-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-09-26-001328-b згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
50 688 372.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 506 883.72 UAH
мін. крок: 1% або 506 883.72 UAH
Період оскарження:
08.12.2022 14:07 - 16.12.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
16cdc0512f75486fac988a9c65487520
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-011797-a.b3
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Товариством з обмеженою відповідальністю "Оператор Газатранспортної системи України» було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з Особливостями , назва предмету закупівлі: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу) код за Єдиним закупівельним словником ДК021-2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-12-08-011797-a, оприлюднено в електронній системі закупівель 08.12.2022 року.
Для участі у процедурі закупівлі були подані тендерні пропозиції наступних учасників:
BRAVOBENIDORM SL
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-Виробниче Підприємство «ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ»;
VOREX LLC.
На веб-порталі Уповноваженого органу 27.12.2022 року було оприлюлнено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з BRAVOBENIDORM SL.
Вважаємо, що тендерна пропозиція BRAVOBENIDORM SL. безпідставно була визначена переможцем, оскільки тендерна пропозиція BRAVOBENIDORM SL. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ураховуючи безпідставне визначення BRAVOBENIDORM SL переможцем процедури закупівлі, Замовником були порушені права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-Виробниче Підприємство «ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ» щодо розгляду нашої тендерної пропозиції, яка є наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами аукціону після тендерної пропозиції BRAVOBENIDORM SL та визначення нас переможцем процедури закупівлі- при наявності підстав.
І. Пунктом 1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації встановлено
Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції:
1. Інформація1.1, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам1.2, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
1.3. Сканована(-і) копія(-ї):
▪ Листів-відгуків про досвід експлуатації протягом не менше одного року кожної Моделі1.3 запропонованих регуляторів тиску газу щонайменше двома підприємствами газотранспортної системи1.4, які не є пов’язаними особами між собою та з Учасником (в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі») та які фізично розташовані на території країн/и ЄС1.5, з обов’язковим вказанням у листах-відгуках (надалі – Листи-відгуки):
- адресату (замовника торгів),
- дати листа-відгуку,
- опису/типу регулятора тиску газу [опис/тип має забезпечувати можливість визначити відносність до запропонованої Моделі1.3],
- дати або року початку експлуатації (якщо рік початку експлуатації – 2021 або пізніше, то обов’язково вказати дату або місяць та рік початку експлуатації),
- відомості про відсутність невирішених претензій/рекламацій щодо якості,
- назви, адреси експлуатуючого підприємства,
- підпису, ім’я, прізвища та/або посади особи, що підписала Лист-відгук,
або
▪ Референс-листа, складеного підприємством-виробником або Уповноваженим підрозділом1.6 Виробника1.7 запропонованих регуляторів тиску газу, з інформацією, яка відображає досвід експлуатації протягом не менше одного року кожної Моделі1.3 запропонованих регуляторів тиску газу щонайменше двома підприємствами газотранспортної системи1.4, які не є пов’язаними особами між собою та з Учасником (в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»), та які фізично розташовані на території країн/и ЄС1.5, з обов’язковим вказанням у референс-листі (надалі – Референс-лист):
- адресату (замовника торгів),
- дати та номеру референс-листа,
- опису/типу регулятора тиску газу [опис/тип має забезпечувати можливість визначити відносність до запропонованої Моделі1.3],
- дати або року початку експлуатації (якщо рік початку експлуатації – 2021 або пізніше, то обов’язково вказати дату або місяць та рік початку експлуатації),
- відомості про відсутність невирішених претензій/рекламацій щодо якості,
- назви, адреси експлуатуючого підприємства,
- підпису, ім’я, прізвища, посади особи, що підписала Референс-лист.
1.3- Модель – найменування моделі або модельного ряду, або серії, або типу у відповідності до сертифікату(-ів) до цієї Моделі. Найменування Моделей, зазначені у Гарантійному листі, наданому на виконання вимог пункту 1.1 цього Додатку 2, повинні забезпечити можливість чіткої відносності запропонованого обладнання до відповідних сертифікатів, наданих на виконання вимог п. 1.5.1. та 1.5.2. Додатку 2 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції BRAVOBENIDORM SL:
надано лист-відгук №0047-2/2100/21 від 17.02.2021 від STNGN TRANSGAS SA (Румунія), який не відповідає вимогам замовника, а саме не відповідає зносці 1.3. «Модель – найменування моделі або модельного ряду, або серії, або типу у відповідності до сертифікату(-ів) до цієї Моделі. Найменування Моделей, зазначені у Гарантійному листі, наданому на виконання вимог пункту 1.1 цього Додатку 2, повинні забезпечити можливість чіткої відносності запропонованого обладнання до відповідних сертифікатів, наданих на виконання вимог п. 1.5.1. та 1.5.2. Додатку 2 до тендерної документації.».
У вищевказаному листі відгуку не вказано найменування Моделей, зазначених у Гарантійному листі № Б/Н від 15.12.2022 року, наданому на виконання вимог пункту 1.1 цього Додатку 2, які повинні забезпечити можливість чіткої відносності запропонованого обладнання до відповідних сертифікатів, наданих на виконання вимог п. 1.5.1. та 1.5.2. Додатку 2 до тендерної документації;
надано лист-відгук від FGSZ Угорщина №19-21-8/2021 від 11.03.2021 який не відповідає вимогам замовника, а саме не відповідає зносці 1.3. «Модель – найменування моделі або модельного ряду, або серії, або типу у відповідності до сертифікату(-ів) до цієї Моделі. Найменування Моделей, зазначені у Гарантійному листі, наданому на виконання вимог пункту 1.1 цього Додатку 2, повинні забезпечити можливість чіткої відносності запропонованого обладнання до відповідних сертифікатів, наданих на виконання вимог п. 1.5.1. та 1.5.2. Додатку 2 до тендерної документації.».
У вищевказаному листі відгуку не вказано найменування Моделей, зазначених у Гарантійному листі № Б/Н від 15.12.2022 року, наданому на виконання вимог пункту 1.1 цього Додатку 2, які повинні забезпечити можливість чіткої відносності запропонованого обладнання до відповідних сертифікатів, наданих на виконання вимог п. 1.5.1. та 1.5.2. Додатку 2 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція BRAVOBENIDORM SL не відповідає вимогам пункту 1.3 пункту 1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації.
Згідно з абзацом другим пункту 2) пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі-Особливостей)
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ураховуючи викладене, в складі тендерної пропозиції BRAVOBENIDORM SL відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
При цьому, виходячи з положень пункту 40 Особливостей, відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції НЕ Є ПІДСТАВОЮ для розміщення Замовником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Ураховуючи викладене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію BRAVOBENIDORM SL на підставі абзацу другого пункту 2) пункту 41 Особливостей.
ІІ. Згідно з пунктом 1 пункту ІІ ВИМОГ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП або УЕП:
- на пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис КЕП або УЕП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання УЕП замість кваліфікованого електронного підпису КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України.
У складі тендерної пропозиції BRAVOBENIDORM SL поданий лист-пояснення щодо неможливості накладення КЕП на тендерну пропозицію N Б/H 14.12.2022 року, у якому зазначено, зокрема, про те, що учасник не має можливості використовувати КЕП або УЕП на території України та відповідно накласти КЕП або УЕП на свою тендерну пропозицію або окремі документи у закупівлі UA-2022-12-08-011797-a.
Просимо Орган оскарження звернути увагу на наступне.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» представництво іноземного суб'єкта господарської діяльності - установа або особа, яка представляє інтереси іноземного суб'єкта господарської діяльності в Україні і має на це належним чином оформлені відповідні повноваження.
Ураховуючи викладене, BRAVOBENIDORM SL мало можливість через представництво чи представника, яке/який знаходиться на території України отримати КЕП та відповідно накласти КЕП на свою тендерну пропозицію або окремі документи у закупівлі UA-2022-12-08-011797-a (що є поширеною практикою участі нерезидентів в публічних закупівлях в Україні і єдино можливим варіантом накладення нерезидентами КЕП на тендерну пропозицію).
ІІІ. Банківська гарантія № 30379, дата видачі 19.12.2022 року, видана
Акціонерним товариством «Комерційний банк «ГЛОБУС» BRAVOBENIDORM SL не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Згідно з пунктом 4.10 розділу І Загальних положень Тендерної документації вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку 6.1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.3. ВИМОГ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) додатку 6.1. до тендерної документації Банківська гарантія/стендбай акредитив, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та цього додатку до тендерної документації.
Згідно з частиною п’ятою статті 4 Цивільного кодексу України інші органи державної влади України, органи влади Автономної Республіки Крим можуть видавати нормативно-правові акти, що регулюють цивільні відносини, лише у випадках і в межах, встановлених Конституцією України та законом.
Відповідно до вимог абзацу десятого пункту 11) частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції.
На виконання зазначеної норми Закону України «Про публічні закупівлі» Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України прийнято наказ від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі-форма і вимоги до забезпечення тендерної пропозиції).
Відповідно до зазначеної форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна містити Повне найменування принципала (яким є учасник процедури закупівлі).
Відповідно до перекладу Статуту (див. сторінку 10 файлу «DII 3.2 Статут (1).pdf» в складі тендерної пропозиції Переможця) Учасник називається:
«БРАВОБЕНІДОРМ, СОСЬЕДАД ЛІМІТАДА», що підтверджується назвою Статуту і статтею 1 Статуту у перекладі українською мовою.
Згідно з оригіналом Статуту також видна і зрозуміла назва «BRAVOBENIDORM, SOCIEDAD LIMITADA».
У банківській гарантії гарантія № 30379, дата видачі 19.12.2022 року, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» зазначено:
Повне найменування Принципала: БРАВОБЕНІДОРМ, С.Л.
(BRAVOBENIDORM, S.L.), що не відповідає повному найменуванню принципала (Учасника), зазначене у Статуті ні в оригіналі ні в перекладі на українську мову.
