• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги їдалень (аутсорсинг)

Завершена

9 131 314.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 656.57 UAH
Період оскарження: 08.12.2022 08:51 - 31.12.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Виключення дискримінаційних вимог

Номер: 9a67685994794f40b4838f5f88ac6a8a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-08-000863-a.c2
Назва: Виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Суб’єкти господарювання які провадять діяльність у сфері виробництва та обігу харчових продуктів, згідно статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», від 23 грудня 1997 року № 771/97- ВР зі змінами зобов’язані зареєструвати потужності. Відповідно до вимог Закону, дозвіл необхідно отримувати в тому випадку, якщо ДІЯЛЬНІСТЬ безпосередньо пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження, інгредієнтами яких є неперероблені продукти тваринного походження, а також із зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання спеціального температурного режиму (повинні зберігатися за температури нижче 10 °C). До неперероблених продуктів тваринного походження відносять: молоко; м’ясо; рибу; молюски і ракообразні; яйця; мед; інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 4 до тендерної документації, а саме, викласти вимогу в такій редакції: Експлуатаційній дозвіл на потужності (об’єкти) з виробництва готових страв, які будуть поставлятися до місця надання послуг, виданий на ім’я виробника готових страв або Рішення про реєстрацію потужностей на виробництво готових страв, видане на ім’я виробника готових страв.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога не суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 8dc22f8f325e4b39928786a7149b4b1a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-08-000863-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Вимога ТД У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань датований не раніше дати оприлюднення оголошення про цю закупівлю. Вимагаємо виключити дану вимогу з ТД в зв'язку з тим, що реєстри до яких раніше був вільний доступ на даний час не працюють, а отримання даного витягу замає що найменше 10 днів, що більше ніж період проведення закупівлі. Сама вимога не раніше дати оголошення процедуру дискримінує нас як учасника ми отримували витяг, але він датований 28.11.2022 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога не суперечить чинному законодавству
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника про відміну процедури закупівлі від 14.12.2022 року

Номер: e3030d1f46834409a42f922e3530b6eb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-08-000863-a.c3
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про відміну процедури закупівлі від 14.12.2022 року
Скарга:
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-08-000863-a) 08.12.2022 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень, період надання послуг 31.12.2023 на очікувану вартість 9`131`314.50 Гривня (без ПДВ). Замовником процедури закупівлі є Комунальний заклад «МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (код ЄДРПОУ 21911036). До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів «55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг). Вказана закупівля оголошена згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі за текстом «Особливості». 14.12.2022 року Замовник оприлюднив рішення про відміну процедури закупівлі згідно із протоколом № 126. Але вказане рішення Замовника про відміну процедури закупівлі є таким, що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», далі «Закон» та п. 47 Особливостей. Так, згідно із Особливостями передбачено, що Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 2. У цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). 3. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Вказані Особливості набрали чинності 19.10.2022 року, а тому Замовник повинен проводити цю закупівлю з урахуванням цих Особливостей. Згідно із п. 1 ст. 20 Закону передбачено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі. П.47 Особливостей передбачає вичерпний перелік випадків та підстав для можливості відміни відкритих торгів Замовником. В якості підстави для прийнятого рішення щодо відміни процедури закупівлі, Замовник послався на пп. 2 п. 47 Особливостей, а саме - через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. В якості опису таких порушень згідно протоколу № 126 від 14.12.2022року Замовник зазначив – оприлюднено оголошення про проведення торгів з невірно зазначеною очікуваною вартістю (з технічних причин). Але зазначений опис порушень не відповідає вимогам Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі». Так, згідно із п. 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П. 26 Особливостей передбачає, що Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Згідно із ст. 21 Закону передбачено, що Оголошення, в тому числі, повинно містити інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі. Згідно опублікованого Замовником Річного плану закупівель на 2023 рік (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-12-08-000159-a) передбачено, що 9 131 314,50 UAH грн. є саме очікуваною вартістю закупівель. Ніяких змін до річного плану закупівель не внесено Замовником. Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Згідно розділу ІІ зазначеної Методики визначені етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, які складаються з: - визначення потреби в товарах, роботах, послугах. - формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. - аналіз ринку. - визначення вимог до умов поставки і оплати. - визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі. - Розділом ІІІ Методики визначені методи визначення очікуваної вартості послуг: - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів. Тобто за змістом зазначеної Методики очікувана вартість предмета закупівлі це орієнтовна вартість, яка визначається виключно шляхом аналізу ринку на аналогічні послуги та співставлення закупівельних цін попередніх закупівель. Замовником не зазначено у протоколі № 126 від 14.12.2022 року в чому саме полягає невірне визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та яким чином це впливає на неможливість усунення такого порушення під час укладання договору про закупівлю з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. У відповідності до п.5. ст. 41 Закону передбачено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Тобто Закон передбачає можливість врегулювання умов закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Змовника шляхом внесення змін до істотних умов договору про закупівлю та це можливо зробити під час укладання договору про закупівлю та у під час його виконання після затвердження фактичного обсягу видатків замовника, що є складовою процедури закупівлі. З огляду на все вищезазначене, дії Замовника щодо відміни цієї процедури закупівлі свідчать виключно про зловживання повноваженнями Замовника та намагання уникнути проведення законної процедури закупівлі. Оскаржуване рішення Замовника порушує права та законні інтереси ТОВ «ЛІКЕА» через, те що наше Товариство запланувало прийняти участь у цій процедурі закупівлі, що підтверджується відомостями із особистого кабінету ТОВ «ЛІКЕА» про заплановану участь (скрин додаємо). ТОВ «ЛІКЕА» завантажило до системи закупівлі документи для участі у цій процедурі закупівлі, витратило власні грошові кошти на підготовку документів та отриманні довідок для участі у цій процедурі закупівлі. ТОВ «ЛІКЕА» має досвід та матеріально-технічну базу для надання послуг їдалень за цією закупівлею (аналогічні договори додаються). На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», розділом Особливостей «Порядок оскарження відкритих торгів» ПРОСИМО: 1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю скаргу. 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, прийняте згідно протоколу № 126 від 14.12.2022 року.
Дата розгляду скарги: 23.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.12.2022 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.12.2022 16:03
Дата виконання рішення Замовником: 28.12.2022 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ № 7689-р/пк-пз від 23.12.2022р було розглянуто та виконано
Автор: ТОВ «ЛІКЕА», Шевченко Тетяна Сергіївна +380679653852 llclikea@gmail.com