-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
961 855.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 618.55 UAH
мін. крок: 1% або 9 618.55 UAH
Період оскарження:
09.12.2022 12:28 - 07.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
ТОВ "Київпромсервіс 1"
Номер:
88979d3a3cb443a689cac751849a692e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-09-009316-a.a3
Назва:
ТОВ "Київпромсервіс 1"
Скарга:
Скарга від ТОВ "Київпромсервіс 1"
Пов'язані документи:
Учасник
- 5. Договір № 85.pdf 16.12.2022 19:22
- СКАРГА (Печ.р-н) 16.12.2022.pdf 16.12.2022 19:22
- 6. ТД відкриті з особливостями харчування НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 16.12.2022 19:22
- 5. Відгук №85.pdf 16.12.2022 19:22
- 3. Договір 300322.pdf 16.12.2022 19:22
- 4. Договір №84.pdf 16.12.2022 19:22
- 2. Договір 47.pdf 16.12.2022 19:22
- 2,3,4. листи-відгуки по наданих договорах.pdf 16.12.2022 19:22
- 1. скрін-шот.png 16.12.2022 19:22
- відповідь_на_пояснення_замовника.pdf 21.12.2022 18:41
- Лист від замовника по договору 101 про неможливість видання відгуку.pdf 22.12.2022 11:25
- договір_Оренди_потужностей,Братиславська_3.pdf 22.12.2022 11:25
- рішення від 19.12.2022 № 7481.pdf 19.12.2022 14:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2022 № 7726.pdf 26.12.2022 14:58
- Рішення від 26.12.2022 № 7726.pdf 28.12.2022 16:38
- Пояснення по суті скарги.pdf 21.12.2022 14:51
- Додаток 1 до Пояснення.pdf 21.12.2022 14:51
- Додаток 2 до Пояснення.pdf 21.12.2022 14:51
- пояснення по суті скарги.docx 21.12.2022 14:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2022 19:23
Дата розгляду скарги:
26.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2022 14:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.12.2022 16:38
Дата виконання рішення Замовником:
05.01.2023 11:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення від 26.12.2022 № 7726-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг в тендерну документацію внесені зміни. Тендерна документація в новій редакції та перелік змін оприлюднені в системі.
Вимога
Відхилено
щодо ЗДАТНОСТІ НАДАВАТИ ПОСЛУГИ ЗА ОСОБЛИВИХ ТА НЕПЕРЕДБАЧУВАНИЗ ОБСТАВИН
Номер:
f6d309c2fbf84e068a102a7add4c9d55
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-09-009316-a.b2
Назва:
щодо ЗДАТНОСТІ НАДАВАТИ ПОСЛУГИ ЗА ОСОБЛИВИХ ТА НЕПЕРЕДБАЧУВАНИЗ ОБСТАВИН
Вимога:
Замовнику, у вимозі про наявність досвіду Ви просите 2020 або 2021 рік, а крім цього не менше 3 (ТРЬОХ) листів-відгуків від замовників, згідно яких (листів-відгуків) підтверджується спроможність учасника надавати послуги в умовах дії правового режиму воєнного стану ТОБТО ПРОТЯГОМ 2022 РОКУ. Вказані листи-відгуки мають бути видані щодо договорів на надання учасником кейтерингових послуг для організації харчування для лікувально-профілактичних закладів/ пацієнтів/хворих, що перебувають на стаціонарному лікуванні.
А якщо відгуків щодо договорів на надання учасником кейтерингових послуг для організації харчування для лікувально-профілактичних закладів/ пацієнтів/хворих, що перебувають на стаціонарному лікуванні буде ДВА , яким чином це впливатиме на спроможність виконати договір, який може бути укладений за резултатами закупівлі?