Ураховуючи викладене Замовник повинен був на підставі абзацу третього підпункту 1) пункту 40 Особливостей відхилити тендерну пропозицію «БРАВОБЕНІДОРМ, СОСЬЕДАД ЛІМІТАДА» («BRAVOBENIDORM, SOCIEDAD LIMITADA»), оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Оператор Газотранспортної системи України» скасувати рішення Замовника від 27.12.2022 року про визначення BRAVOBENIDORM SL переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 27.12 2022 року, оголошення про проведення процедури оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-12-08-011797-a.
Додатки:1. Гарантійний лист від 15.12.2022 року № Б/Н.
2. Лист 19-21-8/2021, дата 11.03.2021 року.
3. Лист відгук №0047-2/2100/21 від 17.02.2021
4.Статут «БРАВОБЕНІДОРМ, СОСЬЕДАД ЛІМІТАДА» («BRAVOBENIDORM, SOCIEDAD LIMITADA»)
Пов'язані документи:
Учасник
- DII 1.1. Гарантійний лист.pdf 30.12.2022 15:51
- DII 1.3. FGCZ UA.pdf 30.12.2022 15:51
- DII 1.3. TRANSGAZ UA.pdf 30.12.2022 15:51
- DII 3.2 Статут (1).pdf 30.12.2022 15:51
- СКАРГА UA-2022-12-08-011797-a.pdf 30.12.2022 15:51
- Платіжне доручення.pdf 30.12.2022 16:11
- СКАРГА UA-2022-12-08-011797-a.docx 30.12.2022 16:14
- рішення від 03.01.2023 №80.pdf 03.01.2023 13:41
- Інформація про резолютивну чатсину рішення від 09.01.2023 №281.pdf 09.01.2023 17:49
- рішення від 09.01.2023 №281.pdf 11.01.2023 16:33
- 02. пояснення на скаргу _регулятори тиску газу.docx 05.01.2023 16:20
- Пояснення на скаргу ТОВ НВП Екоенергоефективність.pdf 05.01.2023 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2022 16:05
Дата розгляду скарги:
09.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.01.2023 13:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.01.2023 16:34
Вимога
Залишено без розгляду
бизнес
Номер:
2a17bef44a22458ba77ef0bf463f5070
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-011797-a.b2
Назва:
бизнес
Вимога:
Добрый день!
Мы итальянский производитель запорной арматуры, недавно зарегистрировалась в системе Прозорро, и намереваемся активно поработать на украинском рынке.
Мы обнаружили Ваш тендер, и поняли что не только сможем в нем участвовать, но и победить, ввиду того, что мы имеем опыт производства, продажи и эксплуатации регуляторов давления газа которые Вы хотите купить.
Мы можем предложить Вам эти регуляторы по цене намного ниже Вашей закупочной, а именно по цене 38 000 000 гривен (без НДС, в пересчете на евро).
Для упрощения нашего участия в тендере, просим отменить требование предоставления банковской гарантии, ввиду невозможности ее оформления в итальянском банке для покупателя, расположенного в воюющей стране, и предусмотреть условия оплаты – 100% предоплата, или закупить регуляторы, которые мы имеем в наличии без проведения тендера.
Просим в ответе указать контактный телефон сотрудника, с кем можно обсудить данную сделку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2022 12:53
Вирішення:
Для надання аргументованої відповіді просимо надати більш детальну вимогу і пропозиції
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.12.2022 18:01
Вимога
Залишено без розгляду
deadlines
Номер:
0e4161b80ece4e0a89ed2869d15c6360
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-08-011797-a.c1
Назва:
deadlines
Вимога:
Dear OGTSU,
You took a mode to issue tenders for one week. Yes, it is allowed by CabMin Decree 1178. But for military procurement. And it is only ALLOWED, not OBLIGED. One week is impossible timing, especially for tenders with complicated products, documentation and demand to open bank guarantee. 90% of such tenders, if have no "pre-arrangement with friends" are failing without bidders. We even do not consider such tenders. Now you extended this tender. Till Monday. Same effect.
My advise: if you want to succeed, issue your tenders at least with deadlines of 15+ days for documents presentation, as it is required by Law. Decree 1178 smells as sabotage and soon or later the "competent organs" will show interest in its reasons.
Sincerely,
===================
Шановний ОГТСУ,
Ви взяли режим проведення тендерів на один тиждень. Так, це дозволено Указом Кабміну 1178. Але для військових закупівель. І це лише ДОЗВОЛЕНО, а не ОБОВ'ЯЗАНО. Один тиждень – неможливий термін, особливо для тендерів зі складною продукцією, документацією та вимогою відкриття банківської гарантії. 90% таких тендерів, якщо немає «попередньої домовленості з друзями», провалюються без учасників. Ми навіть не розглядаємо такі тендери. Зараз ви продовжили цей тендер. До понеділка. Той самий ефект.
Моя порада: якщо ви хочете досягти успіху, подавайте свої тендери хоча б із терміном подання документів 15+ днів, як того вимагає Закон. Указ 1178 пахне саботажем і рано чи пізно його причинами зацікавляться «компетентні органи».
З повагою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2022 14:06
Вирішення:
Для надання аргументованої відповіді просимо надати більш детальну вимогу і пропозиції
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.12.2022 18:01