНЬ" завантажений договір Б/H від 10 січня 2023 року в якому зазначено, що він орендує Пульт цілодобового пожежного спостереження у ТОВ "АПС-КИЇВ". Відповідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року, розділу "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту" Кадрові вимоги 22. Керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи із спостерігання за системами протипожежного захисту чи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протипожежного захисту не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 23. Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам: інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування”. Допускається залучення інженера на підставі цивільно-правового договору; наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну); наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду. На підставі цивільно-правового договору може здійснюватися спостерігання за системами протипожежного захисту об’єктів диспетчерами або операторами інших ліцензіатів, які мають технічно сумісні центри приймання тривожних сповіщень. Тобто виходячи з вищезазначеного, якщо ПП "ЖИЗНЬ" орендує Пульт цілодобового пожежного спостереження, то відповідно до чинного законодавства України Ліцензіат, який здійснює "Спостерігання за системами протипожежного захисту" повинен обов'язково в своєму штаті мати наступних фахівців: 1. Керівника робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту; 2. Інженера; 3. Не менше чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. Відсутність вищезазначених фахівців підтверджується документом, а саме - довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наступне І це не наша вимога, а вимога чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року. Окрім того якщо ПП "ЖИЗНЬ" самостійно, без залучення субпідрядних організацій здійснює "спостерігання за системами протипожежного захисту" то відповідно до чинного законодавства України ПП "ЖИЗНЬ" в своїй електронній ліцензії повинно мати дозвіл на цей вид діяльності - Спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів", який має наш субпідрядник ТОВ "ВЕНБЕСТ" (як доказ що цей вид діяльності повинен ліцензуватися додаємо копію ліцензію нашого субпідрядника). Відповідно виникає логічне запитання і це є для нас загадкою, яким чином взагалі ПП "ЖИЗНЬ" без залучення субпідрядних організацій (підприємств) може самостійно здійснювати "Спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів", адже немає на це ні відповідного кадрового забезпечення ні дозволу на вид діяльності відповідно до завантаженої ними електронної ліцензії??? Друге, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ПП "ЖИЗНЬ" відсутнє, згідно вимог п.2.4. Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення про проходження навчань з пожежної безпеки. Відповідно до чинного законодавства України, а саме Наказу №1021 від 5.12.2019 року "Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням" III. Організація виконання програм навчання з питань пожежної безпеки 1. Посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з пожежної безпеки. Навчання здійснюють суб’єкти, які навчають, за програмами навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки. Загальна тривалість навчання не менше ніж 8 годин. 2. Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Навчання здійснюють суб’єкти, які навчають, за програмами спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум). Загальна тривалість навчання не менше ніж 16 годин. Таке навчання передбачає поглиблене вивчення питань, визначених пунктом 1 розділу II цього Порядку, специфіки проведення пожежонебезпечних робіт під час застосування обладнання і матеріалів, що використовуються на робочому місті, з практичним відпрацюванням навичок їх використання. Працівники підприємств, де немає можливості проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум), можуть проходити його на інших подібних за видом діяльності підприємствах за відповідними програмами. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки. 5. Навчання за програмами з питань пожежної безпеки завершується підсумковим контролем знань (тести, співбесіди, виконання практичних завдань тощо). У разі успішного проходження перевірки знань суб’єкт, який навчає, видає посадовій особі або працівнику посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (далі - Посвідчення) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку. (форму посвідчення надаємо, як доказ до нашої вимоги) Відповідно в Учасника процедури закупівлі ПП "ЖИЗНЬ" у всіх працівників відсутній протокол/посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки. І це також не наша особиста "примха", а норма чинного законодавства України. В тендерній документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: — зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; — не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Отже тендерна пропозиція Приватного підприємства «ЖИЗНЬ" відповідно до вимог вашої ж тендерної документації, обов'язково підлягала відхиленю. З якого дива ви не дотримуєтеся вимог вашої тендерної документації??? Негайно скасуйте своє незаконне рішення, щодо визначення Переможця процедури закупівлі, в іншому разі ми звернемося до АМКУ з офіційною скарго, адже маємо беззаперечні докази, що ще в більшій мірі затягне процедуру закупівлі, а також вам прийдеться надавати пояснення колегії АМКУ на основі нашої скарги. Сподіваємось на здоровий глузд та що ви як Замовник будете більш ретельно перевіряти тендерні пропозиції інших Учасників процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації, які ви ж самі і зазначили, а також чинному законодавству України (чинним Постановам та Наказам, яких ніхто не відміняв!!! До нашої вимоги, додаємо беззаперечні докази нашої правоти!!! Вибачте за чергове турбування, але ми за обєктивне визначення Переможця процедури з дотримання всіх норм чинного законодавства України.
