-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Громадський туалет модульного типу (КОД ДК 021:2015:44210000-5 Конструкції та їх частини)
Торги відмінено
740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2022 14:36 - 13.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА надати додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції Учасника – ТзОВ “Ніколь” (далі - Учасник) умовам тендерної документації
Номер:
587f20f37a934b8d8fcc4a92024216a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-012978-a.c1
Назва:
ВИМОГА надати додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції Учасника – ТзОВ “Ніколь” (далі - Учасник) умовам тендерної документації
Вимога:
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Вимагаємо надати додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції Учасника – ТзОВ “Ніколь” (далі - Учасник) умовам тендерної документації Замовника та її незаконної дискваліфікації.
Так, для участі в закупівлі Громадський туалет модульного типу (КОД ДК 021:2015:44210000-5 Конструкції та їх частини) (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-08-012978-a), Учасник подав в складі своєї тендерної пропозиції всі без виключення файли, які замовник прописав як неподані ним, а саме:
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель № 68 від 22.12.2022 р. Учасником “не надано” наступні документи для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника:
- гарантійний лист Учасника про те, що товар який пропонується Учасником буде новим, таким що не перебував у експлуатації (Учасником подано в складі пропозиції електронний документ, посвідчений електронним цифровим підписом, під назвою “Гарантійний лист – товар новий”);
- гарантійний лист Учасника про те, що гарантійний строк обслуговування товару буде здійснюватися ніж 12 місяців з дати поставки такого товару для Замовника (Учасником подано в складі пропозиції електронний документ, посвідчений електронним цифровим підписом, під назвою “Гарантійний лист – гарантійне обслуговування”);
- детальний опис предмету закупівлі, що буде постачатись, у тому числі технічні та якісні характеристики, креслення, малюнки (Учасником подано в складі пропозиції електронні документи, посвідчені електронним цифровим підписом, під назвою “Технічна специфікація”, “Паспорт-громадський туалет” та “Фото-модульний туалет” у форматі .pdf);
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації (Учасником подано в складі пропозиції скановані документи під назвою “Виписка з ЄДРПОУ-2021”, “Витяг-Ніколь-21.10.2021”, “Статут-Ніколь-2019”, “Код-Статут-Ніколь-2019”, “Витяг з реєстру платників ПДВ-2019” у форматі .pdf та електронний документ, посвідчений електронним цифровим підписом, під назвою “Лист щодо платника податку”);
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації (Учасником подано в складі пропозиції електронні документи, посвідчені електронним цифровим підписом, під назвою “Технічна специфікація”, “Паспорт-громадський туалет”, “Гарантійний лист – товар новий”, “Гарантійний лист – гарантійне обслуговування” та “Фото-модульний туалет” у форматі .pdf);
- згоду з проєктом договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації (Учасником подано в складі пропозиції електронний документ, посвідчений електронним цифровим підписом, під назвою “Проект договору”);
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) у разі їх залучення до виконання договору (Учасником не подано в складі пропозиції інформації про субпідрядника, оскільки не планував його залучення. Крім того, пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі закупівлі робіт чи послуг учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт чи послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Предметом даної закупівлі є товар. Відповідно Замовник не вправі вимагати від учасника інформації про субпідрядника);
- довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” особа яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю надає згоду на оброблення своїх персональних даних (Учасником подано в складі пропозиції електронний документ, посвідчений електронним цифровим підписом, під назвою “Лист – згода на обробку персональних даних”);
- інформацією (довідку у довільній формі) про те, що учасник не відноситься до осіб, пов’язаних з державою-агресором відповідно до підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами) (далі – постанова 187) та абзацу першого пункту 2 постанови 1178. У разі ненадання учасником інформації або у випадку, якщо учасник відноситься до осіб, пов’язаних з державою агресором відповідно до постанови 187 та постанови 1178, пропозиція такого учасника підлягатиме відхиленню на підставі абзацу першого підпункту 2 пункту 41 постанови 1178 (Учасником подано в складі пропозиції електронний документ, посвідчений електронним цифровим підписом, під назвою “Довідка щодо держави-агресора”).
У випадку, якщо в Замовника виникають складнощі з відкриттям електронних документів Учасника, посвідчених електронним цифровим підписом, повідомляємо про те, що на сайті держзакупівель розміщено покрокову інструкцію з їх прочитання: https://prozakupki.prom.ua/yak-podyvytysya-fajl-pidpysanyj-elektronnym-pidpysom/
Крім того, відповідно до п.16 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі - Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно п. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Відповідно до п.3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, вимагаємо:
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації та її незаконної дискваліфікації.
2. Надати інформацію про причини невиконання Замовником вимог п. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25 грудня 2015 року.
3. Скасувати незаконне протокольне рішення № 68 щодо прийняття рішень Уповноваженою особою - Млинівською селищною радою від 22.12.2022 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка щодо держави-агресора.docx 23.12.2022 12:59
- Витяг зі Статуту.docx 23.12.2022 12:59
- Паспорт-громадський туалет.doc 23.12.2022 12:59
- Лист-згода на обробку персональних даних.docx 23.12.2022 12:59
- Гарантійний лист - гарантійне обслуговування.docx 23.12.2022 12:59
- Лист щодо платника податку.docx 23.12.2022 12:59
- Гарантійний лист - товар новий.docx 23.12.2022 12:59
- Довідка щодо обмежень.docx 23.12.2022 12:59
- Проєкт договору.docx 23.12.2022 12:59
- Техспецифікація.docx 23.12.2022 12:59
- Лист щодо неподання документів.docx 23.12.2022 12:59
- Тендерна пропозиція.docx 23.12.2022 12:59
- Протокол 71.pdf 28.12.2022 10:22
Дата подачі:
23.12.2022 12:59
Вирішення:
Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено