• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір для друку згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2022 15:06 - 14.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: a7e1befc9999457aa19211c5faa93113
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-09-015786-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-12-09-015786-a, нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретної мари, а саме Навігатор Юніверсал. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити всі дискримінаційні параметри, для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі не задоволення нашої Вимоги, Ми будемо вимушені, подати скаргу до АМКУ, та оскаржити вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ПРОТОКОЛ № 218 уповноваженої особи Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) м. Київ «12» грудня 2022 року Порядок денний: 1. Розгляд та надання пояснення щодо поданої Вимоги від 12.12.2022 (UA-2022-12-09-015786-a.a1) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку). 2. Розгляд питання щодо внесення змін до тендерної документації та її затвердження на закупівлю згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку). Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час прийому пропозицій процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) потенційним учасником була подана вимога від 12.12.2022 (UA-2022-12-09-015786-a.a1) щодо наявності в тендерній документації та додатках до неї дискримінаційних вимог. Учасник, просить внести зміни в Додаток №5 «НФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», до тендерної документації (технічні вимоги до товару). Розглянувши Вимогу, за доцільне внести зміни до тендерної документації та додатків до неї з метою усунення дискримінаційних вимог та дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”(далі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості). Під час розгляду другого питання порядку денного: Для дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до частини 1 статті 5 Закону (принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) та абзацу 2 частини 51 Особливостей (Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів), необхідно внести зміни в тендерну документацію та додатки до неї на закупівлю згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку), а саме: 1. Внести зміни в таблицю Додатка № 5 НФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», до тендерної документації та викласти в новій редакції, а саме: № Характеристики Показники, що вимагаються Замовником Показники, що пропонуються учасником Відмітка про відповідність (відповідає/не відповідає) 1 Базова вага, г/м2 ISO 536 80 (+/- 3) 2 Білизна CIE ISO 11475 не менше 161 % 3 Товщина, ISO 534 не менше 107 мкн 4 Непрозорість, % ISO 2471 не менше 93% 5 Вологість, % ISO 287 не менше 4,0 6 Яскравість D65, ISO 2470-2 не менше 110 % 7 Шорсткість, мл/хв ISO 8791-2 небільше 180 8 Жорсткість МН, мH, ISO 2493-1 ≥100 9 Жорсткість ПН, мH, ISO 2493-1 ≥35 10 Ліміт міцності МН, кН/м, ISO 1924-2 ≥4,7 11 Проникнення повітря, мл/хв, ISO 5636-3 ≤1700 12 Формування, № внутрішній метод ≥30 1. Внести зміни в абзац Додатка № 5 НФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», до тендерної документації та викласти в новій редакції, а саме: 1) Надати виданні виробником або офіційним представником виробника в Україні сертифікати якості на запропонований товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних покащників. ВИРІШИЛА: 1. Надати пояснення щодо Вимоги від 12.12.2022 (UA-2022-12-09-015786-a.a1) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку). 2. Затвердити тендерну документацію та додатки до неї зі змінами на закупівлю згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку), що додається. Уповноважена особа Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) _____________ підпис Віталій ДАНЧУК
Статус вимоги: Задоволено