Вирішення: Комунальне некомерційне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Броварський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – Замовник) розглянув вимогу Фізичної особи – підприємця Мельниченко Олександра Володимировича від 25.01.2023 № UA-2022-12-12-016392-a.a4 (далі – Вимога). За результатом розгляду Вимоги Замовник повідомляє наступне. Щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 23.01.2023 № 30 про визначення учасника Приватне підприємство «Жизнь» (далі – Переможець) переможцем цієї Процедури закупівлі та про намір укласти з Переможцем договір про закупівлю. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема з: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до Тендерної документації; інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу). Згідно пункту 5 розділу 3 Тендерної документації замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до Тендерної документації. Розділом 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; надавши у складі тендерної пропозиції: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Даною довідкою підтвердити: - наявність власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження; - наявність власної/орендованої лабораторії вимірювальних можливостей. 1.2. На підтвердження інформації щодо пульту цілодобового пожежного спостереження надати посвідчення про реєстрацію або документи (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем, зокрема: трудовий договір, договір цивільно-правового характеру, копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або наказ про призначення. 2.4. Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення про проходження навчань з пожежної безпеки. 2.5. Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з перевірки знань з безпечних методів під час надання послуг на висоті згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті. 2.6. Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення перевірки знань з безпечних методів під час надання послуг з інструментом та пристроями згідно вимог інструкцій в межах надання послуг та згідно вимог НПАОП 0.00-1. 71-13 Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. 2.8. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань: “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням у пропозиції копії диплому. Крім того відповідно до пункту 7 розділу 3 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). У Вимозі посилаючись на пункти 22 і 23 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, (далі – Умови) враховуючи факт укладення між Переможцем та ТОВ «АПС-КИЇВ» договору оренди пульту цілодобового пожежного спостереження (з включенням приладів, устаткування й інших технічних засобів) від 10.01.2023 б/н, Ви стверджуєте, що Переможець повинен мати у штаті наступних фахівців: 1. Керівника робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту; 2. Інженера; 3. Не менше чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. Також Ви наголошуєте на відсутності вищезазначених фахівців підтверджується документом, а саме - довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Варто зазначити, що на виконання пункту 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, б/н і б/д (далі – Довідка). Тендерною документацією не визначено обов’язковість зазначення в довідці інформації про наявність працівників, на яких Ви наголошуєте в вимозі. За пунктом 2 розділу 4 додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати скан-копію чинної ліцензії або документу дозвільного характеру. На виконання цієї умови Переможець у складі тендерної пропозиції надав витяг з ліцензійного реєстру Державної служби України з надзвичайних ситуацій за видами діяльності Переможця, що відповідають виду діяльності для надання послуг за предметом закупівлі. В Вимозі Ви зазначили, якщо Переможець самостійно, без залучення субпідрядних організацій здійснює "спостерігання за системами протипожежного захисту" то відповідно до чинного законодавства України Переможцем в своїй електронній ліцензії повинно мати дозвіл на цей вид діяльності - Спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів", який має наш субпідрядник ТОВ "ВЕНБЕСТ" (як доказ що цей вид діяльності повинен ліцензуватися додаємо копію ліцензію нашого субпідрядника). Тим самим Ви задали питання, яким чином взагалі Переможець без залучення субпідрядних організацій (підприємств) може самостійно здійснювати "Спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів", адже немає на це ні відповідного кадрового забезпечення ні дозволу на вид діяльності відповідно до завантаженої ними електронної ліцензії? Відповідно до пункту 2.4. Умов ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: центрів приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання, побутова кімната і санвузол; пультів пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення); Проте Умовами не визначено обов’язковість вмісту ліцензії інформації щодо наявності пульту. Крім того, з врахуванням вимоги пункту 7 розділу 3 Тендерної документації, Замовник не вимагав надання у складі тендерної пропозиції