Очікуємо до 16.00 16.12.22 внесення змін, в інакшому випавдку змушені будемо звертатися до АМКУ. Дякуємо за розуміння
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2022 15:34
Вирішення:
Відповідно до п. 51 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. Замовник скористався даним правом та вніс зміни до тендерної документації. Внесення даних змін передбачено тим, що даний вид послуг буде надаватись в період дії військового стану, а також те, що Замовник – це дитяча лікарня, і наші пацієнти повинні отримувати харчування безперебійно та відповідної якості. Замовник повинен бути впевнений, що учасник має великий досвід виконання аналогічних договорів, а отже має матеріально – технічну базу і кваліфікованих працівників та має змогу надавати послуги навіть при тих форс-мажорних обставинах, які є на сьогоднішній день. Також на підтвердження спроможності надавати послуги за умов особливих та непередбачуваних обставин Замовник і вимагає не менше 3 (трьох) листів-відгуків від замовників, згідно яких (листів-відгуків) підтверджується спроможність учасника надавати послуги в умовах дії правового режиму воєнного стану.
На підставі вищенаведеного Замовником і було прийнято рішення , щодо внесення змін до тендерної документації ( додати вимоги до учасників закупівлі).
Також доводимо до вашого відома, що ринок надання послуг кейтерингового харчування для лікувально –профілактичних закладів існує уже протягом досить тривалого часу та нараховує велику кількість суб’єктів господарювання, які успішно надають дані послуги та мають змогу надати документи, які Замовник вимагає в тендерній документації, а отже вимога не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо аналогічного договору
Номер:
c89df6aa86ff4d0bb48666434238299d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-09-009316-a.b1
Назва:
щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний замовнику. Внесені зміни в ТД в частині встановлення вимоги: в)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- надати копії аналогічних договорів ( не менше 4 шт.) щодо надання Учасником кейтерингових послуг закладам охорони здоров’я, які (договори) передбачають надання послуг з харчування стаціонарних хворих, за період 2020 та 2021 років;
а саме - В ЧАСТИНІ РОКУ 2020 ТА 2021 ТА КІЛЬКОСТІ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ТА ТАКИМИ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСТІ ПОТЕРНЦІЙНОГО УЧАСНИКУА У ЗАКУПІВЛІ. У випадку нереагування на дану вимогу до 16.00 год 16.12.2022 року будемо оскаржуваи умови ТД в АМКУ так як сьогодні останній можливий для цього день! Практика АМКУ з цього приводу повністю позитивна, тому задля уникнення блокування процедури на тривалий час звертаємося із даною вимогою та сподіваємося на Ваше розуміння та дотримання норм законодавства в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2022 09:53
Вирішення:
Відповідно до п. 51 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. Замовник скористався даним правом та вніс зміни до тендерної документації. Внесення даних змін передбачено тим, що даний вид послуг буде надаватись в період дії військового стану, а також те, що Замовник – це дитяча лікарня, і наші пацієнти повинні отримувати харчування безперебійно та відповідної якості. Замовник повинен бути впевнений, що учасник має великий досвід виконання аналогічних договорів, а отже має матеріально – технічну базу і кваліфікованих працівників та має змогу надавати послуги навіть при тих форс-мажорних обставинах, які є на сьогоднішній день. Також на підтвердження спроможності надавати послуги за умов особливих та непередбачуваних обставин Замовник і вимагає не менше 3 (трьох) листів-відгуків від замовників, згідно яких (листів-відгуків) підтверджується спроможність учасника надавати послуги в умовах дії правового режиму воєнного стану.
На підставі вищенаведеного Замовником і було прийнято рішення , щодо внесення змін до тендерної документації ( додати вимоги до учасників закупівлі).
Також доводимо до вашого відома, що ринок надання послуг кейтерингового харчування для лікувально –профілактичних закладів існує уже протягом досить тривалого часу та нараховує велику кількість суб’єктів господарювання, які успішно надають дані послуги та мають змогу надати документи, які Замовник вимагає в тендерній документації, а отже вимога не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено