-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби сталеві теплоізольовані з комплектуючими
Завершена
13 928 719.19
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 644.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 644.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2022 16:41 - 14.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо у Замовника усунути порушення допущене при проведенні відкритих торгів з особливостями, та відхилити пропозицію Корпорації “Енергоресурс-інвест”.
Номер:
60de0cc888654059808b4f8b286f2a67
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-018467-a.c2
Назва:
Вимагаємо у Замовника усунути порушення допущене при проведенні відкритих торгів з особливостями, та відхилити пропозицію Корпорації “Енергоресурс-інвест”.
Вимога:
23.12.2022 р. за результатами розгляду пропозицій у відкритих торгах з особливостями, Ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-08-018467-a Труби сталеві теплоізольовані з комплектуючими (ДК 021:2015 код - 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби). Державне комунальне підприємство “Луцьктепло” (далі – Замовник) визнало переможцем Корпорацію “Енергоресурс-інвест”, про що 23.12.2022 р. опублікувало Повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2022 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Термо-Ізол» не погоджується з рішенням Замовника, оскільки пропозиція Корпорації “Енергоресурс-інвест” (далі- Пропозиція) НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації з наступної підстави:
В Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить наступну вимогу до учасників закупівлі:
Сертифікат відповідності на термоусадкові муфти та муфти електрозварні, протоколи сертифікаційних випробувань до них і титульну сторінку документу згідно якого виготовляються муфти, який має бути затверджений (погоджений) в Україні.
Корпорація “Енергоресурс-інвест” НЕ НАДАВ документи, а саме:
Сертифікат відповідності на муфти електрозварні, протокол сертифікаційних випробувань до них.
Отже Корпорація “Енергоресурс-інвест” НЕ ВИКОНАВ вимогу Додатку 3 до тендерної документації.
Вимагаємо у Замовника усунути порушення допущене при проведенні відкритих торгів з особливостями, та відхилити пропозицію Корпорації “Енергоресурс-інвест”.
Дата подачі:
26.12.2022 12:58
Вирішення:
Корпорація “Енергоресурс-інвест” надала сертифікат відповідності № UA1.100.180220222-22 від 18.02.2022 р. на з’єднання елементів теплоізольованих пінополіуретаном або іншим ізоляційним матеріалом із захисною поліетиленовою оболонкою трубопроводів за допомогою муфт поліетиленових термоусаткових та комплектуючих до них, код ДКПП 22.21.29-70 та протокол сертифікаційних випробувань до них № 88-43с/П-788 від 11.06.2019 р.
В протоколі сертифікаційних випробувань аркуш №2 зазначено, що були випробувані зразки муфтових з'єднань елементів теплоізольованих пінополіуретаном трубопроводів в поліетиленовій оболонці, зокрема зразок №3 МТУ (муфти поліетиленові термоусадкові) С ЕЗЕ 280 та зразок №4 МТУ (муфти поліетиленові термоусадкові) С ЕЗЕ 315 згідно технічних умов на муфти поліетиленові термоусадкові ТУ У В.2.7-25.2-30336890-016:2011.
Із вищевказаних документів вбачається, що протокол випробувань та сертифікат відповідності виданий на муфти термоусадкові із стрічкою герметизувальною (МТУ С СГ) та муфти термоусадкові з електрозварювальним елементом (МТУ С ЕЗЕ).
Відповідно до вищенаведеного у Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника КОРПОРАЦІЇ «ЕНЕРГОРЕСУРС - ІНВЕСТ», яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
вимога щодо усунення порушень
Номер:
a26f24df9c6c4bcc87b316f247b5d500
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-018467-a.b1
Назва:
вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Вимога щодо усунення порушень
Ознайомившись з тендерною Документацією, вважає що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог в тендерній Документації, а саме: вимоги в п. 7 Додатку 3 « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (надалі-Додаток3 ТД ) «На підтвердження надати……. акт обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності» в тому числі п. 12 «КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатка 3 ТД «Надати Акт обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні» та п.9 «КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатка 3 ТД « є дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам ст. 5, ч.2 ст.22, ч. 3 ст.22, ч. 4. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству України виходячи з наступного.
ЩОДО ВИМОГ п. 7 Додатку3 ТД та п. 12 «КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ……..ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатка 3 ТД, щодо надання акту обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності на з’єднання елементів теплоізольованих пінополіуретаном із захисною поліетиленовою оболонкою трубопроводів за допомогою муфт поліетиленових термоусадкових та комплектуючих до них, є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, виходячи з наступного.
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту.
Виробники труб, фасонних виробів та арматури, попередньо теплоізольованих поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж на добровільних засадах отримують сертифікати відповідності, які видані органом з оцінки відповідності.
Органи з оцінки відповідності в Україні при сертифікації продукції дотримуються діючого законодавства України та нормативних документів до них та керуються в своїй діяльності ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT), які гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами.
«Акт обстеження виробництва» це документ, який був передбачений в ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції».
Зазначений стандарт встановлював вимоги до порядку обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції….. Необхідність проведення обстеження виробництва визначає орган сертифікації за згодою заявника під час прийняття рішення за заявкою на сертифікацію продукції (п.4.1ДСТУ 3957-2000).
Результат перевірки, висновки та рекомендації комісії оформляються у вигляді акта обстеження виробництва (п. п. 5.4.1 п. 5.4 ДСТУ 3957-2000).
ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції» скасовано Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 29.12.2017 № 500 (додається, як доказ до Скарги). Згідно з інформацією, яка розміщена на сайті Будстандарт / сервіс документів он-лайн http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=54662, СТАТУС - ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції»- НЕДІЮЧИЙ.
Сертифікат відповідності продукції видається на підставі випробувань, які оформляються протоколом випробувань, а не на підставі акту обстеження виробництва.
Крім, того участь у Процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які мають в наявності або зможуть надати акти обстеження виробництва на підставі якого виданий сертифікат відповідності, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» надалі - Закон, визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників …. (ч.4 ст. 22 Закону).
Щодо Дозволу на експлуатацію змішувально-дозуючої машини для ППУ-ізоляції труб, який визначений п. 9 «КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ….. ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 3 ТД.
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107, визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Згідно до абз. 2 п. 3 Порядку, Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.
В Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (Група А) затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, відсутня змішувально-дозуюча машина для ППУ-ізоляції труб.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (Ч.3 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі»).
Тобто, в порушення ч. 3 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі», Замовник включив вимогу щодо надання дозволу на експлуатацію змішувально-дозуючої машини для ППУ-ізоляції труб, яка не передбачена чинним законодавством України.
Враховуючи вищевикладене вимога п.7 Додатку3 ТД є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим необхідно внести зміни в п.7 Додатку3ТД та видалити п. 9, п. 12 «КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 3 ТД.
З цього приводу є рішення АМКУ, яке додається до вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 11.01.2022 №537.pdf 09.12.2022 14:09
- рішення від 18.11.2021№25915-2.pdf 09.12.2022 14:09
- Протокол 12.12.2022 14:08
Дата подачі:
09.12.2022 14:09
Вирішення:
Доброго дня. Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації 12.12.2022р.
Статус вимоги:
Задоволено