-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель території Катеринівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області.
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2022 20:56 - 16.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо відповідності кваліфікаційним критеріям
Номер:
1b12f30d46b549b3b0985951bc51dbed
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-021317-a.c4
Назва:
щодо відповідності кваліфікаційним критеріям
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Катеринівською сільською радою Кропивницького району Кіровоградської області, було проведено відкриті торги з особливостями, UA-2022-12-08-021317-a, на «Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 71340000-3: Комплексні інженерні послуги. Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель території Катеринівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області». Відповідно протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасника:
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ»;
2. ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП»;
3. ТОВ «Земельно-правові відносини».
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена тендерна пропозиція ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ»
Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 291 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 22.12.2022 року учасника, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», (остаточна пропозиція 187 500,00 грн) визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», зазначаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно до п. 7.3 Розділу І тендерної документації «ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ УСІ ДОКУМЕНТИ, ЩО МАЮТЬ ВІДНОШЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА СКЛАДАЮТЬСЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКОМ, ВИКЛАДАЮТЬСЯ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ» та п. 7.4 Розділу І тендерної документації «У РАЗІ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ СКЛАДЕНИХ МОВОЮ ІНШОЮ НІЖ УКРАЇНСЬКА МОВА, ТАКІ ДОКУМЕНТИ ПОВИННІ СУПРОВОДЖУВАТИСЯ ПЕРЕКЛАДОМ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ, ПЕРЕКЛАД (АБО СПРАВЖНІСТЬ ПІДПИСУ ПЕРЕКЛАДАЧА) - ЗАСВІДЧЕНИЙ НОТАРІАЛЬНО АБО ЛЕГАЛІЗОВАНИЙ У ВСТАНОВЛЕНОМУ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ ПОРЯДКУ. ТЕКСТИ ПОВИННІ БУТИ АВТЕНТИЧНИМИ, ВИЗНАЧАЛЬНИМ Є ТЕКСТ, ВИКЛАДЕНИЙ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ».
Учасник, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», у складі тендерної пропозиції надав копію трудової книжки Валового Василя Леонідовича, в якій є записи мовою іншою ніж українська мова без супроводження перекладом українською мовою, який (або справжність підпису перекладача якого) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Таким чином тендерна пропозиція учасника, ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), передбачена тендерною документацією.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника вжити заходи відповідно до Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2022 08:58
Вирішення:
На Ваше запитання повідомляємо:
Відповідно до п. 7.3 Розділу І тендерної документації «ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ УСІ ДОКУМЕНТИ, ЩО МАЮТЬ ВІДНОШЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА СКЛАДАЮТЬСЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКОМ, ВИКЛАДАЮТЬСЯ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ» - трудова книжка не є документом, що СКЛАДАЮТЬСЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКОМ.
Копію трудової книжки Валового Василя Леонідовича, надана для підтвердження трудових відносини за основним місцем роботи, записи від 01.09.2001року про прийняття на роботу та від 18.05.2020 року про переведення здійснений українською мовою, а тому не відповідності до ТД не має. Для встановлення трудової відносин не має необхідності надавати повну копію трудової книжки.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо відповідності тендерної пропозиції
Номер:
69132c2ed1264102b88447882c3b1fb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-021317-a.c3
Назва:
щодо відповідності тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Катеринівською сільською радою Кропивницького району Кіровоградської області, було проведено відкриті торги з особливостями, UA-2022-12-08-021317-a, на «Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 71340000-3: Комплексні інженерні послуги. Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель території Катеринівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області». Відповідно протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасника:
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ»;
2. ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП»;
3. ТОВ «Земельно-правові відносини».
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена тендерна пропозиція ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ»
Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 291 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 22.12.2022 року учасника, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», (остаточна пропозиція 187 500,00 грн) визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», зазначаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно до Розділу ІІІ тендерної документації:
«УВАГА!!!
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути
підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: ДОКУМЕНТИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЯКІ НАДАНІ НЕ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА (БЕЗ КЕП/УЕП НА ДОКУМЕНТІ), ПОВИННІ МІСТИТИ ПІДПИС УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ (ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПРІЗВИЩА, ІНІЦІАЛІВ ТА ПОСАДИ ОСОБИ), А ТАКОЖ ВІДБИТКИ ПЕЧАТКИ УЧАСНИКА (У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ) НА КОЖНІЙ СТОРІНЦІ ТАКОГО ДОКУМЕНТА (ОКРІМ ДОКУМЕНТІВ, ВИДАНИХ ІНШИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ / УСТАНОВАМИ / ОРГАНІЗАЦІЯМИ).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.»
Учасник, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», у складі тендерної пропозиції надає довідки, листи, які не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документа, а саме:
Інформаційна довідка про виконання учасником аналогічного договору (ів) щодо предмету закупівлі (19.12.2022 18-28-0.5-575/2-22);
Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт по об’єкту замовлення (19.12.2022 18-28-0.5-581/2-22);
Довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (19.12.2022 18-28-0.5-578/2-22);
Довідка про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, що визначені ч.ч. 1, 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Тендерна пропозиція (19.12.2022 18-28-0.5-571/2-22);
Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю послуг: «ДК 021:2015:71340000-3 - Комплексні інженерні послуги (Виготовлення технічної документації з нормативно грошової оцінки земель територіальної громади)» (19.12.2022 -28-0.5-569/2-22).
Крім того, витяги з наказів про прийняття або переведення працівників (далі – витяги) не підписані керівником підприємства, в той час як їх форма передбачає наявність підпису директора. Також слід зазначити, що відповідно до п. 10 Розділу 10 Частини ІІ «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22.06.2015р. за № 736/27181, розпорядчий документ набирає чинності з моменту його підписання і реєстрації, якщо в тексті не встановлено інші строки. Отже, надані витяги не є чинними.
Таким чином тендерна пропозиція учасника, ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до а.1 ч.3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дії Замовника щодо акцептування учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника вжити заходи відповідно до Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2022 17:49
Вирішення:
На Ваше запитання номер 1 повідомляємо:
довідки, листи, які не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документа – відноситься до формальних помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» про що зазначено в тендерній документації.
На Ваше запитання номер 2 повідомляємо:
Відповідно до Додатку 1 до ТД вимагалося: Серед документів необхідно завантажити копію документа, належним чином засвідчену, що підтверджує трудові відносини за основним місцем роботи (копія наказу про прийом на роботу, або копія трудової книжки та копію кваліфікаційного сертифікату. Учасником-переможцем для підтвердження трудових відносин було надано належним чином завірені трудові книжки .
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо відповідності тендерної пропозиції
Номер:
6a6b2911a8174c8886e0444e0654eb41
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-021317-a.b2
Назва:
щодо відповідності тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Катеринівською сільською радою Кропивницького району Кіровоградської області, було проведено відкриті торги з особливостями, UA-2022-12-08-021317-a, на «Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 71340000-3: Комплексні інженерні послуги. Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель території Катеринівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області». Відповідно протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасника:
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ»;
2. ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП»;
3. ТОВ «Земельно-правові відносини».
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена тендерна пропозиція ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ»
Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 291 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 22.12.2022 року учасника, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», (остаточна пропозиція 187 500,00 грн) визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», зазначаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації :
«Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
- Заповнена форма пропозиції від Учасника згідно Додатка 4.
- Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
- Довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua.
- Якщо Учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець:
а) Паспорт керівника (сторінки 1-16), а у разі його відсутності - іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами;
б) Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.
- Копія статуту.
- Витяг з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності.
- Технічні вимоги до товару, відповідно до Додатку 2 (подається учасником на фірмовому бланку за наявності).
- Заповнений проект договору.
- Довідка у довільній формі про застосування Учасником заходів із захисту довкілля.
- Контактні дані Учасника (з зазначенням банківських реквізитів учасника, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону,електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові,посада, контактний телефон));
- Гарантійний лист щодо дотримання учасником норм чинного законодавства України в частині відсутності інформації в переліку осіб щодо яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). У разі наявності інформації в переліку осіб, щодо яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), тендерна пропозиція Учасника відхиляється.
- Гарантійний лист підписаний уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою учасника (за наявності) про те, що учасник не являється юридичною особою - резидентом Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації / Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації / Республіки Білорусь, або суб'єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
- Іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Учасник, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», у складі тендерної пропозиції не надав Гарантійний лист щодо дотримання учасником норм чинного законодавства України в частині відсутності інформації в переліку осіб щодо яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). У разі наявності інформації в переліку осіб, щодо яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), тендерна пропозиція Учасника відхиляється.
Таким чином тендерна пропозиція учасника, ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ», не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до а.1 ч.3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дії Замовника щодо акцептування учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника вжити заходи відповідно до Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2022 17:48
Вирішення:
На Ваше запитання, повідомляємо, що гарантійний лист щодо дотримання учасником норм чинного законодавства України в частині відсутності інформації в переліку осіб щодо яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) – надано Учасником-переможцем під назвою дотримання норм чинн.законодавства.pdf.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
daac7e2d5fc14538a6c63f571e2c2869
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-021317-a.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, після ознайомлення з тендерною документацією звертаємося до Вас з наступною вимогою.
1. У Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога:
«Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю Вимоги», з наданням відповідного сертифікату, який має відповідати предмету закупівлі, бути чинним на дату подання пропозиції та виданим органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати атестат про акредитацію органу з сертифікації, чинний на дату подання пропозиції».
Вважаємо вимогу Замовника щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який має бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, дискримінаційною та такою, що унеможливлює прийняття участі досвідчених виконавців робіт, з огляду на наступне.
У відповідності до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки
відповідності» акредитація здійснюється на ДОБРОВІЛЬНИХ засадах. Статтею 10 цього ж Закону визначений перелік осіб, які МОЖУТЬ бути акредитовані чи компетентність яких МОЖЕ бути засвідчена національним органом України з акредитації, проте нормами даного закону НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ОБОВ’ЯЗКОВА АКРЕДИТАЦІЯ органів сертифікації Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ), так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам.
Згідно з пунктом 7 Положення про Національне агентство з акредитації України,
затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 13.07.2020 року № 1318, одним із основних принципів діяльності
НААУ є ДОБРОВІЛЬНІСТЬ АКРЕДИТАЦІЇ.
Сертифікація, згідно вимог стандарту ISO 9001:2015, носить добровільний характер
та не входить в законодавчо регульовану сферу. З огляду на це, органи сертифікації систем
менеджменту, згідно ISO 9001:2015, не призначаються центральним органом виконавчої
влади та провадять сертифікацію у добровільній сфері.
Виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги тендерної документації встановлюються Замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням та дотриманням:
- частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
- принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі, де передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога Замовника, встановлена у Додатку 2 до тендерної документації, про обов’язкове включення органу з сертифікації до реєстру Національного агентства з акредитації України, порушує приписи чинного законодавства України та значно обмежує потенційне коло осіб, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі.
До того ж, не зрозуміло, яким чином наявність в Учасника сертифікату ISO 9001:2015, виданого САМЕ органом з сертифікації, який міститься в реєстрі Національного агентства з акредитації України, впливає на якість виконання робіт/надання послуг за договором, укладеним за результатами даної закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, просимо не порушувати права потенційних учасників процедури закупівлі та виключити з тендерної документації вимогу щодо акредитації органу з сертифікації, а саме вимогу «виданим органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України», як таку, що не відповідає вимогам чинного законодавства та призводить до дискримінаційних вимог.
2. Відповідно до п. 3.1. ч. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати не менше трьох виконаних аналогічних договорів:
«* Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір на розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки».
Просимо уточнити:
1) Хто може бути Замовником за аналогічним договором?
2) Чи може Учасник надавати у складі тендерної пропозиції виконані аналогічні договори, укладені з фізичними особами, на підтвердження наявності аналогічного досвіду та відповідності вимогам п. 3.1. ч. 3 Додатку 1 до тендерної документації?
Просимо надати відповідь на всі зазначені питання та усунути усі відображені у зверненні дискримінуючі вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2022 15:25
Вирішення:
Доброго дня! Щодо питання № 1- до ТД будуть внесені відповідні зміни.
Питання 2: Договора з фізичними особами не є аналогічними в розуміння предмету договору та наукових, технічних, економічних та інші вимоги до технічної документації. Так, замовниками документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок територіальної громади або її частини (найчастіше території населеного пункту) зазвичай є ограни місцевого самоврядування які згідно ст. 15 та ст. 23 ЗУ «Про оцінку земель» надають рішення про розроблення даної документації та її затвердження. Згідно п.19 Постанови КМУ від 03.11.2021 року №1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок», до затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах територіальної громади для визначення нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки за межами населених пунктів може складатися технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки на підставі договору, який укладається заінтересованими особами. Також даний пункт надає інформацію щодо складу документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населеного пункту та для документації з нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки, що значно відрізняються. Документації з оцінки земельних ділянок територіальної громади або населеного пункту вимагає поділ на оціночні райони території, що перебуває в межах юрисдикції сільської, селищної, міської ради або в межах території територіальної громади, з подальшою економічною оцінкою території та визначенням коефіцієнту (Км4) що диференціюється за оціночними районами. На підставі виділення оціночних районів складається схема оціночних районів території. Технічна документація з нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки не передбачає розрахунку значення коефіцієнта, який характеризує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4), у такій документації даний коефіцієнт приймається таким, що дорівнює 1, що значно спрощує та зменшує обсяг виконаної роботи. Також оцінка земельних ділянок населеного пункту передбачає розрахунок вартості земельних ділянок усіх категорій земель, характеристику земель сільськогосподарського призначення з визначенням наявних ґрунтів, аналізу балів бонітету даних ґрунтів, визначення природно-сільськогосподарського району з подальшим формуванням картограми агровиробничих груп ґрунтів та схеми природно-сільськогосподарських районів на територію територіальної громади. Відповідно, можна зробити висновок, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок територіальної громади або населеного пункту включає більший спектр робіт, що вимагає більшого досвіду та практичних навичок з проведення грошової оцінки земель. Таким чином, аналогічним договором є договір з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів територіальних громад будь-якого району/області згідно ДК 021:2015: 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги
Статус вимоги:
Задоволено