-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з організації харчування (Харчування для дітей до 18 років; Харчування для хворих по дієті № 9 (цукровий діабет); Харчування для основного контингенту хворих по дієтам №№ 1, 1-а, 5, 5-п,10, 15; Харчування для ветеранів війни, учасників бойових дій, ліквідаторів ЧАЕС; Харчування для вагітних та породіль в пологовому будинку) код 55520000-1 — Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Критерії оцінювання - Ціна 100%
Завершена
9 476 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 94 760.00 UAH
мін. крок: 1% або 94 760.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2022 15:41 - 18.12.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга від ТОВ "Київпромсервіс 1"
Номер:
d1622be905fc45b6822dc4f70ec8805b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-09-017278-a.a3
Назва:
Скарга від ТОВ "Київпромсервіс 1"
Скарга:
Скарга від ТОВ "Київпромсервіс 1"
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Договір 47.pdf 16.12.2022 19:27
- 3. Договір 300322.pdf 16.12.2022 19:27
- 4. Тендерна документація нова редакція 16_2.12.docx 16.12.2022 19:27
- СКАРГА2(Ірпінь) 16.12.2022.pdf 16.12.2022 19:27
- 4. Перелік змін, що внесені до тендерної документації 16_2.12.docx 16.12.2022 19:27
- 2,3, листи-відгуки по наданих договорах.pdf 16.12.2022 19:27
- 1. скрін-шот.png 16.12.2022 19:27
- відповідь_на_пояснення_замовника.pdf 22.12.2022 18:08
- 7. договір_Оренди_Братиславська_3.pdf 22.12.2022 18:08
- відповідь на пояснення замовника.pdf 22.12.2022 18:18
- рішення від 20.12.2022 №7525.pdf 20.12.2022 13:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2022 №7818.pdf 29.12.2022 13:32
- рішення від 28.12.2022 №7818.pdf 02.01.2023 13:25
- Пояснення по скарзі.docx 22.12.2022 15:50
- Пояснення по скарзі.pdf 22.12.2022 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2022 19:28
Дата розгляду скарги:
28.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.12.2022 13:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.01.2023 13:25
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесених змін
Номер:
6cddc5e3c0504f588101f287ada42ac9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-09-017278-a.b2
Назва:
щодо внесених змін
Вимога:
Дякуємо за внесені зміни, проте :2.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці з актами наданих послуг або іншими документами , які підтверджують виконання договорів у повному обсязі. Термін виконання договорів (не менше двох договорів /надання послуг (не менше двох договорів) має бути не менше одного року (12 місяців).
Замовнику, просимо видалити вимогу про термін виконання догвовору (яка щойно внесена) так це дискримінує нашу участь у закупівлі. Аналогічно просимо видалити дане речення, адже в інакшому випадку - відствоюватимемо своє право на неупереджену участь в закупівлі через АМКУ. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2022 16:09
Вирішення:
Добрий день. Зміни до тендерної документації вноситься не будуть. Ваше право подати скаргу в АМКУ.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.01.2023 13:27
Вимога
Вирішена
щодо аналогічного договору
Номер:
49e6c09dd8bf4da2a340f821f7fd8cea
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-09-017278-a.b1
Назва:
щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний замовнику. Внесені зміни в ТД в частині встановлення вимоги: 2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше чотирьох договорів). Аналогічним вважається договір Послуги з організації харчування закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих або щодо надання кейтерингових послуг закладам охорони здоров’я, які передбачають харчування стаціонарних хворих. 2.1.2. не менше 4 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 2.1.3. листи відгуки (або рекомендаційний лист тощо) (не менше чотирьох) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ВИМОГА В ЧАСТИНІ НАДАННЯ ЧОТИРЬОХ ДОГОВОРІВ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО СКАРЖНИКА. ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТД. У випадку нереагування на дану вимогу до 17.00 год 16.12.2022 року будемо оскаржуваи умови ТД в АМКУ так як сьогодні останній робочий для цього день! Практика АМКУ з цього приводу повністю позитивна, тому задля уникнення блокування процедури на тривалий час звертаємося із даною вимогою та сподіваємося на Ваше розуміння та дотримання норм законодавства в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2022 14:59
Вирішення:
Добрий день, будуть внесені зміни тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено