• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мосту через річку Десна на км 80+650 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка» – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт «Катеринівка», Чернігівська область. Розроблення проектної документації. (71320000-7) Послуги з інженерного проектування

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .

Торги відмінено

7 007 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 078.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2022 11:26 - 14.12.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Оскарження протиправного рішення Замовника

Номер: cbd997d63ba74cbe9be5567a2d3b948d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-09-006625-a.b1
Назва: Оскарження протиправного рішення Замовника
Вимога:
Службою автомобільних доріг у Чернігівській області було оголошено закупівлю UA-2022-12-09-006625-a за предметом Капітальний ремонт мосту через річку Десна на км 80+650 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка» – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт «Катеринівка», Чернігівська область. Розроблення проектної документації. (71320000-7) Послуги з інженерного проектування. За результатом розгляду пропозиція ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" була визнана такою, що відповідає вимог тендерної документації проте, дане рішення є протиправним, порушує вимоги тендерної документації та норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки: 1. Відповідно до п.1.3 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що до переліку обов’язкової наявності обладнання необхідного для надання послуг відносяться: - Геодезичні прибори – тахометр електронний – 1 шт.; - Комплект GNSS приймач GPS (або еквівалент) – 2 шт.; - Ліцензійне програмне забезпечення AutoCAD (або еквівалент) – 2 шт.; - Ліцензійне програмне забезпечення ПК АВК-5 – 2 шт.; - Персональний комп’ютер – 6 шт.; - Принтер -1 шт.; - Плотер – 1 шт При цьому тендерна документація визначає, що інформацію необхідно підтвердити одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку, або сертифікатами. У складі пропозиції ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" надано довідку Вих. №582ТД від 12.12.2022р. Відповідно до даної довідки п. 6 визначено інформацію про наявність програмного забезпечення: Примірник програмної продукції з ліцензією AutoCAD Autodesk AutoCAD LT 2016 Non-Ianguage Spesific), кількість – 2. Проте дана інформація є недостовірною та не підтвердженою. У складі пропозиції ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" надано Ліцензійний сертифікат отриманий 18.11.2015р., на 1 робоче місце! Пропозиція не містить інформацію про продовження даної ліцензії або про продовження строку дії ліцензійного сертифікату AutoCAD. Також відсутня інформація щодо наявності другого робочого місця, що порушує вимоги п.1.3 Додатку №1 тендерної документації. При цьому АКТ прийому передачі програмної продукції що надана у складі пропозиції №1283 від 24.11.2015р. містить інформацію щодо іншого програмного забезпечення AutoCAD LT 2016 Comertial New SLM ELD PROMO інформація про яке відсутня в довідці, а пропозиція не містить додаткових документів згідно яких видано АКТ прийому-передачі та не може бути належним підтвердженням наявності Ліцензійного програмного забезпечення AutoCAD. Також, звертаємо увагу Замовника, що Ліцензійний сертифікат Автодеск Клієнт № 5124843391 видана дилером російською федерацією (м. Москва, 111111 вул. Івана Франка, 8). Тобто при виконанні робіт ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" буде використовувати програмне забезпечення, що видане країною агресором. Використання зазначеного програмного комплексу недопустиме, оскільки Замовник бюджетного сектору не має допускати використання при наданні робіт будь-якого забезпечення що є похідним з країни агресора! Відповідно до Закону України «Про заборону пропаганди російського неонацистського тоталітарного режиму, акту агресії проти України з боку Російської Федерації як держави-терориста, символіки, яка використовується збройними та іншими воєнними формуваннями Російської Федерації у війні проти України» визначено, що Російська Федерація є державою-терористом, однією з цілей політичного режиму якої є державний геноцид українського народу, фізичне знищення, масові вбивства громадян України, вчинення міжнародних злочинів проти цивільного населення, використання заборонених методів війни, руйнування цивільних об'єктів та об'єктів критичної інфраструктури, створення штучних гуманітарних катастроф в Україні або окремих регіонах. Звертаємо увагу Замовника, про важливість даного питання та недопустимість виконання робіт підприємством, що обслуговується країною агресором! 2. Відповідно до п. 1.1 тендерної документації інформацію в таблиці необхідно підтвердити одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку, або сертифікатами; - орендовану техніку, прилади, інструменти: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт та листом(ами) від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період виконання робіт. У складі пропозиції ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" надано довідку Вих. №582ТД від 12.12.2022р. Відповідно до п. 5 даної довідки зазначено інформацію щодо наявності транспортного засобу (автомобілю) Volkswagen Transporter проте у складі пропозиції відсутнє реєстраційне посвідчення на транспортний засіб, що порушує вимоги п. 1.1 тендерної документації. Таким чином у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання відповідно до п. 1.1., відповідно пропозиція ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" не відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу, що тендерна документації не передбачає надання чогось одного із переліку документів, а саме або договір оренди автомобілю або реєстраційне посвідчення. Вимоги документації чітко визначають, що для підтвердження наявності транспортного засобу Учасник має надати свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів або інший реєстраційний документ., орендовану техніку прилади, інструменти також підтвердити договором (договорами) оренди. Відповідно до ст. 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1388 від 07.09.1998р. «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» визначено, що цей Порядок є обов'язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх. Представники власників транспортних засобів виконують обов'язки та реалізують права таких власників у межах наданих їм повноважень. Згідно ст. 3 даної постанови передбачено, що державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції транспортних засобів установленим вимогам правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій. Тобто виходячи з вищезазначених вимог Замовника, у складі пропозиції ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" має бути наявне підтвердження щодо оренди транспортного засобу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу., що підтвердило б можливість його використання відповідно до чинного законодавства України, проте зазначений документ не надано у складі пропозиції, що не відповідає п. 1.1 тендерної документації. Відповідно, враховуючи вищезазначене, пропозиція ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" не відповідає вимогам тендерної документації та нормам чинного законодавства та підлягає відхиленню на підставі п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України «1178 від 12.10.2022р. « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати протиправне рішення про визнання переможцем ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ". Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу оскарження відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.