-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експертної оцінки об’єктів нерухомого майна Офісу Генерального прокурора за адресами: м. Київ, вул. Різницька, 13/15; вул. Гусовського, 9; вул. Борисоглібська, 18; вул. Борисоглібська, 18а; вул. С. Петлюри, 7/9; вул. Авіаконструктора Антонова, 2А; вул. Князів Острозьких (Московська), 8; вул. А. Ісаакяна, 17; вул. Янтарна, 5а; вул. Б. Грінченка, 3б; Київська обл., Броварський р-н, с. Яблуневе
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
07.12.2022 18:51 - 12.12.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПП «АЖІО.» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
Номер:
3df4e115c9e24895b8177687a2d25b18
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-07-019405-a.a1
Назва:
щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПП «АЖІО.» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Офісом Генерального прокурора, було проведено відкриті торги з особливостями, ID UA-2022-12-07-019405-a, на «Послуги з експертної оцінки об’єктів нерухомого майна Офісу Генерального прокурора. ДК 021:2015-79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління». Відповідно протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЖІО.»;
2. ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСПЕРТ КОНСАЛТИНГ»;
3. ТОВ «Агенція консалтингових послуг»;
4. ТОВ Консалтингова компанія «Острів»;
5. ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП».
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АЖІО.» (ПП «АЖІО.»).
Відповідно ПРОТОКОЛУ уповноваженої особи Офісу Генерального прокурора на проведення закупівель товарів, робіт і послуг № 6/111 від 20.12.2022р. учасника ПП «АЖІО.» (остаточна пропозиція 49 999,00 грн) визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ПП «АЖІО.», зазначаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно до п. 1 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документальним підтвердженням є Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), що містить відомості про наявність не менше 3 (трьох) працівників, які мають кваліфікацію та досвід та будуть безпосередньо залучені до виконання договору укладеного за результатами даної процедури закупівлі із обов’язковим зазначенням наступної інформації щодо кожного працівника Учасника зазначеного в довідці:
• ПІБ;
• посада;
• строк роботи на посаді;
• функціональні обов’язки працівника.
Обов’язкове зазначення в довідці оцінювачів (копії сертифікатів оціночної діяльності додаються в складі пропозиції на кожного оцінювача).
Для підтвердження інформації учасник має надати:
копії трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру/трудових договорів або копії наказів про призначення працівників;
копії свідоцтв (витягів), що підтверджують реєстрацію оцінювачів в Державному реєстрі оцінювачів Фонду державного майна України;
копії кваліфікаційних свідоцтв оцінювачів, за напрямами оцінки об’єктів, що є дійсним (дійсними) на дату подання пропозицій; при цьому свідоцтва не менше 2 (двох) оцінювачів повинні бути видані не менше 15 років тому;
копії міжнародних сертифікатів RICS, REV, TEGOVA, WAWO (один з перелічених) – не менше ніж у одного оцінювача у складі СОД;
копії посвідчення про підвищення кваліфікації оцінювачів (оцінювачів) (надається у випадку, якщо кваліфікаційне (кваліфікаційні) свідоцтво оцінювачів (оцінювачів) видане пізніше ніж за два роки від дати подання пропозиції).
Учасник, ПП «АЖІО», у складі тендерної пропозиції надав оновлену ДОВІДКУ за вих. № 714-1/22 від 19.12.2022, в якій в п. 2 зазначено працівника Клименко Вікторію Олександрівну на посаді директора (оцінювача), а в п. 3 – працівника Кононенко Таісію Борисівну на посаді оцінювача. Для підтвердження інформації учасник надав копії Наказу №8/к від 06.07.2020р. про прийняття на роботу Клименко Вікторії Олександрівни на посаду Оцінювача за основним місцем роботи, Наказу № 2/к від 19.07.2013р. щодо покладання Директора ПП «Ажіо.» Кононенко Таісії Борисівни обов’язків оцінювача. Крім того учасник, ПП «АЖІО.» у складі тендерної пропозиції надає Наказ №17/к від 13.09.2021р. про призначення на посаду Директора Клименко Вікторію Олександрівну. Враховуючи зазначене, очевидно, що з 13.09.2021р. Кононенко Таісія Борисівна не займає посаду директора ПП «АЖІО.», а отже, не може на цій посаді виконувати обов’язки оцінювача. Жодних інших наказів щодо прийняття на іншу посаду з обов’язками оцінювача чи на посаду оцінювача немає у складі тендерної пропозиції. Таким чином, учасник, ПП «АЖІО.» не підтвердив вимогу тендерної документації надати «копії трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру/трудових договорів або копії наказів про призначення працівників», а тому не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника:
1) Відхилити тендерну пропозицію ПП «АЖІО.» на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Розглянути наступну тендерну пропозицію відповідно до вимог ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_ТОВ_ЛЕКСТАТУС_ГРУП_21_12_2022_pdf_p7s.zip 21.12.2022 13:58
Дата подачі:
21.12.2022 13:59
Вирішення:
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) встановлено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Виходячи з положень зазначеного пункту Особливостей пропозиція ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" не розглядалась та не була відхилена, тому дана вимога не відповідає встановленим Особливостями нормам.
При цьому зауваження стосовно відсутності підтвердження кваліфікаційного критерію переможцем ПП «АЖІО.» безпідставні, так як ПП «АЖІО.» документально підтвердило наявність не менше 3 (трьох) працівників, які мають кваліфікацію та досвід та будуть безпосередньо залучені до виконання договору укладеного за результатами даної процедури закупівлі з наданням відповідних документів, зокрема наказів про призначення.
Разом з тим пунктами 52-64 Особливостей передбачено порядок оскарження відкритих торгів. Так, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Не задоволено