• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127)

Місцезнаходження замовника: 19604, Черкаська обл., Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1, код за ЄДРПОУ 04408778, орган місцевого самоврядування (категорія замовника – відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вид закупівлі: закупівля відповідно до порядку, визначеного Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Джерело фінансування: згідно річного плану; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до тендерної документації та додатків до неї

Торги відмінено

1 160 079.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 800.39 UAH
Період оскарження: 08.12.2022 20:40 - 13.12.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: eb5fefba96d94805a43b339f83c75417
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-08-021200-a.a3
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ 08.12.2022 року оголосив закупівлю щодо Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127)Ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-08-021200-a сума закупівлі становить 1 160 079.60 грн. Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноважено особою у від 10.12.2022року зі змінами (далі- Тендерна документація). За результатами аукціону, що відбувся 01.12.2022року участь взяли двоє Учасників: 1). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ- . 736 458.00 грн. з ПДВ 2). ТОВ «Системи захисту і безпеки» 1 159 574.00 грн. з ПДВ Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги. Відповідно до Протоколу Уповноваженої особи від 21.12.2021року , уповноваженою особою було вирішено : . Відхилити тендерну пропозицію, згідно абзацом першим частини третьої статті 22 закону, а саме: «Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ» Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , не згідні з таким рішенням Замовника та повідомляємо наступне: 1. Замовником було оприлюднене Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 20.12.2022 об 15:27. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі. : Умови п.1.3.4. та п.6.1. розділу І. Загальні положення тендерної документації; Умови п.1.7., п. 4.1., п.5.1.2., п.6.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; Умови п. 2.2., п. 2.4. розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації; Умови п. 8 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації. ТОВ «ВЕНТПРОЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не згідний з такою вимогою про усунення невідповідностей , так як згідно Закону вимога повинна містити: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовником було порушено правило оформлення вимоги, яке було надано Учаснику ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" 20.12.2022 року, а саме вимога не містила перелік виявлених невідповідностей, вимога Замовника не містила перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. . Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно порушено право Учасника на виправлення невідповідностей в тендерній документації. 2. Замовник зазначає: «В складі тендерної пропозиції учасника, а саме у файлах «Протокол підписання_20221214_0001» та «Відомості учасника_20221221_0001» містяться персональні дані громадянина України Порохнюк Валерія Олексійовича РНОКПП 2275015618, Україна, 18001 Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Франка, 12, проте згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання та ідентифікатор даної закупівлі відсутня в складі тендерної пропозиції учасника.» На дану невідповідність тендерної документації повідомляємо, що в складі тендерної документації не містяться персональні дані громадянина України Порохнюка Валерія Олексійовича, тим паче Замовником не було висунуто вимогу про усунення невідповідностей згідно Закону. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. 3. Замовник зазначає: Згідно п. 6.1. розділу І. Загальні положення тендерної документації, валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Усі розрахунки з переможцем даної процедури закупівлі здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов договору, укладеного за результатами відкритих торгів, про що учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Учасник ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" надав файл «Лист підтвердження ціни»№260 від 14.12.2022 року, де міститься інформація про національну валюту України. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. 4. Замовник зазначає: Згідно п.1.7. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону, адреси електронної пошти); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників;Наданий учасником в складі тендерної пропозиції файл «Відомості учасника_20221221_0001» не містить інформацію про ставку оподаткування. На дану невідповідність тендерної документації повідомляємо, що ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", в файлі «Відомості учасника_20221221_0001» зазначена інформація , що учасник є платником ПДВ. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. 5. Замовник зазначає: Згідно п. 4.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений, тобто до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист з зазначенням кінцевого строку дії тендерної пропозиції та з обов’язковим зазначенням права Учасника на дії пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: -відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; -погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. У змісті файла «Гарант лист щодо дії тенд проп-ії_20221214_0001» наданого учасником не зазначено кінцевий строк дії тендерної пропозиції та права Учасника на дії пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами тендерної документації. На дану невідповідність тендерної документації повідомляємо, що ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", надав файл «Гарант лист щодо дії тенд проп-ії_20221214_0001» згідно умов тендерної документації. Замовником не було висунуто вимогу про усунення невідповідностей згідно Закону. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. 6. Замовник зазначає: Згідно п.6.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме нижченаведений виключний перелік документів (в тому числі розрахунків)**: - кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником та печаткою інженера-проектувальника яка має складатися з: -пояснювальної записки; -договірної ціни; -локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); -підсумкової відомості ресурсів; -загальновиробничих витрат; - Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам (згідно Додатку № 1)до цієї тендерної документації)подається у форматі PDF та у програмному комплексі АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам у програмному комплексі АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Згідно Постанови №1178 від 12.10.2022 року п.40 повідомляємо: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, якщо Замовником вирішено , що Учасник повинен надати саме такий програмний комплекс , то повинен був звернутися до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей, так як вказана невідповідність технічної специфікації не призводить до зміни предмета закупівлі. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника 7. Замовник зазначає: Згідно умов п. 2.2.та п. 2.4. розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції, про що учасники у складі тендерної пропозиції надають безумовну згоду з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства. Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», про що учасник надає відповідний гарантійний лист з посиланням на статті даних законів. В наданій учасником інформації згідно вищезазначених умов п. 2.2.та п. 2.4. розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, відсутні жодні посилання на норми чинного законодавства та посиланням на статті відповідних законів. На дану невідповідність тендерної документації повідомляємо, що ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", надав файл «ПОЯСНЕННЯ АНОМ ЦІНИ ВПЕМ_20221216_0001.pdf.» та ", надав файл Лист довкілля_20221214_0001 з посиланням на статті відповідних законів. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника 8. Замовник зазначає: Учасник не надав в складі тендерної пропозиції лист-згоду з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень і запровадженого воєнного стану, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором). На дану невідповідність тендерної документації повідомляємо, що ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", надав файл «Довідка щодо уклад-я договору» завірений «Проект Договору» та Замовником не було висунуто вимогу про усунення невідповідностей згідно Закону. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокольне рішення уповноваженою особою від 21.12.2022 року про відхилення тендерної пропозиції закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» ЄДРПОУ 41731677 Директор ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» Л.П.Порохнюк 21.12.2022р.
Дата розгляду скарги: 29.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.12.2022 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.01.2023 16:26
Дата виконання рішення Замовником: 30.01.2023 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Леся +380673450109 vpem17@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 3f6e8218e4894860afcd48e25e854fda
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-08-021200-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна дискримінаційна вимога до Учасників, яка не відповідає чинній Постанові №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". А саме в п.5.1.2. На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у Додатку 1 до оголошення. Довідка має бути складена із зазначенням 1) посади; 2) ПІБ працівника 3) умов праці (тимчасово/на постійній основі); 4) стажу роботи за фахом; 5) досвіду роботи на займаній посаді (років); 6) освіти. Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт згідно з технічним завданням: електромонтери у кількості не менше 4 (чотирьох) осіб. Відповідно до чинної Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та відповідно до розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» виконання робіт, яких є предметом закупівлі Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам: п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. «Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Таким чином, відповідно до чинного законодавства для виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, достатньо мати керівника робіт та 2 (двох) виконавців робіт. Звертаємо вашу увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому ви, як Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Також подібна вимога Замовника в тендерній документації була неодноразово визнана, як дискримінаційна низкою рішень постійно діючою колегією АМКУ - рішення колегії АМКУ від 29.10.2021 № 24567 (питання 2); - рішення колегії АМКУ від 29.09.2022 № 6061 (питання 1); - рішення колегії АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №5). Шановний Замовнику, чому ви в своїй тендерній документації не дотримуєтеся норм чинного законодавства України? Хто вам дає право порушувати норми Закону??? Наполягаємо внести зміни до тендерної документації шляхом приведення вимоги, щодо кількості наявності виконавців робіт, відповідно до чинного законодавства України, а саме - щодо наявності в них керівника робіт та кількості виконавців робіт, яка передбачена Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, згідно чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року, надання послуги яких є предметом закупівлі, а саме «наявність в Учасника керівника робіт та виконавців таких робіт кількість, яких повинна становити не менше двох осіб». В випадку ігнорування нашої вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації, яка грунтується на беззаперечних доказах та рішеннях АМКУ, ми змушені будемо відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" звернутися з офіційною скаргою до АМКУ, Держаудитслужби та до суду!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). При цьому, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, а неможливість виконання робіт за предметом закупівлі у визначені терміни і з кваліфікованим персоналом окремими учасниками не є підставою для внесення змін до тендерної документації. Водночас, ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, на які Ви посилаєтесь, як на обґрунтування визначення кількості необхідних працівників, визначає перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Однак, умовами тендерної документації Замовником визначена мінімальна кількість працівників, необхідних для надання послуг згідно Технічного завдання на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах по об’єкту будівництва враховуючи стислі терміни виконання робіт (до 31.12.2022р.). Враховуючи вищезазначене, вносити зміни до тендерної документації є недоцільним. Дякуємо за запитання
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Незрозуміла тендерна закупівля. Повне та цинічне порушення вимог законодавства України уповноваженою особою процедури закупівлі

Номер: edb6c5c03a94473bbbad8ea4ae281b42
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-08-021200-a.a1
Назва: Незрозуміла тендерна закупівля. Повне та цинічне порушення вимог законодавства України уповноваженою особою процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Проекті договору розділ 5. УМОВИ ТА ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБІТ п.5.1. Строк виконання робіт: з дня укладання Договору до __________.2022 року згідно з Календарним графіком виконання робіт, що є невід’ємною частиною цього Договору. По-перше, Виконавець зобов'язується виконати роботи до кінця 2022 року, тобто не пізніше 31.12.2022 року. Це неможливо практично виконати жодному Учаснику процедури закупівлі. І ми це вам зараз чітко доведено, відповідно до чинного законодавства України і це повний нонсенс: Відповідно до тендерної закупівлі, яка оголошена вами, останній день подачі тендерних пропозицій Учасниками є 16 грудня 2022 року о 00:00. Тобто аукціон (торги) будуть відбуватися 16 грудня 2022 року (п'ятниця) в денний час!!! Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.11, абз.2 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 (п’яти) робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тобто, Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції вами, як Замовником буде становити - мінімально - 19 грудня 2022 року, а максимальний термін - 23 грудня 2022 року. Відповідно до чинної ПОСТАНОВИ КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" Ч.46 абз.3 з метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто термін підписання (укладання) договору між Замовником та зацікавленим переможцем, буде - мінімально - 26 грудня 2022 року, а максимальний термін - 29 грудня 2022 року. Предметом закупівлі є: Код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт – облаштування приміщень системою пожежної сигналізації, системою оповіщення людей про пожежу та системою передавання тривожних сповіщень Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 Червонослобідської сільської ради Черкаської області за адресою: 19604, Черкаська область, Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Чигиринський шлях, будинок 127) Так у нас, як у потенційного Учасника, а ми впевненні і в інших добросовісних Учасників виникає логічне запитання - коли Учасник (потенційний переможець) буде виконувати роботи, які є предметом закупівлі, а це мінімум місяць, а з врахуванням того що потрібно замовити обладнання на заводі-виробнику, його відвантажать, поки воно прийде до Учасника це ще десь тиждень-півтори. Плюс світло вимикають і потрібно буде працівникам раніше уходити з об'єкту на якому виконуються роботи. Тобто все про все 2 місяці потрібно на виконання робіт, які є предметом закупівлі. Так яким чином Учасник (потенційний переможець) зможе виконати умови договору ви не поясните??? Можливо у вас є потенційний переможець? Можливо у вас і система все змонтована і всі роботи виконані? А це так чисто формальність? Як це все розуміти??? Поясніть будь-ласка!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Стаття 14 Закону, на яку Ви посилаєтеся у своїй вимозі, регулює проведення спрощеної закупівлі, однак дана закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). При цьому, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах, а неможливість виконання робіт за предметом закупівлі у визначені терміни окремими учасниками не є підставою для внесення змін до тендерної документації. Разом з тим, жодною нормою Закону чи Особливостей не визначено, що потенційні учасники мають право або обов’язок спонукати Замовника до вчинення будь-яких дій.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.12.2022 00:00