інформації про залучення суб’єктів господарювання як співвиконавця у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином за виконанням умов тендерної документації, з врахуванням надання Переможцем усіх необхідних документів на виконання згаданих вище вимог, та виходячи зі змісту його тендерної пропозиції, керуючись також принципом здійснення публічних закупівель, визначеним пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, відсутні підстави для відхилення пропозиції Переможця. Також в Вимозі Ви зазначили, що в тендерній пропозиції Переможця відсутній документ на виконання вимоги підпункту 2.4. пункту 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Переможець надав протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці у гр. № 300 від 18.11.2022 № 22-300-4 щодо перевірки знань, в тому числі правил пожежної безпеки працівників, інформація про яких наведена в Довідці. Разом з цим протоколом Переможець завантажив посвідчення, видані на імена цих же працівників, згідно згаданого протоколу. Крім того тендерна документація не містила окремих вимог щодо згаданої вимоги. Тим самим Переможець виконав вимогу підпункту 2.4. пункту 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації. Щодо застосування підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначеної Вами. В Вимозі згадано, що в тендерній документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: — зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; — не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Оголошенням про проведення цієї Процедури закупівлі та Тендерної документацією не вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Крім того, враховуючи викладене вище, відсутні обставини подання у складі пропозиції недостовірної інформації. Вимога також не містить достовірного підтвердження зазначення Переможцем недостовірної інформації. Таким чином оскаржувані Вами обставини жодним чином не відносяться до забезпечення тендерної пропозиції та не містять недостовірної інформації. Щодо правомірності самої Вимоги. Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Вимога не містила вимоги щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. Крім того законодавством у сфері публічних закупівель не визначено можливість подання учасником, якого не визначено переможцем закупівлі та тендерна пропозиція якого не розглядалась, звернення з вимогою про скасування рішення про визначення учасника конкурента переможцем закупівлі. Тим самим Вимога не відповідає частині 4 статті 33 Закону. Таким чином відсутні підстави для задоволення Вимоги та в свою чергу Вимога підлягає відхиленню за наведених вище обставин.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Повністю упереджене, незаконне та абсурдне рішення, щодо визначення Переможця процедури закупівлі, яке повністю суперечить чинному законодавству України та тендерній документації Замовника

Номер: 97829bbe943644b3ba0724a3c327056d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-016392-a.a3
Назва: Повністю упереджене, незаконне та абсурдне рішення, щодо визначення Переможця процедури закупівлі, яке повністю суперечить чинному законодавству України та тендерній документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, що це взагалі за цирк на колесах, щодо прийняття рішення про визначення Переможця? Відповідно до ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ №30) від 23.01.2023 року Уповноваженою особою було прийняте рішення визнати переможцем Учасника закупівлі учасника Приватне підприємство «ЖИЗНЬ». ФОП Мельниченко О.В. категорично не згоден з прийнятим не законним та абсурдним рішенням щодо визначення Переможця процедури закупівлі, яке йде повністю в розріз з вашими вимогами до Учасників, які зазначені в тендерній документації. І наші претензії не безпідставні з огляду на наступне: В додатку №1 тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначеним у статті 16 Закону, згідно п.1.1. Ви, як Замовник вимагали від Учасників процедури надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг: - наявність власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження; - наявність власної/орендованої лабораторії вимірювальних можливостей. Згідно п.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. На підтвердження інформації щодо пульту цілодобового пожежного спостереження надати посвідчення про реєстрацію або документи (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження. На підтвердження інформації щодо лабораторії вимірювальних можливостей надати сертифікат визнання вимірювальних можливостей або документи (договір оренди тощо), які підтверджують оренду лабораторії вимірювальних можливостей, з сертифікатом, дійсним на весь період надання послуг. В тендерній пропозиції Учасника Приватного підприємства «ЖИЗНЬ» відсутня інформація, щодо наявності власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження та власної/орендованої лабораторії вимірювальних можливостей. На підтвердження інформації щодо пульту цілодобового пожежного спостереження надати посвідчення про реєстрацію або документи (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження. На підтвердження інформації щодо лабораторії вимірювальних можливостей надати сертифікат визнання вимірювальних можливостей або документи (договір оренди тощо), які підтверджують оренду лабораторії вимірювальних можливостей, з сертифікатом, дійсним на весь період надання послуг. В тендерній пропозиції Учасника Приватного підприємства «ЖИЗНЬ» відсутні зазначена інформація та відповідно підтверджуючі документи, які ви вимагали!!! В Вашій тендерній документації, "чорним по-білому" зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: — не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; Отже тендерна пропозиція Приватного підприємства «ЖИЗНЬ" відповідно до вимог вашої ж тендерної документації, обов'язково підлягала відхиленю. З якого дива ви не дотримуєтеся вимог вашої тендерної документації??? Негайно скасуйте своє незаконне рішення, щодо визначення Переможця процедури закупівлі, в іншому разі ми звернемося до АМКУ з офіційною скарго, адже маємо беззаперечні докази, що ще в більшій мірі затягне процедуру закупівлі, а також вам прийдеться надавати пояснення колегії АМКУ на основі нашої скарги. Сподіваємось на здоровий глузд та що ви як Замовник будете більш ретельно перевіряти тендерні пропозиції інших Учасників процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації, які ви ж самі і зазначили!!! Відміну рішення щодо Переможця процедури закупівлі, чекаємо не пізніше завтрашнього вечора, інакше без образ, скарга буде спрямована до АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне некомерційне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Броварський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – Замовник) розглянув вимогу Фізичної особи – підприємця Мельниченко Олександра Володимировича від 24.01.2023 № UA-2022-12-12-016392-a.a3 (далі – Вимога). За результатом розгляду Вимоги Замовник повідомляє наступне. Щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 23.01.2023 № 30 про визначення учасника Приватне підприємство «Жизнь» (далі – Переможець) переможцем цієї Процедури закупівлі та про намір укласти з Переможцем договір про закупівлю. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 5 розділу 3 Тендерної документації замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до Тендерної документації. Пунктом 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надавши у складі тендерної пропозиції: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Даною довідкою підтвердити: - наявність власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження; - наявність власної/орендованої лабораторії вимірювальних можливостей. 1.2. На підтвердження інформації щодо пульту цілодобового пожежного спостереження надати посвідчення про реєстрацію або документи (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження. На підтвердження інформації щодо лабораторії вимірювальних можливостей надати сертифікат визнання вимірювальних можливостей або документи (договір оренди тощо), які підтверджують оренду лабораторії вимірювальних можливостей, з сертифікатом, дійсним на весь період надання послуг. За Вимогою Вами зазначено, що Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано документів на виконання пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Переможець надав: - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій б/н і б/д з інформацією про наявність в Переможця пульту цілодобового пожежного спостереження (з включенням приладів, устаткування й інших технічних засобів) (далі – Пульт) та електротехнічної лабораторії вимірювальних можливостей (з включенням приладів, устаткування й інших технічних засобів) (далі – Лабораторія); - Договір оренди Пульту від 10.01.2023 б/н зі строком дії до 10.01.2024; - Посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних центру спостерігання МНС України від 10.12.2012 № 018. - Договір оренди Лабораторії від 10.01.2023 б/н зі строком дії до 10.01.2024; - Сертифікат про визнання вимірювальних можливостей лабораторії № 59/22 виданий 19.10.2022 та чинний до 18.10.2024. Тим самим Переможець виконав вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації належним чином в повному обсязі. Таким чином відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця. Щодо застосування підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначеної Вами. В редакції Вимоги Вами зазначено: «В Вашій тендерній документації, "чорним по-білому" зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: — не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції». Оголошенням про проведення цієї Процедури закупівлі та Тендерної документацією не вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Оскаржувані Вами обставини жодним чином не відносяться до забезпечення тендерної пропозиції, а є документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Щодо правомірності самої Вимоги. Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Вимога не містила вимоги щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. Крім того законодавством у сфері публічних закупівель не визначено можливість подання учасником, якого не визначено переможцем закупівлі та тендерна пропозиція якого не розглядалась, звернення з вимогою про скасування рішення про визначення учасника конкурента переможцем закупівлі. Тим самим Вимога не відповідає частині 4 статті 33 Закону. Таким чином відсутні підстави для задоволення Вимоги та в свою чергу Вимога підлягає відхиленню за наведених вище обставин.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Необхідність внесення змін до тендерної документації

Номер: 476085883e4a4d05b799c341acd6749c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-016392-a.c2
Назва: Необхідність внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, уважно проаналізувавши вашу тендерну документацію, щодо вимог до Учасників, ми прийшли до висновку, як Учасник, який якісно виконує роботи(надає послуги) та має значний досвід, щодо виконання робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі. В тендерній документації відсутня одна з основних вимог до Учасників процедури закупівлі, яка чітко відображає та підтверджує рівень організації(підприємства) при виконанні робіт(наданні послуг), які є предметом закупівлі. Дана вимога стосується наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до статті 16 ч.2 Закону України "Про публічні закупівлі". При відсутності даної вимоги, ви як Замовник можете отримати переможця процедури закупівлі Учасника, який взагалі немає ніякого практичного досвіду щодо виконання робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, а спеціалізується зовсім на інших видах робіт. Якщо врахувати, що надання послуг з проведення щомісячного технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостереження має свої значні особливості, щодо побудови системи сигналізації та оповіщення про пожежу, дотримання вимог чинних нормативних документів, з метою "недопущення" можливого виникнення пожежі на об'єкті(ах), який обслуговується(ються). Система(ми) повинні працювати цілодобового та без значних збоїв в роботі. Відповідно Учаснику потрібне значне матеріально-технічне забезпечення та кадрове забезпечення (наявність висококваліфікованих працівників), що в свою чергу в сукупності, як результат призводить до якісного виконання робіт (надання послуг) з дотримання вимог ДБН та ПБЕЕС. Також не потрібно забувати про наявність адміністративної та кримінальної відповідальності особи на об'єкті - яка є відповідальною особою за дотримання вимог пожежної безпеки, згідно Правил пожежної безпеки в Україні. Тому на нашу думку і воно беззаперечно та повинно бути, було б логічно долучити вимогу до Учасників процедури закупівлі, щодо наявності в них документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з надання копії договору з усіма актами виконаних робіт, які підтверджують виконання умов договору. Окрім того ви, як Замовник та розпорядник державних(бюджетних) коштів автоматично убережете себе від недобросовісних Учасників процедури закупівлі, в яких відсутній будь-який досвід щодо надання послуг, які є предметом закупівлі, що в свою чергу, в подальшому може призвести до розірвання договору та необхідності повторно оголошувати тендерну закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник розглянув Вашу вимогу щодо внесення змін до умов тендерної документації та повідомляє наступне. Відповідно до частин 1 і 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, визначених частиною 2 цієї статті. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) не замінено та не зупинено статті 16 Закону. В свою чергу умовами закупівлі встановлено вимоги щодо підтвердження учасниками процедури закупівлі своєї відповідності кваліфікаційним критеріям: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тим самим замовник дотримався встановлених норм законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу за пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Вимоги та їх доцільність встановлюється замовником самостійно в межах та на умовах чинного законодавства. Таким чином замовником встановлено достатній обсяг вимог для кваліфікації учасників процедури закупівлі. Тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації. Відповідно Ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Послуги з проведення щомісячного технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостереження (50413200-5-Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Номер: 8ae7857bfce349df842cefec62da7529
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-12-016392-a.b1
Назва: СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Послуги з проведення щомісячного технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостереження (50413200-5-Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.12.2022 13:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.01.2023 14:18
Дата виконання рішення Замовником: 11.01.2023 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни до умов тендерної документації у відповідності до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.12.2022 № 7830-р/пк-пз
Автор: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Олександр Мельниченко +380677009785 vedainstalling@gmail.com