• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів спеціалізованого призначення (код 50110000-9 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Обсяг надання послуг: 1200 нормо-годин, більш детально у тендерній документації. Місце надання послуг: за місцем знаходження станції технічного обслуговування. Більш детально у тендерній документації. Забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Забезпечення виконання договору: відповідно до умов тендерної документації.

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2022 14:33 - 13.12.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги

Номер: d53e37bba55148b9af34730952d6dee3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-08-012875-a.a1
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме вимогу тендерної документації додаток 2, абзац 5 - "Для скорочення експлуатаційних витрат замовника, дотримання принципу максимальної економії та ефективності згідно з вимогами чинного законодавства відстань від будівлі Національного бюро (вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ) до СТО Учасника та в зворотному напрямку не повинна перевищувати 10 км в одному напрямку.", як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 20-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Маємо досвід в цьому питанні, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Національним бюро розглянуто Ваше звернення та за результатами розгляду повідомляємо про таке. Відповідно до частини першої статті 23 Закону «Про публічні закупівлі». технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Так, додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» містить вимогу щодо розташування місця надання послуг, а саме відстань від місцезнаходження Національного бюро (вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ) до станції технічного обслуговування Учасника та в зворотному напрямку не повинна перевищувати 10 км в одному напрямку. Встановлення Національним бюро зазначеної вимоги обумовлено: ∙ скороченням експлуатаційних витрат замовника, у тому максимальної економії палива, яке буде витрачатись на доставку транспортних засобів Замовника до станцій технічного обслуговування і в зворотному напрямку; ∙ ефективністю використання працівниками Замовника робочого часу під час здійснення заходів з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів; ∙ малою кількістю працівників, які виконують заходи з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів по відношенню до кількості самих транспортних засобів. Слід зазначити, що під час встановлення вимоги щодо місця надання послуг (розташування станції технічного обслуговування Учасника) враховувалися такі фактори як завантаженість доріг м. Києва (у тому числі в умовах воєнного стану в Україні), можливі додаткові витрати Учасника, які б збільшили ціну послуг, обстріли критичної інфраструктури міста російською федерацією тощо, що в подальшому можуть вплинути на оперативність надання послуг або неможливість їх надання учасниками із віддаленим від Замовника місцезнаходженням станцій технічного обслуговування. Щодо гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок повідомляємо наступне: - порядок передавання-приймання КТЗ та їх складових частин (систем) до технічного обслуговування і ремонту чітко визначений розділом ІV Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17 грудня 2014 р. за№ 1609/26386; - не всі Учасники мають власні евакуатори або фінансову можливість їх оренди, в обох випадках це додаткові витрати Учасника і така вимога Замовника буде дискримінаційною. На підставі вищевикладеного та враховуючи постійне використання автомобілів спеціалізованого призначення під час виконання завдань та обов’язків, реалізації наданих прав і повноважень покладених на Національне бюро, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, тендерна документація Замовника містить вимогу щодо розташування місця надання послуг. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.12.2022 17:01